Discriminatie.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uit jouw mond vind ik dat toch minder klinken KT
Jaquote:Op zondag 23 maart 2014 17:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Discriminatie.
Alleen omdat ik blank ben!
Evenveel een optie?quote:Op zondag 23 maart 2014 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Willen jullie meer KT's of minder!?
Wilders is ook wel een caberatier eigenlijk![]()
Welk vetlaagje? En waarom wil je dat?quote:
Omdat hij een mooi laagje vet heeft.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:08 schreef SiIk het volgende:
Hoi
[..]
Welk vetlaagje? En waarom wil je dat?
Ik vind hem nog best wel shredded eigenlijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat hij een mooi laagje vet heeft.
Is die ook, als je mij ernaast zou zetten zou je ook de spierdefinities zien maar dan ook rib en dat vind ik nie mooi.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind hem nog best wel shredded eigenlijk.
Gewoon meer eten en meer niks doen dus.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is die ook, als je mij ernaast zou zetten zou je ook de spierdefinities zien maar dan ook rib en dat vind ik nie mooi.
Meer eten vooral, van 2-4x pw sportschool val ik niet af.quote:
Je moet goed voedsel eten, niet alleen snacken. En vooral meer voedsel dan je nu eet.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meer eten vooral, van 2-4x pw sportschool val ik niet af.
Blijft ergens lastig
Maarja meer snacken scheelt een hoop.
Cake bijvoorbeeldquote:Op zondag 23 maart 2014 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet goed voedsel eten, niet alleen snacken. En vooral meer voedsel dan je nu eet.
Eigenlijk niet.quote:
en kleinere porties verspreid eten over de dag. dus meer en vaker.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet goed voedsel eten, niet alleen snacken. En vooral meer voedsel dan je nu eet.
Naja ik ontbijt vaak met 1 gebakken eitje / ham / kaas / broodje.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je kan ook aankomen zonder al die suikers.quote:
Ik denk dat KT wel grote porties mag hebben.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:27 schreef perro. het volgende:
[..]
en kleinere porties verspreid eten over de dag. dus meer en vaker.
denk ik.
Wat voor snacks eet je dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 18:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja ik ontbijt vaak met 1 gebakken eitje / ham / kaas / broodje.
Dat zit ik ondertussen te verdubbelen, verder naar werk 4 broodjes, pindakaas / kaas / ham / pasta erop.
Litertje volle melk zit er ook standaard in.
Avondeten..
En dat is zegmaar de standaard set-up. alles daartussen vind ik meer een ''snack''
Maar ik hou van zoetquote:Op zondag 23 maart 2014 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je kan ook aankomen zonder al die suikers.
[..]
Ik denk dat KT wel grote porties mag hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |