abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 maart 2014 @ 22:14:19 #176
392450 Mechant
Mine law.
pi_138094661
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Als er iemand niet zelf na kan denken, dan zijn het wel de moslims.
Letterlijk elke levenshandeling wordt in het boekje voorgeschreven.
Wat vrouwen moeten doen en laten als ze ongeteld zijn, met welke hand je je kont af moet vegen, en meer van dat soort onzinnigheden.
Daar gaat de discussie niet over. Dat is niet aan jou en niet aan Wilders. Zolang jij maar je kontje veegt zoals jij dat wilt. Doe lekker wat je wilt, maar laat anderen dat ook doen. Ik vind het hilarisch hoe men bang is van de Islam.

Ik zal je verklappen dat er over 20 jaar meer doekjes in dit land rondlopen dan halfnaakte Ingrids. Ik als Henk zal er niet wakker van liggen. Ieder z'n keuze.
Hhhh
pi_138094761
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:13 schreef Wespensteek het volgende:
Leve Noord-Korea de staat waar één cultuur is afgedwongen.
Noord-Korea heeft één cultuur, dus kan er geen probleem zijn bij een botsing van meerdere culturen in één land?
pi_138094880
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef Mechant het volgende:
Ik zal je verklappen dat er over 20 jaar meer doekjes in dit land rondlopen dan halfnaakte Ingrids. Ik als Henk zal er niet wakker van liggen. Ieder z'n keuze.
Fijn straatbeeld wel, ja.

Maar wanneer ga jij er wel van wakker liggen? Wanneer die doekjes gaan dicteren hoe jij moet gaan leven? Of ga je er gewoon in mee?
pi_138095065
quote:

[..]

Daar gaat de discussie niet over. Dat is niet aan jou en niet aan Wilders. Zolang jij maar je kontje veegt zoals jij dat wilt. Doe lekker wat je wilt, maar laat anderen dat ook doen. Ik vind het hilarisch hoe men bang is van de Islam.

Het probleem is dat ze wel willen dat dingen veranderen in onze maatschappij en ze zichzelf niet aanpassen. Geloof moet iets zijn wat je alleen thuis doet of waar je er geen anderen mee lastig valt. En het moet zeker niet dicteren dat er wettelijk iets aangepast moet worden. Je mag geloven wat je wilt, maar zodra je er anderen mee lastig valt is het voor mij over.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2014 22:20:17 ]
pi_138095283
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:19 schreef totalvamp het volgende:
Het probleem is dat ze wel willen dat dingen veranderen in onze maatschappij en ze zichzelf niet aanpassen. Geloof moet iets zijn wat je alleen thuis doet of waar je er geen andere mee lastig valt. En het moet zeker niet dicteren dat er wettelijk iets aangepast moet worden. Je mag geloven wat je wilt, maar zodra je er andere mee lastig valt is het voor mij over.
Dat is toch ook belachelijk naïef wanneer je het hebt over religies die juist gaan over het menselijk gedrag (en de inrichting van een maatschappij)? 'Je mag dat geloven, maar alleen tot in zoverre...'
Als ze het werkelijk geloven behoort niets belangrijker te zijn dan dát, immers gaat geen Hollands regeltje boven die van de Almacht zelf.
pi_138095406
quote:
k zal je verklappen dat er over 20 jaar meer doekjes in dit land rondlopen dan halfnaakte Ingrids. Ik als Henk zal er niet wakker van liggen. Ieder z'n keuze.
Dit soort beweringen creëren trouwens PVV-stemmers. Ga zo door en Wilders zal je een bedankkaartje sturen _O_
  zondag 23 maart 2014 @ 22:23:36 #182
24329 KNAK
ff w88,......
pi_138095477
Zorg dat misdaad niet loont; meer gevangenissen, meer agenten, het liefst een verdriedubbeling van het totale korps, zwaardere straffen en klaar. Nu hebben ze vrij spel en zo zal het zoals het al jaren gaat niet veranderen.

Criminelen moet je afschrikken. Knal dat effect erin en heel NL wordt een stuk fijner.
Mai pben rai~!
pi_138095993
misschien word ik ook moslim
pi_138096057
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:30 schreef .Masturbatron. het volgende:
misschien word ik ook moslim
Hier heb je alvast een kopie van "Hoe overleef ik Nederland"
pi_138097411
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:23 schreef KNAK het volgende:
Zorg dat misdaad niet loont; meer gevangenissen, meer agenten, het liefst een verdriedubbeling van het totale korps, zwaardere straffen en klaar. Nu hebben ze vrij spel en zo zal het zoals het al jaren gaat niet veranderen.

Criminelen moet je afschrikken. Knal dat effect erin en heel NL wordt een stuk fijner.
Ik kan je zo een stuk of 30 landen opnoemen waar die aanpak niet werkt.
pi_138097867
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik kan je zo een stuk of 30 landen opnoemen waar die aanpak niet werkt.
Maar het ruimt wel lekker op.
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_138097977
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 23:01 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Maar het ruimt wel lekker op.
Het is er in die landen niet veiliger op geworden. Sterker nog, we leven in een van de veiligste landen ter wereld.
pi_138098128
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 23:03 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het is er in die landen niet veiliger op geworden. Sterker nog, we leven in een van de veiligste landen ter wereld.
Bron
  zondag 23 maart 2014 @ 23:07:54 #189
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_138098240
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 23:03 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het is er in die landen niet veiliger op geworden.
Waar baseer je dat op?
Anti-Turkije
pi_138098561
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 23:06 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Bron
Kan ik je helaas niet geven. Ik kan alleen maar lijsten vinden met gerapporteerde misdaden. Aangifte doen bewijst alleen maar dat iemand gezagsgetrouw is, maar zegt niets over hoeveel misdaden niet aangegeven worden.

Mijn post mag je dan ook schrappen, kan hem zo snel niet onderbouwen :)
pi_138098610
quote:
7s.gif Op zondag 23 maart 2014 23:07 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
Op het feit dat daar nog steeds mensen worden doodgeschoten, bijvoorbeeld. Meer dan hier.
  zondag 23 maart 2014 @ 23:22:09 #192
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_138098912
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 23:14 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Op het feit dat daar nog steeds mensen worden doodgeschoten, bijvoorbeeld. Meer dan hier.
Bewijs dat daar verband tussen zit? Jij denkt dat hogere straffen voor meer criminaliteit zorgen?
Anti-Turkije
pi_138098930
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 23:14 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dagelijks meer in Venezuela en Honduras dan in Irak.

Maar de medias zijn op Wilders' rukhand.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138100160
quote:
12s.gif Op zondag 23 maart 2014 23:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dagelijks meer in Venezuela en Honduras dan in Irak.

Maar de medias zijn op Wilders' rukhand.
Nou, dat waag ik zeer te betwijfelen....
pi_138102800
‘Ik ben ook kwaad op een deel van de Marokkaanse gemeenschap. Wel een moskee kunnen bouwen, maar niet de moeite nemen om naar een ouderavond van hun kinderen te gaan en hun eigen kinderen op te voeden. De foute etnische loyaliteit, de hypocrisie en de profiteursmentaliteit die in de Marokkaanse gemeenschap heersen…ja, daar word ik kwaad over.
Als ik deze zaken benoem wordt mij dat door veel Marokkanen kwalijk genomen, terwijl deze dingen gewoon bestaan en daar binnen de Marokkaanse gemeenschap ook volop over gesproken wordt, maar dat mogen de autochtone Hollanders niet horen, snap je? Dat zullen Marokkanen nooit vertellen aan de Hollanders en dat krijgen ze ook nooit te horen. Omdat ik dat wel doe, ben ik een verrader.’

http://politiek.theposton(...)itieke-biografie-45/

En zolang de Marokkanen zelf het probleem niet aanpakken kan je het iemand als Wilders het niet kwalijk nemen dat hij er zo dan voor kiest om het gevoel van veel Nederlanders zo te verwoorden.
pi_138103493
" Dat gaan we regelen " zei Geert.....

Als de overige partijen nu eens informeren naar wanneer het wetsvoorstel van de PVV verwacht kan worden, dan zien we wel verder toch ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  maandag 24 maart 2014 @ 02:52:26 #197
117098 Hathor
Effe niet
pi_138103611
Ik hoor net dat Jurgen Raymann ook een Marokkaan is, heeft ie zijn Surinaamse paspoort ingeleverd?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 24 maart 2014 @ 06:15:50 #198
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_138103943
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:43 schreef Hoplahopla het volgende:
:')

Wilders.

Toen hij de politiek betrad was Nederland zijn geloofwaardigheid kwijt.

Het is nog een wonder dat de veiligheidsdiensten hem nog niet uit de weg hebben laten ruimen net als Fortuyn... :')
Dat vraag ik mij ook wel eens af. Wilders is een levensgevaarlijke, haatzaaiende gek. Deze man woekert als een enge ziekte dwars door de samenleving.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  maandag 24 maart 2014 @ 06:23:29 #199
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_138103958
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 06:15 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij ook wel eens af. Wilders is een levensgevaarlijke, haatzaaiende gek. Deze man woekert als een enge ziekte dwars door de samenleving.
Je geeft die man te veel credits.

Echt, dat eeuwige gejammer van beide kamperen dezen :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_138103963
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 23:51 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nou, dat waag ik zeer te betwijfelen....
Ja, jij eet dat gebiasde "nieuws" als zoete koek.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')