Maar dat is toch niet zo raar? Ik lig ook vaak nog even op mijn telefoon te kijken voordat ik ga slapen.quote:
Woon je op jezelf?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:24 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ja vertel me wat ik moet doen, om met een uber geile vrouw van 23 met een lekker lijf te trouwen
Seriously?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet zo raar? Ik lig ook vaak nog even op mijn telefoon te kijken voordat ik ga slapen.
neequote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:31 schreef YokiKater het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 22 maart 2014 19:24 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ja vertel me wat ik moet doen, om met een uber geile vrouw van 23 met een lekker lijf te trouwen
[/quote
Woon je op jezelf?
Ja, gebruik die van mij ook als wekker dus hij ligt altijd op de grond naast mequote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Seriously?
Mijn telefoon heeft mijn slaapkamer nog nooit van binnen gezien.
??? Vertelquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Genoeg geld hebben, dan staan ze in rijen van 3 voor je klaar.
Begin daarmee en vraag begeleiding aan. Ik heb superleuke begeleidsters, dan leer je wel met vrouwen omgaan.quote:
Ik heb geen wekker.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, gebruik die van mij ook als wekker dus hij ligt altijd op de grond naast me
Ga je me nou weer in de war brengen met die geen seks begeleidsters van jequote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Begin daarmee en vraag begeleiding aan. Ik heb superleuke begeleidsters, dan leer je wel met vrouwen omgaan.
Hoezo ben je te oud voor seks? Krijg je geen stijve meer ?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb geen wekker.![]()
Sowieso heb ik nog een prehistorische mobiel waarmee je alleen kan bellen/sms-en.
Slaapkamer is alleen voor te slapen en seksen. Dat laatste ben ik te oud voor, dus blijft slapen over.
Geen enkel apparaat verder in de slaapkamer. Ooit een TV, maar die heb ik er ook uitgegooid.
Geile vrouwen van 23 met een lekker lijf zijn dol op sugardaddy's.quote:
Jawel, maar seks is voor jongeren. Ik heb mijn deel meer dan gehad en nu mag de jeugd het stokje overnemen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:37 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoezo ben je te oud voor seks? Krijg je geen stijve meer ?
Ik heb de grootste lol met die meiden en het is precies zoals ik zeg, je leert makkelijker met vrouwen om te gaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:36 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ga je me nou weer in de war brengen met die geen seks begeleidsters van je
en personen die rijk zijn maar net doen alsof ze arm zijn, wat vinden ze daar vanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geile vrouwen van 23 met een lekker lijf zijn dol op sugardaddy's.
Ook niet geile vrouwen trouwens.
Eigenlijk elke vrouw.
Daar besteden ze geen aandacht aan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:40 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
en personen die rijk zijn maar net doen alsof ze arm zijn, wat vinden ze daar van
eh. juist andersom voor seks en zo als je met een leuke verpleegster of onderwijzeres wil trouwen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar besteden ze geen aandacht aan.
De les is dus dat je je veel armer voordoet bij vrouwen dat dat je in werkelijkheid bent.
Is in z'n algemeenheid wel aan te raden.
Van vrouwen komt toch altijd sowieso gedoe...!?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom zou je een vrouw willen die alleen bij je is voor geld? Daar komt alleen maar gedoe van.
Misschien bij jouquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Van vrouwen komt toch altijd sowieso gedoe...!?
Voor mij ook wel, waarschijnlijk. Of een goede hamburger met friet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:45 schreef arjan1112 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)gerecht-britten.html
De vraag is meer , zie maar eens een vrouw te vinden die jouw leuk vind als je een depressieve lamlul bentquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom zou je een vrouw willen die alleen bij je is voor geld? Daar komt alleen maar gedoe van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |