abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138027242
TT-aanpassing voor de actualiteit straks vanaf #9?
pi_138027250
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Dat los je op met meer Europa...meer bevoegdheden, minder natie-staten...dan bereik je dingen. We zitten nu inderdaad in een soort niemandsland, maar vooruit is de enige weg. Het point of no return wat betreft Europese Integratie is decennia geleden al gepasseerd, los van wat populistische politici je ook doen geloven...
Reden te meer om mijn spullen te pakken en dit land te verlaten, ik geloof er allang niet meer in dat er een weg terug is. Waar ik wel in geloof is dat die politici die net zo goed 2e hands auto`s kunnen verkopen met hun gladde praatjes de gehele bevolking in de EU voor de gek houden.
pi_138027254
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Dat los je op met meer Europa...meer bevoegdheden, minder natie-staten...dan bereik je dingen. We zitten nu inderdaad in een soort niemandsland, maar vooruit is de enige weg. Het point of no return wat betreft Europese Integratie is decennia geleden al gepasseerd, los van wat populistische politici je ook doen geloven...
Dit is eigenlijk een andere discussie, maar dat je dat oplost met méér Europa is dus niet per definitie waar.

Zo is de EU bezig met het uitonderhandelen van een handelsverdrag met de VS, en mocht dat doorgang vinden dan komt milieuwetgeving, werknemersrechten, lonen aan de onderkant van de arbeidsmarkt en de sociale zekerheid ernstig onder druk te staan.

Toch echt dankzij méér Europa.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138027262
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:06 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Je zou het haast gaan denken ja, voorlopig moeten veel burgers nog wachten op al die voordelen van de EU.
Torenhoge werkloosheid, enorme bedragen naar het buitenland, het gebrek aan democratie en met als klap op de vuurpijl de dramatische houding die de EU wilt aannemen tegen de Russen wat ons ook nog gaat kosten als de Russen besluiten de kraan dicht te draaien.
Voor de komst van de EU kenden we het fenomeen torenhoge werkloosheid nog niet, inderdaad.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_138027279
quote:
Oh ja, dat had ik al eens gelezen.

Bontes die zei vandaag ook nog dat Wilders de slechtste manager was die hij ooit had meegemaakt/
pi_138027286
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:13 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Reden te meer om mijn spullen te pakken en dit land te verlaten, ik geloof er allang niet meer in dat er een weg terug is. Waar ik wel in geloof is dat die politici die net zo goed 2e hands auto`s kunnen verkopen met hun gladde praatjes de gehele bevolking in de EU voor de gek houden.
Waar ga je heen?
  zaterdag 22 maart 2014 @ 00:14:27 #282
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_138027294
Die raadsleden zijn dus niet opgestapt, maar distantiëren zich van de uitspraak.
  Moderator zaterdag 22 maart 2014 @ 00:14:37 #283
8781 crew  Frutsel
pi_138027303
toineheijmans twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 00:06:31 Sprak net fractieleider PVV Almere, Toon van Dijk. Fractie blijft in PVV, maar distantieert zich. reageer retweet
toineheijmans twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 00:10:00 Of fractie Almere in PVV blijft, maken ze dus afhankelijk van reactie Wilders. Die kan ze de deur wijzen, of niet. reageer retweet
  zaterdag 22 maart 2014 @ 00:15:47 #285
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_138027338
http://www.ed.nl/regio/la(...)marokkanen-1.4278830

44% vindt dat Wilders uitspraak niet terug moet nemen.
pi_138027364
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:14 schreef Frutsel het volgende:
toineheijmans twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 00:06:31 Sprak net fractieleider PVV Almere, Toon van Dijk. Fractie blijft in PVV, maar distantieert zich. reageer retweet
toineheijmans twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 00:10:00 Of fractie Almere in PVV blijft, maken ze dus afhankelijk van reactie Wilders. Die kan ze de deur wijzen, of niet. reageer retweet
Mocht dat waar zijn, dan is dat wel een erg slappe instelling van deze PVV fractieleden. :')

Maar goed, wat verwacht je van een stel kritiekloze volgelingen die vrijwillig instemmen om zich te lenen voor de one-man show van een narcistische clown.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138027365
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:15 schreef sonnyspek het volgende:

81 stemmen, veelzeggende poll dus.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_138027399
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:14 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Oh ja, dat had ik al eens gelezen.

Bontes die zei vandaag ook nog dat Wilders de slechtste manager was die hij ooit had meegemaakt/
Dat is het; het beeld klopt met wat wij, die die man alleen via de media doorkrijgen, al hadden verwacht. Die man heeft geen reden tot liegen, hooguit een anekdote iets aandikken zou kunnen.

Duidelijk een overtuigd politiek dier (JOVD), die Driessen, geen neonazi ofzo, die de PVV wordt toegedicht.

De focus op die partij is en blijft ongezond en maakt het alleen maar groter.

De Gouden Dageraad, dat is het echte gevaar.

Na Fortuyn (inhoud, verfrissende politiek, persoonlijke opmerkingen) krijg je Wilders (clown en het vermijden van enige verantwoordelijkheid) en wat komt er dan?? De éckte Nieuwe Hitler? :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138027443
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Voor de komst van de EU kenden we het fenomeen torenhoge werkloosheid nog niet, inderdaad.
Dat was er wel, maar dat viel altijd wel recht te trekken door het beperkte aanbod van werknemers. Nu we in principe miljoenen mensen klaar hebben staan om te werken voor een veel lager salaris dan een Nederlander die wel de volle kosten heeft zie ik niet dat de Nederlandse bouwvakker/productiemedewerker etc... nog een fatsoenlijk bestaan kan opbouwen met een langdurig contract en een fatsoenlijk salaris.
Iedereen net boven het minimumloon en de banen waar de Nederlandse taal vereist is zijn voorlopig nog veilig. Tot dat Engels de voertaal word wat al in veel bedrijven het geval is en dan heb je de poppen echt aan het dansen.
Ik ben benieuwd wat de heren politici het volk dan weer gaan voorliegen om hun eigen straat schoon te vegen.
Ik ga er iedergeval niet op wachten en ik adviseer mensen dan ook om te proberen iets voor jezelf te beginnen of om dit continent te verlaten wil je nog iets van je leven maken.
pi_138027454
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:15 schreef sonnyspek het volgende:

Dat vind ik dan ook. Ik vind ook dat ie hem mag maken; vrije meningsuiting.

En zo zie je maar hoe goed die vrije meningsuiting eigenlijk is, en hoe belangrijk en hoezeer we die moeten verdedigen (niet aanpakken). Alleen zo komt de echte waarheid naar boven, namelijk.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_138027489
djeppink twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 23:52:11 Stassen weg als PVV lid EP. PVV verliest enig aansprekend lid EP. Rest mist profiel. Schreeuwerds in de marge. Wilders schot in eigen voet. reageer retweet
djeppink twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 00:02:19 Van originele PVV fractie EP niet veel over. Madlener nr Den Haag, Bontes ook maar eruit, Vd Stoep eruit en nu ook Stassen. Hartong enige. reageer retweet
djeppink twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 00:17:46 Hartong enige die nog werk deed in de begrotingscommissie. Stassen was soort 'menselijk gezicht'. Geen idee wie anderen nog zijn. Warboel. reageer retweet
pi_138027491
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat vind ik dan ook. Ik vind ook dat ie hem mag maken; vrije meningsuiting.

En zo zie je maar hoe goed die vrije meningsuiting eigenlijk is, en hoe belangrijk en hoezeer we die moeten verdedigen (niet aanpakken). Alleen zo komt de echte waarheid naar boven, namelijk.
Jammer dat Wilders anderen die vrijheid niet gunt.
pi_138027507
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar ga je heen?
Waar het geld mij naartoe brengt, kortom ik weet het niet. Suriname gaat het nu ook redelijk goed en ik spreek de taal ik ken de gebruiken en ik heb mijn contacten. Is een leuk land om te beginnen. Het land ernaast wat helaas wel EU grondgebied is bied ook mogelijkheden vanwege de verbinding met Brazilië. Kortom er is nog een hele wereld buiten de EU waar er meer mogelijkheden zijn dan hier.
pi_138027530
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

maar dat weten wij alleen doordat hij het zegt, snap je?

Dat hijzelf een hypocriete idioot is, wisten we al een jaar of 9, niet? ;)

zaterdag 22 maart 2014 @ 00:21:19 #295
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_138027543
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In de Partij van de Vrijheid bestaat er geen vrijheid van meningsuiting.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_138027547
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is het; het beeld klopt met wat wij, die die man alleen via de media doorkrijgen, al hadden verwacht. Die man heeft geen reden tot liegen, hooguit een anekdote iets aandikken zou kunnen.

Duidelijk een overtuigd politiek dier (JOVD), die Driessen, geen neonazi ofzo, die de PVV wordt toegedicht.
De verhalen over Wilders komen ook teveel overeen. En een flink aantal die de partij verlaat, geeft het aan. Dat is dan niet alleen maar natrappen, maar er zit meer achter.
Vergelijk maar met de verhalen rondom Lance Armstrong, die ook bij hoog en laag bleef ontkennen terwijl vrijwel iedereen uit zijn omgeving al had uitgelegd wat er gebeurde.
quote:
De focus op die partij is en blijft ongezond en maakt het alleen maar groter.

De Gouden Dageraad, dat is het echte gevaar.

Na Fortuyn (inhoud, verfrissende politiek, persoonlijke opmerkingen) krijg je Wilders (clown en het vermijden van enige verantwoordelijkheid) en wat komt er dan?? De éckte Nieuwe Hitler? :r
Dat is idd het risico. En tevens de reden dat mensen wat meer aandacht voor privacy-aspecten moeten hebben en niet maar klakkeloos overal camera's, afluistertechnieken etc. moeten willen hebben onder het mom van terrorismebestrijding.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 00:22:00 #297
192592 SureD1
------------------------------
pi_138027576
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:13 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dit is eigenlijk een andere discussie, maar dat je dat oplost met méér Europa is dus niet per definitie waar.

Zo is de EU bezig met het uitonderhandelen van een handelsverdrag met de VS, en mocht dat doorgang vinden dan komt milieuwetgeving, werknemersrechten, lonen aan de onderkant van de arbeidsmarkt en de sociale zekerheid ernstig onder druk te staan.

Toch echt dankzij méér Europa.
Is ook een andere discussie... Maar uitbreiding van kiesmogelijkheden voor de burger en democratic accountability van de regering (Commissie) zou dit soort bevreesde excessen (eerst zien dan geloven dat verdrag namelijk) getemperd kunnen worden... Dus meer Europa ja, maar wel een evenwichtig en Democratischer Europa.
pi_138027577
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:21 schreef Perrin het volgende:

[..]

Je bent de spreekbuis van Wilders.
pi_138027596
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:21 schreef Perrin het volgende:

[..]

Da's toch ook niet nodig, want de leider heeft altijd gelijk.
pi_138027608
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:22 schreef SureD1 het volgende:

Dus meer Europa ja, maar wel een evenwichtig en Democratischer Europa.
Niet meer Europa, meer EU. Smerige Newspeak van die klootzakken.

En als je dat wil, moet je tegenstemmen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')