abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138028601
Ik vermoed dat de volgende kamerleden nu ook overwegen op te stappen:
- Lilian Helder
- Harm Beertema
- Dion Graus
pi_138028639
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:52 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Als de PVV-exit vannacht en morgen doorgaat, kunnen we dit dan een nacht-van-de-lange-messen noemen?
:Y

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138028716
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:47 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Voor wat betreft de vergelijking met Goebbels:
Op zich heeft het vraag - antwoord spelletje wel overeenkomsten.

Maar die was er ook bij vakbondsleider Herman Bode in 1980. Helaas is hier geen Youtube-filmpje van, maar de gelijkenis tussen Bode met Goebbels is treffender dan Wilders met Goebbels.

Herman Bode: "Willen we naar de Dam?"
Het volk: Ja!!!!
Herman Bode: "Dan gáááán we naar de Dam! Dan gáááán we naar de Dam!

http://nl.wikiquote.org/wiki/Herman_Bode
Of deze

quote:
Met de komst van Rost van Tonningen in de leiding van de partij veranderde het een en ander. In de lente van 1938 eiste hij dat de beweging voor Joden zou worden gesloten. Eind oktober van datzelfde jaar kreeg hij zijn zin:

‘Mussert besloot geen Joden meer toe te laten tot de NSB; het geringe aantal dat er zat, kon blijven. Daarvan deed hij mededeling in een toespraak te Amsterdam waar op 22 oktober ‘38 negenduizend ‘werkers’ uit het gehele land bijeenkwamen. Het antisemitisme was het derde en laatste punt dat hij behandelde. Nog steeds beschouwde hij zich niet als echte antisemiet...

“Zijn wij antisemiet, ja of neen?” Daarmee begon zijn passage over punt drie. Een reactie verwachtte hij niet, maar “honderden leden, voornamelijk Amsterdammers, lieten een juichend ‘Ja!’ horen en overstemden daarmee andere uitroepen. Mussert was door deze reactie dermate verbijsterd dat hij zijn rede gedurende enige ogenblikken moest onderbreken om zich te herstellen.

Toen kwam zijn antwoord: “wij zijn voor het Nederlandse volk en dus tegen alle machten die ons volk belagen, die ons volk uitbuiten, die ons volk zijn karakter willen ontnemen, die ons volk in slavernij willen brengen. Meer en meer blijkt dat in de machten die ons volk ondergraven, Joden een belangrijke rol spelen. Deze macht hebben wij te breken. Wil men dit antisemitisme noemen? Mij wel.”

Ook Joden hadden intussen, aldus Mussert, “recht op een bestaan. Reeds honderden jaren wonen hier te lande Joden. Een deel van hen is hier ingeburgerd... wenst niet meer dan in goede harmonie een behoorlijk stuk brood te verdienen op alleszins eerlijke wijze. Tegen hen hebben wij niets. Maar met alle felheid die voortspruit uit, die geadeld is door de liefde tot eigen volk, keren wij ons tegen het internationale Jodendom dat hier de baas wil spelen.”’

L. de Jong, Het Koninkrijk der Nederlanden in de Tweede Wereldoorlog, deel 1 (Den Haag 1969), 299.
http://content.cs.sprekendverleden.nl/hoe_fascistisch/bron23.html
  Moderator zaterdag 22 maart 2014 @ 01:00:02 #29
8781 crew  Frutsel
pi_138028750
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:54 schreef Fossieltje het volgende:
Ik vermoed dat de volgende kamerleden nu ook overwegen op te stappen:
- Lilian Helder
- Harm Beertema
- Dion Graus
En waar is Fleur?
pi_138028762
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 01:00 schreef Frutsel het volgende:

[..]

En waar is Fleur?
Die ligt bij Greet in bed.
pi_138028790
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Alsof je een knobbelzwijn een gazelle met AIDS ziet uitwonen... :X
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_138028792
quote:

[..]

Ik ga slapen hoor. Welterusten.
  Moderator zaterdag 22 maart 2014 @ 01:01:47 #33
8781 crew  Frutsel
pi_138028798
quote:

[..]

Lucky Greetje.. :{
pi_138028860
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 01:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Alsof je een knobbelzwijn een gazelle met AIDS ziet uitwonen... :X
Jij zou Fleur ook gewoon doen.
pi_138028865
Hoe zou het met Greet gaan? Gaat die nog wat zeggen of laat hij ons achter in een grote grijze mysterie?
pi_138028878
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 01:03 schreef Specularium het volgende:

[..]

Jij zou Fleur ook gewoon doen.
Ja, denk je? Hoeveel flessen aguardiente moet ik daarvoor zuipen?? :X

pi_138028896
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zou het met Greet gaan? Gaat die nog wat zeggen of laat hij ons achter in een grote grijze mysterie?
Die vliegt morgen met Malaysia Airlines naar een onbekende bestemming.

pi_138028912
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 01:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die vliegt morgen met Malaysia Airlines naar een onbekende bestemming.
_O-
pi_138028961
Toch betwijfel ik of dit "leeglooptafereel" ook bij het stemvee zal plaatsvinden... wellicht (uit medelijden of wat dan ook) juist het tegenovergestelde?
Tails tell tales
pi_138028964
Ik vind eigenlijk.. dat alle PVV'ers die achter de uitspraken van Geert staan, zich moeten verzamelen in een weilandje, bij Beverwijk ofzo. En dan brengen we daar ook alle probleemmarokkanen van Nederland heen. De veldslag wordt live uitgezonden op televisie. En zo lossen twee problemen elkaar op, de PVV'ers én de probleemjongeren worden geminimaliseerd. Plus we hebben een topshow.
pi_138029004
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 01:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind eigenlijk.. dat alle PVV'ers die achter de uitspraken van Geert staan, zich moeten verzamelen in een weilandje, bij Beverwijk ofzo. En dan brengen we daar ook alle probleemmarokkanen van Nederland heen. De veldslag wordt live uitgezonden op televisie. En zo lossen twee problemen elkaar op, de PVV'ers én de probleemjongeren worden geminimaliseerd. Plus we hebben een topshow.
Deze man heeft goede ideeën die het land mooier, veiliger en schoner maken.

zaterdag 22 maart 2014 @ 01:08:33 #43
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_138029034
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 01:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fleur :9~
~O>

En niet zo IQ-uitgedaagd als de meeste PVVers.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator zaterdag 22 maart 2014 @ 01:09:43 #44
8781 crew  Frutsel
pi_138029073
quote:
Dat is niet eerlijk he... 84533 tegen 22 PVV'ers :{
pi_138029080
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 01:08 schreef Perrin het volgende:

[..]

~O>

Ja, een SMsletje lijkt het me wel.

Maar mijn god, wat een vreselijk wijf. :r

pi_138029082
Wat betekent het eigenlijk voor zo'n partij dat veel mensen opstappen? Echt definitief het einde?
  Moderator zaterdag 22 maart 2014 @ 01:10:01 #47
8781 crew  Frutsel
pi_138029090
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 01:09 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Dat is niet eerlijk he... 84533 tegen 22 PVV'ers :{
Hij mag zijn stemmers meenemen
pi_138029100
quote:
Dit kan prima op SBS, met sms'en tussendoor.
pi_138029104
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 01:06 schreef Forbry het volgende:
Toch betwijfel ik of dit "leeglooptafereel" ook bij het stemvee zal plaatsvinden... wellicht (uit medelijden of wat dan ook) juist het tegenovergestelde?
Ik denk het dus eigenlijk niet. Het lijkt mij juist dat de stemmers van de PVV vinden dat Geert 'zegt wat andere mensen niet durven zeggen'. Ik vind het op die manier dus eigenlijk slim van Geert gespeeld om zulke uitspraken te doen, want tokkies zijn het ermee eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')