Is eerder een teken dat als je al zo weinig voor elkaar voelt dat je te laat uit elkaar bent gegaan.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:27 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik ben geen van beide, maar toch vind ik dat het inderdaad zo simpel is.
Is misschien een teken van volwassenheid?
quote:Op zondag 23 maart 2014 13:09 schreef hottentot het volgende:
[..]
Alsof de wereld zo simpel is....
Alleen autisten en narcissen zullen waarschijnlijk gevoelloos genoeg zijn.
Hottentot - Mord_Sith 0-1quote:
In jouw visie. En dat mag. Ben het niet met je eens. En dat mag ook. Toch?!quote:Op zondag 23 maart 2014 13:28 schreef hottentot het volgende:
Is eerder een teken dat als je al zo weinig voor elkaar voelt dat je te laat uit elkaar bent gegaan.
Zolang Wilders geen MP is zijn we gelukkig nog een vrij land.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:29 schreef Queller het volgende:
[..]
In jouw visie. En dat mag. Ben het niet met je eens. En dat mag ook. Toch?!
ik heb m die avond zien lopen en later werd mij ook verteld door een paar vrienden dat hij bij elk klapje om zou liggen. Dat ik zacht heb geslagen weet ik inderdaad niet meer, maar uitgaande van mijn eigen krachten lijkt mij dit logisch.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:11 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf nogal tegen trouwens, bij een totale blackout weet je dit soort details helemaal niet.
thanks voor je reactie! Ik zou achteraf gewoon weggelopen zijn en nooit meer iets met hem te maken willen hebben. Dan was hij de boosdoener geweest ipv het slachtoffer. Maar goed, dat is achteraf.quote:Op zondag 23 maart 2014 10:27 schreef probeer het volgende:
Allereerst, geweld is nooit goed.
Vervolgens, ik kan mezelf voorstellen dat er mensen zijn die, wanneer ze zoiets hoort, ze kortstondig de controle over zichzelf verliezen en de ander een mep geven. Ik kan er zelfs nog wel enigszins begrip voor opbrengen.
Dat maakt het echter geen valide reden om iemand een mep te geven. En zeker geen argument om vervolgens niet voor de kosten op te draaien.
Wat je nu doet, is hem verantwoordelijk maken (je wilt immers dat hij ook betaalt) voor iets wat jij deed. En dat klopt imo niet helemaal, hij draait nu op voor de gevolgen van jouw reactie, terwijl die reactie op zichzelf al straf genoeg had moeten zijn. Die mep is jouw verkeerde actie, en de kosten jouw verantwoordelijkheid.
Hij is verantwoordelijk voor zijn eigen acties, niet voor de jouwe.
Hij zoende, en kreeg een mep. Klaar en afgehandeld.
Jij mepte, en dokt de schade. Klaar en afgehandeld.
Sim-pel.
Nee, vreemdgaan en ook nog eens je maat naaien, dan ben je lekkerquote:
Wat zei je zorgverzekering toen je belde?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:30 schreef spaya het volgende:
ik had nog een vraag over zorgverzekeringen. Is het zo dat als je niks claimt, dat je dan minder premie hoeft te betalen (of juist als je claimt extra premie)?
Paupers...quote:Op zondag 23 maart 2014 15:04 schreef Qi1 het volgende:
[..]
Nee, vreemdgaan en ook nog eens je maat naaien, dan ben je lekker
Niet dat ik het goedkeur dat je slaat, maar de pauper is toch echt die vriend.
Nee.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:30 schreef spaya het volgende:
ik had nog een vraag over zorgverzekeringen. Is het zo dat als je niks claimt, dat je dan minder premie hoeft te betalen (of juist als je claimt extra premie)?
Dat hij het in zijn al eerder op FOK! geopende topic moest gaan vragenquote:Op zondag 23 maart 2014 16:19 schreef destrovel het volgende:
[..]
Wat zei je zorgverzekering toen je belde?
Dat is niet relevant.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:56 schreef spaya het volgende:
Ik was vergeten te vermelden dat ik een blackout kreeg en totaal niet meer weet wat er precies gebeurde. Ik ben echt niet van het vechten ofzo en dat weet iedereen. Hij heeft mij zelf keihard verneukt door met mijn ex te gaan terwijl hij zelf een vriendin heeft en weet dat ik het er nog moeilijk mee had.
Ik weet dat ik niet had moeten slaan maar goed ik ben daar ook niet trots op.
Lol, Mord_sith. Jij bent zeker een huismoeder of niet?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:57 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ja je kunt nog wel 100 argumenten verzinnen, feit is dat jij een agressief ventje bent en je beste vriend op z'n bek hebt gestompt. Kun je nu wel gaan janken, je kunt ook een vent zijn en gewoon betalen.
Het is niet voor niks je ex dus man the fuck up.
Meebetalen of dekken is iets heel anders. Het is vervelend als mensen onderling gaan zeuren over 100 euro. Dan was je vriendschap toch al niet erg belangrijk. Kan ik me voorstellen als je elkaars verse exen gaat lopen volpompen.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:43 schreef Lienekien het volgende:
Dat uitpraten resulteerde destijds al in 'ja, ik betaal mee aan je kosten'. Nu die kosten bekend zijn, krabbelt TS terug en zijn 'maat' dreigt met aangifte. Mooi, zo'n mannenvriendschap.
Ketel? Met pot. Je bent zwartquote:
Ik geloof dat TS ook gaat betalen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:25 schreef borritos het volgende:
ja...... en dan houdt het op?
Het gaat toch om de oplossing?
Voor zover ik zie zijn er namelijk nog een heleboel verschillende mogelijkheden hierna:
1) nog een gesprek aan gaan, een in dit gesprek een bepaalde insteek kiezen.
2) betalen
3) nog een klap verkopen, en vervolgens de rumba dansen
4) verhuizen naar een warm land en nooit meer iets van je laten horen.
5) Een grote bak ijs kopen, een romatische komedie opzetten en met je vrienden roddelen over die gemene vriend van je en wat een slet hij is.
Uitlokking. Die "vriend" gaat toch onder TS zijn neus lopen zoenen met TS zijn ex terwijl hij weet dat TS moeite heeft met het feit dat het uit is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:34 schreef Operc het volgende:
[..]
Waar kan hij volgens jou aangifte van doen dan?
Wat een kul, ben je zo vroeg al dronken?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:45 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Uitlokking. Die "vriend" gaat toch onder TS zijn neus lopen zoenen met TS zijn ex terwijl hij weet dat TS moeite heeft met het feit dat het uit is.
Bovendien kan TS zich misschien beroepen op crime compassionele (de emoties werden hem de baas).
quote:
Leer je te beheersenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:39 schreef spaya het volgende:
ook al vind ik zelf dat ik uit een opwelling heb gehandeld nadat mijn beste vriend mij heeft verneukt, actie-reactie.
ik vind hem nog coulant. Ik had gewoon aangifte gedaan. Het is je ex die kennelijk uit eigen vrije wil met die vriend gaat lopen zoenen. Bemoei je er lekker niet mee.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:39 schreef spaya het volgende:
Heb dus gister 200¤ betaald en gezegd dat dit de helft van het bedrag is+50¤ vergoeding voor ziekenhuisrit, taxi naar huis etc. Vond ik redelijk als je puur kijkt naar de bedragen die zijn betaald etc. Kreeg te horen dat hij zwaar teleurgesteld is en een gesprek voorstelde met zijn ouders en mijn vader erbij (geen idee wat ik met zijn ouders te maken heb maar goed). Dit gesprek gaat vrijdag plaatsvinden.
Denk echter wel dat het een kwestie is van wie zijn principes het langst vol gaat houden. Als hij dreigt met extra stappen en dergelijke betaal ik de rest van het bedrag wel en dan is het voor mij ook gewoon klaar tussen ons. Uiteindelijk zal ik de dader zijn van het hele gebeuren ook al vind ik zelf dat ik uit een opwelling heb gehandeld nadat mijn beste vriend mij heeft verneukt, actie-reactie.
Volgens mij is jouw vriend dan de winnaar, hij is namelijk een slechte vriend kwijt en heeft zijn onkosten terug. Wens jouw vriend veel succes namens mij.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:39 schreef spaya het volgende:
Heb dus gister 200¤ betaald en gezegd dat dit de helft van het bedrag is+50¤ vergoeding voor ziekenhuisrit, taxi naar huis etc. Vond ik redelijk als je puur kijkt naar de bedragen die zijn betaald etc. Kreeg te horen dat hij zwaar teleurgesteld is en een gesprek voorstelde met zijn ouders en mijn vader erbij (geen idee wat ik met zijn ouders te maken heb maar goed). Dit gesprek gaat vrijdag plaatsvinden.
Denk echter wel dat het een kwestie is van wie zijn principes het langst vol gaat houden. Als hij dreigt met extra stappen en dergelijke betaal ik de rest van het bedrag wel en dan is het voor mij ook gewoon klaar tussen ons. Uiteindelijk zal ik de dader zijn van het hele gebeuren ook al vind ik zelf dat ik uit een opwelling heb gehandeld nadat mijn beste vriend mij heeft verneukt, actie-reactie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |