Zo subtielquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doe ik toch vaak zat hier?Had er net bij jou ook een gemaakt toch
![]()
Ik kan niet ruiken of een vrouw een hoog libido heeftMisschien m'n vinger er eens langshalen voortaan...
Zo van, ben jij ook zo geil..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:53 schreef complicate het volgende:
[..]of vragen
nee maar inderdaad kan kunt ge niet ruiken denk ik.
Als ze snel met haar hand naar je bovenbenen gaat betekent dat wel wat denk ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:53 schreef complicate het volgende:
[..]of vragen
Ja, zo krijg je wel aandacht.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Heel hoog, ik word snel opgewonden en kom ook snel klaar, maar wel leuk om opnieuw te beginnen.
Maar eerlijk gezegd zou ik een beetje afknappen op een vrouw die overduidelijk uit is op seks...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:53 schreef complicate het volgende:
[..]of vragen
Waarom?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar eerlijk gezegd zou ik een beetje afknappen op een vrouw die overduidelijk uit is op seks...
quote:
Ik heb hevig zin in je gespreide goestige kutjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:57 schreef complicate het volgende:
[..]Of geile woordjes gebruiken in normale zinnetjes: zoals : hevig, spreiden, goesting,klaar, diep, nek etc. haaha
Ik vind mannen die dat subtiel doen wel iets hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar eerlijk gezegd zou ik een beetje afknappen op een vrouw die overduidelijk uit is op seks...
Nee niet zoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb hevig zin in je gespreide goestige kutje
Hmm, keb opeens een inzichtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vind mannen die dat subtiel doen wel iets hebben.
De helft van mijn DM, lees ik niet, dus zeg ik dit allemaal zeker niet uit aandacht. Ik vind het gewoon leuk om over seks te pratenquote:
Maar ok over seks praten betekent hier (op fok) "aandacht" vragen. Ok, dan ben ik weg.quote:
Hoeveel dm's heb je al gehad?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Heel hoog, ik word snel opgewonden en kom ook snel klaar, maar wel leuk om opnieuw te beginnen.
Je mag alleen seks hebben op Fok.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar ok over seks praten betekent hier (op fok) "aandacht" vragen. Ok, dan ben ik weg.![]()
![]()
AMai, waarom reageert iedereen altijd zo eigenlijk. We kunnen toch praten over seks zonder daar drama van te maken zekerquote:
Oh ja hoor begin maarquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:04 schreef complicate het volgende:
[..]
AMai, waarom reageert iedereen altijd zo eigenlijk. We kunnen toch praten over seks zonder daar drama van te maken zeker
Uiteraard kan datquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:04 schreef complicate het volgende:
[..]
AMai, waarom reageert iedereen altijd zo eigenlijk. We kunnen toch praten over seks zonder daar drama van te maken zeker
Ik zie ik zie wat je niet ziet. wat is het?quote:
Ja, zeker als je hiermee aan komt :quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:04 schreef complicate het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:10 schreef complicate het volgende:
[..]
En ik van warme zaad diep in mijn kutje, sorry off-topic
quote:
Iedereen was van de kaart preciesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zeker als je hiermee aan komt :
[..]
Je was wel een beetje geilig danquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Iedereen was van de kaart preciesik zei gewoon wat ik dacht, maar ok was offtopic
Met mayo pindasaus curry en uitjesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah ik heb 't liever speciaal enzo vermoed ik
ze noemen dat subtielquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah ik heb 't liever speciaal enzo vermoed ik
Ik zou weglopen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm ik zou het wel waarderen als een meisje zou zeggen dat ze mijn warme zaad in der kutje wilt.
je vergeet de frikandel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met mayo pindasaus curry en uitjes
Iet lekkers om mee te spelenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat je niet ziet. wat is het?
politie bellen dan, als ze je stalkt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan hopen dat ze achter je aan komt naar je huis?
Dat zou ik nooit zo zeggen hoor, wel als ik met mijn vriendje in bed ben terwijl we tv kijken "schatje ik wil warme daad in mijn kutje voelen"quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm ik zou het wel waarderen als een meisje zou zeggen dat ze mijn warme zaad in der kutje wilt.
Bob, ik hoorde in het geruchten circuit dat je ging daten/ aan het daten was met een FOK!ster.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Even gemist dat het hier verder ging
Neuh.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan hopen dat ze achter je aan komt naar je huis?
Whut?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Met wie van de wanhopigen ga je daten, Complicate?
Als dirty talk in bed misschien, maar als je haar nog niet kent lijkt t me wel een afknapper.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
Gewoon zo lekker op een plekje waar het niet kan.. Tijdens het uiteten en je beide een enorme spanning voelt oid....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit zo zeggen hoor, wel als ik met mijn vriendje in bed ben terwijl we tv kijken "schatje ik wil warme daad in mijn kutje voelen"
Precies, zij snapt hetquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als dirty talk in bed misschien, maar als je haar nog niet kent lijkt t me wel een afknapper.
"even wachten tot het rust is schat"quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit zo zeggen hoor, wel als ik met mijn vriendje in bed ben terwijl we tv kijken "schatje ik wil warme daad in mijn kutje voelen"
Sure.. Maar zoiets kan al in een paar uur denk ik..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als dirty talk in bed misschien, maar als je haar nog niet kent lijkt t me wel een afknapper.
Dat zou voor mij wel werken jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:11 schreef complicate het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |