Daar gaat de discussie niet over. Dat is niet aan jou en niet aan Wilders. Zolang jij maar je kontje veegt zoals jij dat wilt. Doe lekker wat je wilt, maar laat anderen dat ook doen. Ik vind het hilarisch hoe men bang is van de Islam.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Als er iemand niet zelf na kan denken, dan zijn het wel de moslims.
Letterlijk elke levenshandeling wordt in het boekje voorgeschreven.
Wat vrouwen moeten doen en laten als ze ongeteld zijn, met welke hand je je kont af moet vegen, en meer van dat soort onzinnigheden.
Noord-Korea heeft één cultuur, dus kan er geen probleem zijn bij een botsing van meerdere culturen in één land?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:13 schreef Wespensteek het volgende:
Leve Noord-Korea de staat waar één cultuur is afgedwongen.
Fijn straatbeeld wel, ja.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef Mechant het volgende:
Ik zal je verklappen dat er over 20 jaar meer doekjes in dit land rondlopen dan halfnaakte Ingrids. Ik als Henk zal er niet wakker van liggen. Ieder z'n keuze.
Het probleem is dat ze wel willen dat dingen veranderen in onze maatschappij en ze zichzelf niet aanpassen. Geloof moet iets zijn wat je alleen thuis doet of waar je er geen anderen mee lastig valt. En het moet zeker niet dicteren dat er wettelijk iets aangepast moet worden. Je mag geloven wat je wilt, maar zodra je er anderen mee lastig valt is het voor mij over.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef Mechant het volgende:
[..]
Daar gaat de discussie niet over. Dat is niet aan jou en niet aan Wilders. Zolang jij maar je kontje veegt zoals jij dat wilt. Doe lekker wat je wilt, maar laat anderen dat ook doen. Ik vind het hilarisch hoe men bang is van de Islam.
Ik zal je verklappen dat er over 20 jaar meer doekjes in dit land rondlopen dan halfnaakte Ingrids. Ik als Henk zal er niet wakker van liggen. Ieder z'n keuze.
Dat is toch ook belachelijk naïef wanneer je het hebt over religies die juist gaan over het menselijk gedrag (en de inrichting van een maatschappij)? 'Je mag dat geloven, maar alleen tot in zoverre...'quote:Op zondag 23 maart 2014 22:19 schreef totalvamp het volgende:
Het probleem is dat ze wel willen dat dingen veranderen in onze maatschappij en ze zichzelf niet aanpassen. Geloof moet iets zijn wat je alleen thuis doet of waar je er geen andere mee lastig valt. En het moet zeker niet dicteren dat er wettelijk iets aangepast moet worden. Je mag geloven wat je wilt, maar zodra je er andere mee lastig valt is het voor mij over.
Dit soort beweringen creëren trouwens PVV-stemmers. Ga zo door en Wilders zal je een bedankkaartje sturenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef Mechant het volgende:
k zal je verklappen dat er over 20 jaar meer doekjes in dit land rondlopen dan halfnaakte Ingrids. Ik als Henk zal er niet wakker van liggen. Ieder z'n keuze.
Ik kan je zo een stuk of 30 landen opnoemen waar die aanpak niet werkt.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:23 schreef KNAK het volgende:
Zorg dat misdaad niet loont; meer gevangenissen, meer agenten, het liefst een verdriedubbeling van het totale korps, zwaardere straffen en klaar. Nu hebben ze vrij spel en zo zal het zoals het al jaren gaat niet veranderen.
Criminelen moet je afschrikken. Knal dat effect erin en heel NL wordt een stuk fijner.
Maar het ruimt wel lekker op.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan je zo een stuk of 30 landen opnoemen waar die aanpak niet werkt.
Het is er in die landen niet veiliger op geworden. Sterker nog, we leven in een van de veiligste landen ter wereld.quote:
Bronquote:Op zondag 23 maart 2014 23:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is er in die landen niet veiliger op geworden. Sterker nog, we leven in een van de veiligste landen ter wereld.
Waar baseer je dat op?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is er in die landen niet veiliger op geworden.
Kan ik je helaas niet geven. Ik kan alleen maar lijsten vinden met gerapporteerde misdaden. Aangifte doen bewijst alleen maar dat iemand gezagsgetrouw is, maar zegt niets over hoeveel misdaden niet aangegeven worden.quote:
Bewijs dat daar verband tussen zit? Jij denkt dat hogere straffen voor meer criminaliteit zorgen?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op het feit dat daar nog steeds mensen worden doodgeschoten, bijvoorbeeld. Meer dan hier.
Dagelijks meer in Venezuela en Honduras dan in Irak.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op het feit dat daar nog steeds mensen worden doodgeschoten, bijvoorbeeld. Meer dan hier.
Nou, dat waag ik zeer te betwijfelen....quote:Op zondag 23 maart 2014 23:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dagelijks meer in Venezuela en Honduras dan in Irak.
Maar de medias zijn op Wilders' rukhand.
Dat vraag ik mij ook wel eens af. Wilders is een levensgevaarlijke, haatzaaiende gek. Deze man woekert als een enge ziekte dwars door de samenleving.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:43 schreef Hoplahopla het volgende:
Wilders.
Toen hij de politiek betrad was Nederland zijn geloofwaardigheid kwijt.
Het is nog een wonder dat de veiligheidsdiensten hem nog niet uit de weg hebben laten ruimen net als Fortuyn...
Je geeft die man te veel credits.quote:Op maandag 24 maart 2014 06:15 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook wel eens af. Wilders is een levensgevaarlijke, haatzaaiende gek. Deze man woekert als een enge ziekte dwars door de samenleving.
Ja, jij eet dat gebiasde "nieuws" als zoete koek.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:51 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou, dat waag ik zeer te betwijfelen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |