ja, alle moslims hebben een aparte kamer in het ziekenhuisquote:Op zondag 23 maart 2014 18:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Aparte zwemuurtjes, hoofdbedekking in klaslokalen, met bedekt gelaat over straat, met behoud van (aanvullende) bijstand in het buitenland wonen, halal vlees in 't ziekenhuis, wat de andere patienten dan ook maar moeten eten, aparte kamer in ziekenhuis, waar bezoek af en aan loopt, ongeacht de bezoektijden, op vakantie buiten de schoolvakantie, enz
Dat word het wel als je ze de kans geeft.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:58 schreef Rurik het volgende:
[..]
ja, alle moslims hebben een aparte kamer in het ziekenhuis
stel je niet zo aan man, in de gevallen dat het gebeurt heb je een punt, maar je doet net alsof dat structureel is
ja en als we ons aluminium hoedje afzettenquote:Op zondag 23 maart 2014 19:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat word het wel als je ze de kans geeft.
Er worden zelfs bejaardentehuizen gebouwd, speciaal voor moslims en met name van Marokkaanse komaf.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:58 schreef Rurik het volgende:
stel je niet zo aan man, in de gevallen dat het gebeurt heb je een punt, maar je doet net alsof dat structureel is
Omdat ze volgens de islam de geslachtsdelen van elkaar niet mogen zienquote:Op zondag 23 maart 2014 19:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom douchen moslims in hun onderbroek? Valt me telkens weer op als ik ben wezen sporten in de sportschool
Zijn dat enkel moslims die dat doen dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom douchen moslims in hun onderbroek? Valt me telkens weer op als ik ben wezen sporten in de sportschool
Uh ja, Nederlanders douchen altijd in hun niksie.. Turken en Marokkanen niet. Vroeg het me gewoon af of het iets religieus is of misschien schaamte ofzoquote:Op zondag 23 maart 2014 19:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zijn dat enkel moslims die dat doen dan?
Sommige mannen willen niet met andere mannen in hun blote pener douchen.
Poeh poeh, wat erg allemaal.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Aparte zwemuurtjes, hoofdbedekking in klaslokalen, met bedekt gelaat over straat, met behoud van (aanvullende) bijstand in het buitenland wonen, halal vlees in 't ziekenhuis, wat de andere patienten dan ook maar moeten eten, aparte kamer in ziekenhuis, waar bezoek af en aan loopt, ongeacht de bezoektijden, op vakantie buiten de schoolvakantie, enz
Ik ken ook Oost-Europeanen en Russen die dit niet doen. Lijkt me meer iets wat in het Westen heel normaal is.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Uh ja, Nederlanders douchen altijd in hun niksie.. Turken en Marokkanen niet. Vroeg het me gewoon af of het iets religieus is of misschien schaamte ofzo
quote:Op zondag 23 maart 2014 19:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Poeh poeh, wat erg allemaal.
Die toespraak van Wilders. Wat maakt het nu echt uit? Van discriminatie geen sprake
Kleinzielig gedoe.
Door je als liberaal EN sociaal Nederland niet te wapenen tegen zelfislamisering (de enige vorm van islamisering) speel je "die duivelse nazi" Wilders in de kaart, dat zie je?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Poeh poeh, wat erg allemaal.
Je hebt daar toch geen last van of wel? Behalve het verlenen van Bijstand aan mensen die in het buitenland verblijven zie ik daarin weinig problemen eerlijk gezegd.
Kleinzielig gedoe.
quote:
Waarom zou je daarmee Wilders in de kaart spelen?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Door je als liberaal EN sociaal Nederland niet te wapenen tegen zelfislamisering (de enige vorm van islamisering) speel je "die duivelse nazi" Wilders in de kaart, dat zie je?
kleine penis lijkt me. Duh.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:27 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op zondag 23 maart 2014 19:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom zou je daarmee de gutmensch in de kaart spelen?
Omdat er kleinzielige mensen bestaan die Wilders alles misgunnen? Omdat er mensen bestaan die mensen die op een normale wijze hun politiek belijden niet kunnen scheiden van fanatiekelingen en extremisten?
Vrijwillig heeft hij er niet bij gezegd toch of wel?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Wilders vergelijken met Hitler is je reinste waanzin. Hitler wilde een heel volk uitroeien. Wilders wil en alleen stimuleren om vrijwillig te vertrekken.
Kinderachtig. Durf je je mening niet onder je eigen naam te posten jongen.quote:
Ja toch.. de categorie vrijwillige remigrantenquote:Op zondag 23 maart 2014 19:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vrijwillig heeft hij er niet bij gezegd toch of wel?
Slechts n spiegel. Het 1 is niet beter dan t anderquote:Op zondag 23 maart 2014 19:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kinderachtig. Durf je je mening niet onder je eigen naam te posten jongen.
Oh, okee, maar sluit niet uit dat hij alleen uit is op vrijwillige remigratie. Ik zie hem - gezien zijn uitspraken - aan om ook voor verplichte remigratie te pleiten in bepaalde gevallen (wat hij ook doet voor criminele Marokkanen volgens mij).quote:Op zondag 23 maart 2014 19:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja toch.. de categorie vrijwillige remigranten
Zeker wel. Wilders, en zijn aanhang, wilt mensen 'veroordelen' op basis van hun afkomst. Dat is onrechtvaardig, discriminerend, ongepast en onzinnig.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:42 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Slechts n spiegel. Het 1 is niet beter dan t ander
quote:Op zondag 23 maart 2014 19:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zeker wel. Samsom en Rutte, en zijn aanhang, wilt mensen 'veroordelen' op basis van hun politieke overtuiging. Dat is onrechtvaardig, discriminerend, ongepast en onzinnig.
Nou nou, wat een spiegel zeg.quote:
Nee, misschien omdat vrouwen- en homorechten waar juist links voor gevochten heeft, te grabbel gegooid worden als juist de smerigste haatbaard iets claimt vanuit "zijn" religie.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom zou je daarmee Wilders in de kaart spelen?
Omdat er kleinzielige mensen bestaan die moslims alles misgunnen? Omdat er mensen bestaan die mensen die op een normale wijze hun geloof belijden niet kunnen scheiden van fanatiekelingen en extremisten?
http://m.nieuwsblad.be/cnt/DMF20121007_00325229quote:Op zondag 23 maart 2014 19:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou nou, wat een spiegel zeg.
Een politieke overtuiging heb je zelf in de hand, dat is een bewuste keuze, en in dit geval een uiterst bedenkelijke keuze. Je afkomst kies je niet.
Extremisten moet je bestrijden en verwerpen inderdaad. Daar is iedereen het over eens. Dat is niet een standpunt waar Wilders alleen in staat.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, misschien omdat vrouwen- en homorechten waar juist links voor gevochten heeft, te grabbel gegooid worden als juist de smerigste haatbaard iets claimt vanuit "zijn" religie.
Slangen als Tariq Ramadan en andere debiele haatbaarden moet je marginaliseren en geen podium geven.
Dat Wilders het opblaast (no pun intended) is waar, maar zelfislamisering is een ziekte.
Zou best kunnen inderdaad. PVV-ers kunnen er ook niets aan doen dat ze een chromosoompje missen.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:48 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
http://m.nieuwsblad.be/cnt/DMF20121007_00325229
Is het ook geinig dat Wilders al negen jaar als een augurk leeft? Van kazerne naar gevangenis? Of is dat één van die oplossingen van je?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:49 schreef Mechant het volgende:
En dat is best geinig aangezien Wilders in een productie fabriek van augurken heeft gewerkt.
quote:Op zondag 23 maart 2014 19:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zou best kunnen inderdaad. PvdA-ers kunnen er ook niets aan doen dat ze een chromosoompje missen.
[..]
Zou best kunnen inderdaad. Joden kunnen er ook niets aan doen dat ze een chromosoompje missen.
[..]
Zou best kunnen inderdaad. Negers kunnen er ook niets aan doen dat ze een chromosoompje missen.
[..]
Zou best kunnen inderdaad. SP-ers kunnen er ook niets aan doen dat ze een chromosoompje missen.
[..]
Zou best kunnen inderdaad. Moslims kunnen er ook niets aan doen dat ze een chromosoompje missen.
Omdat de zelfislamisering niet wordt aangepakt, heeft Wilders materiaal. Hij extrapoleert dat naar ALLE moslims en nu naar ALLE Marokkanen, wat fout is.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Extremisten moet je bestrijden en verwerpen inderdaad. Daar is iedereen het over eens. Dat is niet een standpunt waar Wilders alleen in staat.
Ik begrijp alleen niet wat zo'n extremist te maken heeft met normale mensen die op een normale manier hun geloof belijden, zoals zovelen doen, ook katholieken, protestanten, gereformeerden enz.
Dat is uiteraard schandalig. Lijkt me vreselijk om zo te moeten leven. Hopelijk kan hij ooit weer zonder beveiliging een normaal leven leiden.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Is het ook geinig dat Wilders al negen jaar als een augurk leeft? Van kazerne naar gevangenis? Of is dat één van die oplossingen van je?
Dat is ronduit racistisch.quote:
Heeft niks met misgunnen te maken, maar ze werken op die manier de integratie tegen.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom zou je daarmee Wilders in de kaart spelen?
Omdat er kleinzielige mensen bestaan die moslims alles misgunnen? Omdat er mensen bestaan die mensen die op een normale wijze hun geloof belijden niet kunnen scheiden van fanatiekelingen en extremisten?
Ik denk dat het niet gek is om te stellen dat het behoorlijk heeft bijgedragen aan de radicalisering van Wilders. Geen onbekende uitwas van de Islam natuurlijk, mensen radicaliseren.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat is uiteraard schandalig. Lijkt me vreselijk om zo te moeten leven. Hopelijk kan hij ooit weer zonder beveiliging een normaal leven leiden.
Hoe doen ze dat precies? Ik zie geen verschil met alle andere partijen.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:53 schreef El_Matador het volgende:
PvdAers die 30 jaar geleden streden tegen de Kerk en voor vrouwen en homo's die nu 'kek' gehoofddoekt de stinksandalen van een Jeminitische schaapherder staan te kussen.
Daar heeft de beste man zelf voor gekozen. Als je gaat kijken naar zijn salaris en naar al dat geld dat wordt gepompt in de beveiliging van die kerel. Van een geval dat een grote mond heeft in de samenleving, maar niet de ballen heeft om te staan voor zijn woorden en daden is het allemaal doodzonde. Dat geld, zijn onze belastingcentjes.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Is het ook geinig dat Wilders al negen jaar als een augurk leeft? Van kazerne naar gevangenis? Of is dat één van die oplossingen van je?
Het kan de integratie inderdaad tegenwerken, al hoeft dat niet per definitie. Dat is afhankelijk van de verdere activiteiten van die mensen.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Heeft niks met misgunnen te maken, maar ze werken op die manier de integratie tegen.
Daarbij willen ze aan de ene kant gelijk zijn aan de Nederlanders, waar het de wet betreft, terwijl ze Nederlanders niet als hun gelijken beschouwen, maar als verderfelijke westerlingen.
Wie zaait, zal oogsten.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:51 schreef LelijKnap het volgende:
Het zou leuk zijn als je een keer niet generaliseert. Ik denk dat er zat moslims zijn die zichzelf niet onder jouw beschrijving kunnen vinden, en toch heb je het de hele tijd over 'ze'.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Heeft niks met misgunnen te maken, maar ze werken op die manier de integratie tegen.
Daarbij willen ze aan de ene kant gelijk zijn aan de Nederlanders, waar het de wet betreft, terwijl ze Nederlanders niet als hun gelijken beschouwen, maar als verderfelijke westerlingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |