Dat is wel de bedoelingquote:
Ik was er al bang voor. Iets te laat met mijn reddingsactie.quote:
Hij heeft wel gelijk hoor.quote:
Ja PUA ruiken geuren van kutjes en vertellen aan hun vriendenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:26 schreef kree het volgende:
Was er ook al een beetje bang voor toen het over kutjes en vingers ging jah
mijn beeld van jou is nochtans wel wat veranderd. positief.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor. Iets te laat met mijn reddingsactie.
Dat je weet dat ze een baan als SM meesteres wel ziet zitten bevorderd haar waarde wel aardig ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:27 schreef perro. het volgende:
[..]
mijn beeld van jou is nochtans wel wat veranderd. positief.
niet dat ik een slecht beeld had hoor, helemaal niet.
Beetje naughty is ze, hè.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:27 schreef perro. het volgende:
[..]
Is ook allemaal honderd procent gebaseerd op de werkelijkheid natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:27 schreef perro. het volgende:
[..]
Je bent wel masochistisch ingesteld KT?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat je weet dat ze een baan als SM meesteres wel ziet zitten bevorderd haar waarde wel aardig ja.
Ik had een TR gestuurdquote:
Hallo lieve MTV match.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Hallo lieve MTV match.Zo'n matchtool moet hier ook op Fok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
SMquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat je weet dat ze een baan als SM meesteres wel ziet zitten bevorderd haar waarde wel aardig ja.
jij geilt wel op haar heh, fas?quote:
I knowquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Hallo lieve MTV match.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WOrdt je gematched aan een of andere vrouw die al sinds 2003 niet meer actief is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo'n matchtool moet hier ook op Fok!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Als er zaad diep in je kutje zit is dat wel een teken dat er versierd isquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:34 schreef complicate het volgende:
[..]
I know, maar we waren toch echt offtopic he
Normaal gesproken zouden de feministische alarmbellen gaan rinkelen bij zo'n opmerking, maar je bent in deze wel gelijk. Vaak zijn vrouwen niet grappig. Dus dank je wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:32 schreef perro. het volgende:
[..]
jij geilt wel op haar heh, fas?
maar ja. en voor een vrouw ook nog grappig.
100% gebaseerd op de werkelijkheid dit natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |