quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:36 schreef arjan1112 het volgende:
Dat gelul over vrouwen. Het is gewoon nutteloos, een leuke vrouw uit Nederland wil toch niks met mij
En een uit het buitenland misschien wel maar dat zijn golddiggers
Thaise ladyboy, just sayin'.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:36 schreef arjan1112 het volgende:
Dat gelul over vrouwen. Het is gewoon nutteloos, een leuke vrouw uit Nederland wil toch niks met mij
wil korrie je niet?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:36 schreef arjan1112 het volgende:
Nou valt er bij jou weinig te halen, dus dat lijkt me niet zo'n probleem.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:36 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe weet jij wat ik te bieden heb?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou valt er bij jou weinig te halen, dus dat lijkt me niet zo'n probleem.
Desondanks kan hij best een paar miljoen in een kluisje hebben liggen.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:12 schreef Peunage het volgende:
Ja, hoe weet jij dat nou
Arie is het zonnetje in huis hier. Altijd vriendelijk en vrolijk en shit.
of mijn kleine lulletje weet veel van productie draaien of iets anders...quote:Op zondag 23 maart 2014 13:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Desondanks kan hij best een paar miljoen in een kluisje hebben liggen.
Ook dat nog.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Desondanks kan hij best een paar miljoen in een kluisje hebben liggen.
Iets anders dat veel productie draait?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:18 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
of mijn kleine lulletje weet veel van productie draaien of iets anders...
Nu hoeft dat niet meer hé?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:59 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is een klein lulletje ? Het gemiddelde is 15 cm in Nederland
Heb je een kleintje als ie stijf 13 cm is ?
huh
Moet ik hem op gaan meten? Gaat een vrouw me eerst vragen of die wel groot genoeg is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |