Naar lekker.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh. Ik weet eigenlijk niet of ik ooit jenever op hebWaar smaakt dat naar?
Welke had ik ook alweer bij jou gedronken?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een Zuidam jenever, 5 jaar gelagerd geloog ik, in ieder geval het rode lintje. Het blauwe en bruine lintje had ik al, en mijn andere was op.
Volgens mij rogge jenever.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke had ik ook alweer bij jou gedronken?
quote:Je bent:
wonderlijk
Want je bent het ideaal van Aristoteles!
Je weet goed maat te houden en je vermijdt extremen. Je bent een bemiddelaar. Perfectie is jouw hoogste doel. Je bent niet te beroerd om aan je eigen karakter te werken en probeert zo de wereld een beetje beter te maken.
In deze tijd is het zeldzaam om in balans te zijn. Al vinden normale mensen zelfontwikkeling ook extreem belangrijk, ze zijn niet zo perfect als jij.
Hmm, morgen eens kijken of ik die kan vinden hier.quote:
Welk testje? Die heb ik gemist danquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:13 schreef SiIk het volgende:
Oh, nog even mijn mooie uitslag spammen van dat stomme testje dat hier vanacht gepost werd
[..]
Link van het testje?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:13 schreef SiIk het volgende:
Oh, nog even mijn mooie uitslag spammen van dat stomme testje dat hier vanacht gepost werd
[..]
Neequote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan ook nog zijn dat ik verdwaal ... kom je me dan zoeken?
quote:
Mensen die niet teruglezenquote:
geweldigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:15 schreef Barbusse het volgende:
Ja, verdomme. Tis zaterdagavond. Ik ga de deur uit. Of seks hebben. Of beide.
Niks te doen... seks is ook lastig nuquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:15 schreef Barbusse het volgende:
Ja, verdomme. Tis zaterdagavond. Ik ga de deur uit. Of seks hebben. Of beide.
En klopt ie?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je bent ongesteld?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks te doen... seks is ook lastig nu
Meh dan maar Fokken
Jouw deur kan niet open?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks te doen... seks is ook lastig nu
Meh dan maar Fokken
Das nog maar afwachten....quote:
Vooral die laatste zin natuurlijkquote:
"ze zijn niet zo perfect als jij"quote:
Bij mij kwam er hetzelfde uitquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm.
Je bent:
Niet van deze tijd
Want je bent het ideaal van Seneca!
Je neemt de dingen zoals ze komen en laat je niet meeslepen door de waan van de dag. Wat gebeurt, gebeurt. Je bent stabiel en hebt een weinig turbulent, emotioneel leven.
In deze tijd is stabiliteit een zeldzame eigenschap. Normale mensen streven altijd naar meer. Ze willen alles uit het leven halen en zijn nooit zo tevreden als jij.
Jij begrijpt hetquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
"ze zijn niet zo perfect als jij"
Hmmms nouja na wat je gister zei lijkt dat wel ja
Fax, mijn zusje gaat trouwen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee niemand wil seks met me
Ik ben trouwens ook 'wonderlijk'
Ik denk ook wel dat ik wonderlijk ben, maar of dat positief of negatief is weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee niemand wil seks met me
Ik ben trouwens ook 'wonderlijk'
Herkenbaarquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax, mijn zusje gaat trouwen.
Mijn ouders gelijk van: NU JIJ NOG!
Pls. Dramaqueen.quote:
"En je hebt zo'n leuk koppie, er moet toch wel iemand voor je zijn?"quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bwehehehehequote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In jouw geval sowieso positief.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ik wonderlijk ben, maar of dat positief of negatief is weet ik nog niet.
Hij vergeet zeefje gewoon.quote:
Dat zeggen ze net niet gelukkig.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
"En je hebt zo'n leuk koppie, er moet toch wel iemand voor je zijn?"
Oudersquote:
Oh, c'mon dude!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Not gonna happenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij vergeet zeefje gewoon.
[..]
Dat zeggen ze net niet gelukkig.
[..]
Ouders
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:24 schreef -Engel- het volgende:
Altijd al gewetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:24 schreef -Engel- het volgende:
Altijd al gewetenDamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Doe gewoon eens positief. Je kunt het.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:28 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben dr weg van, dingen doen. Goed weekend jullie![]()
Er gaat vanavond toch niet geneukt worden hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe gewoon eens positief. Je kunt het.
In het algemeen of bedoel je louter jezelf?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er gaat vanavond toch niet geneukt worden hoor
Louter mezelfquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In het algemeen of bedoel je louter jezelf?
Nee, nergens.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In het algemeen of bedoel je louter jezelf?
jij ook maltaman jij ookquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:28 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben dr weg van, dingen doen. Goed weekend jullie![]()
Was helemaal niet erg inderdaad.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Feer gaat glibberen in de bios.
Ik ben gewoon een gezonde jonge vrouw.quote:
Heb je genoeg gedronken? Anders droog je uitquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een gezonde jonge vrouw.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb je genoeg gedronken? Anders droog je uit![]()
Bios is wel de ideale plek om je vuige fantasieën hun gang te laten gaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een gezonde jonge vrouw.
Niet met familie als gezelschap.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bios is wel de ideale plek om je vuige fantasieën hun gang te laten gaan.
hand onder t rokje en de bak met popcorn er bovenop zettenquote:
Mij geen linkje sturenquote:
Geen popcorn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hand onder t rokje en de bak met popcorn er bovenop zetten
In het donker kun je je vader best wegdenken.quote:
Voel me er toch niet zo prettig bij. Misschien als ik in de toekomst met een leuke jongen ga.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
In het donker kun je je vader best wegdenken.
Geen popcorn?quote:
Heel braaf alleen muntthee met honing. Was wel heel lekker.quote:
Altijd toch. Lurken to the max.quote:
Geen snack bij de film?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel braaf alleen muntthee met honing. Was wel heel lekker.
In de bios?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel braaf alleen muntthee met honing. Was wel heel lekker.
Nah. Was vroege voorstelling, had ook geen honger.quote:
alleen bij de beugeltjesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In de bios?
Ik neem altijd een halve liter en een bak popcornen dan lekker t flesje laten ploppen
Ha!quote:
Yup, prima.quote:
Yes blijven logeren bij een vriend eerst nadat we gekookt hadden en filmavond hadden gehouden en daarna een mooie lange wandeling in t bos gemaakt en naar een fijne doch akward verjaardag geweest..quote:
Hapje wezen eten met de schoonouders. Altijd erg gezellig.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Yes blijven logeren bij een vriend eerst nadat we gekookt hadden en filmavond hadden gehouden en daarna een mooie lange wandeling in t bos gemaakt en naar een fijne doch akward verjaardag geweest..
Jij nog iets ondernomen?
dr. frankenstein en de rest van de titels ben ik vergeten.. o en the borrowers oaquote:Op zondag 23 maart 2014 12:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hapje wezen eten met de schoonouders. Altijd erg gezellig.
Welke films heb je gezien? Boswandelingen, altijd oké.
Dat komt met name omdat de meeste schoonkinderen ook niet zo leuk zijn.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:24 schreef Evie het volgende:
[..]
dr. frankenstein en de rest van de titels ben ik vergeten.. o en the borrowers oa![]()
Leuke schoonouders?wouw hoor je ook niet vaak
Hahahahahahaquote:Op zondag 23 maart 2014 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt met name omdat de meeste schoonkinderen ook niet zo leuk zijn.
Jij? Vast wel.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahahahaha![]()
Ik ben ook een zeer leuk schoonkind hoorook altijd wel toffe schoonouders hmz
Dat verbaast mij dan weer niks. Jij slijt mannen bij de vleet.quote:
Net zo'n sletje als complicate.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat verbaast mij dan weer niks. Jij slijt mannen bij de vleet.
De meeste zijn ook gebruiksvoorwerpquote:Op zondag 23 maart 2014 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat verbaast mij dan weer niks. Jij slijt mannen bij de vleet.
Bespot ik hier jalloezie van een vrouw die niet zo makkelijk aan de man komt?quote:
Gold dat ook maar voor vrouwen. Teveel exemplaren die geen enkel gebruiksnut hebben.quote:
Fas wil niet aan de man komen.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:34 schreef Evie het volgende:
[..]
De meeste zijn ook gebruiksvoorwerp![]()
![]()
(valt ook wel weer mee hoor)
[..]
Bespot ik hier jalloezie van een vrouw die niet zo makkelijk aan de man komt?
Hoi Roy.quote:
Het typen is zwaar? Zeker weten dat dat niet van andere "oefeningen" komt?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoi Roy.
Ik heb gesport bij Flash. Bevalt goed, maar typen is nu zwaar.
M'n armen doen zeer. M'n haar wassen was ook een strijd.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het typen is zwaar? Zeker weten dat dat niet van andere "oefeningen" komt?
Wat zijn er ook vrouwen waarbij je de bh niet als portomonee kan gebruiken?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gold dat ook maar voor vrouwen. Teveel exemplaren die geen enkel gebruiksnut hebben.
aaaah zo'n mannenhatend en vrouwenafgunstig typje of?quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het typen is zwaar? Zeker weten dat dat niet van andere "oefeningen" komt?
Wat dacht je van lesbisch?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat zijn er ook vrouwen waarbij je de bh niet als portomonee kan gebruiken?
[..]
aaaah zo'n mannenhatend en vrouwenafgunstig typje of?
Dat laatste heb ik nooit zo'n last vanquote:Op zondag 23 maart 2014 13:39 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n armen doen zeer. M'n haar wassen was ook een strijd.
Ik vond het nogal negatief eigenlijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Had m al begrepen maar vond mn profielschets wel mooi
quote:Op zondag 23 maart 2014 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Evie, ja best lekker eigenlijk.
En met u?
Haha ik vond het wel een mooie soortgelijke reactie andersquote:
Soms is het echter ook gewoon een kwestie van het beestje bij de naam noemen.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:44 schreef Evie het volgende:
[..]hey.. ja gaat wel goed eigenlijk.. maar moet gaan rennen voor mn afspraak
![]()
[..]
Haha ik vond het wel een mooie soortgelijke reactie andersGe krijgt wat ge geeft...
Denk dat er wel een soort van waarheid in zit![]()
Dat geld over het algemeen nml voor vrouwen die andere vrouwen die ze niet kennen als slet bestempelen.. Daarbij kan je je altijd afvragen wat daar aan ten grondslag ligt.. en dat is meestal een van de voorgaande...
Jezus christus, lighten up. Het was maar een grapje.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:44 schreef Evie het volgende:
Haha ik vond het wel een mooie soortgelijke reactie andersGe krijgt wat ge geeft...
Dat geld over het algemeen nml voor vrouwen die andere vrouwen die ze niet kennen als slet bestempelen.. Daarbij kan je je altijd afvragen wat daar aan ten grondslag ligt.. en dat is meestal een van de voorgaande...
Ik zie je nu voor me rennend als in een baywatch scenequote:Op zondag 23 maart 2014 13:44 schreef Evie het volgende:
[..]hey.. ja gaat wel goed eigenlijk.. maar moet gaan rennen voor mn afspraak
![]()
[..]
Wat is er mee?quote:
Strong. :$ Wat voor oefeningen heb je vanochtend allemaal gedaan?quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie je nu voor me rennend als in een baywatch scene
Je mag me ook gewoon Evie noemenquote:Op zondag 23 maart 2014 13:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jezus christus, lighten up. Het was maar een grapje.
Squat, lunge, dumbbell chest press, dumbbell fly (chest), dumbell row, dumbbell shoulder pres, dumbbell fly (shoulder), bicep curl, crunches, back extension op de grond. Volgens mij waren ze dat allemaal.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Strong. :$ Wat voor oefeningen heb je vanochtend allemaal gedaan?
Evie Eleniak?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie je nu voor me rennend als in een baywatch scene
Chicks die squattenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Squat, lunge, dumbbell chest press, dumbbell fly (chest), dumbell row, dumbbell shoulder pres, dumbbell fly (shoulder), bicep curl, crunches, back extension op de grond. Volgens mij waren ze dat allemaal.
Wow, dat klinkt indrukwekkend.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Squat, lunge, dumbbell chest press, dumbbell fly (chest), dumbell row, dumbbell shoulder pres, dumbbell fly (shoulder), bicep curl, crunches, back extension op de grond. Volgens mij waren ze dat allemaal.
Vrij basic volgens mij. En de hoeveelheid gewicht maakt het indrukwekkend hè.quote:
Mja, mits met haar haar zoals in Baywatch. Dat korte vond ik maar niks. Maar verder die taartscene...quote:Op zondag 23 maart 2014 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die ja, en dan zie haar daarna voor me zoals in Under Siege
De vraag die op ieders lippen ligt: hoeveel condooms?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:26 schreef habitue het volgende:
Date was echt leuk trouwens volg week 2e date.
Wat lelijk, zo'n babyface.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:24 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
23 zijn en nog zo'n kindergezicht hebben. Poor baby. Die vrouw, he.
Mooi man.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:26 schreef habitue het volgende:
Date was echt leuk trouwens volg week 2e date.
Of alienface.quote:
Stomme bi-wijfjes.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:30 schreef Fascination het volgende:
De vrouw waarvan ik dat foute compliment kreeg, is ook weer een bi-wijfje dat me lijkt te ronselen voor een trio. Yeah... no.
Geen ]quote:Op zondag 23 maart 2014 14:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
De vraag die op ieders lippen ligt: hoeveel condooms?
Hier ookquote:Op zondag 23 maart 2014 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik nooit zo'n last van
quote:
Ik haal mijn armen altijd hoger opquote:
Het hoeft niet heel hoog, slechts tot oorhoogte.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik haal mijn armen altijd hoger opMakkelijke oefening ook voor thuis, in prinicipe heb je altijd genoeg gewicht als je zo een standaard dumbeltje hebt waarbij je tot 15 kilo kunt opschroeven.
Mooi lijf die vent.
Dat haalt dat mannetje in je clip dus lange na nietquote:Op zondag 23 maart 2014 17:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Het hoeft niet heel hoog, slechts tot oorhoogte.
En idd, voor schouders heb je niet veel gewicht nodig omdat het een kleine spier is. Ik had twee keer drie kilo om mee te beginnen.
Misschien gaat het op die manier ook wel, gezien zijn fysiek zal het wel snor zitten.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat haalt dat mannetje in je clip dus lange na niet
Ik wil dat vetlaagje van hem.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien gaat het op die manier ook wel, gezien zijn fysiek zal het wel snor zitten.
Inderdaad jaquote:Op zondag 23 maart 2014 17:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Feed me, feed me.
Gatverdamme wat klinkt dat vies![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |