Understatement van de eeuw.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:59 schreef WWolfy het volgende:
Ik kijk ook praktisch geen TV meer, alles wat ik wil zien download ik wel. Is vaak sneller, zonder reclame en je kan kijken wanneer je wil.
Hahah, jaa ik word nooit ergens gedumpt, mocht het wel zo zijn dan zijn elektrische apparaten verboden m.u.v. porto'squote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb je lekker veel aan als je weer ergens in een godvergeten oord gedumpt wordt...
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hahah, jaa ik word nooit ergens gedumpt, mocht het wel zo zijn dan zijn elektrische apparaten verboden m.u.v. porto's
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat nou weer
[..]
Is de boot gezonken?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Op bv. uitzending/ oefening/ varen krijg je alleen een porto mee?
Sinds wanneer ga ik op uitzending?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hahah, jaa ik word nooit ergens gedumpt, mocht het wel zo zijn dan zijn elektrische apparaten verboden m.u.v. porto's.
Gezien het volgende:quote:
Heb je het over defensie...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hahah, jaa ik word nooit ergens gedumpt, mocht het wel zo zijn dan zijn elektrische apparaten verboden m.u.v. porto's
Bij ons op bivak ja, natuurlijk niet op uitzendingquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gezien het volgende:
[..]
Heb je het over defensie...
Zeg hallo tegen 18MB/s downloadsnelheidquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:31 schreef WWolfy het volgende:
Kwaliteit van streamen is kut, zeg hallo tegen 7MB/s downloadsnelheid.
Das megaBIT... oftewel 5MB/s...quote:
De ping? Vind ik niet zo interessant, game toch niet online.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
af en toe is die hier 9 en dan 4 en dan weer 5
nee de DL speed. gamen doe ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
De ping? Vind ik niet zo interessant, game toch niet online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |