Ik vind het geeneens erg. Ik betaal graag aan slimme mensen en het geld kwam hoe dan ook wel bij jou terecht! Geniet er van kerelquote:Op zondag 23 maart 2014 13:32 schreef Spuitkak het volgende:
Uitkeringstrekker represent! Werk maar lekker hard voor mij loonslaven.
Taal wel, de rest is veelal een kopie van landen waar men tegenop kijkt zoals Amerika.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Omdat je eigenschappen deelt in een land, zoals taal en cultuur, daar zou je trots op kunnen zijn. En dan ben ik wel blij in een vrij land te leven, al brokkelt dat steeds verder af.
Achja ik ben wo-geleid maar is is geen werk en zo. Dan maar lekker uitslapen, je weetz.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind het geeneens erg. Ik betaal graag aan slimme mensen en het geld kwam hoe dan ook wel bij jou terecht! Geniet er van kerel
Omdat je een actief deel uit maakt van een land. Het is iets waar je aan bijdraagt en waar je deel vanuit maakt.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt "trots" zijn op je land man
quote:Op zondag 23 maart 2014 13:33 schreef Spuitkak het volgende:
[..]
Achja ik ben wo-geleid maar is is geen werk en zo. Dan maar lekker uitslapen, je weetz.
ik ben ook altijd goed geleid, maar ben er content mee om 3/4 dagen per week te werken (nacht) en daarnaast lekker te genietenquote:Op zondag 23 maart 2014 13:33 schreef Spuitkak het volgende:
[..]
Achja ik ben wo-geleid maar is is geen werk en zo. Dan maar lekker uitslapen, je weetz.
Boks ouwe. Geen stress.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
[..]
ik ben ook altijd goed geleid, maar ben er content mee om 3/4 dagen per week te werken (nacht) en daarnaast lekker te genieten
ach, kan altijd vakantie naar Rusland pakken. Dat kunnen mensen die 10000 uur per week werken niet echtquote:Op zondag 23 maart 2014 13:38 schreef bijdehand het volgende:
TS is gewoon verzuurd omdat hij geen wijf kan krijgen met z'n gebeukte tronie.
gewoon wachten tot die rijke tattas het geld in koffers richting je bakkes slingeren tog?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:33 schreef Spuitkak het volgende:
[..]
Doe iets aan je wiskunde. Dit is echt heel slecht. Zuurstoftekort is géén reden, Michielos.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
ach, kan altijd vakantie naar Rusland pakken. Dat kunnen mensen die 10000 uur per week werken niet echt
Dan begrijp jij het niet helemaal.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af wie achterlijker is. Iemand die 40 uur per week werkt voor hetzelfde of iemand die geniet en uitkering trekt
misschien niet, maar wellicht wil jij het me even uitleggen?quote:
Nou zoveel is het niet hoor...quote:Op zondag 23 maart 2014 13:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
gewoon wachten tot die rijke tattas het geld in koffers richting je bakkes slingeren tog?
ken lui die 45 urige werkweken maken en net 1450 netto er voor krijgenquote:
Als je 40+ per week werkt, heb je geen "redelijk" leven. Als je 5 uur per week werkt ook niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:44 schreef Spinosaurus het volgende:
Moet toch wel een redelijk leven kunnen hebben, daarvoor heb je toch geld nodig?
Eeeeeehhhh, nee.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo is de Albert Heijn in het bezit van sales en floor managers.
Dit.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:34 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zoals die In Nederland wonende mensen met een turkse culturele identiteit die oh zo trots zijn op hun Turksigheid terwijl ze 0,0 bijdragen aan Turkije.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |