Uitlokking. Die "vriend" gaat toch onder TS zijn neus lopen zoenen met TS zijn ex terwijl hij weet dat TS moeite heeft met het feit dat het uit is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:34 schreef Operc het volgende:
[..]
Waar kan hij volgens jou aangifte van doen dan?
Wat een kul, ben je zo vroeg al dronken?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:45 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Uitlokking. Die "vriend" gaat toch onder TS zijn neus lopen zoenen met TS zijn ex terwijl hij weet dat TS moeite heeft met het feit dat het uit is.
Bovendien kan TS zich misschien beroepen op crime compassionele (de emoties werden hem de baas).
quote:
Leer je te beheersenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:39 schreef spaya het volgende:
ook al vind ik zelf dat ik uit een opwelling heb gehandeld nadat mijn beste vriend mij heeft verneukt, actie-reactie.
ik vind hem nog coulant. Ik had gewoon aangifte gedaan. Het is je ex die kennelijk uit eigen vrije wil met die vriend gaat lopen zoenen. Bemoei je er lekker niet mee.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:39 schreef spaya het volgende:
Heb dus gister 200¤ betaald en gezegd dat dit de helft van het bedrag is+50¤ vergoeding voor ziekenhuisrit, taxi naar huis etc. Vond ik redelijk als je puur kijkt naar de bedragen die zijn betaald etc. Kreeg te horen dat hij zwaar teleurgesteld is en een gesprek voorstelde met zijn ouders en mijn vader erbij (geen idee wat ik met zijn ouders te maken heb maar goed). Dit gesprek gaat vrijdag plaatsvinden.
Denk echter wel dat het een kwestie is van wie zijn principes het langst vol gaat houden. Als hij dreigt met extra stappen en dergelijke betaal ik de rest van het bedrag wel en dan is het voor mij ook gewoon klaar tussen ons. Uiteindelijk zal ik de dader zijn van het hele gebeuren ook al vind ik zelf dat ik uit een opwelling heb gehandeld nadat mijn beste vriend mij heeft verneukt, actie-reactie.
Volgens mij is jouw vriend dan de winnaar, hij is namelijk een slechte vriend kwijt en heeft zijn onkosten terug. Wens jouw vriend veel succes namens mij.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:39 schreef spaya het volgende:
Heb dus gister 200¤ betaald en gezegd dat dit de helft van het bedrag is+50¤ vergoeding voor ziekenhuisrit, taxi naar huis etc. Vond ik redelijk als je puur kijkt naar de bedragen die zijn betaald etc. Kreeg te horen dat hij zwaar teleurgesteld is en een gesprek voorstelde met zijn ouders en mijn vader erbij (geen idee wat ik met zijn ouders te maken heb maar goed). Dit gesprek gaat vrijdag plaatsvinden.
Denk echter wel dat het een kwestie is van wie zijn principes het langst vol gaat houden. Als hij dreigt met extra stappen en dergelijke betaal ik de rest van het bedrag wel en dan is het voor mij ook gewoon klaar tussen ons. Uiteindelijk zal ik de dader zijn van het hele gebeuren ook al vind ik zelf dat ik uit een opwelling heb gehandeld nadat mijn beste vriend mij heeft verneukt, actie-reactie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |