"allee ik wil nu"quote:
Daten met een Fokster?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bob, ik hoorde in het geruchten circuit dat je ging daten/ aan het daten was met een FOK!ster.
[..]
Neuh.
Daar vang je mij gewoon niet mee.
Valt meequote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bob, ik hoorde in het geruchten circuit dat je ging daten/ aan het daten was met een FOK!ster.
[..]
Neuh.
Daar vang je mij gewoon niet mee.
Oh omdat praten over seks betekent "je hebt iemand nodig" in welke wereld leef je ?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wel behoefte aan iemand.
Gewoon doggy stylequote:
Onverzadigdbaar....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wel behoefte aan iemand.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh omdat praten over seks betekent "je hebt iemand nodig" in welke wereld leef je ?![]()
![]()
![]()
En als ze dan scoren te enthousiast worden en haar van het bed af stoten zekerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doggy styledan kan je het combineren
Dat is meer typisch voor mannen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan hopen dat ze achter je aan komt naar je huis?
Dat klopt. Ik ga ook niet daten met fokkersquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou meevallen
Het is wel of het is niet.
Of net op een spannend moment bijna klaarkomenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als ze dan scoren te enthousiast worden en haar van het bed af stoten zeker
heyquote:
een aanloop nemen en dan moet dat wel lukken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als ze dan scoren te enthousiast worden en haar van het bed af stoten zeker
Ik voel een soort gevoel van blijdschap als ik mij indenk hoe jij ''vriendjesss'' zou zeggen.quote:
Creapyquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voel een soort gevoel van blijdschap als ik mij indenk hoe jij ''vriendjesss'' zou zeggen.
Waarom.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voel een soort gevoel van blijdschap als ik mij indenk hoe jij ''vriendjesss'' zou zeggen.
Volgens mij moest ik nog iets van 50 euro betalen, weet niet of ik dat nog wel had verzonden. Morgen nog eens controleren voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is alles nog gelukt met je belasting aangfite?
Dat was vroegah man, tegenwoordig praat ik kei volwassen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon lekker kinderlijk en lievv![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met dank aan Doddie.
Ik zag het wel.
Dit is op zich wel een beetje waarquote:
Oké. Ik krijg namelijk een aardig centje terug. Vooral door studiekosten ligt mijn belastbaar inkomen laag.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij moest ik nog iets van 50 euro betalen, weet niet of ik dat nog wel had verzonden. Morgen nog eens controleren voor de zekerheid.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was vroegah man, tegenwoordig praat ik kei volwassen.
Ik ben wel jaloers. Stiekem snap ik nog steeds niet hoe het kan, ik snap niet waar ik teveel zou moeten hebben gekregen. Maar ach, als het 50 euro betalen is ben ik al lang blij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké. Ik krijg namelijk een aardig centje terug. Vooral door studiekosten ligt mijn belastbaar inkomen laag.
Gaan we haar samen hier weer heen lokken dan?quote:
Ach, je kunt nooit genoeg geld hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers. Stiekem snap ik nog steeds niet hoe het kan, ik snap niet waar ik teveel zou moeten hebben gekregen. Maar ach, als het 50 euro betalen is ben ik al lang blij.
We moeten haar los laten, Kneel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan we haar samen hier weer heen lokken dan?
Klinkt ook niet bijster culinairquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik te weinig heb gegeten vandaag.
Kom yoghurt met oats, 3 kleine afbakbroodjes met grilworst-kaas met chilisaus en een kopje chinese kip soep.
Och, te overleven als je wilt afvallen... Denk dat je het dan nog tamelijk gezond haalt ook met zoveel calorien.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik te weinig heb gegeten vandaag.
Kom yoghurt met oats, 3 kleine afbakbroodjes met grilworst-kaas met chilisaus en een kopje chinese kip soep.
Habituequote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:27 schreef habitue het volgende:
Aha dus hier zitten alle AVNZMG posters!
If you really love, then you let her goquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
We moeten haar los laten, Kneel.
Ik ben te beroerd om culinair te gaan doen 5 minuten schranzen achter mijn scherm.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Klinkt ook niet bijster culinair
Heb ook geen moment honger gehad.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Och, te overleven als je wilt afvallen... Denk dat je het dan nog tamelijk gezond haalt ook met zoveel calorien.
Ik heb me net een nieuw biertje gepakt.quote:
Mja ik merk het wel een beetje in mijn mood, keb ook nooit echt honger, maar ik wil aankomen dus voor mij ist al heel anders.quote:
Jupilerke? Oh ja dat hebben jullie niet. wat voor biertje? Heb net een geperste appelsientje genomen, lekkerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:29 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik heb me net een nieuw biertje gepakt.
Tuurlijk hebben we dat hier wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:31 schreef complicate het volgende:
Jupilerke? Oh ja dat hebben jullie niet. wat voor biertje? Heb net een geperste appelsientje genomen, lekker
Ook lekkerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Jupilerke? Oh ja dat hebben jullie niet. wat voor biertje? Heb net een geperste appelsientje genomen, lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |