Alsof je een knobbelzwijn een gazelle met AIDS ziet uitwonen...quote:
Jij zou Fleur ook gewoon doen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alsof je een knobbelzwijn een gazelle met AIDS ziet uitwonen...
Ja, denk je? Hoeveel flessen aguardiente moet ik daarvoor zuipen??quote:
Die vliegt morgen met Malaysia Airlines naar een onbekende bestemming.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zou het met Greet gaan? Gaat die nog wat zeggen of laat hij ons achter in een grote grijze mysterie?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die vliegt morgen met Malaysia Airlines naar een onbekende bestemming.
Deze man heeft goede ideeën die het land mooier, veiliger en schoner maken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind eigenlijk.. dat alle PVV'ers die achter de uitspraken van Geert staan, zich moeten verzamelen in een weilandje, bij Beverwijk ofzo. En dan brengen we daar ook alle probleemmarokkanen van Nederland heen. De veldslag wordt live uitgezonden op televisie. En zo lossen twee problemen elkaar op, de PVV'ers én de probleemjongeren worden geminimaliseerd. Plus we hebben een topshow.
quote:
Dat is niet eerlijk he... 84533 tegen 22 PVV'ersquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind eigenlijk.. dat alle PVV'ers die achter de uitspraken van Geert staan, zich moeten verzamelen in een weilandje, bij Beverwijk ofzo. En dan brengen we daar ook alle probleemmarokkanen van Nederland heen. De veldslag wordt live uitgezonden op televisie. En zo lossen twee problemen elkaar op, de PVV'ers én de probleemjongeren worden geminimaliseerd. Plus we hebben een topshow.
Ja, een SMsletje lijkt het me wel.quote:
Hij mag zijn stemmers meenemenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk he... 84533 tegen 22 PVV'ers
Dit kan prima op SBS, met sms'en tussendoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk het dus eigenlijk niet. Het lijkt mij juist dat de stemmers van de PVV vinden dat Geert 'zegt wat andere mensen niet durven zeggen'. Ik vind het op die manier dus eigenlijk slim van Geert gespeeld om zulke uitspraken te doen, want tokkies zijn het ermee eens.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:06 schreef Forbry het volgende:
Toch betwijfel ik of dit "leeglooptafereel" ook bij het stemvee zal plaatsvinden... wellicht (uit medelijden of wat dan ook) juist het tegenovergestelde?
Dat is niet eerlijk he... 84533 tegen 23 PVV'ersquote:
En zo zijn de hokjes weer fierce verdeeld.quote:
SMS Honkbalknuppels AAN naar.....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit kan prima op SBS, met sms'en tussendoor.
Dat lijkt me niet slim. Ik werk namelijk ook voor jouw uitkering.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou d'r gewoon geven, niks mis meequote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, een SMsletje lijkt het me wel.
Maar mijn god, wat een vreselijk wijf.
Heb ik ongelijk?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En zo zijn de hokjes weer fierce verdeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |