Ik was op aanraden van mijn psych ook weer eens bezig met een soort van meditatie, de bodyscan. Maar, ondanks dat ik weet dat het mij kan helpen, werd ik er he-le-maal kriegel van. Ik bleef maar met mijn gedachten van links naar rechts gaan, werd boos op mezelf als de gedachte afdwaalde (niet echt open en zonder oordeel dus), werd 'boos' op de stem omdat ze me stoorde. Dus ik ben maar weer gestopt zodat ik er geen negatief labeltje aan ga plakken en zodra het iets rustiger is, ik het wel weer kan oppakken. Vond de psych wel goed van mequote:Op maandag 24 maart 2014 17:50 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Genieten haha.Ze zijn je beste vriend en grootste vijand!
[..]
Precies. Ik kan het je van harte aanraden. Eentje die ik gebruik is de gratis 10-daagse tutorial van www.getsomeheadspace.com!Ik zou hem eens uitproberen als ik jou was, het is maar tien minuten per dag en als het je bevalt kun je het gewoon langer doen.
[..]
Oui. Ook al een beetje contact gehad, maar dat was niet echt veel. Ga nu ook niet als een of ander 16-jarig kind constant berichtjes sturen. Pff, ik dacht dat ik deze fase nou wel eens gehad heb maar ik voel me net weer een jochie van 13 dat voor het eerst een kusje heeft gekregen.
Hahaha, je kan dus goed puzzelenquote:Op maandag 24 maart 2014 18:16 schreef Elvi het volgende:
Jaaa ik had gelijk!
Ik ging zitten bij dr op de bank, zij: "Ik heb nieuws!", ik: "Ik weet het! Hier is een kadootje!"
Ik vind het echt heel leuk maar het begint bij mij nu ook wel te rammelen hoor
Ik heb iets gemist zie ik...quote:Op maandag 24 maart 2014 18:16 schreef Elvi het volgende:
Jaaa ik had gelijk!
Ik ging zitten bij dr op de bank, zij: "Ik heb nieuws!", ik: "Ik weet het! Hier is een kadootje!"
Ik vind het echt heel leuk maar het begint bij mij nu ook wel te rammelen hoor
Op mannenjacht en ze praat over een zij? en "dr".quote:
Als je nou gewoon een stukje terugleest ....quote:Op maandag 24 maart 2014 19:56 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Op mannenjacht en ze praat over een zij? en "dr".
Jaja snapte ik.... maar verwerk helemaal niks meer momenteel zoveel enorme wijzigingen vandaag. Hoofd vol stampens vol.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:07 schreef kuolema het volgende:
[..]
Als je nou gewoon een stukje terugleest ....
Elvi is lesbisch, haar vriendin is zwanger maar nu wil ze eigenlijk toch zelf een kind van een man dus gaat ze daten maar dat mag haar vriendinnetje niet weten.
Methotrexaatquote:Op maandag 24 maart 2014 20:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Welke medicatie is dat kvd?
S_E garanties zijn er nooit he, ik ben gelukkig getrouwd en 19 weken zwanger maar ik heb geen garantie dat mijn man blijft... Ik ga er wel vanuit
De zwangerschap zelf heeft mij heel goed gedaan, weinig klachten meer, en dat schijnt vaker voor te komen... Ik ben er blij mee!
Ik heb een vriendin op het moment die nooit kinderen wil. En die niks moet hebben van kinderen en die babyshowers, en die issues van de kids naar de basisschool, middelbare school, het puberen etc. Misschien ooit in de toekomst iets adopteren. Dat is wel een ander perspectief, want ik wil best iemand een toekomst geven die dat anders niet had kunnen hebben.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:06 schreef kvd het volgende:
Een gezin schrikt mij op dit moment ook af. Maar nu mijn vriend aan de medicijnen zit waarbij een zwangerschap wordt afgeraden (of eigenlijk wordt verboden), baal ik er wel van dat verbod. Vooral omdat het waarschijnlijk minimaal een jaar duurt voordat het wel zou mogen en ik dan toch te oud aan het worden ben (ik wilde altijd een groot gezin...)
Tja ze woont in Duitsland, heb haar al uitgenodigd haar rond te leiden wanneer ze hier weer is. Wil een avondje lol ook niet te veel opblazen, vond ik vroeger ook altijd zo raar als een meisje dat bij me deed. Pff, ik ben altijd zo zeker met vrouwen en here I am, mindfuck. :/ Ik laat het gewoon wel even zakken en dan neem ik wel een beslissing zonder emotie.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:41 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik zal overwegen om het te proberen.
Leuk toch, ik ben ook net een hysterische puber als ik iemand echt leuk vindVind het wel grappig altijd.
Ook niet niks sturen he.
[..]
Tof
Ga eens daten dan!
Eens hoor, ik ben oprecht bang dat wanneer mijn vriendin zwanger zou zijn, ze zo'n smerige PTSS of andere depressie zou ontwikkelen. Ik ben er zeker van dat mijn vriendin nooit kinderen wil. Daar twijfel ik oprecht niet aan. Als we naar iets toegaan met kids, strand, feestje of iets dan staat ze trillen van ergenis van het gejank en gebler.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Welke medicatie is dat kvd?
S_E garanties zijn er nooit he, ik ben gelukkig getrouwd en 19 weken zwanger maar ik heb geen garantie dat mijn man blijft... Ik ga er wel vanuit
De zwangerschap zelf heeft mij heel goed gedaan, weinig klachten meer, en dat schijnt vaker voor te komen... Ik ben er blij mee!
Die frustratie is logisch. Komt bij mij ook enorm snel als iets niet lukt. Probeer dat programma echt maar eens uit, super laagdrempelig. De truc is om wat er ook opkomt, je er niet tegen te verzetten. Laat alles komen, hoe erg je er door verkrampt of wat dan ook, hoe pijnlijk de emotie ook is.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:53 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik was op aanraden van mijn psych ook weer eens bezig met een soort van meditatie, de bodyscan. Maar, ondanks dat ik weet dat het mij kan helpen, werd ik er he-le-maal kriegel van. Ik bleef maar met mijn gedachten van links naar rechts gaan, werd boos op mezelf als de gedachte afdwaalde (niet echt open en zonder oordeel dus), werd 'boos' op de stem omdat ze me stoorde. Dus ik ben maar weer gestopt zodat ik er geen negatief labeltje aan ga plakken en zodra het iets rustiger is, ik het wel weer kan oppakken. Vond de psych wel goed van me![]()
En toch yeah voor de kriebels bij je. Vliefd zijn kan best leuk zijn.
En ook uit het noorden? Stad of ommeland?
[..]
Hahaha, je kan dus goed puzzelen
En wat kuo zegt....dat wordt daten![]()
Verder weer veel gelezen, weinig onthouden.
Ik zag een sous chef voorbij komen![]()
En hier ook iemand die grenzen slecht herkent, bewaakt en er meer overheen gaat dan niet. Haat aan het niet herkennen van grenzen.
Ik was niet serieusquote:Op maandag 24 maart 2014 20:10 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Jaja snapte ik.... maar verwerk helemaal niks meer momenteel zoveel enorme wijzigingen vandaag. Hoofd vol stampens vol.
Like I said ik neem niks op. Ben echt super hard aan het deconcentreren op het moment ik moet afdrogen zelfs dat is teveel gevraagdquote:Op maandag 24 maart 2014 20:25 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik was niet serieus![]()
Ik ben moe, dan word ik een beetje vervelend.
Ik ken het principe, ik heb een cursus mindfulness gevolgd. En het heeft mij ontzettend geholpen toen. Maar het werkt nu totaal dus niet. Ik kan gewoon echt niet zonder oordeel bemerken dat ik afdwaal. Word echt gewoon pissig 'dat kan je dus ook al niet'. Gelukkig snapte de psych dat het me niet lukte toen ik vertelde wat er op dit moment allemaal speelt hier en gaf me groot gelijk dat ik er op dit moment mee stop en het oppik zodra de rust hier een beetje is wedergekeerd.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:24 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Die frustratie is logisch. Komt bij mij ook enorm snel als iets niet lukt. Probeer dat programma echt maar eens uit, super laagdrempelig. De truc is om wat er ook opkomt, je er niet tegen te verzetten. Laat alles komen, hoe erg je er door verkrampt of wat dan ook, hoe pijnlijk de emotie ook is.
Zodra je merkt dat je gaat denken, geen punt, dat is normaal. Keer wanneer je het door hebt rustig weer terug naar je ademhaling en tel deze. Je hoeft ook niet 'niet te labelen', want doordat je alles al gewoon laat komen doe je dat al. 'Niet labelen' is ook weer een mentaal proces en de ergernis aan dat je dat niet lukt kun je ook gewoon voelen. Verzet je nergens tegen, blijf bij je ademhalingen tellen en dwaal je af, is normaal, keer gewoon rustig terug naar je adem en keep on going!
Ik ben een stadjer! En jij?
Zo maar op bed dus. Beste wat je kunt doen op zo'n moment.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:27 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Like I said ik neem niks op. Ben echt super hard aan het deconcentreren op het moment ik moet afdrogen zelfs dat is teveel gevraagd
Yup marja verplichtingen richting stage/school/thuis marja... ik ga me begeleider ff hale want ik ga zo overlopen haha... neej eigenlijks nie grappig maar mot er wel om lachen..quote:Op maandag 24 maart 2014 20:30 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Zo maar op bed dus. Beste wat je kunt doen op zo'n moment.
Dan is het logisch. Zo lang het lekker voelt, doen, anders niet!quote:Op maandag 24 maart 2014 20:30 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik ken het principe, ik heb een cursus mindfulness gevolgd. En het heeft mij ontzettend geholpen toen. Maar het werkt nu totaal dus niet. Ik kan gewoon echt niet zonder oordeel bemerken dat ik afdwaal. Word echt gewoon pissig 'dat kan je dus ook al niet'. Gelukkig snapte de psych dat het me niet lukte toen ik vertelde wat er op dit moment allemaal speelt hier en gaf me groot gelijk dat ik er op dit moment mee stop en het oppik zodra de rust hier een beetje is wedergekeerd.
Maar ik heb je link opgeslagen en als ik eraan toe ben, da ik eens kijken/luisteren/er mee bezig.
En hier ook een stadjer. Voormalig lijn 6, nu lijn 4
De vaat wordt vanzelf droog weet ik uit ervaring. Lekker laten staan, morgen is er weer een dag. Nu even de tijd voor jezelf nemen/bijkomen/lekker slapen.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:27 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Like I said ik neem niks op. Ben echt super hard aan het deconcentreren op het moment ik moet afdrogen zelfs dat is teveel gevraagd
Oeh...'eind' lijn 11? Daar vlakbij staat mijn droomhuis (of eigenlijk huis met droomkeukenquote:Op maandag 24 maart 2014 20:32 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Dan is het logisch. Zo lang het lekker voelt, doen, anders niet!
Hier lijn 11 (helaas geen ov meer maar afijn..)!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |