Dat is niet eerlijk he... 84533 tegen 23 PVV'ersquote:
En zo zijn de hokjes weer fierce verdeeld.quote:
SMS Honkbalknuppels AAN naar.....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit kan prima op SBS, met sms'en tussendoor.
Dat lijkt me niet slim. Ik werk namelijk ook voor jouw uitkering.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind eigenlijk.. dat alle PVV'ers die achter de uitspraken van Geert staan, zich moeten verzamelen in een weilandje, bij Beverwijk ofzo. En dan brengen we daar ook alle probleemmarokkanen van Nederland heen. De veldslag wordt live uitgezonden op televisie. En zo lossen twee problemen elkaar op, de PVV'ers én de probleemjongeren worden geminimaliseerd. Plus we hebben een topshow.
Ik zou d'r gewoon geven, niks mis meequote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, een SMsletje lijkt het me wel.
Maar mijn god, wat een vreselijk wijf.
Heb ik ongelijk?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En zo zijn de hokjes weer fierce verdeeld.
Ik houd je vooral niet tegen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zou d'r gewoon geven, niks mis mee
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:12 schreef Specularium het volgende:
Ik zal die Matador zijn eikel er eens af bijten.
[ afbeelding ]
Geen idee wat "tokkies" denken, hoe definieer je die?quote:
Tofik Dibi?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik houd je vooral niet tegen.
Neem ik wel een pittige moderne Marokkaanse.
Dan haal ik gewoon die minaret (POLSC) ervoor tevoorschijn; die kans krijgt ze niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:12 schreef Specularium het volgende:
Ik zal die Matador zijn eikel er eens af bijten.
[ afbeelding ]
Pittig als een zoutloos Colombiaans gerecht inderdaad.quote:
Ik denk gewoon echt dat de PVV het moet hebben van een bepaald type mens. Over het algemeen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen idee wat "tokkies" denken, hoe definieer je die?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:37 schreef MaGNeT het volgende:
Geert Wilders komt niet verder dan problemen benoemen en dat lukt andere partijen inmiddels ook prima.
Oplossingen? Tsja... De oplossingen van Geert Wilders vereisen vrijwel altijd aanpassingen aan de grondwet en dat krijg je er (gelukkig) niet zomaar door...
Feitelijk heeft de PVV geen enkele uitvoerbare oplossing.
Samsom heeft als straatcoach zelf al ervaren welke problemen er zijn, de SP was in de '90's al aan het waarschuwen voor "één Europa" en "open grenzen" en de invloed die het zou hebben op onze arbeidsmarkt.
Het wordt tijd voor constructieve oplossingen, maar dan wel oplossingen die alleen de mensen treffen die er een potje van maken.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:17 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik denk gewoon echt dat de PVV het moet hebben van een bepaald type mens. Over het algemeen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:19 schreef 729Sinistra het volgende:
Een ophef voor niets eigenlijk want in landen als de USA mag je dit gewoon zeggen zonder angst om gerechtelijk te worden vervolgd. Is het niet fatsoenlijk? Misschien wel, maar hij heeft wel het RECHT het te zeggen. Wilders is ongevaarlijk tegenover zeer gevaarlijke psychopaten als Pechtold, Verhofstadt, Daul en Van Rompuy die Nederland willen uitleveren aan de Brusselse eurodictatuur...
Hij heeft anders wel gelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |