Hoe ik te werk ga. Is dat manipulatie? hahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is stap 1 in het proces, kijken hoe jij te werk gaat.
Het weer, neuh, dat is wel heel saai.
TT kon wel beter hoorquote:
Volgende TT is voor jouquote:
Mercikesquote:
'Nu ogen dit topic volspammen en zorgen dat jij de lapo hebtquote:
Zal mijn best doen. Haha En euuh leuke plannen dit weekend? Ik ga morgen bijna hele dag repetitie doen. Gelukkig heb ik twee weken verlof. Kwenie of ik het wel ging overleven.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
'Nu ogen dit topic volspammen en zorgen dat jij de lapo hebt
Morgen een datequote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Zal mijn best doen. Haha En euuh leuke plannen dit weekend? Ik ga morgen bijna hele dag repetitie doen. Gelukkig heb ik twee weken verlof. Kwenie of ik het wel ging overleven.
quote:
quote:
Zie je nu welquote:
Een meid die ik via Paiq ken, iets drinken ergens, morgenquote:
Thnxquote:
Superleuk! Enjoy_______! en onderschat the power van "in de ogen kijken/oogcontact" niet he. hehequote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een meid die ik via Paiq ken, iets drinken ergens, morgen
Ja handigquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Superleuk! Enjoy_______! en onderschat the power van "in de ogen kijken/oogcontact" niet he. hehe
Oh dat wist ik niet . Maar sowieso genieten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja handigje hebt het wel tegen een autist hier. Als ik iets moeilijk vind is het oogcontact.
Dank je wel, ik heb er eigenlijk best wel zin in
Dat geeft nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet . Maar sowieso genieten.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geeft nietHet is verder ook niet belangrijk.
Dat is wel de bedoeling
quote:
Dat is wel de bedoelingquote:
Ik was er al bang voor. Iets te laat met mijn reddingsactie.quote:
Hij heeft wel gelijk hoor.quote:
Ja PUA ruiken geuren van kutjes en vertellen aan hun vriendenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:26 schreef kree het volgende:
Was er ook al een beetje bang voor toen het over kutjes en vingers ging jah
mijn beeld van jou is nochtans wel wat veranderd. positief.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor. Iets te laat met mijn reddingsactie.
Dat je weet dat ze een baan als SM meesteres wel ziet zitten bevorderd haar waarde wel aardig ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:27 schreef perro. het volgende:
[..]
mijn beeld van jou is nochtans wel wat veranderd. positief.
niet dat ik een slecht beeld had hoor, helemaal niet.
Beetje naughty is ze, hè.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:27 schreef perro. het volgende:
[..]
Is ook allemaal honderd procent gebaseerd op de werkelijkheid natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:27 schreef perro. het volgende:
[..]
Je bent wel masochistisch ingesteld KT?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat je weet dat ze een baan als SM meesteres wel ziet zitten bevorderd haar waarde wel aardig ja.
Ik had een TR gestuurdquote:
Hallo lieve MTV match.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Hallo lieve MTV match.Zo'n matchtool moet hier ook op Fok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
SMquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat je weet dat ze een baan als SM meesteres wel ziet zitten bevorderd haar waarde wel aardig ja.
jij geilt wel op haar heh, fas?quote:
I knowquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Hallo lieve MTV match.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WOrdt je gematched aan een of andere vrouw die al sinds 2003 niet meer actief is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo'n matchtool moet hier ook op Fok!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Als er zaad diep in je kutje zit is dat wel een teken dat er versierd isquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:34 schreef complicate het volgende:
[..]
I know, maar we waren toch echt offtopic he
Normaal gesproken zouden de feministische alarmbellen gaan rinkelen bij zo'n opmerking, maar je bent in deze wel gelijk. Vaak zijn vrouwen niet grappig. Dus dank je wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:32 schreef perro. het volgende:
[..]
jij geilt wel op haar heh, fas?
maar ja. en voor een vrouw ook nog grappig.
100% gebaseerd op de werkelijkheid dit natuurlijk.
Omdat je mij als SM meesteres blijkbaar wel ziet zitten.quote:
amai amai, wees maar zekerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als er zaad diep in je kutje zit is dat wel een teken dat er versierd is
Haha, nou... Als jij het bent.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat je mij als SM meesteres blijkbaar wel ziet zitten.
fijn zo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Normaal gesproken zouden de feministische alarmbellen gaan rinkelen bij zo'n opmerking, maar je bent in deze wel gelijk. Vaak zijn vrouwen niet grappig. Dus dank je wel.Een compliment waar ik iets aan heb.
Je warme mannenpap.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:35 schreef complicate het volgende:
[..]
amai amai, wees maar zeker![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer heb je nog laatst iemand warme zaad geserveerd?
Vond het wel apart dat ik kennelijk overkom als dat ik op jou geil.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Normaal gesproken zouden de feministische alarmbellen gaan rinkelen bij zo'n opmerking, maar je bent in deze wel gelijk. Vaak zijn vrouwen niet grappig. Dus dank je wel.Een compliment waar ik iets aan heb.
Dat zou ergens in januari geweest moeten zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:35 schreef complicate het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Alleen dan? Ik dacht dat je misschien gewoon van SM hield. Niets mis mee hoor.quote:
/ care, verneder ik jou toch.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen dan? Ik dacht dat je misschien gewoon van SM hield. Niets mis mee hoor.Maar ik denk niet dat ik een goede meesteres zou zijn. Normaal gesproken ben ik vrij onderdanig als het om seks gaat.
Totdat je geboeid vastgebonden ligt en ze je niet meer losmaaktquote:
Oh dat is nog niet lang geleden. When is next time? EN WEET JE WIE DE GELUKKIGE WORDT ??quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zou ergens in januari geweest moeten zijn
DTF deze dame.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:35 schreef complicate het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat is kut danquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
WOrdt je gematched aan een of andere vrouw die al sinds 2003 niet meer actief is.
Vind ik niet hoor. Eigenlijk alles behalve. Huppel weet niet waar ze over praat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het wel apart dat ik kennelijk overkom als dat ik op jou geil.
Misschien eens mijn eigen posts nader onder de loep nemen.
Morgenavond, jij?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh dat is nog niet lang geleden. When is next time? EN WEET JE WIE DE GELUKKIGE WORDT ??
Denk serieus dat ze mij bedoelde.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor. Eigenlijk alles behalve. Huppel weet niet waar ze over praat.
even googlen wat dat betekent .quote:
Ik denk het niet, het is misschien omdat ik en Kaneel ooit gedate hebben en nu nog steeds vriendschappelijk met elkaar omgaan. We kunnen gewoon goed praten, maar dat is lang niet hetzelfde als geilen op. Maar ja, sommige mensen kennen het verschil niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk serieus dat ze mij bedoelde.
Faxie Faxie Faxie. Waarom doe je altijd alsof in dat topic? alsof je niet weet wat je moet zeggen tegen een vrouw enzo.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor. Eigenlijk alles behalve. Huppel weet niet waar ze over praat.
Kan me niet herinneren dat ik op iemand heb zitten geilen in het topic.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk serieus dat ze mij bedoelde.
Niet in mijn beleving. Je hebt wel eens aangegeven iemand -buiten- het topic om leuk te vinden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik op iemand heb zitten geilen in het topic.
Problemen?quote:
Vandaar dat sommige vrouwen zeggen dat mannen niet zo goed kunnen communiceren....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het is misschien omdat ik en Kaneel ooit gedate hebben en nu nog steeds vriendschappelijk met elkaar omgaan. We kunnen gewoon goed praten, maar dat is lang niet hetzelfde als geilen op. Maar ja, sommige mensen kennen het verschil niet.
Irl komen er niet echt situaties voor waar ik dat soort uitspraken kan doenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Faxie Faxie Faxie. Waarom doe je altijd alsof in dat topic? alsof je niet weet wat je moet zeggen tegen een vrouw enzo.of durf je zo iets irl niet zeggen?
Op Twiquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Kan me niet herinneren dat ik op iemand heb zitten geilen in het topic.
Euh kan je mijn houding zien? of wat ik wat ik draag? Wie weet ben ik bloot aan het typen dusquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een probleem is jouw houding naar het probleem.
Picsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh kan je mijn houding zien? of wat ik wat ik draag? Wie weet ben ik bloot aan het typen dus
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet in mijn beleving. Je hebt wel eens aangegeven iemand -buiten- het topic om leuk te vinden.
quote:
Owja, wat ben ik een oude geilneefquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Irl komen er niet echt situaties voor waar ik dat soort uitspraken kan doen
Als je het koud hebt zeg je het maar hoor, kom ik je wel opwarmen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh kan je mijn houding zien? of wat ik wat ik draag? Wie weet ben ik bloot aan het typen dus
Kun je dat nergens terugvinden?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kutje, ik weet niet meer hoeveel studiekosten ik heb gemaakt voor belasting aftrek
Ik weet zoiets niet subtiel te brengen dmv teasen en flirtenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:46 schreef complicate het volgende:
[..]misschien moet je wat meer seksueel contact zoeken
vrouwen houden ook van seks hoor
Maak eens eentjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet zoiets niet subtiel te brengen dmv teasen en flirtenSoms probeer ik wel een soort van flirterige opmerking te maken, maar die lijken geen doel te treffen...
Jupilerquote:
Hoe herken je ze?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Maak eens eentjehaha oh ja dat doe je wel hier vaak.
Misschien vrouwen aanspreken met hoog libido. hehe
En hoe hoog is die van jou?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Aan het slakkenspoor?quote:
Ze praten over zaad. Nee sorry niet grappig.quote:
Ze hebben mij in hun ogen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:50 schreef complicate het volgende:
Ze praten over zaad. Nee sorry niet grappig.
Ze hebben zo een air in de ogen
Ik heb maar gewoon dezelfde kosten als 2011 ingevuld.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je dat nergens terugvinden?
Ik moet er zelf ook nog aan beginnen. Maar volgens mij doe ik het altijd fout, want iedereen krijgt geld terug behalve ik.
Dat doe ik toch vaak zat hier?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Heel hoog, ik word snel opgewonden en kom ook snel klaar, maar wel leuk om opnieuw te beginnen.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doe ik toch vaak zat hier?Had er net bij jou ook een gemaakt toch
![]()
Ik kan niet ruiken of een vrouw een hoog libido heeftMisschien m'n vinger er eens langshalen voortaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |