abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138082758
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:10 schreef Gia het volgende:

[..]

Aparte zwemuurtjes, hoofdbedekking in klaslokalen, met bedekt gelaat over straat, met behoud van (aanvullende) bijstand in het buitenland wonen, halal vlees in 't ziekenhuis, wat de andere patienten dan ook maar moeten eten, aparte kamer in ziekenhuis, waar bezoek af en aan loopt, ongeacht de bezoektijden, op vakantie buiten de schoolvakantie, enz
ja, alle moslims hebben een aparte kamer in het ziekenhuis :')

stel je niet zo aan man, in de gevallen dat het gebeurt heb je een punt, maar je doet net alsof dat structureel is
  zondag 23 maart 2014 @ 19:15:41 #52
117098 Hathor
Effe niet
pi_138083452
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:58 schreef Rurik het volgende:

[..]

ja, alle moslims hebben een aparte kamer in het ziekenhuis :')

stel je niet zo aan man, in de gevallen dat het gebeurt heb je een punt, maar je doet net alsof dat structureel is
Dat word het wel als je ze de kans geeft.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 23 maart 2014 @ 19:21:18 #53
117098 Hathor
Effe niet
pi_138083695
Minder Marokkanen, meer bier. _O_
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_138083714
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat word het wel als je ze de kans geeft.
ja en als we ons aluminium hoedje afzetten
  zondag 23 maart 2014 @ 19:24:58 #55
3542 Gia
User under construction
pi_138083867
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:58 schreef Rurik het volgende:

Er worden zelfs bejaardentehuizen gebouwd, speciaal voor moslims en met name van Marokkaanse komaf.

En nu moeten mensen zo lang mogelijk thuis blijven wonen, met mantelzorg.

Dus die tehuizen kunnen weer dicht?
pi_138083979
Waarom douchen moslims in hun onderbroek? Valt me telkens weer op als ik ben wezen sporten in de sportschool
  zondag 23 maart 2014 @ 19:29:30 #57
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_138084092
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom douchen moslims in hun onderbroek? Valt me telkens weer op als ik ben wezen sporten in de sportschool
Omdat ze volgens de islam de geslachtsdelen van elkaar niet mogen zien :')
Anti-Turkije
pi_138084216
quote:
Zijn dat enkel moslims die dat doen dan?
Sommige mannen willen niet met andere mannen in hun blote pener douchen.
pi_138084373
quote:
8s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:32 schreef Peunage het volgende:

[..]

Zijn dat enkel moslims die dat doen dan?
Sommige mannen willen niet met andere mannen in hun blote pener douchen.
Uh ja, Nederlanders douchen altijd in hun niksie.. Turken en Marokkanen niet. Vroeg het me gewoon af of het iets religieus is of misschien schaamte ofzo
pi_138084375
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:10 schreef Gia het volgende:

[..]

Aparte zwemuurtjes, hoofdbedekking in klaslokalen, met bedekt gelaat over straat, met behoud van (aanvullende) bijstand in het buitenland wonen, halal vlees in 't ziekenhuis, wat de andere patienten dan ook maar moeten eten, aparte kamer in ziekenhuis, waar bezoek af en aan loopt, ongeacht de bezoektijden, op vakantie buiten de schoolvakantie, enz
Poeh poeh, wat erg allemaal. :')

Je hebt daar toch geen last van of wel? Behalve het verlenen van Bijstand aan mensen die in het buitenland verblijven zie ik daarin weinig problemen eerlijk gezegd.

Kleinzielig gedoe.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138084458
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:35 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Uh ja, Nederlanders douchen altijd in hun niksie.. Turken en Marokkanen niet. Vroeg het me gewoon af of het iets religieus is of misschien schaamte ofzo
Ik ken ook Oost-Europeanen en Russen die dit niet doen. Lijkt me meer iets wat in het Westen heel normaal is.
pi_138084463
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:35 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Die toespraak van Wilders. Wat maakt het nu echt uit? Van discriminatie geen sprake

Kleinzielig gedoe.
pi_138084478
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:35 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Je hebt daar toch geen last van of wel? Behalve het verlenen van Bijstand aan mensen die in het buitenland verblijven zie ik daarin weinig problemen eerlijk gezegd.

Kleinzielig gedoe.
Door je als liberaal EN sociaal Nederland niet te wapenen tegen zelfislamisering (de enige vorm van islamisering) speel je "die duivelse nazi" Wilders in de kaart, dat zie je?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138084491
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:37 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

:')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138084558
quote:
12s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Door je als liberaal EN sociaal Nederland niet te wapenen tegen zelfislamisering (de enige vorm van islamisering) speel je "die duivelse nazi" Wilders in de kaart, dat zie je?
Waarom zou je daarmee Wilders in de kaart spelen?

Omdat er kleinzielige mensen bestaan die moslims alles misgunnen? Omdat er mensen bestaan die mensen die op een normale wijze hun geloof belijden niet kunnen scheiden van fanatiekelingen en extremisten?
  zondag 23 maart 2014 @ 19:39:12 #66
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138084566
quote:
kleine penis lijkt me. Duh.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_138084590
Wilders vergelijken met Hitler is je reinste waanzin. Hitler wilde een heel volk uitroeien. Wilders wil en alleen stimuleren om vrijwillig te vertrekken.
pi_138084616
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Waarom zou je daarmee de gutmensch in de kaart spelen?

Omdat er kleinzielige mensen bestaan die Wilders alles misgunnen? Omdat er mensen bestaan die mensen die op een normale wijze hun politiek belijden niet kunnen scheiden van fanatiekelingen en extremisten?
pi_138084649
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Wilders vergelijken met Hitler is je reinste waanzin. Hitler wilde een heel volk uitroeien. Wilders wil en alleen stimuleren om vrijwillig te vertrekken.
Vrijwillig heeft hij er niet bij gezegd toch of wel?
pi_138084679
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:40 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Kinderachtig. Durf je je mening niet onder je eigen naam te posten jongen. :)
pi_138084687
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:40 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Vrijwillig heeft hij er niet bij gezegd toch of wel?
Ja toch.. de categorie vrijwillige remigranten
pi_138084725
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kinderachtig. Durf je je mening niet onder je eigen naam te posten jongen. :)
Slechts n spiegel. Het 1 is niet beter dan t ander
pi_138084759
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:41 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ja toch.. de categorie vrijwillige remigranten
Oh, okee, maar sluit niet uit dat hij alleen uit is op vrijwillige remigratie. Ik zie hem - gezien zijn uitspraken - aan om ook voor verplichte remigratie te pleiten in bepaalde gevallen (wat hij ook doet voor criminele Marokkanen volgens mij).
pi_138084819
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:42 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Slechts n spiegel. Het 1 is niet beter dan t ander
Zeker wel. Wilders, en zijn aanhang, wilt mensen 'veroordelen' op basis van hun afkomst. Dat is onrechtvaardig, discriminerend, ongepast en onzinnig.
pi_138084874
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:44 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zeker wel. Samsom en Rutte, en zijn aanhang, wilt mensen 'veroordelen' op basis van hun politieke overtuiging. Dat is onrechtvaardig, discriminerend, ongepast en onzinnig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')