Altijd al gehad? Bij alle vrouwen?quote:
Ja dat was Babette.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:11 schreef Tem het volgende:
Oh, het is laura Dekker....
Linda Dekker zat ooit in GTST.
Iedereen kan Herman van Veen nadoen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dat was Babette.
Met die gare vader van d'r.
Alleen Corrie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Altijd al gehad? Bij alle vrouwen?
Inderdaad ja. Verschrikkelijke vent die Hermanus.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had Hans wel goed uitgezocht toen voor Zomergasten.
Toen keek ik gewoon Sesamstraat en Klokhuis.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moest wat toen er nog geen internet was. #verhalenvanopa
De tijd van Rien Hogendoornquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moest wat toen er nog geen internet was. #verhalenvanopa
Nou in de tijd van Linda, roos en jessica was ik wel uit de luiers. Heb zelfs eens een dansje gedaan op dat liedje op de basisschool.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:19 schreef Tem het volgende:
Njosvelsna was toen nog druk bezig menig luiertje vol te pissen.
Dat was ook zo'n bazenserie. Ik was altijd fan van Gerard Verlinden.quote:
Maar Humberto begint ook zo..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:25 schreef arjan1112 het volgende:
Zo begint Joris Showroom.
tv staat aan, ned1
Weet niet?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:30 schreef arjan1112 het volgende:
die ene waar ze op pinkpop broek uit broek uit naar schreeuwden ooit ?
Dan heb je jezus niet ontmoet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:33 schreef arjan1112 het volgende:
Ben een paar jaar geleden in Zandfoort geweest ook een fietstocht in de duinen gedaan maar deze knakker niet gezien
Zo heet die kunstenaar uit Joris' showroom.quote:
Inderdaad, schoner dan mijn kamer peins ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:39 schreef arjan1112 het volgende:
Die slaapkamer is best schoon anders, geen bergen stof
Oh, dan mag het.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo heet die kunstenaar uit Joris' showroom.
weet je dit zeker?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Boeddhisten drinken toch ook hun ochtendurine? Zou zuiverend zijn ofzo, al vraag ik me af wat het onderliggende idee dan is.
Blijkbaar een oud Chinees en oud Indiaas gebruik: http://nl.wikipedia.org/wiki/Urinetherapiequote:
Dus als ik verkering met een chinees meisje heb, vind ze het wel lekker als ik in haar bek pis ?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Blijkbaar een oud Chinees en oud Indiaas gebruik: http://nl.wikipedia.org/wiki/Urinetherapie
alleen sochtendsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dus als ik verkering met een chinees meisje heb, vind ze het wel lekker als ik in haar bek pis ?
invriezen en als ijsjes verkopen aan kinderenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:48 schreef Specularium het volgende:
Niet je ochtendurine in de koelkast bewaren,.
Laat maar weten hoe dat precies af loopt Arie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dus als ik verkering met een chinees meisje heb, vind ze het wel lekker als ik in haar bek pis ?
Hij bestaat echtquote:
Die post hier niet meer sinds dat Specularium zei dat hij geen zin had in haar.quote:
Gitaarspelen?quote:
Heb ik gedaan, geen antwoordquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je even een hete DM sturen.
Heb je ook zo'n rokje?quote:
Allemaal pics van njosnavels.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:04 schreef arjan1112 het volgende:
is dat leuk, dat kpd?
heb geen toegang en ook niet gevr.
Het is geweldig, allemaal naakte Fok!kers.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:04 schreef arjan1112 het volgende:
is dat leuk, dat kpd?
En dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het is geweldig, allemaal naakte Fok!kers.
Met jou wel Arie, met jou wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:14 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
En dan?
willen ze dan met je trouwen ofzo
Nou dat ook weer niet nee.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:14 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
En dan?
Vraag het dan gewoon met je moeilijk doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:04 schreef arjan1112 het volgende:
is dat leuk, dat kpd?
Keiharde seks en dan roken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:14 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
En dan?
Of een vrouw zonder benen. Daar was ook ooit een soort fetish topic over in KPD.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:33 schreef Specularium het volgende:
Adriaan wil zo'n vrouw met een gaatje in d'r luchtpijp.
Lekker freaky.
Stond volgens mij in KLB, dat die ene zijn vriend een chick zonder benen had gedaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of een vrouw zonder benen. Daar was ook ooit een soort fetish topic over in KPD.
Ja zoiets was het verhaal. Was dat niet in kpd? Kan me herinneren dat er foto's gepost werden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stond volgens mij in KLB, dat die ene zijn vriend een chick zonder benen had gedaan.
.
Dit kan Maarten 10x beter vertellen, snap niet wat zij daar doet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:38 schreef arjan1112 het volgende:
die vrouw is echt erg slim, ze weet heel veel
Het oog wil ook wat, compenseert voor Maarten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit kan Maarten 10x beter vertellen, snap niet wat zij daar doet.
Die wallen van Beatrice zijn enorm aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het oog wil ook wat, compenseert voor Maarten.
Zulke wallen heb ik ook, dat heb je als je vroeg moet opstaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die wallen van Beatrice zijn enorm aantrekkelijk.
Vroeger zei men ook: waar geld is is Bassie en waar rook is Adriaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:51 schreef Specularium het volgende:
Adriaan ging vroeger wel eens op vakantie naar de Veluwe.
Het gaat niet tot 2017 duren. Nog 1 of 2 keer zo'n geintje en hij gaat hard op z'n bek. Bovendien, met die rechtszaak kan hij ook zwaar in de problemen komen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:20 schreef arjan1112 het volgende:
Dus in 2017 staat Wilders daar alleen?
Wanneer is die?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bovendien, met die rechtszaak kan hij ook zwaar in de problemen komen.
ok en nu?quote:
Soms gaat hij wel erg ver en dan is het niet meer zo grappig. Vind ik dan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:54 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ok en nu?
wat is je mening ?
Hans is wel een goeie gozer , maar toch is het best link wat hij doet soms
1 op 1 als het niet meer is, maarja.. zwaar gepantserd. Als hoofddoelwit van de Taliban ga je denk ik niet in een Pandaatje rijden, trouwens Obama is nog vrij lang ook.. die lijkt mij niet lekker zitten in zo'n klein gebakje.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:10 schreef arjan1112 het volgende:
Weet je wel hoeveel benzine zo een ding zuipt ? En ze zijn veel te duur ook, beter koop je een fiat panda
Wanneer ging hij te ver?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Soms gaat hij wel erg ver en dan is het niet meer zo grappig. Vind ik dan.
Ik zie het, veel gebeurd in de helicopterwereld vandaag.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:51 schreef YokiKater het volgende:
Drukke dag, drukke dag. Resumé
https://twitter.com/FMCnl
Niet dat het iemand wat boeit verder.
Nah, de gehele luchtvaart. Al die wereldleiders komen vandaag en morgen stuk voor stuk aan. Al Obama zijn spul is inmiddels binnen, zag zijn heli's eergister al voorbij vliegenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zie het, veel gebeurd in de helicopterwereld vandaag.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
1 op 1 als het niet meer is, maarja.. zwaar gepantserd. Als hoofddoelwit van de Taliban ga je denk ik niet in een Pandaatje rijden, trouwens Obama is nog vrij lang ook.. die lijkt mij niet lekker zitten in zo'n klein gebakje.
ow was dat Obama ? wist ik niet he, wel dat ie in een vrachtwagenchassis rondrijd enzoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
1 op 1 als het niet meer is, maarja.. zwaar gepantserd. Als hoofddoelwit van de Taliban ga je denk ik niet in een Pandaatje rijden, trouwens Obama is nog vrij lang ook.. die lijkt mij niet lekker zitten in zo'n klein gebakje.
Gearresteerd? Wat een onzin, het is toch niet verboden om met een verrekijker de lucht in te kijken?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah, de gehele luchtvaart. Al die wereldleiders komen vandaag en morgen stuk voor stuk aan. Al Obama zijn spul is inmiddels binnen, zag zijn heli's eergister al voorbij vliegenmaar "POTUS" zelf moet nog arriveren.
Het is wel allemaal heel bijzonder, veel radars staan op zwart en er zijn ook al spotters rondom Schiphol gearresteerd. Serieuze shit allemaal.
In een Pandaatje kan hij trouwens wel ongemerkt van Schiphol naar Den Haag komen, valt niet op.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar camerabeelden maken blijkbaar wel, dus foto en videocamera's zijn ingenomen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gearresteerd? Wat een onzin, het is toch niet verboden om met een verrekijker de lucht in te kijken?
Op dit moment in de Haarlemermeer wel. Geen verrekijkers, telelensen etc. Strenge veiligheidsregels.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gearresteerd? Wat een onzin, het is toch niet verboden om met een verrekijker de lucht in te kijken?
In Den Haag zal het wel helemaal een feestje zijn... Verwacht de komende dagen maar veel helikopter herrie.. Zeker als Obama aankomt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar camerabeelden maken blijkbaar wel, dus foto en videocamera's zijn ingenomen.
Ik vind het maar een rare gang van zaken, alsof ik ineens in Noord-Korea woon.
Pffff.. inderdaad zeg. Gekkigheid.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar camerabeelden maken blijkbaar wel, dus foto en videocamera's zijn ingenomen.
Ik vind het maar een rare gang van zaken, alsof ik ineens in Noord-Korea woon.
Sinds vrijdag is al een deel van Den Haag afgesloten, en ik woon nog ongunstig ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
In Den Haag zal het wel helemaal een feestje zijn... Verwacht de komende dagen maar veel helikopter herrie.. Zeker als Obama aankomt.
Mijn god, die maatregelen gaan echt ver.. daar had ik zelfs nog niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:41 schreef Uccie het volgende:
Oh en mijn supermarkten worden niet bevoorraad maandag en dinsdag, dus ik moest even goed opletten met boodschappen doen vanochtend.
Oh ik ben nu bij mijn ouders, maar goed je weet ongeveer waar die wonenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn god, die maatregelen gaan echt ver.. daar had ik zelfs nog niet aan gedacht.
Obama gaat zeer waarschijnlijk per heli naar Den Haag en ik heb die delegatie voorbij zien en horen vliegen.. Ik hoop dat je dat ook mag meemaken want dat is once in a lifetime en zéér indrukwekkend..
Dan klaag je nooit meer over een politieheli, hahaha.. man man wat een herrie. Maar wel mooi
Oh ongetwijfeld... je zou denken dat legerhelikopters juist stil en sneaky zijn maar mooi niet hoor..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik ben nu bij mijn ouders, maar goed je weet ongeveer waar die wonendus dat zal ik dan wel horen
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ongetwijfeld... je zou denken dat legerhelikopters juist stil en sneaky zijn maar mooi niet hoor..![]()
En wat geen camerabeelden maken, @plane_spot flikt het hem gewoon
[ afbeelding ]
Baas!
Daar zaten Obama zijn limo's in.. hij heeft er 4 bij zich.. (echt alles gaat gewoon mee om die man te beschermen). En wat betreft straaljager zou kunnen kloppen.. Die hebben QRA-Trainingsvluchten uitgevoerd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:50 schreef Uccie het volgende:
[..]stoer ding hoor.
Mijn vader heeft vanochtend ook iets luidruchtigs voorbij horen komen, geen idee wat het was, maar hij gokt iets straaljagerachtigs.
Tof hoor, gewoon van genieten het is niet voor niets je hobby en zo vaak komt dit niet voor.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar zaten Obama zijn limo's in.. hij heeft er 4 bij zich.. (echt alles gaat gewoon mee om die man te beschermen). En wat betreft straaljager zou kunnen kloppen.. Die hebben QRA-Trainingsvluchten uitgevoerd.
Het is allemaal al in volle gang en ik wordt er een beetje door opgeslokt
Je moeder?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:50 schreef Uccie het volgende:
[..]stoer ding hoor.
Mijn vader heeft vanochtend ook iets luidruchtigs voorbij horen komen, geen idee wat het was, maar hij gokt iets straaljagerachtigs.
Nee die was niet, zo luidruchtig was het nou ook weer niet.quote:
9000 kilo wegen die dingen. Erg indrukwekkend.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:08 schreef Modus het volgende:
Video: Limousines Obama + autos Secret Service in Noordwijk
Ziggo?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:09 schreef arjan1112 het volgende:
waar moet ik de tv opzetten, vriendjes?
Als wij trouwens vriendjes zijn, ga je dan nu ook bij ons seksueel advies in winnen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:09 schreef arjan1112 het volgende:
waar moet ik de tv opzetten, vriendjes?
Ja vertel me wat ik moet doen, om met een uber geile vrouw van 23 met een lekker lijf te trouwenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als wij trouwens vriendjes zijn, ga je dan nu ook bij ons seksueel advies in winnen?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als wij trouwens vriendjes zijn, ga je dan nu ook bij ons seksueel advies in winnen?
LOLquote:16 procent van hen geeft toe wel eens de telefoon op te nemen of een sms te lezen tijdens een vrijpartij. 5 procent heeft zelfs wel eens Facebook gecontroleerd tijdens de seks.
www.russianbrides.comquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:24 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ja vertel me wat ik moet doen, om met een uber geile vrouw van 23 met een lekker lijf te trouwen
Genoeg geld hebben, dan staan ze in rijen van 3 voor je klaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:24 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ja vertel me wat ik moet doen, om met een uber geile vrouw van 23 met een lekker lijf te trouwen
Dit vind ik schokkender:quote:
quote:Zeven op de tien respondenten neemt hun telefoon of tablet regelmatig mee naar bed.
Maar dat is toch niet zo raar? Ik lig ook vaak nog even op mijn telefoon te kijken voordat ik ga slapen.quote:
Woon je op jezelf?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:24 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Seriously?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet zo raar? Ik lig ook vaak nog even op mijn telefoon te kijken voordat ik ga slapen.
neequote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:31 schreef YokiKater het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 22 maart 2014 19:24 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[/quote
Woon je op jezelf?
Ja, gebruik die van mij ook als wekker dus hij ligt altijd op de grond naast mequote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Seriously?
Mijn telefoon heeft mijn slaapkamer nog nooit van binnen gezien.
??? Vertelquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Genoeg geld hebben, dan staan ze in rijen van 3 voor je klaar.
Begin daarmee en vraag begeleiding aan. Ik heb superleuke begeleidsters, dan leer je wel met vrouwen omgaan.quote:
Ik heb geen wekker.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, gebruik die van mij ook als wekker dus hij ligt altijd op de grond naast me
Ga je me nou weer in de war brengen met die geen seks begeleidsters van jequote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Begin daarmee en vraag begeleiding aan. Ik heb superleuke begeleidsters, dan leer je wel met vrouwen omgaan.
Hoezo ben je te oud voor seks? Krijg je geen stijve meer ?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb geen wekker.![]()
Sowieso heb ik nog een prehistorische mobiel waarmee je alleen kan bellen/sms-en.
Slaapkamer is alleen voor te slapen en seksen. Dat laatste ben ik te oud voor, dus blijft slapen over.
Geen enkel apparaat verder in de slaapkamer. Ooit een TV, maar die heb ik er ook uitgegooid.
Geile vrouwen van 23 met een lekker lijf zijn dol op sugardaddy's.quote:
Jawel, maar seks is voor jongeren. Ik heb mijn deel meer dan gehad en nu mag de jeugd het stokje overnemen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:37 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoezo ben je te oud voor seks? Krijg je geen stijve meer ?
Ik heb de grootste lol met die meiden en het is precies zoals ik zeg, je leert makkelijker met vrouwen om te gaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:36 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ga je me nou weer in de war brengen met die geen seks begeleidsters van je
en personen die rijk zijn maar net doen alsof ze arm zijn, wat vinden ze daar vanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geile vrouwen van 23 met een lekker lijf zijn dol op sugardaddy's.
Ook niet geile vrouwen trouwens.
Eigenlijk elke vrouw.
Daar besteden ze geen aandacht aan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:40 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
en personen die rijk zijn maar net doen alsof ze arm zijn, wat vinden ze daar van
eh. juist andersom voor seks en zo als je met een leuke verpleegster of onderwijzeres wil trouwen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar besteden ze geen aandacht aan.
De les is dus dat je je veel armer voordoet bij vrouwen dat dat je in werkelijkheid bent.
Is in z'n algemeenheid wel aan te raden.
Van vrouwen komt toch altijd sowieso gedoe...!?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom zou je een vrouw willen die alleen bij je is voor geld? Daar komt alleen maar gedoe van.
Misschien bij jouquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Van vrouwen komt toch altijd sowieso gedoe...!?
Voor mij ook wel, waarschijnlijk. Of een goede hamburger met friet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:45 schreef arjan1112 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)gerecht-britten.html
De vraag is meer , zie maar eens een vrouw te vinden die jouw leuk vind als je een depressieve lamlul bentquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom zou je een vrouw willen die alleen bij je is voor geld? Daar komt alleen maar gedoe van.
Browniequote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:45 schreef arjan1112 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)gerecht-britten.html
Dat is ook moeilijk, ook om van iemand te kunnen houden als je je zelf niet goed voelt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:50 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
De vraag is meer , zie maar eens een vrouw te vinden die jouw leuk vind als je een depressieve lamlul bent
Heb je wel behoefte aan een vrouw als je depressief bent?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:50 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
De vraag is meer , zie maar eens een vrouw te vinden die jouw leuk vind als je een depressieve lamlul bent
Hoi, ik ben arie jan, ik heb een brommobiel, hou enorm van roken en post veel op fok. En ik vind mijzelf zielig..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:50 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
hoe danquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoi, ik ben arie jan, ik heb een brommobiel, hou enorm van roken en post veel op fok. En ik vind mijzelf zielig..
Dat moet je gewoon veranderen vriend. Kiss the motherfucking rainbow! Choose life!
De 'chinees' die jij kent is waarschijnlijk meer een Indonesisch mengelmoesje, zoals in 99% van de Chinese restaurants in Nederland...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:49 schreef arjan1112 het volgende:
Moet eens een keer gaan Japanneren ofzo
Thais heb de chinees ook soms
Vietnamees geen idee ? is dat lekker wat krijg je dan huh
What`s your major mallfunction, numbnuts?quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:13 schreef Drugshond het volgende:
Done, best een hoop gedoe. ff een reisje swappen.
Overigens, Ik eet overal chinees
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:11 schreef YokiKater het volgende:
Btw, je krijgt nu gewoon advies van een autist notabene... Het is niet moeilijk arie.
Absoluutquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:30 schreef Drugshond het volgende:
Yoki en tech spul(goed). We iets met elkaar gemeen.
Mjah, over 4 mnd pas. Ga iets anders doen - Aleja Do Kopca.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:33 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit regelmatig nog wel eens te genieten van je vliegtuig foto's uit Polen.
Cool! Dan is de Flightradar24 Pro app met augmented reality wel handigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah, over 4 mnd pas. Ga iets anders doen - Aleja Do Kopca.
Zie je van het hoogste punt van Cracow alles (KRK) binnen komen. Uitzicht schijnt redelijk uniek te zijn.
Bookmarked.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Cool! Dan is de Flightradar24 Pro app met augmented reality wel handig![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:36 schreef arjan1112 het volgende:
Dat gelul over vrouwen. Het is gewoon nutteloos, een leuke vrouw uit Nederland wil toch niks met mij
En een uit het buitenland misschien wel maar dat zijn golddiggers
Thaise ladyboy, just sayin'.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:36 schreef arjan1112 het volgende:
Dat gelul over vrouwen. Het is gewoon nutteloos, een leuke vrouw uit Nederland wil toch niks met mij
wil korrie je niet?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:36 schreef arjan1112 het volgende:
Nou valt er bij jou weinig te halen, dus dat lijkt me niet zo'n probleem.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:36 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe weet jij wat ik te bieden heb?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou valt er bij jou weinig te halen, dus dat lijkt me niet zo'n probleem.
Desondanks kan hij best een paar miljoen in een kluisje hebben liggen.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:12 schreef Peunage het volgende:
Ja, hoe weet jij dat nou
Arie is het zonnetje in huis hier. Altijd vriendelijk en vrolijk en shit.
of mijn kleine lulletje weet veel van productie draaien of iets anders...quote:Op zondag 23 maart 2014 13:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Desondanks kan hij best een paar miljoen in een kluisje hebben liggen.
Ook dat nog.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Desondanks kan hij best een paar miljoen in een kluisje hebben liggen.
Iets anders dat veel productie draait?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:18 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
of mijn kleine lulletje weet veel van productie draaien of iets anders...
Nu hoeft dat niet meer hé?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:59 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is een klein lulletje ? Het gemiddelde is 15 cm in Nederland
Heb je een kleintje als ie stijf 13 cm is ?
huh
Moet ik hem op gaan meten? Gaat een vrouw me eerst vragen of die wel groot genoeg is ?
BN-ers langs laten komenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:11 schreef arjan1112 het volgende:
ik begin gewoon een hoerenlopers hotel in Laos ofzo, en rtl betaald dat en maakt er een real life soap van
Gewoon in je sig zetten deze.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:03 schreef arjan1112 het volgende:
Vrouwen die een enorme lul willen moeten maar op vakantie naar Soedan gaan ofzo
neequote:Op zondag 23 maart 2014 14:21 schreef Tem het volgende:
Ik kan vragen of een FA het voor je kan doen?
Ik zou eerst iets minder ambitieus beginnen. Met een voltijdbaan bijvoorbeeld.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:11 schreef arjan1112 het volgende:
ik begin gewoon een hoerenlopers hotel in Laos ofzo, en rtl betaald dat en maakt er een real life soap van
Mannelijke escorts doen het niet zo goed in Laos, heb ik gehoord.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou eerst iets minder ambitieus beginnen. Met een voltijdbaan bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:20 schreef arjan1112 het volgende:
Daar heb je je wachtwoord voor nodig. En die ben ik vergeten, daarom log ik ook nooit uit
Binnenkort Arjan1213quote:Op zondag 23 maart 2014 15:17 schreef Latert het volgende:
[..]![]()
Je vorige wachtwoord was je ook vergeten toch?
Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.quote:
En toch doe je het allemaal met heel veel liefdequote:
Jawel, maar het is best zwaar voor haar. Onze zoon is vijf weken te vroeg geboren en nu is ze bijna bij week 38 en ze merkt wel flink het verschil.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
En toch doe je het allemaal met heel veel liefde
Gaat het wel goed met je vriendin?
Ja, die laatste weken schijnen inderdaad wel zwaar te zijn.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Jawel, maar het is best zwaar voor haar. Onze zoon is vijf weken te vroeg geboren en nu is ze bijna bij week 38 en ze merkt wel flink het verschil.
Kan je Den Haag nog een beetje in of uit?quote:Op zondag 23 maart 2014 16:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, die laatste weken schijnen inderdaad wel zwaar te zijn.
Nou ik ging net nog even naar de supermarkt iets verder weg, dat zit naast het politiebureau en daar stonden 6 ME-busjes. Verder is een half uur geleden de N-weg hier dicht gegaan, dus via 1 kant kan ik de wijk nog uit.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Kan je Den Haag nog een beetje in of uit?
Mijn schoonouders zouden gisteren eigenlijk naar een feestje in Leidschendam zijn gegaan. Maar dat is afgeblazen door al die gare afzettingen.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik ging net nog even naar de supermarkt iets verder weg, dat zit naast het politiebureau en daar stonden 6 ME-busjes. Verder is een half uur geleden de N-weg hier dicht gegaan, dus via 1 kant kan ik de wijk nog uit.
Komen zijn vanuit Den Haag, ja dat is drama, donderdag is er al van alles afgezet.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn schoonouders zouden gisteren eigenlijk naar een feestje in Leidschendam zijn gegaan. Maar dat is afgeblazen door al die gare afzettingen.
Rotterdam, maar dan ga je via Den Haag natuurlijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Komen zijn vanuit Den Haag, ja dat is drama, donderdag is er al van alles afgezet.
Dat had nog wel gekund gisteren. Maar sinds een half uur niet meer.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Rotterdam, maar dan ga je via Den Haag natuurlijk.
9 maanden na mijn ontmaagding.quote:
Ik zit verder vrij gunstig, mensen daar in de directe omgeving mogen op bepaalde tijden niet eens op hun eigen balkon.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Klinkt nogal klote allemaal Uccie, hopelijk is die heisa snel voorbij.
Precies, nog even de tijd dus.quote:
Ja je vertelde het, wat een gekkigheid.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zit verder vrij gunstig, mensen daar in de directe omgeving mogen op bepaalde tijden niet eens op hun eigen balkon.
Die kan trouwens offcieel ook niet weg, want de enige N-weg naar hun huis is ook dichtquote:
Die heeft een helikopterquote:Op zondag 23 maart 2014 16:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die kan trouwens offcieel ook niet weg, want de enige N-weg naar hun huis is ook dicht
Ohja, maar gebruiken ze die om A3 naar school te brengen?!quote:
Waar zie je dat?quote:
Ohquote:
Nah, het is een mogelijkheid.. maar de Koning laten ze wel door hoor.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, maar gebruiken ze die om A3 naar school te brengen?!
En het luchtruim was toch dicht voor recreatief vliegverkeer
POTUS is het juiste keywordquote:
Klassenjustitiequote:Op zondag 23 maart 2014 18:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah, het is een mogelijkheid.. maar de Koning laten ze wel door hoor.
[..]
POTUS is het juiste keyword![]()
Airforce One bitches!
[ afbeelding ]
Neuken?quote:Op zondag 23 maart 2014 16:06 schreef Tem het volgende:
Toch ga ik het aanvragen voor Adriaan. Nee betekent vaak ja.
Ik zie het al zo een scene voor me.. "Hey laat me er eens ff door joh mafkees, weet je wel wie ik ben?" "Willy doe rustig" "FF klep dicht Max" "Ja maar Hoogheid u weet toch van de NSS top" "Ja, eg maar Willy, het is toch allemaal gekkigheid joh.. laat mij er gewoon ff door verdomme!"quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 18:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zie het al zo een scene voor me.. "Hey laat me er eens ff door joh mafkees, weet je wel wie ik ben?" "Willy doe rustig" "FF klep dicht Max" "Ja maar Hoogheid u weet toch van de NSS top" "Ja, eg maar Willy, het is toch allemaal gekkigheid joh.. laat mij er gewoon ff door verdomme!"
Over gekkigheid gesproken.. POTUS is nog niet geland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |