Hoe ik te werk ga. Is dat manipulatie? hahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is stap 1 in het proces, kijken hoe jij te werk gaat.
Het weer, neuh, dat is wel heel saai.
TT kon wel beter hoorquote:
Volgende TT is voor jouquote:
Mercikesquote:
'Nu ogen dit topic volspammen en zorgen dat jij de lapo hebtquote:
Zal mijn best doen. Haha En euuh leuke plannen dit weekend? Ik ga morgen bijna hele dag repetitie doen. Gelukkig heb ik twee weken verlof. Kwenie of ik het wel ging overleven.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
'Nu ogen dit topic volspammen en zorgen dat jij de lapo hebt
Morgen een datequote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Zal mijn best doen. Haha En euuh leuke plannen dit weekend? Ik ga morgen bijna hele dag repetitie doen. Gelukkig heb ik twee weken verlof. Kwenie of ik het wel ging overleven.
quote:
quote:
Zie je nu welquote:
Een meid die ik via Paiq ken, iets drinken ergens, morgenquote:
Thnxquote:
Superleuk! Enjoy_______! en onderschat the power van "in de ogen kijken/oogcontact" niet he. hehequote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een meid die ik via Paiq ken, iets drinken ergens, morgen
Ja handigquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Superleuk! Enjoy_______! en onderschat the power van "in de ogen kijken/oogcontact" niet he. hehe
Oh dat wist ik niet . Maar sowieso genieten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja handigje hebt het wel tegen een autist hier. Als ik iets moeilijk vind is het oogcontact.
Dank je wel, ik heb er eigenlijk best wel zin in
Dat geeft nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet . Maar sowieso genieten.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geeft nietHet is verder ook niet belangrijk.
Dat is wel de bedoeling
quote:
Dat is wel de bedoelingquote:
Ik was er al bang voor. Iets te laat met mijn reddingsactie.quote:
Hij heeft wel gelijk hoor.quote:
Ja PUA ruiken geuren van kutjes en vertellen aan hun vriendenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:26 schreef kree het volgende:
Was er ook al een beetje bang voor toen het over kutjes en vingers ging jah
mijn beeld van jou is nochtans wel wat veranderd. positief.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor. Iets te laat met mijn reddingsactie.
Dat je weet dat ze een baan als SM meesteres wel ziet zitten bevorderd haar waarde wel aardig ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:27 schreef perro. het volgende:
[..]
mijn beeld van jou is nochtans wel wat veranderd. positief.
niet dat ik een slecht beeld had hoor, helemaal niet.
Beetje naughty is ze, hè.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:27 schreef perro. het volgende:
[..]
mijn beeld van jou is nochtans wel wat veranderd. positief.
niet dat ik een slecht beeld had hoor, helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |