Wow, dat klinkt indrukwekkend.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Squat, lunge, dumbbell chest press, dumbbell fly (chest), dumbell row, dumbbell shoulder pres, dumbbell fly (shoulder), bicep curl, crunches, back extension op de grond. Volgens mij waren ze dat allemaal.
Vrij basic volgens mij. En de hoeveelheid gewicht maakt het indrukwekkend hè.quote:
Mja, mits met haar haar zoals in Baywatch. Dat korte vond ik maar niks. Maar verder die taartscene...quote:Op zondag 23 maart 2014 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die ja, en dan zie haar daarna voor me zoals in Under Siege
De vraag die op ieders lippen ligt: hoeveel condooms?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:26 schreef habitue het volgende:
Date was echt leuk trouwens volg week 2e date.
Wat lelijk, zo'n babyface.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:24 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
23 zijn en nog zo'n kindergezicht hebben. Poor baby. Die vrouw, he.
Mooi man.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:26 schreef habitue het volgende:
Date was echt leuk trouwens volg week 2e date.
Of alienface.quote:
Stomme bi-wijfjes.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:30 schreef Fascination het volgende:
De vrouw waarvan ik dat foute compliment kreeg, is ook weer een bi-wijfje dat me lijkt te ronselen voor een trio. Yeah... no.
Geen ]quote:Op zondag 23 maart 2014 14:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
De vraag die op ieders lippen ligt: hoeveel condooms?
Hier ookquote:Op zondag 23 maart 2014 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik nooit zo'n last van
quote:
Ik haal mijn armen altijd hoger opquote:
Het hoeft niet heel hoog, slechts tot oorhoogte.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik haal mijn armen altijd hoger opMakkelijke oefening ook voor thuis, in prinicipe heb je altijd genoeg gewicht als je zo een standaard dumbeltje hebt waarbij je tot 15 kilo kunt opschroeven.
Mooi lijf die vent.
Dat haalt dat mannetje in je clip dus lange na nietquote:Op zondag 23 maart 2014 17:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Het hoeft niet heel hoog, slechts tot oorhoogte.
En idd, voor schouders heb je niet veel gewicht nodig omdat het een kleine spier is. Ik had twee keer drie kilo om mee te beginnen.
Misschien gaat het op die manier ook wel, gezien zijn fysiek zal het wel snor zitten.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat haalt dat mannetje in je clip dus lange na niet
Ik wil dat vetlaagje van hem.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien gaat het op die manier ook wel, gezien zijn fysiek zal het wel snor zitten.
Inderdaad jaquote:Op zondag 23 maart 2014 17:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Feed me, feed me.
Gatverdamme wat klinkt dat vies![]()
Discriminatie.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uit jouw mond vind ik dat toch minder klinken KT
Jaquote:Op zondag 23 maart 2014 17:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Discriminatie.
Alleen omdat ik blank ben!
Evenveel een optie?quote:Op zondag 23 maart 2014 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Willen jullie meer KT's of minder!?
Wilders is ook wel een caberatier eigenlijk![]()
Welk vetlaagje? En waarom wil je dat?quote:
Omdat hij een mooi laagje vet heeft.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:08 schreef SiIk het volgende:
Hoi
[..]
Welk vetlaagje? En waarom wil je dat?
Ik vind hem nog best wel shredded eigenlijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat hij een mooi laagje vet heeft.
Is die ook, als je mij ernaast zou zetten zou je ook de spierdefinities zien maar dan ook rib en dat vind ik nie mooi.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind hem nog best wel shredded eigenlijk.
Gewoon meer eten en meer niks doen dus.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is die ook, als je mij ernaast zou zetten zou je ook de spierdefinities zien maar dan ook rib en dat vind ik nie mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |