Oh ongetwijfeld... je zou denken dat legerhelikopters juist stil en sneaky zijn maar mooi niet hoor..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik ben nu bij mijn ouders, maar goed je weet ongeveer waar die wonendus dat zal ik dan wel horen
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ongetwijfeld... je zou denken dat legerhelikopters juist stil en sneaky zijn maar mooi niet hoor..![]()
En wat geen camerabeelden maken, @plane_spot flikt het hem gewoon
[ afbeelding ]
Baas!
Daar zaten Obama zijn limo's in.. hij heeft er 4 bij zich.. (echt alles gaat gewoon mee om die man te beschermen). En wat betreft straaljager zou kunnen kloppen.. Die hebben QRA-Trainingsvluchten uitgevoerd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:50 schreef Uccie het volgende:
[..]stoer ding hoor.
Mijn vader heeft vanochtend ook iets luidruchtigs voorbij horen komen, geen idee wat het was, maar hij gokt iets straaljagerachtigs.
Tof hoor, gewoon van genieten het is niet voor niets je hobby en zo vaak komt dit niet voor.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar zaten Obama zijn limo's in.. hij heeft er 4 bij zich.. (echt alles gaat gewoon mee om die man te beschermen). En wat betreft straaljager zou kunnen kloppen.. Die hebben QRA-Trainingsvluchten uitgevoerd.
Het is allemaal al in volle gang en ik wordt er een beetje door opgeslokt
Je moeder?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:50 schreef Uccie het volgende:
[..]stoer ding hoor.
Mijn vader heeft vanochtend ook iets luidruchtigs voorbij horen komen, geen idee wat het was, maar hij gokt iets straaljagerachtigs.
Nee die was niet, zo luidruchtig was het nou ook weer niet.quote:
9000 kilo wegen die dingen. Erg indrukwekkend.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:08 schreef Modus het volgende:
Video: Limousines Obama + autos Secret Service in Noordwijk
Ziggo?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:09 schreef arjan1112 het volgende:
waar moet ik de tv opzetten, vriendjes?
Als wij trouwens vriendjes zijn, ga je dan nu ook bij ons seksueel advies in winnen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:09 schreef arjan1112 het volgende:
waar moet ik de tv opzetten, vriendjes?
Ja vertel me wat ik moet doen, om met een uber geile vrouw van 23 met een lekker lijf te trouwenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als wij trouwens vriendjes zijn, ga je dan nu ook bij ons seksueel advies in winnen?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als wij trouwens vriendjes zijn, ga je dan nu ook bij ons seksueel advies in winnen?
LOLquote:16 procent van hen geeft toe wel eens de telefoon op te nemen of een sms te lezen tijdens een vrijpartij. 5 procent heeft zelfs wel eens Facebook gecontroleerd tijdens de seks.
www.russianbrides.comquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:24 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ja vertel me wat ik moet doen, om met een uber geile vrouw van 23 met een lekker lijf te trouwen
Genoeg geld hebben, dan staan ze in rijen van 3 voor je klaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:24 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ja vertel me wat ik moet doen, om met een uber geile vrouw van 23 met een lekker lijf te trouwen
Dit vind ik schokkender:quote:
quote:Zeven op de tien respondenten neemt hun telefoon of tablet regelmatig mee naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |