Dat ie eerlijk is over zijn intentiesquote:Op zondag 23 maart 2014 17:12 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
En DAT is er dus mis aan Pechtold. :-))
Alleen is hij dus beter dan Rutte gezien hij eerlijker is.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:12 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
En DAT is er dus mis aan Pechtold. :-))
Dus er is niemand in staat om in Nederland een fatsoenlijke politieke partij op te richten gericht op het belang van de Nederlanders?quote:Op zondag 23 maart 2014 16:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oh op die fiets. Dat klopt inderdaad en dat spreekt in deze zaak wel voor Pechtold en absoluut niet voor Rutte. Nu vind ik Rutte en consorten in hetzelfde rijtje thuishoren als Balkenende en consorten. Het is echt een zooitje ongeregeld en de beste man lacht alleen maar.
Misschien moet ik me er verder gewoon buiten houden, ik vind het merendeel van politiek Den Haag gewoon verrot tot op het bot.
Nee dat hij voor een geldverslindend (en corrupt) EUSSR is....maar hij zal wel een vet baantje in het verschiet hebben.........quote:Op zondag 23 maart 2014 17:12 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Dat ie eerlijk is over zijn intenties?
Of dat feitelijk zo is weet ik niet, maar ik heb het gevoel van niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:13 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dus er is niemand in staat om in Nederland een fatsoenlijke politieke partij op te richten gericht op het belang van de Nederlanders?
Dat is treurig....
Je zou haast denken van wel...als je alleen al de lage opkomst ziet betreffende de gemeentelijke verkiezingen van vorige week...quote:Op zondag 23 maart 2014 17:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Of dat feitelijk zo is weet ik niet, maar ik heb het gevoel van niet.
Ik begrijp het wel. De meeste mensen leggen ook teveel vertrouwen en verwachtingen in de politiek maar zo extreem als de afgelopen jaren (ja zeggen, nee doen) is het nog niet geweest.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:21 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Je zou haast denken van wel...als je alleen al de lage opkomst ziet betreffende de gemeentelijke verkiezingen van vorige week...
Nee, gewoon aparte regels toestaan voor moslims dat helpt het integratieproces wel,quote:Op zondag 23 maart 2014 16:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Aangezien dergelijke uitlatingen het integratieproces meer kwaad dan goed doen.
Sinds wanneer is het belang van de Nederlanders het hoogste doel?quote:Op zondag 23 maart 2014 17:13 schreef DUTCHKO het volgende:
Dus er is niemand in staat om in Nederland een fatsoenlijke politieke partij op te richten gericht op het belang van de Nederlanders?
Dat is treurig....
Je praat als een PVV'er....pas op hoor!!!quote:Op zondag 23 maart 2014 17:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het belang van de Nederlanders het hoogste doel?
Eerst Europa spekken, dan de derde wereldlanden steunen en dan pas de Nederlanders.
Waar dan eerst de subsidiepotjes van de minderheden gevuld worden, dan de rijken nog rijker maken en het restje is dan voor Jan met de pet en onze bejaarden. Want, helaas, het geld is op.
Is het niet treurig dat de mens na 3k jaar aan geschiedenis van nationalisme nog steeds niet voorbij landsbelang wil kijken?quote:Op zondag 23 maart 2014 17:13 schreef DUTCHKO het volgende:
Dat is treurig....
Eens. Maar Pechtold claimt "inhoudelijk", "redelijk", "genuanceerd" "debat".quote:Op zondag 23 maart 2014 16:49 schreef Straatcommando. het volgende:
. Verder vind ik Pechtold, net als Wilders, een zure schreeuwlelijk.
Wat vindt jij ervan als iemand een Sovjet-vlag gebruikt?quote:Op zondag 23 maart 2014 17:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eens. Maar Pechtold claimt "inhoudelijk", "redelijk", "genuanceerd" "debat".
Die publieke verkrachting van de prinsenvlag was al een historisch drama, maar zo zijn er meer voorbeelden.
Pechtold is daarmee een grotere mongool dan Wilders.
Ik heb woensdag cda gestemd en de laatste keer 2e kamer blanco, omdat er geen enkele partij voldoende aansluit bij mijn standpunten en ze allemaal wel iets hebben waar ik het regelrecht mee oneens ben.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:34 schreef DUTCHKO het volgende:
Je praat als een PVV'er....pas op hoor!!!
Over welke aparte regels voor moslims heb je het? Die aparte regels voor moslims die Wilders wilt invoeren?quote:Op zondag 23 maart 2014 17:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, gewoon aparte regels toestaan voor moslims dat helpt het integratieproces wel,
En vooral allemaal in van die prachtbuurten op een kluitje laten wonen, dat komt de veiligheid en integratie ten goede.
Pechtold ontleend zijn bestaansrecht vooral aan Wildersquote:Op zondag 23 maart 2014 17:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eens. Maar Pechtold claimt "inhoudelijk", "redelijk", "genuanceerd" "debat".
Die publieke verkrachting van de prinsenvlag was al een historisch drama, maar zo zijn er meer voorbeelden.
Pechtold is daarmee een grotere mongool dan Wilders.
Moet diegene weten. Innercity 2002, prachtig feestje. Communistische symbolen alom.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat vindt jij ervan als iemand een Sovjet-vlag gebruikt?
Aparte zwemuurtjes, hoofdbedekking in klaslokalen, met bedekt gelaat over straat, met behoud van (aanvullende) bijstand in het buitenland wonen, halal vlees in 't ziekenhuis, wat de andere patienten dan ook maar moeten eten, aparte kamer in ziekenhuis, waar bezoek af en aan loopt, ongeacht de bezoektijden, op vakantie buiten de schoolvakantie, enzquote:Op zondag 23 maart 2014 18:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Over welke aparte regels voor moslims heb je het? Die aparte regels voor moslims die Wilders wilt invoeren?
We zijn het eens.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Pechtold ontleend zijn bestaansrecht vooral aan Wildersalleen maar schoppen en krijsen, precies zoals zijn ''tegenstander'' doet.
Bovendien ben ik tegen een verdere integratie van de EU, dus de D66 zal NOOIT mijn stem krijgen. Beiden zijn het knurften, alleen is Wilders wel een gehaaide politicus.
ja, alle moslims hebben een aparte kamer in het ziekenhuisquote:Op zondag 23 maart 2014 18:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Aparte zwemuurtjes, hoofdbedekking in klaslokalen, met bedekt gelaat over straat, met behoud van (aanvullende) bijstand in het buitenland wonen, halal vlees in 't ziekenhuis, wat de andere patienten dan ook maar moeten eten, aparte kamer in ziekenhuis, waar bezoek af en aan loopt, ongeacht de bezoektijden, op vakantie buiten de schoolvakantie, enz
Dat word het wel als je ze de kans geeft.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:58 schreef Rurik het volgende:
[..]
ja, alle moslims hebben een aparte kamer in het ziekenhuis
stel je niet zo aan man, in de gevallen dat het gebeurt heb je een punt, maar je doet net alsof dat structureel is
ja en als we ons aluminium hoedje afzettenquote:Op zondag 23 maart 2014 19:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat word het wel als je ze de kans geeft.
Er worden zelfs bejaardentehuizen gebouwd, speciaal voor moslims en met name van Marokkaanse komaf.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:58 schreef Rurik het volgende:
stel je niet zo aan man, in de gevallen dat het gebeurt heb je een punt, maar je doet net alsof dat structureel is
Omdat ze volgens de islam de geslachtsdelen van elkaar niet mogen zienquote:Op zondag 23 maart 2014 19:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom douchen moslims in hun onderbroek? Valt me telkens weer op als ik ben wezen sporten in de sportschool
Zijn dat enkel moslims die dat doen dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom douchen moslims in hun onderbroek? Valt me telkens weer op als ik ben wezen sporten in de sportschool
Uh ja, Nederlanders douchen altijd in hun niksie.. Turken en Marokkanen niet. Vroeg het me gewoon af of het iets religieus is of misschien schaamte ofzoquote:Op zondag 23 maart 2014 19:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zijn dat enkel moslims die dat doen dan?
Sommige mannen willen niet met andere mannen in hun blote pener douchen.
Poeh poeh, wat erg allemaal.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Aparte zwemuurtjes, hoofdbedekking in klaslokalen, met bedekt gelaat over straat, met behoud van (aanvullende) bijstand in het buitenland wonen, halal vlees in 't ziekenhuis, wat de andere patienten dan ook maar moeten eten, aparte kamer in ziekenhuis, waar bezoek af en aan loopt, ongeacht de bezoektijden, op vakantie buiten de schoolvakantie, enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |