quote:Op zondag 23 maart 2014 14:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik wil gewoon gratis geld.
Zodat de luie flikkers in dit land ook gewoon hun geld krijgen? Die ideologie van jou gaat niet werkenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dan zijn we hopelijk eindelijk eens klaar voor een basisinkomen.
Jij bent toch die gozer die ik elke ochtend om 10 uur met een halve liter Amstel zie staan als ik naar mijn werk ga?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vraag me openlijk af wat deze mensen bezieltWaarom zijn zij zo volgens jou?
Er zijn toch zoveel mensen die trots zijn en het leuk vinden om te werken. Laat hun dan lekker voor de maatschappij zorgen.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:49 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Als al het geld gratis is, dan gaat er geen enkele boer meer om vijf uur 's ochtends opstaan om zijn koeien te melken.
nee, ik wil dat jullie allemaal genieten van het levenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:51 schreef HCFeestbeest het volgende:
Dus kort samengevat: jij wil dat we allemaal bijstandstrekkers worden?
dat was een jaar geleden?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:24 schreef hoink581 het volgende:
Had deze TS laatst geen topic aangemaakt waarin hij gefrustreerd was omdat hij maar niet aan het werk kon?
Waarom ben je de werkende man niet dankbaar voor zijn geld?quote:
Ik geniet met mijn porsche 911. Waarmee geniet jij?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee, ik wil dat jullie allemaal genieten van het leven
Dat kan gewoon niet door hard te werken. Anders verdien je geen geld en heb je geen leuk leven.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee, ik wil dat jullie allemaal genieten van het leven
Corvette c5. Iets minder, maar ze kijken nog steeds ^^quote:Op zondag 23 maart 2014 15:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik geniet met mijn porsche 911. Waarmee geniet jij?
ik werk zelf ook?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom ben je de werkende man niet dankbaar voor zijn geld?
Corvette rijdenquote:Op zondag 23 maart 2014 16:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Corvette c5. Iets minder, maar ze kijken nog steeds ^^
En als je het dubbele verdiend?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
ken lui die 45 urige werkweken maken en net 1450 netto er voor krijgen
Wat voor een leven heb je dan???
Maar goed.. ze werken wel hard heDat is hun "claim to fame" een beetje
Maar dan wel neerkijken op mensen die wel willen genieten van het levenquote:Op zondag 23 maart 2014 20:26 schreef Hexagon het volgende:
Staat inderdaad doorgaans mer voor saaie drollen met een simpel leven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |