Hoi Roy.quote:
Het typen is zwaar? Zeker weten dat dat niet van andere "oefeningen" komt?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoi Roy.
Ik heb gesport bij Flash. Bevalt goed, maar typen is nu zwaar.
M'n armen doen zeer. M'n haar wassen was ook een strijd.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het typen is zwaar? Zeker weten dat dat niet van andere "oefeningen" komt?
Wat zijn er ook vrouwen waarbij je de bh niet als portomonee kan gebruiken?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gold dat ook maar voor vrouwen. Teveel exemplaren die geen enkel gebruiksnut hebben.
aaaah zo'n mannenhatend en vrouwenafgunstig typje of?quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het typen is zwaar? Zeker weten dat dat niet van andere "oefeningen" komt?
Wat dacht je van lesbisch?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat zijn er ook vrouwen waarbij je de bh niet als portomonee kan gebruiken?
[..]
aaaah zo'n mannenhatend en vrouwenafgunstig typje of?
Dat laatste heb ik nooit zo'n last vanquote:Op zondag 23 maart 2014 13:39 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n armen doen zeer. M'n haar wassen was ook een strijd.
Ik vond het nogal negatief eigenlijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Had m al begrepen maar vond mn profielschets wel mooi
quote:Op zondag 23 maart 2014 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Evie, ja best lekker eigenlijk.
En met u?
Haha ik vond het wel een mooie soortgelijke reactie andersquote:
Soms is het echter ook gewoon een kwestie van het beestje bij de naam noemen.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:44 schreef Evie het volgende:
[..]hey.. ja gaat wel goed eigenlijk.. maar moet gaan rennen voor mn afspraak
![]()
[..]
Haha ik vond het wel een mooie soortgelijke reactie andersGe krijgt wat ge geeft...
Denk dat er wel een soort van waarheid in zit![]()
Dat geld over het algemeen nml voor vrouwen die andere vrouwen die ze niet kennen als slet bestempelen.. Daarbij kan je je altijd afvragen wat daar aan ten grondslag ligt.. en dat is meestal een van de voorgaande...
Jezus christus, lighten up. Het was maar een grapje.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:44 schreef Evie het volgende:
Haha ik vond het wel een mooie soortgelijke reactie andersGe krijgt wat ge geeft...
Dat geld over het algemeen nml voor vrouwen die andere vrouwen die ze niet kennen als slet bestempelen.. Daarbij kan je je altijd afvragen wat daar aan ten grondslag ligt.. en dat is meestal een van de voorgaande...
Ik zie je nu voor me rennend als in een baywatch scenequote:Op zondag 23 maart 2014 13:44 schreef Evie het volgende:
[..]hey.. ja gaat wel goed eigenlijk.. maar moet gaan rennen voor mn afspraak
![]()
[..]
Wat is er mee?quote:
Strong. :$ Wat voor oefeningen heb je vanochtend allemaal gedaan?quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie je nu voor me rennend als in een baywatch scene
Je mag me ook gewoon Evie noemenquote:Op zondag 23 maart 2014 13:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jezus christus, lighten up. Het was maar een grapje.
Squat, lunge, dumbbell chest press, dumbbell fly (chest), dumbell row, dumbbell shoulder pres, dumbbell fly (shoulder), bicep curl, crunches, back extension op de grond. Volgens mij waren ze dat allemaal.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Strong. :$ Wat voor oefeningen heb je vanochtend allemaal gedaan?
Evie Eleniak?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie je nu voor me rennend als in een baywatch scene
Chicks die squattenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Squat, lunge, dumbbell chest press, dumbbell fly (chest), dumbell row, dumbbell shoulder pres, dumbbell fly (shoulder), bicep curl, crunches, back extension op de grond. Volgens mij waren ze dat allemaal.
Wow, dat klinkt indrukwekkend.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Squat, lunge, dumbbell chest press, dumbbell fly (chest), dumbell row, dumbbell shoulder pres, dumbbell fly (shoulder), bicep curl, crunches, back extension op de grond. Volgens mij waren ze dat allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |