Het zou wat zijn als je helemaal niet thuis was gekomen ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:49 schreef tong80 het volgende:
Dit werd gedraaid bij de crematie van m'n beste vriend.
Kom net thuis en dan gelijk dit. Apart.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
Iedereen klapt want we lachen Geert Wilders uit en dat hoort want anders ben je racist.
Ja. Klopt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
Iedereen klapt want we lachen Geert Wilders uit en dat hoort want anders ben je racist.
Soms is hij best goed inderdaad.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:52 schreef Monolith het volgende:
Hebben ze Pieter vervangen door zijn tweelingbroer die wel grappig is? Het is helemaal niet onaardig vandaag.
13 dagen, 23 uur en 53 minuten tot Pietertjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:53 schreef tralalala het volgende:
Nog maar 6 dagen, 23 uur en 55 minuten tot Pietertje
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
13 dagen, 23 uur en 53 minuten tot Pietertje
Volgende week media-uitzending
Je lijkt wel een SGPerquote:
Lachen gieren brullenquote:
Ik kom ook wel eens buiten de deur. Als m'n favoriete hoertje werkt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als je helemaal niet thuis was gekomen ja.
Die Spaansequote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens buiten de deur. Als m'n favoriete hoertje werkt.
Running up that hill ?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:55 schreef NoCigar het volgende:
Lucky TV wil niet meer na Pieter, daar kan ie toch niet tegenop.
Dat mag je niet zeggenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:00 schreef tong80 het volgende:
DuDuvel.....Nee die Marokkaanse.
Hoef je je snor niet te scheren.
La La La La La La Laquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen![]()
Zing even het liedje van leipe mocro flavour. Dan is het weer goed.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hartelijk dank kameraad, maar geen zorgen. Ik laat mij niet door dit soort gepeupel wegzetten.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is dit voor een weerzinwekkende TT?Ik begrijp dat je je als doorsnee man erg nietig moet voelen met een komisch genie als Pieter-Jan op de buis maar dit soort doodsbedreigingen weiger ik te tolereren.
Zeker bedacht door een verzuurde PVV adept.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:59 schreef Specularium het volgende:
Prima TT, beetje onsubtiel maar terecht.
Ik weet niet wat NoCigar stemt.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zeker bedacht door een verzuurde PVV adept.
Nee, maar dat is wel net zo goedkoop als de grollen van Geert.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zou je daar zware problemen mee hebben...?
Het worden quasi-grappige opmerkingen waar Matthijs heel hard om moet lachen.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zou je daar zware problemen mee hebben...?
... maar je verwacht toch sowieso niet echt geweldige grappen van Ali B, lijkt me...?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel net zo goedkoop als de grollen van Geert.
Waar zouden BN-ers anno 2014 nog oprecht geschokt over moeten doen als we géén Geert hadden?
Bryanquote:Op maandag 24 maart 2014 18:52 schreef Specularium het volgende:
Nieuwe Family Guy en American Dad zijn er ook.
Dus.
Bryan??quote:
Weinig mis met Paul, maar de laatste jaren is hij wel ERG stil geworden. Zat zaterdag De Kwis toevallig te kijken (kijk het normaal gesproken nooit), en eigenlijk voegt Paul geen fuck toe aan dat hele programma, want die lacht gewoon soms even mee, en leest in 1 onderdeel even de vraagjes voor...quote:
Die hond heet Brian en ik geloof dat je het nieuws gemist hebt nadat hij dood ging.quote:
Ah, leeft hij weer? Mooi zoquote:Op maandag 24 maart 2014 18:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Die hond heet Brian en ik geloof dat je het nieuws gemist hebt nadat hij dood ging.
Ook maar 1 M!quote:
Leuk man die NSS, geen kip op de weg.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Marco, jij bent er vroeg bij deze keer.
MINDER MINDER MINDERquote:Op maandag 24 maart 2014 19:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
Willen jullie meer of minder Paul de Leeuw en Ali B?
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Paul moet maar niet terugkomen als tafelheer, bah.
Dit.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:07 schreef Tim86 het volgende:
Na het zien van "Twaalf years a slaaf" heeft Paul de Leeuw besloten dat we Zwarte Piet maar af moeten schaffen, pff
4 december is vroeg zat man.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wat zegt hij nou net. In oktober is het te laat.
Voortschrijdend inzicht.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:07 schreef FredVleespet het volgende:
Paul heeft toch jarenlang Sinterklaas en Erik van Muiswinkel in z'n shows gehad, wat loopt hij nou ineens te zeiken
Als je de discussie echt wil voeren, dan moet je het nu doen.quote:
Ah, 4 mei. Mijn lievelingsfeest. Met Überklaas en zijn Gierige Joden.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:08 schreef borisz het volgende:
We moeten de 4-mei discussie nog krijgen. Daarna mag Zwarte Piet was weer van stal gehaald worden
Geniaal jaquote:
Guantanamo Baai, voor u en maai.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:09 schreef Mani89 het volgende:
Obemma, die onschuldige mensen weg laat rotten in Gwantama Baai.
Had een multiculturele school moeten zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:11 schreef Mani89 het volgende:
Geïndoctrineerde linkse grachtengordel kindjes.
Dan had er geen schilderij meer gehangen.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had een multiculturele school moeten zijn.
Sierd de Vos.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:12 schreef Kroelo het volgende:
hadden ze niemand beters kunnen vinden voor dit item
Is het dezelfde gast als steeds bij T&R?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:11 schreef alors het volgende:
Kinderen die Mees hetenDie worden in een bakfiets rondgereden door hun yuppenmoeders en vader
Nee joh, die is 11.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is het dezelfde gast als steeds bij T&R?
Zijn achternaam is Terquote:Op maandag 24 maart 2014 19:11 schreef alors het volgende:
Kinderen die Mees hetenDie worden in een bakfiets rondgereden door hun yuppenmoeders en vader
en als Obama met een ladder uit de helicopter was gesprongen met een sigaar in zn bekquote:Op maandag 24 maart 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit had meer indruk gemaakt met de A-Team tune.
Ik zag Obama meer als B.A. Baracus, hopelijk ben ik nu niet racistisch.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:14 schreef Kroelo het volgende:
[..]
en als Obama met een ladder uit de helicopter was gesprongen met een sigaar in zn bek
Niet in de bosjes gaan staan, dan zien we je niet goed.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:15 schreef DrDentz het volgende:
Jongens ik ga stoppen met kijken, ik kan dit niet aan. Tot 20:30!
Wat is er 20:30?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:15 schreef DrDentz het volgende:
Jongens ik ga stoppen met kijken, ik kan dit niet aan. Tot 20:30!
Zullen wel buitenlanders zijn geweest.quote:
Was het fijn onder die steen?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:15 schreef TLC het volgende:
Ik ken die hele film van Twelve Years a dinges niet en ik ga em nu ook niet meer kijken, gewoon om Paul de Leeuw te jennen, lekker puh Paul
Ik verlaat het topic door de achterdeur via een gat in het hek.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet in de bosjes gaan staan, dan zien we je niet goed.
Is dat dezelfde Abel als dat jochie in die lift?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:16 schreef alors het volgende:
Deze boy lijkt een beetje op Abel uit Spangas
In Katwijk gaan ze met elkaar op de vuist als het Katwijk v Quick Boys is. Daarna gemoedelijk een visje eten met elkaar op de markt iedere dinsdag.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zullen wel buitenlanders zijn geweest.
In Katwijk komt namelijk geen misdaad voor.
Vrijdag.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Katwijk gaan ze met elkaar op de vuist als het Katwijk v Quick Boys is. Daarna gemoedelijk een visje eten met elkaar op de markt iedere dinsdag.
Zelf geknipt of heeft Andy van der Meyde je geholpen?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik verlaat het topic door de achterdeur via een gat in het hek.
Omdat je hem niet kent. Dat is heel wat anders.quote:
Het kan ook zo'n vervloekte Rijnsburger zijn geweest.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Katwijk gaan ze met elkaar op de vuist als het Katwijk v Quick Boys is. Daarna gemoedelijk een visje eten met elkaar op de markt iedere dinsdag.
Ik dacht From russia with lovequote:Op maandag 24 maart 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetbal International, cultuurbarbaar.
Alleen in de zomer, dan is er toeristenmarkt.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrijdag, ik kon me herinneren dat er ook dinsdags markten waren.
Jawel van naam, en het gaat over slaven blijkbaarquote:Op maandag 24 maart 2014 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat je hem niet kent. Dat is heel wat anders.
Zijn gezicht? xdquote:Op maandag 24 maart 2014 19:18 schreef OProg het volgende:
Krijgen we straks ook inzoom van de kak van Obama?
Hier in Groningen viel het wel mee.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Zelfs in mijn dorp reden er overal pantservoertuigen, veel hebben ze niet beveiligd, ze stonden de hele dag met kinderen op hun nek.
edit: dit boeit helemaal niemand
De vier Beasts hebben in Teylingen getankt gek!quote:Op maandag 24 maart 2014 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Zelfs in mijn dorp reden er overal pantservoertuigen, veel hebben ze niet beveiligd, ze stonden de hele dag met kinderen op hun nek.
Rijnsburgquote:Op maandag 24 maart 2014 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het kan ook zo'n vervloekte Rijnsburger zijn geweest.
quote:
Oh ja, die bedoel ikquote:Op maandag 24 maart 2014 19:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen in de zomer, dan is er toeristenmarkt.
Doe eens niet.quote:
Dan weet je net zoveel als ik. Ik dacht dat je er nog nooit van had gehoord en dat had ik erg knap gevondenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:19 schreef TLC het volgende:
[..]
Jawel van naam, en het gaat over slaven blijkbaar
Uienquote:Op maandag 24 maart 2014 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rijnsburg. Wat een ongelofelijk gaydorpje is dat zeg. man man man
Ja aangzien ik een Groninger ben, fijn om te horen johannes.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier in Groningen viel het wel mee.
Dit boeit jou.
Juich dan eens wat vaker voor Nick. Zoals elk gezond mens.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja aangzien ik een Groninger ben, fijn om te horen johannes.
Sorry ik kom er niet zo vaak meer. En als ik juich is het voor Zeefuik.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Juich dan eens wat vaker voor Nick. Zoals elk gezond mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |