abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 maart 2014 @ 19:10:45 #51
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_138083249
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:06 schreef UpsideDown het volgende:
De afscheiding van Belgi was ook niet legaal.
Idd gewoon Belgi weer onderdeel maken van NL w/
Anti-Turkije
pi_138083296
quote:
7s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:00 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Ik zat inderdaad fout maar het boeit niet. Verkiezingen komen er nog aan en het referendum was eerlijk. En ik denk als je aan de mensen vraagt of ze die man als leider willen dat ze dan wel ja zeggen want dankzij hem hebben ze een referendum.
Hoe zit het met de Tartaren in Vice news die geen stemkaarten hadden gekregen, maar normaal gesproken wel mochten stemmen? Plus, 97%... eerlijk... _O-
pi_138083331
quote:
10s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:10 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Nee van Oostenrijk.
Ура для россии
  zondag 23 maart 2014 @ 19:13:21 #54
421524 SadPanda
pi_138083369
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:11 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hoe zit het met de Tartaren in Vice news die geen stemkaarten hadden gekregen, maar normaal gesproken wel mochten stemmen? Plus, 97%... eerlijk... _O-
Graag bewijs, "Vice news" is dat niet. Maar goed het maakt weinig uit of die 97% eerlijk is, het staat vast dat een meerderheid bij Rusland wil.
Anti-Turkije
  zondag 23 maart 2014 @ 19:13:50 #55
421524 SadPanda
pi_138083383
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:12 schreef Woestijnvos het volgende:

[..]

Nee van Oostenrijk.
Of we worden gewoon weer allemaal onderdeel van het Derde Rijk.
Anti-Turkije
  zondag 23 maart 2014 @ 19:18:03 #56
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_138083548
quote:
9s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:13 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Of we worden gewoon weer allemaal onderdeel van het Derde Rijk.
Als de NAVO en Rusland elkaar voldoende verzwakt hebben worden we allemaal verslagen en veroverd door de Chinezen! :D
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_138083626
Kijk nou wat ik heb gevonden :')
SPOILER: enigzins nsfw, tekening
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138083684
quote:
7s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:13 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Graag bewijs, "Vice news" is dat niet. Maar goed het maakt weinig uit of die 97% eerlijk is, het staat vast dat een meerderheid bij Rusland wil.
En nu maakt de eerlijkheid van het referendum ineens niet meer uit? Volgens mij is het bij een beslissing die de toekomst van een land voor de komende 100(?) jaar bepaald dat juist het belangrijkste.

quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:04 schreef DeJori het volgende:
BBCSteveR twitterde op zondag 23-03-2014 om 18:40:19 In Russian TV's news review, Dmitry Kiselev suggests that the USA is "illegitimate" for the way it gained its independence from Britain. reageer retweet
yarotrof twitterde op zondag 23-03-2014 om 18:49:46 After declaring Ukrainian govt an "illegitimate junta," Russian TV wonders: is the existence of the US legitimate? http://t.co/KgW5gh5Y3V” reageer retweet
_O- _O- _O-
Moeten de Russen zich dan niet afvragen of zij terecht de Tsaar hebben afgezet :')
  zondag 23 maart 2014 @ 19:22:02 #59
421524 SadPanda
pi_138083734
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:21 schreef Nintex het volgende:

[..]

En nu maakt de eerlijkheid van het referendum ineens niet meer uit?
Dat heb ik eerder ook gezegd.

quote:
[..]

Moeten de Russen zich dan niet afvragen of zij terecht de Tsaar hebben afgezet :')
Door aardig wat Russen wordt dat dan ook als een coup gezien.
Anti-Turkije
  zondag 23 maart 2014 @ 19:22:26 #60
421524 SadPanda
pi_138083752
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:21 schreef Nintex het volgende:

[..]

Volgens mij is het bij een beslissing die de toekomst van een land voor de komende 100(?) jaar bepaald dat juist het belangrijkste.
Het is een feit dat de meerderheid bij Rusland wil.
Anti-Turkije
pi_138083846
quote:
7s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:22 schreef SadPanda het volgende:
Het is een feit dat de meerderheid bij Rusland wil.
Waar baseer je dat op? Ik beweer niet dat je ongelijk hebt, ik wil alleen graag een bron zien als jij het over "feiten" hebt.
  zondag 23 maart 2014 @ 19:26:33 #62
421524 SadPanda
pi_138083954
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:24 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op? Ik beweer niet dat je ongelijk hebt, ik wil alleen graag een bron zien als jij het over "feiten" hebt.
Dat is net zo iets als vragen om een bron dat bewijst dat de meerderheid van de Belgen niet door Nederland wil worden geannexeerd. Maar het bewijs is het referendum.
Anti-Turkije
  zondag 23 maart 2014 @ 19:28:39 #63
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_138084045
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_138084118
quote:
7s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:26 schreef SadPanda het volgende:
Dat is net zo iets als vragen om een bron dat bewijst dat de meerderheid van de Belgen niet door Nederland wil worden geannexeerd. Maar het bewijs is het referendum.
Lol. Als de Russen met gewapende milities in de straten, "verdwijnen" van journalisten en busladingen Russen een referendum houden kunnen ze New York nog laten "kiezen" voor aansluiting bij Rusland.

Je kan mij best overtuigen, maar dan wel graag moet een goede bron van een referendum of iets in een normale situatie. Het feit dat de "Russian Unity" partij 4% van de stemmen kreeg in de Krim vind ik niet bepaald overtuigend.
  zondag 23 maart 2014 @ 19:32:35 #65
421524 SadPanda
pi_138084237
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:29 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Lol. Als de Russen met gewapende milities in de straten, "verdwijnen" van journalisten en busladingen Russen een referendum houden kunnen ze New York nog laten "kiezen" voor aansluiting bij Rusland.

Je kan mij best overtuigen, maar dan wel graag moet een goede bron van een referendum of iets in een normale situatie. Het feit dat de "Russian Unity" partij 4% van de stemmen kreeg in de Krim vind ik niet bepaald overtuigend.
Die milities bedreigen geen mensen in het stemhokje. Waar haal je het verdwijnen van journalisten vandaan? Ik kan je ook wel beweringen geven dat Russische journalisten worden geweigerd en verdwijnen. En waar haal je die bewering over busladingen vandaan?

Blablabla pro-Russisch heeft 70% van de stemmen gekregen. En er zijn hele grote demonstraties geweest.

Ben je ook tegen de onafhankelijkheid van Kosovo daar is niet eens een referendum over geweest.
Anti-Turkije
pi_138084682
quote:
According to a GfK poll of 600 residents taken Thursday and Friday ahead of the referendum, 70 percent said they will vote to become part of Russia, while 11 percent said they will vote to restore Crimea’s status as part of Ukraine.
http://sunnewsonline.com/new/?p=56468

Er zijn ook de getuigenissen van journalisten, die zeggen dat ze in dozijnen ballot boxes niet n biljet zagen waar de tweede optie aangeduid was. De getuigenissen van kiezers, etc...
Het opkomstpercentage kan aan getwijfeld worden, maar de 97% of hoeveel was het, dat zal dicht in de buurt geweest zijn.
pi_138084849
quote:
7s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:32 schreef SadPanda het volgende:
Die milities bedreigen geen mensen in het stemhokje. Waar haal je het verdwijnen van journalisten vandaan? Ik kan je ook wel beweringen geven dat Russische journalisten worden geweigerd en verdwijnen. En waar haal je die bewering over busladingen vandaan?

Blablabla pro-Russisch heeft 70% van de stemmen gekregen. En er zijn hele grote demonstraties geweest.

Ben je ook tegen de onafhankelijkheid van Kosovo daar is niet eens een referendum over geweest.
Kosovo kan me weinig schelen. Staat hier los van. Jouw punt is: Amerika is hypocriet. Okay. Fijn. Verandert niets aan de zaak mbt de Krim.

Blablabla 70% voor pro-Rusland. Echter, 4% ging maar naar de partij die voor afscheiding van de Ukraine was. Die 70% was helemaal niet voor afscheiding en is dus totaal irrelevant.

Vermiste journalisten Vermiste journalisten en activisten. Anyway, jij kan ook googlen.
Mt busladingen voor Russen; neem bijvoorbeeld die motorbende, de "Night Wolves". Wat de fuck heeft zo een stel herrieschoppers te zoeken in de Ukraine? Wat denk je zelf?
  zondag 23 maart 2014 @ 19:49:31 #68
421524 SadPanda
pi_138085092
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:44 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Kosovo kan me weinig schelen. Staat hier los van. Jouw punt is: Amerika is hypocriet. Okay. Fijn. Verandert niets aan de zaak mbt de Krim.

Blablabla 70% voor pro-Rusland. Echter, 4% ging maar naar de partij die voor afscheiding van de Ukraine was. Die 70% was helemaal niet voor afscheiding en is dus totaal irrelevant.

Vermiste journalisten Vermiste journalisten en activisten. Anyway, jij kan ook googlen.
Mt busladingen voor Russen; neem bijvoorbeeld die motorbende, de "Night Wolves". Wat de fuck heeft zo een stel herrieschoppers te zoeken in de Ukraine? Wat denk je zelf?
Je hebt daar toch wel een mening over? Ik neem aan dat je voor bent dus wil ik graag weten waarom daar wel en hier niet.

Misschien de andere partijen ook bekijken, Russian Unity is ook wel voor net als de CP enz. Het is logisch dat de mensen die op de Partij van de Regio's hebben gestemd ook bij Rusland willen.
Over die journalisten: het lijkt me zeer sterk dat de Russische overheid er wat mee te maken heeft.
Ik dacht dat je met busladingen mensen bedoeld die op de Krim gaan stemmen maar geen inwoner zijn van de Krim. Die Night Wolves zijn er gewoon om hun support te laten zien. Zelfde reden waarom die Russische boxer/politicus ook kwam.
Anti-Turkije
pi_138085484
quote:
7s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:49 schreef SadPanda het volgende:
Je hebt daar toch wel een mening over? Ik neem aan dat je voor bent dus wil ik graag weten waarom daar wel en hier niet.
Het is totaal niet relevant. En ik heb er inderdaad geen mening over. In 2008 studeerde ik af en had ik geen tijd het nieuws te volgen.

Wat ik nog weet is dat ik tijdens dat Joego-gebeuren pro-Kroatie was, maar ik weet niet eens meer waarom. Toen was ik ook echt 15 ofzo. Mbt Kosovo-Servie neig ik enigszins naar Servie omdat ik een schijthekel heb aan Jihadi's maar ik weet er echt geen fuck vanaf.

quote:
7s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:49 schreef SadPanda het volgende:
Misschien de andere partijen ook bekijken, Russian Unity is ook wel voor net als de CP enz. Het is logisch dat de mensen die op de Partij van de Regio's hebben gestemd ook bij Rusland willen.
Russian Unity is nu precies die 4% partij van die Sergey Aksyonov en de CP kwam niet verder dan 7.4%.

En die partij voor de Regio's is dus niet voor afscheiding. En dat lijkt me precies de reden waarom de Russen niet de Partij voor de Regio's (49%) aan de macht hebben gehouden, maar die Russian Unity (4%) hebben gekozen.
  zondag 23 maart 2014 @ 19:59:56 #70
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_138085628
quote:
EU-volkslied bij flashmob Odessa

zondag 23 mrt 2014, 18:28 (Update: 23-03-14, 19:53)

In Odessa, een havenstad aan de Zwarte Zee, hebben klassieke musici Oekraners die boodschappen deden, op een 'Europees' optreden getrakteerd. Ze speelden in een markthal Ode an die Freude van Beethoven, het officile volkslied van de Europese Unie.

Op een video op YouTube is te zien hoe eerst een man met een contrabas begint te spelen. Na enige tijd zijn de eerste tonen van het muziekstuk hoorbaar. Langzaam vallen ook andere instrumenten in, zoals fagot, cello en violen.

Nog weer later spelen ook de blazers mee en tenslotte valt ook het koor in. Ze zingen onder meer de beroemde strofe 'Alle menschen werden Brder'.

De muzikanten behoren tot het Nationaal Filharmonisch Orkest van Odessa. Ze spelen in de bekendste markthal van de stad, Privoz. Odessa staat bekend als een pro-Russische stad.

Alle Menschen werden Brder _O_
Say what?
  zondag 23 maart 2014 @ 20:00:03 #71
421524 SadPanda
pi_138085637
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:57 schreef Pharmacist het volgende:
En die partij voor de Regio's is dus niet voor afscheiding.
Nu in ieder geval wel:
http://zik.ua/en/news/201(...)r_true_colors_470723

Voor de coup in Kiev was aansluiting bij Rusland niet aan de orde.
Anti-Turkije
pi_138085706
quote:
7s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:00 schreef SadPanda het volgende:
Nu in ieder geval wel:
http://zik.ua/en/news/201(...)r_true_colors_470723

Voor de coup in Kiev was aansluiting bij Rusland niet aan de orde.
Natuurlijk. Met die pro-Russische gewapende lieden in de straten is iedereen pro-Rusland. En als je dat niet bent houd je gewoon je mond.
  zondag 23 maart 2014 @ 20:01:27 #73
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_138085716
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:20 schreef Pharmacist het volgende:
Overigens wordt het altijd gebracht alsof NAVO die landen heeft ingelijfd. Die landen hebben zelf voor lidmaatschap gekozen.
Dit dus ja, die visies slaan het altijd het zelfbeschikkingsrecht van die landen eventjes compleet over. Hilarisch gewoon.
pi_138085727
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:57 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Het is totaal niet relevant. En ik heb er inderdaad geen mening over. In 2008 studeerde ik af en had ik geen tijd het nieuws te volgen.

Wat ik nog weet is dat ik tijdens dat Joego-gebeuren pro-Kroatie was, maar ik weet niet eens meer waarom. Toen was ik ook echt 15 ofzo. Mbt Kosovo-Servie neig ik enigszins naar Servie omdat ik een schijthekel heb aan Jihadi's maar ik weet er echt geen fuck vanaf.

[..]

Russian Unity is nu precies die 4% partij van die Sergey Aksyonov en de CP kwam niet verder dan 7.4%.

En die partij voor de Regio's is dus niet voor afscheiding. En dat lijkt me precies de reden waarom de Russen niet de Partij voor de Regio's (49%) aan de macht hebben gehouden, maar die Russian Unity (4%) hebben gekozen.
Wat bedoel je, de partij voor de regio's is niet voor afscheiding? Het is een nationale partij, in heel Ukraine, die kan toch niet voor afscheiding zijn.
sowieso ben ik verbaasd dat je uberhaupt n gevonden hebt die pro afscheiden was, aangezien dat verboden is volgens de ukrainse wet.
  zondag 23 maart 2014 @ 20:05:06 #75
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_138085902
quote:
10s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:10 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Lost meteen de werkloosheid op door noodzakelijke investeringen in de wegenbouw _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')