abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138088099
:')

Wilders.

Toen hij de politiek betrad was Nederland zijn geloofwaardigheid kwijt.

Het is nog een wonder dat de veiligheidsdiensten hem nog niet uit de weg hebben laten ruimen net als Fortuyn... :')
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_138088107
quote:
8s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:42 schreef Peunage het volgende:
Je moet zelf weten of je het als provocatief bestempelt. Waar het om gaat is dat Wilders heeft gezegd dat hij minder Marokkanen in Nederland wil, en het ook zo uitgelegd heeft. Dan moeten zijn aanhangers zijn woorden niet gaan veranderen om een goed gevoel te krijgen of whatever.
Het ging er in zijn post niet om wat zijn aanhangers zeggen, maar over de demonisering van Wilders door wat hij zegt te bestempelen als iets 'wat niet kan'.
pi_138088197
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:43 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het ging er in zijn post niet om wat zijn aanhangers zeggen, maar over de demonisering van Wilders door wat hij zegt te bestempelen als iets 'wat niet kan'.
Ja maar dat klopt dan toch ook niet? Hij zegt dat Wilders gedemoniseerd wordt omdat hij uitspraak 'Y' doet. Terwijl Wilders eigenlijk uitspraak 'X' deed.

Dan is dat demoniseren subjectief, hij vind het demoniseren, iemand anders kan daar een andere kijk op hebben.
pi_138088279
quote:
8s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:45 schreef Peunage het volgende:
Ja maar dat klopt dan toch ook niet? Hij zegt dat Wilders gedemoniseerd wordt omdat hij uitspraak 'Y' doet. Terwijl Wilders eigenlijk uitspraak 'X' deed.

Dan is dat demoniseren subjectief, hij vind het demoniseren, iemand anders kan daar een andere kijk op hebben.
Je hebt gelijk.
pi_138088356
quote:
8s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:46 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.
Oké.
8.gif
  zondag 23 maart 2014 @ 20:52:53 #156
392450 Mechant
Mine law.
pi_138088660
Ik begrijp echter niet waarom de Islam in een verkeerd daglicht wordt gezet. Velen bléren over de Islam maar kennen de hele inhoud van de religie niet. De standpunten en de zuilen van het geloof. Men is bang voor het ondergang van de Nederlandse cultuur, maar ligt de keuze niet aan Henk of aan Ingrid, of aan Fatima om te kiezen in wat ze willen geloven en hoe ze hun leven willen leiden.

Respect voor je medemens en je omgeving. De PVV- aanhang heeft te maken met een vloek en dat is het feit dat ze niet kunnen nadenken. Ik durf te wedden dat meer dan de helft van de PVV-leden niet eens weten waar ze voor staan. Niet eens weten wat de Islam inhoudt en als je gaat kijken naar het kopiëren en plakken van die blonde Augurk bij de film Fitna dan kan ik alleen maar lachen.

Wat een randdebiel.
Hhhh
  zondag 23 maart 2014 @ 21:04:39 #157
181126 MouzurX
Misschien?
pi_138089515
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:43 schreef Hoplahopla het volgende:
:')

Wilders.

Toen hij de politiek betrad was Nederland zijn geloofwaardigheid kwijt.

Het is nog een wonder dat de veiligheidsdiensten hem nog niet uit de weg hebben laten ruimen net als Fortuyn... :')
Ik heb juist eerder het idee dat de linkse partijen e.d. Wilders als puppet in de politiek hebben gezet, zodat er geen ruimte is voor een échte nieuwe rechtse partij.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_138089574
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:52 schreef Mechant het volgende:
Ik begrijp echter niet waarom de Islam in een verkeerd daglicht wordt gezet.
Omdat men bang is.

Men is bang dat het invloed zal hebben op de inrichting van deze maatschappij, op het (kritisch) denkvermogen van mensen, op de (vooruitgang) van wetenschap. Angst voor een algehele stagnatie, bang dat moraliteit gebaseerd wordt op de overleveringen van een pedofiele krijgsheer i.p.v. eigen inzichten (aangepast op huidige omstandigheden en paradigma's), bang dat we vervallen tot wat ze in het Midden-Oosten zijn.

Bang zijn om bang te moeten zijn zoals moslims bang zijn. Bang voor Allah, vol met schaamte, agressie tegenover andersdenkenden, bang voor seksuele gevoelens tov hetzelfde geslacht, bang voor de mogelijkheid dat wat je denkt niet waar is.

Zomaar respect aan ieder levend wezen uitdelen is allerminst verstandig.
pi_138089685
quote:
Ik begrijp echter niet waarom de Islam in een verkeerd daglicht wordt gezet. Velen bléren over de Islam maar kennen de hele inhoud van de religie niet.
Nouja, hier blert men vooral over Marokkanen en het wangedrag van een aanzienlijk aantal van hen; dat voor Wilders voldoende bleek te zijn om alle Marokkanen over 1 kam te gaan scheren.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
  zondag 23 maart 2014 @ 21:07:28 #160
181126 MouzurX
Misschien?
pi_138089711
quote:
Ik begrijp echter niet waarom de Islam in een verkeerd daglicht wordt gezet. Velen bléren over de Islam maar kennen de hele inhoud van de religie niet. De standpunten en de zuilen van het geloof. Men is bang voor het ondergang van de Nederlandse cultuur, maar ligt de keuze niet aan Henk of aan Ingrid, of aan Fatima om te kiezen in wat ze willen geloven en hoe ze hun leven willen leiden.

Respect voor je medemens en je omgeving. De PVV- aanhang heeft te maken met een vloek en dat is het feit dat ze niet kunnen nadenken. Ik durf te wedden dat meer dan de helft van de PVV-leden niet eens weten waar ze voor staan. Niet eens weten wat de Islam inhoudt en als je gaat kijken naar het kopiëren en plakken van die blonde Augurk bij de film Fitna dan kan ik alleen maar lachen.

Wat een randdebiel.
Al die dooddoeners continu, je zouden je allemaal moeten schamen.
"PVV'ers zijn allemaal dom"
"PVV'ers zijn racisten en nazi's"
"Wilders is hitler"
"De stemmers weten niet waar de partij voor staat"

Het probleem met de multiculturele samenleving is er nog steeds, hoe vaak je ook de PVV aanvalt.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zondag 23 maart 2014 @ 21:14:21 #161
392450 Mechant
Mine law.
pi_138090228
-nee-

[ Bericht 99% gewijzigd door timmmmm op 23-03-2014 22:08:33 ]
Hhhh
  zondag 23 maart 2014 @ 21:15:00 #162
392450 Mechant
Mine law.
pi_138090281
quote:
15s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:07 schreef MouzurX het volgende:

[..]

"Wilders is hitler"

Het probleem met de multiculturele samenleving is er nog steeds, hoe vaak je ook de PVV aanvalt.
Problemen in de samenleving los je niet zo op.
Hhhh
pi_138090305
quote:

[..]

"Wilders is hitler"

Maar de PVV doet er verder ook niets aan, hoe vaak Wilders zich ook provocerend uitlaat.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 23 maart 2014 @ 21:17:07 #164
392450 Mechant
Mine law.
pi_138090447
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:07 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Nouja, hier blert men vooral over Marokkanen en het wangedrag van een aanzienlijk aantal van hen; dat voor Wilders voldoende bleek te zijn om alle Marokkanen over 1 kam te gaan scheren.
Ach ja. Al die PVV'ers zoals hun leider daar zal niks van terecht komen. Terecht ook nog.

Marokkanen gaan nergens en ze hoeven ook nergens heen. Dit is hun land want ook zij zijn hier geboren.
Hhhh
pi_138090595
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar de PVV doet er verder ook niets aan, hoe vaak Wilders zich ook provocerend uitlaat.
Waar maak je je dan druk om?
pi_138090631
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:17 schreef Mechant het volgende:

[..]

Ach ja. Al die PVV'ers zoals hun leider daar zal niks van terecht komen. Terecht ook nog.

Marokkanen gaan nergens en ze hoeven ook nergens heen. Dit is hun land want ook zij zijn hier geboren.
Degenen die het verkloten; Nederlands paspoort afnemen en de grenzen van Schengen over trappen. De meerderheid die wel graag mee wil doen met "ons" hoef je niet eens te benoemen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138090762
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:19 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Waar maak je je dan druk om?
Omdat zijn uitspraken polariserend werken en integratie eerder tegenwerken dan bevorderen. Dat lijkt me ook niet de juiste weg.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138091376
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Omdat zijn uitspraken polariserend werken en integratie eerder tegenwerken dan bevorderen. Dat lijkt me ook niet de juiste weg.
Zo zie jij het omdat je blik zwaar vertroebelt is door je blinde haat jegens Wilders.

Als Wilders zou zeggen dat ie naar het toilet ging voor een grote boodschap, zou jij nog racisme!!! roepen omdat ie bruine mensen aan het beledigen is.
pi_138091486
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:27 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Zo zie jij het omdat je blik zwaar vertroebelt is door je blinde haat jegens Wilders.

Als Wilders zou zeggen dat ie naar het toilet ging voor een grote boodschap, zou jij nog racisme!!! roepen omdat ie bruine mensen aan het beledigen is.
Tja, als je zo beredeneert is een discussie nutteloos.

Maar ik zie niet in hoe je een uitspraak of wens als 'minder Marokkanen' anders moet interpreteren. Dat lijkt me niet bepaald motiverend voor de welwillige Marokkanen die wel wensen te integreren in de samenleving. Bovendien zet het groepen tegen elkaar op, dat lijkt me overduidelijk.
pi_138093073
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:29 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Tja, als je zo beredeneert is een discussie nutteloos.

Maar ik zie niet in hoe je een uitspraak of wens als 'minder Marokkanen' anders moet interpreteren. Dat lijkt me niet bepaald motiverend voor de welwillige Marokkanen die wel wensen te integreren in de samenleving. Bovendien zet het groepen tegen elkaar op, dat lijkt me overduidelijk.
Nee.

Kijk naar de partijpunten hoe Wilders dit wil bereiken.

Geen dwang, er gaan geen treinen rijden, geen razzia's, allemaal onzin.

Gewoon zo min mogelijk ' nieuwe ' erbij, criminele marokkanen 3 strike out, en, voor diegene die dat zouden willen een riante remigratie regeling.

Ik wou dat mij iemand dat voorstel deed, ik had al weg geweest.

Denk en bekijk het nou eens nuchter en laat je niet ophitsen door die in de, meewerkende media, over elkaar heenbuitelende politici, en fameseekers for 15 minutes.

Ze gebruiken je.
pi_138093139
quote:
9s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Aha, joden zijn dus geen "varkens en apen". :')

En je vriendin als gelijke behandelen als een gast die je fiets dreigt te jatten. :')
Waar staat in de Koran dat Joden varkens en apen zijn?
  zondag 23 maart 2014 @ 22:08:28 #172
3542 Gia
User under construction
pi_138094208
quote:

Wat een randdebiel.
Als er iemand niet zelf na kan denken, dan zijn het wel de moslims.
Letterlijk elke levenshandeling wordt in het boekje voorgeschreven.
Wat vrouwen moeten doen en laten als ze ongesteld zijn, met welke hand je je kont af moet vegen, en meer van dat soort onzinnigheden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gia op 23-03-2014 22:14:03 ]
pi_138094351
Ik had 'm al ontmaskerd voor jullie hoor ^O^
  zondag 23 maart 2014 @ 22:11:08 #174
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_138094411
Persoonlijke aanvallen zijn nergens voor nodig, derhalve weggehaald
Laffe huichelaar
pi_138094580
quote:
Het probleem met de multiculturele samenleving is er nog steeds
Leve Noord-Korea de staat waar één cultuur is afgedwongen.
  zondag 23 maart 2014 @ 22:14:19 #176
392450 Mechant
Mine law.
pi_138094661
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Als er iemand niet zelf na kan denken, dan zijn het wel de moslims.
Letterlijk elke levenshandeling wordt in het boekje voorgeschreven.
Wat vrouwen moeten doen en laten als ze ongeteld zijn, met welke hand je je kont af moet vegen, en meer van dat soort onzinnigheden.
Daar gaat de discussie niet over. Dat is niet aan jou en niet aan Wilders. Zolang jij maar je kontje veegt zoals jij dat wilt. Doe lekker wat je wilt, maar laat anderen dat ook doen. Ik vind het hilarisch hoe men bang is van de Islam.

Ik zal je verklappen dat er over 20 jaar meer doekjes in dit land rondlopen dan halfnaakte Ingrids. Ik als Henk zal er niet wakker van liggen. Ieder z'n keuze.
Hhhh
pi_138094761
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:13 schreef Wespensteek het volgende:
Leve Noord-Korea de staat waar één cultuur is afgedwongen.
Noord-Korea heeft één cultuur, dus kan er geen probleem zijn bij een botsing van meerdere culturen in één land?
pi_138094880
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef Mechant het volgende:
Ik zal je verklappen dat er over 20 jaar meer doekjes in dit land rondlopen dan halfnaakte Ingrids. Ik als Henk zal er niet wakker van liggen. Ieder z'n keuze.
Fijn straatbeeld wel, ja.

Maar wanneer ga jij er wel van wakker liggen? Wanneer die doekjes gaan dicteren hoe jij moet gaan leven? Of ga je er gewoon in mee?
pi_138095065
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef Mechant het volgende:

[..]

Daar gaat de discussie niet over. Dat is niet aan jou en niet aan Wilders. Zolang jij maar je kontje veegt zoals jij dat wilt. Doe lekker wat je wilt, maar laat anderen dat ook doen. Ik vind het hilarisch hoe men bang is van de Islam.

Het probleem is dat ze wel willen dat dingen veranderen in onze maatschappij en ze zichzelf niet aanpassen. Geloof moet iets zijn wat je alleen thuis doet of waar je er geen anderen mee lastig valt. En het moet zeker niet dicteren dat er wettelijk iets aangepast moet worden. Je mag geloven wat je wilt, maar zodra je er anderen mee lastig valt is het voor mij over.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2014 22:20:17 ]
pi_138095283
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:19 schreef totalvamp het volgende:
Het probleem is dat ze wel willen dat dingen veranderen in onze maatschappij en ze zichzelf niet aanpassen. Geloof moet iets zijn wat je alleen thuis doet of waar je er geen andere mee lastig valt. En het moet zeker niet dicteren dat er wettelijk iets aangepast moet worden. Je mag geloven wat je wilt, maar zodra je er andere mee lastig valt is het voor mij over.
Dat is toch ook belachelijk naïef wanneer je het hebt over religies die juist gaan over het menselijk gedrag (en de inrichting van een maatschappij)? 'Je mag dat geloven, maar alleen tot in zoverre...'
Als ze het werkelijk geloven behoort niets belangrijker te zijn dan dát, immers gaat geen Hollands regeltje boven die van de Almacht zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')