Als dirty talk in bed misschien, maar als je haar nog niet kent lijkt t me wel een afknapper.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm ik zou het wel waarderen als een meisje zou zeggen dat ze mijn warme zaad in der kutje wilt.
Gewoon zo lekker op een plekje waar het niet kan.. Tijdens het uiteten en je beide een enorme spanning voelt oid....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit zo zeggen hoor, wel als ik met mijn vriendje in bed ben terwijl we tv kijken "schatje ik wil warme daad in mijn kutje voelen"
Precies, zij snapt hetquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als dirty talk in bed misschien, maar als je haar nog niet kent lijkt t me wel een afknapper.
"even wachten tot het rust is schat"quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit zo zeggen hoor, wel als ik met mijn vriendje in bed ben terwijl we tv kijken "schatje ik wil warme daad in mijn kutje voelen"
Sure.. Maar zoiets kan al in een paar uur denk ik..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als dirty talk in bed misschien, maar als je haar nog niet kent lijkt t me wel een afknapper.
Dat zou voor mij wel werken jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:11 schreef complicate het volgende:
[..]
"allee ik wil nu"quote:
Daten met een Fokster?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bob, ik hoorde in het geruchten circuit dat je ging daten/ aan het daten was met een FOK!ster.
[..]
Neuh.
Daar vang je mij gewoon niet mee.
Valt meequote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bob, ik hoorde in het geruchten circuit dat je ging daten/ aan het daten was met een FOK!ster.
[..]
Neuh.
Daar vang je mij gewoon niet mee.
Oh omdat praten over seks betekent "je hebt iemand nodig" in welke wereld leef je ?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wel behoefte aan iemand.
Gewoon doggy stylequote:
Onverzadigdbaar....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wel behoefte aan iemand.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh omdat praten over seks betekent "je hebt iemand nodig" in welke wereld leef je ?![]()
![]()
![]()
En als ze dan scoren te enthousiast worden en haar van het bed af stoten zekerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doggy styledan kan je het combineren
Dat is meer typisch voor mannen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan hopen dat ze achter je aan komt naar je huis?
Dat klopt. Ik ga ook niet daten met fokkersquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou meevallen
Het is wel of het is niet.
Of net op een spannend moment bijna klaarkomenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als ze dan scoren te enthousiast worden en haar van het bed af stoten zeker
heyquote:
een aanloop nemen en dan moet dat wel lukken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als ze dan scoren te enthousiast worden en haar van het bed af stoten zeker
Ik voel een soort gevoel van blijdschap als ik mij indenk hoe jij ''vriendjesss'' zou zeggen.quote:
Creapyquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voel een soort gevoel van blijdschap als ik mij indenk hoe jij ''vriendjesss'' zou zeggen.
Waarom.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voel een soort gevoel van blijdschap als ik mij indenk hoe jij ''vriendjesss'' zou zeggen.
Volgens mij moest ik nog iets van 50 euro betalen, weet niet of ik dat nog wel had verzonden. Morgen nog eens controleren voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is alles nog gelukt met je belasting aangfite?
Dat was vroegah man, tegenwoordig praat ik kei volwassen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon lekker kinderlijk en lievv![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |