Goed idee. De rest kan echt wel even wachten. Als ik lees wat je allemaal doet in een week, heb je die tijd nu ook wel even nodig.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:38 schreef Raggingbull het volgende:
Never mind die is naar huis... zucht... die moest eerder weg vandaag is waar ook naja... uhmm... filmpje erbij opzetten dan maar..
Haha geloof me juist niet me leven loopt het beste als ik non-stop gewoon kan blijven gaan. Maar vandaag echt bizarre ontdekkingen gedaan dus begin echt over te stromen momenteel... tranen met tuiten om niks eigenlijks maar moet gewoon janken maar voel me nie verdrietig. Raar vandaag me eerste avond rust in 3 weken dus dunno...quote:Op maandag 24 maart 2014 20:47 schreef kvd het volgende:
[..]
Goed idee. De rest kan echt wel even wachten. Als ik lees wat je allemaal doet in een week, heb je die tijd nu ook wel even nodig.
Haha nee in het midden!quote:Op maandag 24 maart 2014 20:35 schreef kvd het volgende:
[..]
Oeh...'eind' lijn 11? Daar vlakbij staat mijn droomhuis (of eigenlijk huis met droomkeuken)
Verplichtingen om 9 uur 's avonds? Jij bent nu je nr.1 verplichting, slapen!quote:Op maandag 24 maart 2014 20:32 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Yup marja verplichtingen richting stage/school/thuis marja... ik ga me begeleider ff hale want ik ga zo overlopen haha... neej eigenlijks nie grappig maar mot er wel om lachen..
Zie ik toch anders.....quote:Op maandag 24 maart 2014 20:52 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Verplichtingen om 9 uur 's avonds? Jij bent nu je nr.1 verplichting, slapen!
Hup, aan de studie danquote:Op maandag 24 maart 2014 20:49 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Haha geloof me juist niet me leven loopt het beste als ik non-stop gewoon kan blijven gaan. Maar vandaag echt bizarre ontdekkingen gedaan dus begin echt over te stromen momenteel... tranen met tuiten om niks eigenlijks maar moet gewoon janken maar voel me nie verdrietig. Raar vandaag me eerste avond rust in 3 weken dus dunno...
quote:
Nog eerder. Boterdiep!quote:Op maandag 24 maart 2014 20:59 schreef kvd het volgende:
[..]
Hup, aan de studie dan
Tranen misschien maar gewoon lekker laten komen, of een film opzetten die afleiding kan geven. En als je van je af wilt schrijven....
[..]![]()
Daar heb ik jaaaaaaren gewoond, aan het spoor...
Mwa... eerst maar weer eens een biertje drinken. Zo ff wat eten alweer en dan verder zien denk ik...quote:Op maandag 24 maart 2014 20:59 schreef kvd het volgende:
[..]
Hup, aan de studie dan
Tranen misschien maar gewoon lekker laten komen, of een film opzetten die afleiding kan geven. En als je van je af wilt schrijven....
[..]![]()
Daar heb ik jaaaaaaren gewoond, aan het spoor...
eh.. 24/7 maar hoe snel ze reageren hangt van de tijd dat ik ze probeer te bereiken af hahaquote:Op maandag 24 maart 2014 21:17 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe intens is het contact met jullie en de therapeut? Ik kan die van mij 24/7 bellen, emailen etc.
Gotverquote:Op maandag 24 maart 2014 20:07 schreef kuolema het volgende:
[..]
Als je nou gewoon een stukje terugleest ....
Elvi is lesbisch, haar vriendin is zwanger maar nu wil ze eigenlijk toch zelf een kind van een man dus gaat ze daten maar dat mag haar vriendinnetje niet weten.
Een week of 2-3.. Eerst alle negatieve bijwerkingen doorstaan en toen merkte ik dat ik mij beter voelde.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:16 schreef Mistico het volgende:
Hoe snel werkte de AD bij jullie? En dan bedoel ik dat je echte merkte dat je positiver werd? En voel je je dan echt gelukkig of is het een ander gevoel? Ik vind het allemaal best eng eigenlijk en denk erover om ermee te stoppen.
Ik heb nooit gemerkt dat het me positiever maakte. Wel dat het me qua emoties meer reguleerbaar maakte. Ik kan me ook niet voorstellen dat AD je 'gelukkig' maakt, maar ik denk eerder dat het je emotionele systeem beter kan reguleren.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:16 schreef Mistico het volgende:
Hoe snel werkte de AD bij jullie? En dan bedoel ik dat je echte merkte dat je positiver werd? En voel je je dan echt gelukkig of is het een ander gevoel? Ik vind het allemaal best eng eigenlijk en denk erover om ermee te stoppen.
Haha mocht je nog een donor nodig hebben^^ hahahaquote:
Soms vind ik mezelf heel grappig, weet je datquote:
Ik maak zelf te weinig seretonine aan, Dus ik wordt zeer zeker gelukkiger met AD! De kans dat ik er ooit vanaf kom is ook erg kleinquote:Op maandag 24 maart 2014 22:38 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb nooit gemerkt dat het me positiever maakte. Wel dat het me qua emoties meer reguleerbaar maakte. Ik kan me ook niet voorstellen dat AD je 'gelukkig' maakt, maar ik denk eerder dat het je emotionele systeem beter kan reguleren.
Wat ik medisch tot dusverre weet is dat men nog niet direct kan meten "hoeveel" serotonine je hebt/maakt. Klopt dat? Men kan medisch helemaal serotonine nog niet meten? Maar moet dat via/via methodes doen?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef kuolema het volgende:
Grappig dat mensen dat serotonineverhaal als ultieme medische verklaring zien ...
Het kan wel gemeten worden, maar indirect, in het bloed, wat niet overeen hoeft te komen met het niveau in je hersenen, waar het om gaat. Maar het gaat niet alleen daarom. Het is vooral een theorie en serotonine heeft er sowieso wat mee te maken maar wat mensen wordt verteld is dat het zo simpel werkt als 'je maakt niet genoeg serotonine aan waardoor je depressief wordt en dit pilletje zorgt ervoor dat dat wordt hersteld en dan voel je je beter'. Het is fijn om die info in je hoofd te hebben maar het is niet de waarheid. De waarheid is dat er meer processen in de hersenen of elders in het lichaam bij betrokken zijn en dat we eigenlijk gewoon heel weinig weten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat ik medisch tot dusverre weet is dat men nog niet direct kan meten "hoeveel" serotonine je hebt/maakt. Klopt dat? Men kan medisch helemaal serotonine nog niet meten? Maar moet dat via/via methodes doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:29 schreef Elvi het volgende:
Knallende ruzie met mn moeder over hoe lui ik wel niet benIedere keer als dat gebeurt besef ik me weer wat een kleine kans ik heb om een leuk leven te krijgen als ik hier blijf wonen.
goed zo dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan je niet anti-kraak gaan wonen oid? En daar blijven zou ik sowieso niet te lang doen inderdaad. ouders kunnen nog zo leuk zijn, op een zeker moment werkt het gewoon niet om nog samen in een huis te wonen. (en laat staan als je ouders niet zo leuk zijn)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Halveer de dosis eens en begin dan opnieuw.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:41 schreef Mistico het volgende:
Ik heb besloten om voorlopig te stoppen met AD. Ik heb last van vrijwel alle bijwerkingen na 4 dagen. Als ik opsta zie ik sterretjes en mijn hartslag is zeer onregelmatig. Wel een tegenvaller dit.
Ik gebruik Clomipramine (25mg). Ik denk niet dat ik dit kleine pilletje door tweeën kan delen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Halveer de dosis eens en begin dan opnieuw.
Of probeer andere.
Welke heb je ook alweer?
Ik neem aan dat je er weloverwogen aan bent begonnen, en dan vind ik het een beetje onverstandig om het na 4 dagen al op te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |