Gelukt?quote:Op maandag 28 april 2014 18:03 schreef Peterselieman het volgende:
straks de duels maar even invoeren
Hulp nodig?quote:Op woensdag 30 april 2014 00:18 schreef Peterselieman het volgende:
en het zal nog ietsje langer duren voordat alles ingevoerd is
Mooi!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:36 schreef Steppenpferd het volgende:
Aansluitend zal Ziyech ook niet spelen
http://www.fcupdate.nl/vo(...)n-nog-vierde-worden/
Godver...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Slecht nieuws voor diegene die Cillessen op doel hebben staan: http://www.nusport.nl/voe(...)g-klaar-rentree.html
Niet mooi!quote:
Jep. Maar gelukkig zijn dat spelers die wij delen. Het zal dus om die 4v5 gaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:44 schreef UAG het volgende:
[..]
Niet mooi!, Janmaat, Schøne en Mulder spelen ook al niet mee, maar door het niet meespelen van Ziyech blijft het wel spannend. Maar ik blijf hopen op de eerste plek en het winnen van de felbegeerde eerste prijs (volgende mij heeft de sport redactie deze prijs verkocht op Koningsdag en is daar van lekker gaan zuipen
, want ik zie nog steeds staan: De te winnen prijzen worden zo spoedig mogelijk bekendgemaakt.)
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:00 schreef jaaapiooo het volgende:
UAG WINT DE FOK! VOETBALMANAGER '13-'14!!
Gefeliciteerd, kerelquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:14 schreef UAG het volgende:
[..]Gewonnen
, maar jaaapiooo je was een goede tweede (volgend jaar niet vergeten om te wisselen hé
, anders was het nog echt spannend geweest). Ik wil graag Fok! en met name de sport redactie ( Peterselieman & co) bedanken voor hun inzet en tot volgend jaar, ik ga sowieso proberen om mijn titel te verdedigen.
PS waar kan ik mijn nieuwe auto ophalen?
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:14 schreef UAG het volgende:
[..]Gewonnen
, maar jaaapiooo je was een goede tweede (volgend jaar niet vergeten om te wisselen hé
, anders was het nog echt spannend geweest). Ik wil graag Fok! en met name de sport redactie ( Peterselieman & co) bedanken voor hun inzet en tot volgend jaar, ik ga sowieso proberen om mijn titel te verdedigen.
37 punten, tel daar de 55 van vorig weekend bij op en ik heb er 92quote:Tadic 6
Finnbogason 9
Berghuis 5
Promes 3
Borven 2
Turuc 2
Serero 6
Martina 2
Veltman 0
Kongolo 2
Cillessen -
Gefeliciteerd man.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:14 schreef UAG het volgende:
[..]Gewonnen
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:14 schreef UAG het volgende:
[..]Gewonnen
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:14 schreef UAG het volgende:
[..]Gewonnen
oh ja, ik nog 12quote:Op zondag 4 mei 2014 17:58 schreef chroestjov het volgende:
Ik denk niet dat de definitieve stand al te zien is, ik krijg er bijvoorbeeld nog 21 punten bij.
Verrek ja, ik schatte zelf 1398 in, dus krijg nog 26 puntenquote:Op zondag 4 mei 2014 17:58 schreef chroestjov het volgende:
Ik denk niet dat de definitieve stand al te zien is, ik krijg er bijvoorbeeld nog 21 punten bij.
Idd, ik ben nu opeens een plaatsje gestegen ondertussen.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:58 schreef chroestjov het volgende:
Idd, ik ben nu opeens 3 plaatsjes gedaald ondertussen.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:58 schreef chroestjov het volgende:
Uiteraard bedankt voor het "managen"quote:Op maandag 5 mei 2014 10:54 schreef Peterselieman het volgende:
Winnaars gefeliciteerd en iedereen bedankt voor de deelname.
Tot volgend seizoen
En jij bedankt voor de organisatie en al het werk wat je erin hebt gestoken ook dit jaar weerquote:Op maandag 5 mei 2014 10:54 schreef Peterselieman het volgende:
Winnaars gefeliciteerd en iedereen bedankt voor de deelname.
Tot volgend seizoen
Gefeliciteerd UAG! De eer is voor jouquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:14 schreef UAG het volgende:
[..]Gewonnen
Jammer, had wel verwacht dat bijv. de top 3 een voetbal gerelateerde prijs zouden krijgen (die suggestie werd wel gewekt), zoals een voetbal shirt, voetbal game etc en bij f1 manager bijv. een autosport gerelateerde prijs. Maar nogmaals het gaat mij niet om de prijzen, maar het was wel een leuk aandenken geweest.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:13 schreef jaaapiooo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd UAG! De eer is voor jou.
Vooral omdat er dit staat:quote:Op maandag 5 mei 2014 21:13 schreef UAG het volgende:
[..]
Jammer, had wel verwacht dat bijv. de top 3 een voetbal gerelateerde prijs zouden krijgen (die suggestie werd wel gewekt), zoals een voetbal shirt, voetbal game etc en bij f1 manager bijv. een autosport gerelateerde prijs. Maar nogmaals het gaat mij niet om de prijzen, maar het was wel een leuk aandenken geweest.
Maakt toch niet uit, sowieso ieder jaar leuk dit. Dank voor je inzet weer.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
Het was de bedoeling ook, maar het is door personele problemen er helaas niet van gekomen
Nou nou, tot volgend seizoen. Dan ben ik aan de beurt.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:52 schreef Bayswater het volgende:
Eeuwige roem voor UAG, gefeliciteerd man!
zo ongeveer jaquote:Op maandag 21 juli 2014 12:39 schreef Cornelis83 het volgende:
Ergens voor 8 augustus. Want 8 augustus is de eerste wedstrijd alweer. De vorige keer begon het een week voor aanvang van de eerste wedstrijd, dus misschien dit keer ook weer?
Jazeker. De oude managers blijven bewaard: http://managers.fok.nl/archivequote:Op donderdag 24 juli 2014 14:46 schreef Grecio het volgende:
Bedankt voor het organiseren vorig jaar!
Was mijn eerste keer dat ik mee deed. Na een goeie start (dankzij een grote groep PEC spelers) wat afgezakt. Ook een paar keer vergeten aan te passen, woopsie.
71e is 't geworden. Volgend jaar gaan voor top 50!
EDIT: Trouwens, blijven je noteringen nog ergens opgeslagen staan? Als ik dit nog een paar jaartjes speel zou ik het wel leuk vinden om te zien hoe ik het elk jaar heb gedaan.
Ah vet, thanksquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jazeker. De oude managers blijven bewaard: http://managers.fok.nl/archive
Heb je een week lang geen toegang tot internet?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck, misschien kan ik niet voor de eerste speelronde invullen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |