Op Twiquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Kan me niet herinneren dat ik op iemand heb zitten geilen in het topic.
Euh kan je mijn houding zien? of wat ik wat ik draag? Wie weet ben ik bloot aan het typen dusquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een probleem is jouw houding naar het probleem.
Picsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh kan je mijn houding zien? of wat ik wat ik draag? Wie weet ben ik bloot aan het typen dus
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet in mijn beleving. Je hebt wel eens aangegeven iemand -buiten- het topic om leuk te vinden.
quote:
Owja, wat ben ik een oude geilneefquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Irl komen er niet echt situaties voor waar ik dat soort uitspraken kan doen
Als je het koud hebt zeg je het maar hoor, kom ik je wel opwarmen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh kan je mijn houding zien? of wat ik wat ik draag? Wie weet ben ik bloot aan het typen dus
Kun je dat nergens terugvinden?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kutje, ik weet niet meer hoeveel studiekosten ik heb gemaakt voor belasting aftrek
Ik weet zoiets niet subtiel te brengen dmv teasen en flirtenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:46 schreef complicate het volgende:
[..]misschien moet je wat meer seksueel contact zoeken
vrouwen houden ook van seks hoor
Maak eens eentjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet zoiets niet subtiel te brengen dmv teasen en flirtenSoms probeer ik wel een soort van flirterige opmerking te maken, maar die lijken geen doel te treffen...
Jupilerquote:
Hoe herken je ze?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Maak eens eentjehaha oh ja dat doe je wel hier vaak.
Misschien vrouwen aanspreken met hoog libido. hehe
En hoe hoog is die van jou?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Aan het slakkenspoor?quote:
Ze praten over zaad. Nee sorry niet grappig.quote:
Ze hebben mij in hun ogen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:50 schreef complicate het volgende:
Ze praten over zaad. Nee sorry niet grappig.
Ze hebben zo een air in de ogen
Ik heb maar gewoon dezelfde kosten als 2011 ingevuld.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je dat nergens terugvinden?
Ik moet er zelf ook nog aan beginnen. Maar volgens mij doe ik het altijd fout, want iedereen krijgt geld terug behalve ik.
Dat doe ik toch vaak zat hier?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Heel hoog, ik word snel opgewonden en kom ook snel klaar, maar wel leuk om opnieuw te beginnen.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doe ik toch vaak zat hier?Had er net bij jou ook een gemaakt toch
![]()
Ik kan niet ruiken of een vrouw een hoog libido heeftMisschien m'n vinger er eens langshalen voortaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |