Wel fijn dat je er in ieder geval op kunt rekenenquote:Op zondag 23 maart 2014 09:53 schreef SEMTEX het volgende:
Wat is mijn lichaam toch voorspelbaar. Van de zenuwen alweer 5 keer naar de wc geweest. Het is godbetert een klein plaatselijk loopje.
Dus je gaat de snelste vrouw worden?quote:Op zondag 23 maart 2014 09:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie!. Mijn loopje vandaag heeft slechts 563 deelnemers, wordt weer knus
Ohhhhh dat is tofquote:Op zondag 23 maart 2014 10:20 schreef YUR het volgende:
Vorig jaar in het startvak in Rotterdam ben ik ook 3 of 4 keer zo'n Dixie ingedoken
Lang leve Dixies in een startvak
Ehh...geen idee eigenlijkquote:Op zondag 23 maart 2014 10:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ohhhhh dat is tof![]()
Zijn die er ook bij de 10k?
Nope, er doet 1 profi wedstrijdloper bij de vrouwen mee, zie ikquote:Op zondag 23 maart 2014 10:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus je gaat de snelste vrouw worden?
/vieze praat: het houdt bij mij niet op bij plassenquote:Op zondag 23 maart 2014 10:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Voor de lopers van vandaag heel veel succes!
Wat dat plassen betreft dat heb ik al voor ik gewoon ga lopen. Anders weet ik zeker dat ik halverwege moet
Racekak voor de racequote:Op zondag 23 maart 2014 10:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
/vieze praat: het houdt bij mij niet op bij plassen
(H)M lopers....quote:
Daarom ben je zo snel.quote:Op zondag 23 maart 2014 10:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Scheelt iig weer wat gewichtquote:Op zondag 23 maart 2014 10:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
*visualiseert plaatje van vieskijkend mannetje met 't bruine dunne langs zijn benenquote:
Gatverredammequote:Op zondag 23 maart 2014 10:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
*visualiseert plaatje van vieskijkend mannetje met 't bruine dunne langs zijn benen
Of vrouwtje.quote:Op zondag 23 maart 2014 10:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
*visualiseert plaatje van vieskijkend mannetje met 't bruine dunne langs zijn benen
Goed commentaar is wel essentieel bij zo`n uitzending ja. Zeker bij buitenlandse marathons is een beetje achtergrond informatie over het parcours/ de stad wel leuk vind ikquote:Op zondag 23 maart 2014 10:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind naar een marathon op tv kijken ongeveer het saaiste wat er is
Geen idee.. Ik heb de toppers nog nooit naar de WC zien gaan tijdens een marathon. Ik heb overigens wel eens dixies bij drinkposten langs het parcours gezien, dus daar zullen mensen naar de WC kunnen.quote:Op zondag 23 maart 2014 10:59 schreef SEMTEX het volgende:
Hoe doen M-lopers dat, moeten poepen? Volgens mij staan er geen Dixies langs 't parcours.
Komt wel goedquote:Op zondag 23 maart 2014 10:33 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben ook zenuwachtig. Voor een stomme vijf kilometer wat ik al tig keer gedaan heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |