Ja, je deelt alleen het account en trophylist.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan je op een ps vita en een ps3 tegelijk op ps+ met hetzelfde account? Mn broertje heeft een ps3 en ik een vita, dan kunnen we de kosten delen :p
Top!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:21 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, je deelt alleen het account en trophylist.
Ik ben nu bij het Blitzbal. Eigenlijk net ervoor. Op zoek naar Auron.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:20 schreef Ixnay het volgende:
Wat een ongelooflijk heersende topictitel.FFX
Beste TT ooit.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:20 schreef Ixnay het volgende:
Wat een ongelooflijk heersende topictitel.FFX
quote:
FFX is geen gameplay of graphics.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik ben nu bij het Blitzbal. Eigenlijk net ervoor. Op zoek naar Auron..
Morgen weer verder, zometeen naar een vriend. Kwa graphics niets speciaals, maar de gameplay blijft 13 jaar na dato tochijzersterk.
Ja oke, ik snap je. Niet de beste game ooit, dat blijft natuurlijk Kingdom hearts 2!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:37 schreef Ixnay het volgende:
[..]
FFX is geen gameplay of graphics.
Ook het verhaal en de muziek zijn niet heel bijzonder als je het los van elkaar ziet.
De complete game is een gevoel. Beste game ooit gemaakt
FF7, OOT en castlevania symphony of the night komen in de buurt, maar FFX is #1 voor mij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja oke, ik snap je. Niet de beste game ooit, dat blijft natuurlijk Kingdom hearts 2!
Ik heb gewoon voor de eerste keer ooit blitzzball gewonnenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:09 schreef Ixnay het volgende:
[..]
FF7, OOT en castlevania symphony of the night komen in de buurt, maar FFX is #1 voor mij.
Ik heb uren/dagen moeten blitzballen voor de crest en sigil van het ultimate weapon van Wakka.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb gewoon voor de eerste keer ooit blitzzball gewonnenmaar ze mochten wat mij betreft daar wel beter op ingaan verhaal technisch. Gewoon dezelfde scenes alleen dat met een troffee erbij.
je krijgt er nu ook een trophy voor voor alle wapens dacht ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:33 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb uren/dagen moeten blitzballen voor de crest en sigil van het ultimate weapon van Wakka.
Was niet mijn favoriete bezigheid, maar de beloning...
10 en 7 vind ik de beste. Dan komen 6 en 9.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:46 schreef Dutchguy het volgende:
Erg leuk om FFX weer te spelen na al die jaren. Zoveel dingen die ik me herinner, soms totaal fout soms goed. Ik hoop nog steeds op opgepoetste versies van 7, 8 en 9, beetje tegen beter weten in.
Ik heb die ook besteldquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:48 schreef Catch22- het volgende:
https://m.bol.com/nl/p/so(...)20plus%20365/sf/true
Ps plus, jaar voor 37,50net besteld
Zie eerder een XII HD port hierna.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:46 schreef Dutchguy het volgende:
Erg leuk om FFX weer te spelen na al die jaren. Zoveel dingen die ik me herinner, soms totaal fout soms goed. Ik hoop nog steeds op opgepoetste versies van 7, 8 en 9, beetje tegen beter weten in.
Scheelt toch weer 12,50. Las ik nu goed dat je met de ps4 zonder ps+ niet online kan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:51 schreef Dutchguy het volgende:
Ook gelijk even die PS+ kaart bij bol.com besteld.
Inderdaad, toch wel lekker. Goeie tip van je.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Scheelt toch weer 12,50. Las ik nu goed dat je met de ps4 zonder ps+ niet online kan?
Zet hem hier eens in v&a. Is altijd wel interessequote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:34 schreef KingLysandus het volgende:
Heeft er nog iemand interesse in Gta 5? Vind hem maar moeilijk verkopen op marktplaats.
Ik wou het net ook posten maar je was me voor.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:35 schreef nikk het volgende:
https://www.gamepointsnow(...)plus-europe-content/
PES 2014. Nice. Sly Cooper ken ik alleen nog van vroeger. Geen idee of dat een leuk spel is.
dat las je verkeerd. Maar je zou wel idioot zijn als je het er niet bij nam. Net als bij ps3 overigens.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Scheelt toch weer 12,50. Las ik nu goed dat je met de ps4 zonder ps+ niet online kan?
Thnxquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
God of War Ascension nu een tientje bij Dixons. Met voorraad en gratis thuisbezorging.
Waarschijnlijk bedoelt hij online multiplayer, daar heb je op de PS4 voor vrijwel alle games een Plus abonnement nodig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat las je verkeerd. Maar je zou wel idioot zijn als je het er niet bij nam. Net als bij ps3 overigens.
En inmiddels officieel bekend gemaakt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:35 schreef nikk het volgende:
https://www.gamepointsnow(...)plus-europe-content/
PES 2014. Nice. Sly Cooper ken ik alleen nog van vroeger. Geen idee of dat een leuk spel is.
Het is geen slecht verhaal, maar het doet er gewoon niet veel toe. Net als bij een Mario-game zeg maarquote:Op maandag 31 maart 2014 19:04 schreef nikk het volgende:
Zijn er überhaupt Japanse RPGs op de PS3 met wél een goed verhaal?
Valkyria Chronicles, juweeltje wat helaas veel te ver onder de radar vliegt voor veel mensen.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:04 schreef nikk het volgende:
Zijn er überhaupt Japanse RPGs op de PS3 met wél een goed verhaal?
Maar als we het vergelijken met (laten we zeggen) een Mass Effect? (nu ben ik wel biased want dit is één van de meest geniale games ooit in mijn ogenquote:Op maandag 31 maart 2014 19:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is geen slecht verhaal, maar het doet er gewoon niet veel toe. Net als bij een Mario-game zeg maar
Thnx. Zal eens wat reviews bekijken.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:38 schreef VulpX het volgende:
[..]
Valkyria Chronicles, juweeltje wat helaas veel te ver onder de radar vliegt voor veel mensen.
Final Fantasy X misschien? Kingdom Hearts?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:44 schreef nikk het volgende:
[..]
Maar als we het vergelijken met (laten we zeggen) een Mass Effect? (nu ben ik wel biased want dit is één van de meest geniale games ooit in mijn ogen) Zijn er Japanse RPGs met een dergelijk goed verhaal en wereld?
Deze mogen ze draaien als ik dood ben bij begrafenis of crematie. Wat is en blijft dat toch mooi.quote:
Hoppa, gewoon nog een keer kopen. Omdat, AWESOME!quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:08 schreef Aether het volgende:
Persona 4 gekeurd door ESRB, mogelijk naar PSN.
[ afbeelding ]
Heb liever de Vita-versie: meer content en ‘Vita Chie/Teddie’ vind ik beter passenquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:26 schreef VulpX het volgende:
[..]
Hoppa, gewoon nog een keer kopen. Omdat, AWESOME!
Heb ook alleen de Golden versie gespeeld hoor. Maar dan nog.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb liever de Vita-versie: meer content en ‘Vita Chie/Teddie’ vind ik beter passen
koop een nieuwe dudequote:Op dinsdag 1 april 2014 08:38 schreef AsWolk95 het volgende:
Ik heb een vraag, maar ik weet niet of ik hier een site mag noemen o.i.d. maar heeft iemand ervaring de webshop/site PS3gameskopen.nl en weet diegene of deze site betrouwbaar is? Ik wil namelijk een tweedehands PS3 kopen.
Andere acteurs voor beide karakters. Vooral de actrice die Chie speelt past beter bij het type karakter in de Vita-versie.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:29 schreef VulpX het volgende:
[..]
Heb ook alleen de Golden versie gespeeld hoor. Maar dan nog.
Wat is trouwens het verschil tussen Chie/Teddie op de Vita en PS2 dan?
Ah kijk. Chie is wel erg tof in de game, de actrice in Golden is erg gaaf. Lekker schreeuwenquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:35 schreef Aether het volgende:
[..]
Andere acteurs voor beide karakters. Vooral de actrice die Chie speelt past beter bij het type karakter in de Vita-versie.
(btw er is een podcast-interview met Chie ‘Erin Fitzgerald’).
Nee niet te spelen. Ik ben afgehaakt omdat sp vastloopt en ik moet overnieuw beginnen als ik verder wil komen en mp crashed na 1 / 2 potjes.quote:Op donderdag 3 april 2014 18:06 schreef Vortix het volgende:
Vandaag Battlefield 4 aangeschaft (gelukkig niet nieuw). Paar missies gedaan, man man man wat is die game buggy.
Beetje rondgekeken op het internet. Volgens mij ben ik niet de enige, wel?
Heb een beetje rondgekeken en het schijnt te liggen aan NAT instellingen. Maar no way dat ik alles open ga zetten, ze komen er wel uit bij DICE en EA.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:30 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Nee niet te spelen. Ik ben afgehaakt omdat sp vastloopt en ik moet overnieuw beginnen als ik verder wil komen en mp crashed na 1 / 2 potjes.
Zal best ja, ik kies er ook voor om BF4 gewoon lekker links te laten liggenquote:Op vrijdag 4 april 2014 08:42 schreef Vortix het volgende:
[..]
Heb een beetje rondgekeken en het schijnt te liggen aan NAT instellingen. Maar no way dat ik alles open ga zetten, ze komen er wel uit bij DICE en EA.
Mooie grafische stijl al hoop ik dat het schokkerige beeld door de capturing komt.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:30 schreef Vortix het volgende:
Ja ik heb ontdekt dat de singleplayer het wel doet zolang ik maar niet dood gaDus ik speel hem maar ff uit op easy en dan wacht ik tot DICE komt met een update zodat die wel fatsoenlijk draait.
PSN versie (spoilers)quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:43 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ah kijk. Chie is wel erg tof in de game, de actrice in Golden is erg gaaf. Lekker schreeuwen
Oef... De Golden versie is inderdaad stukken beter.quote:
Chie vind ik inderdaad stukken beter in Golden.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:37 schreef VulpX het volgende:
[..]
Oef... De Golden versie is inderdaad stukken beter.
Te laat, gisteren gekochtquote:Op donderdag 10 april 2014 08:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zeg: doe het niet. Hoofdpersoon is een eikel, er zijn teveel vijanden die je te snel zien, de stealthmissies slaan nergens op, de combat is kut en er zijn geen mooie hoge gebouwen waar je op kunt klimmen.
Dat was toch duidelijk Assassin's Creed Liberation (HD).quote:Op donderdag 10 april 2014 08:24 schreef boem-dikkie het volgende:
AC3. Grootste tegenvaller in een toffe spellijn ooit.
True that. Maar ik vind dan 2 tientjes voor die game nog best veelquote:
Dan moet je AC: Revelations bijna wel hebben overgeslagen.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:24 schreef boem-dikkie het volgende:
AC3. Grootste tegenvaller in een toffe spellijn ooit.
Omdat het een enorm lage resolutie is die wordt opgeblazen naar 1080p.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:17 schreef Slayage het volgende:
waarom zien dvd's er zo baggers slecht uit wanneer ik ze kijk op mijn ps3???
Klopt. Alleen stoor ik me er in 3 aan dat het allemaal zo 'groots' is, terwijl het in Brotherhood lekker in de stad was en daar ongeveer bij bleef. Ik heb geen zin in hout verzamelen, bootgevechtjes doen, m'n huis onderhouden weet ik wat, dan ga ik wel Sims spelen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dan moet je AC: Revelations bijna wel hebben overgeslagen.
is er geen instelling om em te "downgraden" ofzo?quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat het een enorm lage resolutie is die wordt opgeblazen naar 1080p.
Blu-rays kopen in plaats van DVDs. Of dit:quote:Op zondag 13 april 2014 01:24 schreef Slayage het volgende:
is er geen instelling om em te "downgraden" ofzo?
bronquote:Upscaling DVD output
[DVD Upscaler] is an option in [BD/DVD Settings] under Settings. This enables users to adjust settings for upscaled output of DVDs.
[Off]: Disable upscaled output.
[Double Scale]*: Upscale and display with double horizontal and vertical dimensions without changing the proportions.
[Normal]: Upscale and display at a size that matches the screen size.
[Full Screen]: Upscale and display at full screen by changing proportions and stretching the image
* This option can be used only when the video output of the PS3 system is set to 1080p/1080i.
• When playing copyright-protected DVD content such as commercially available DVD-Video, an HDMI cable is required to upscale output.
• If image quality is reduced or the image does not look right when upscaled, set this option to [Off].
Nou, ritueel verbranden dan maar.quote:Op maandag 14 april 2014 07:39 schreef Yi-Long het volgende:
PS4 schijnt trouwens minder goed te zijn, als BR/DVD speler, dan de PS3.
Gelukkig heb ik beiden.quote:Op maandag 14 april 2014 07:39 schreef Yi-Long het volgende:
Wat is er minder goed aan dan?quote:Op maandag 14 april 2014 07:39 schreef Yi-Long het volgende:
Geen 3D bijvoorbeeld.quote:
Dat komt nog wel, denk ik.quote:
http://www.hdtvtest.co.uk/news/ps4-201312173519.htmquote:
ja man, ik heb per ongeluk de dvd ipv de blu ray besteld van de battle star galactica boxquote:Op maandag 14 april 2014 07:37 schreef chibibo het volgende:
[..]
Blu-rays kopen in plaats van DVDs. Of dit:
[..]
bron
is ie uit voor ps3 dan?quote:
Nee, dat moet in V&A.quote:
Dat overkomt ons allemaal wel eens.quote:Op maandag 14 april 2014 12:40 schreef Slayage het volgende:
ja man, ik heb per ongeluk de dvd ipv de blu ray besteld van de battle star galactica box
Bedoel je de PS3 of de laptop qua HDMI output?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:23 schreef SteelDogg het volgende:
Nee want het is een HDMI output. Alleen geschikt om te zenden, niet te ontvangen.
Nee. De HDMI poort van je laptop is alleen output, niet input!!quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:21 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zat net lekker op het balkon in het zonnetje te genieten van een koud pilsje![]()
En opeens vroeg ik mij het volgende af:
Kan ik mijn PS3 via HDMI aansluiten op mijn laptop, zodat ik zeg maar het beeldscherm van de laptop als scherm gebruik voor mijn PS3?
Hey, die game speel ik momenteel ookquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:15 schreef Yi-Long het volgende:
Damn, zit je lekker Splinter Cell Blacklist te spelen, will je je checkpoint even opnieuw starten, kies je per ongelijk 'restart mission'...
Hij valt me alles mee. GamesTM was er erg negatief over, dat je teveel speeltjes kriujgt waardoor het te makkelijk wordt, en de AI weer typischj 'dom' is, dus 'Huh, what was that?' en dan komen kijken enzo... maar ik vind het wel tof tot nu toe. Je kunt het zelf een beetje invullen hoe je het doet, waardoor je meerdere runs door levels wilt maken, op verschillende manieren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey, die game speel ik momenteel ook
Ik vind het ook tof, zeker naar het einde toe worden de missies echt gaaf.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij valt me alles mee. GamesTM was er erg negatief over, dat je teveel speeltjes kriujgt waardoor het te makkelijk wordt, en de AI weer typischj 'dom' is, dus 'Huh, what was that?' en dan komen kijken enzo... maar ik vind het wel tof tot nu toe. Je kunt het zelf een beetje invullen hoe je het doet, waardoor je meerdere runs door levels wilt maken, op verschillende manieren.
Yeah, dat bedoel ik. Ik vind de AI niet erg. Hoort gewoon een beetje bij dit soort games. En die gadgets zijn tof om mee te spelen en beetje verschillende dingen uit te proberen. Het is gewoon een beetje je eigen actie-scenes spelenquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het ook tof, zeker naar het einde toe worden de missies echt gaaf.
De gadgets maken het voor mij trouwens juist beter, en de AI doet best goed zijn werk. Het blijft een game natuurlijk. Te realistisch is niet leuk.
Ah gelukkig, als dat al het slechtste stuk was, dan hoef ik me nergens zorgen over te maken...quote:Op zondag 20 april 2014 06:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat stuk vond ik ook kut, slechtste stuk uit de game.
Dat had sowieso niet gekund. Vanuit windows kan je er niet bij en nu die uit je ps3 is geweest zal die eerst weer geformatteerd moeten worden door je ps3 voordat die weer zou werken(als die niet kapot was geweest).quote:Op zondag 20 april 2014 21:11 schreef DutchSL het volgende:
Ik denk dat de HDD van mijn PS3 overleden is..
Als ik de HDD er uit haal dan start hij wel op en geeft hij een storage not found error, als ik de HDD er in doe krijg ik alleen een zwart scherm.
Heb de HDD nu in mijn PC gepropt, in de Bios wordt hij wel herkend, maar in Windows niet (kan dus ook geen backup van mijn savegames maken).
Ik heb hem vaker uit de PS3 gehaald en daarna weer kunnen gebruiken, dus dat klopt niet.quote:Op zondag 20 april 2014 21:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat had sowieso niet gekund. Vanuit windows kan je er niet bij en nu die uit je ps3 is geweest zal die eerst weer geformatteerd moeten worden door je ps3 voordat die weer zou werken(als die niet kapot was geweest).
thanks veel beter zo!quote:
Dan is dat aangepast sinds de laatste keer dat ik de hdd eruit heb gehaald.(zo'n 6 jaar geleden)quote:Op zondag 20 april 2014 23:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb hem vaker uit de PS3 gehaald en daarna weer kunnen gebruiken, dus dat klopt niet.
Maar via Google zie ik inderdaad dat ik geen backups kan maken buiten de PS3 zelf om en dat gaat dus niet omdat die niet opstart, matig.
Zit niks anders op dan andere HD halen en hopen dat die dan wel werkt, duur grapje
Die savegames maken mij niet zo heel veel uit, was bezig met Tomb Raider en Devil May Cry 2, maar laatste vind ik toch maar een slecht spel en de eerste was ik zo'n 4 uur aan bezig. Spellen die ik al uitgespeeld had ook weg, achja maakt niet uit.
Is wel een PS3 Slim, misschien dat dat verschil maakt.quote:Op maandag 21 april 2014 08:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan is dat aangepast sinds de laatste keer dat ik de hdd eruit heb gehaald.(zo'n 6 jaar geleden)
Maar zo duur is een nieuwe schijf toch ook weer niet?
thansk voor de tip! zojuist voor 17,87 besteld bij zavvi, een special edition met een hele boel poes pas, ps3 als ps4 compatiblequote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Artwork![]()
Nu nog even kijken wat voor game het precies is. Ik ben niet heel erg fan van turn based fighting...
Die wordt in NL voor ¤20 verkocht en bevat een crossbuy downloadcode.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
thansk voor de tip! zojuist voor 17,87 besteld bij zavvi, een special edition met een hele boel poes pas, ps3 als ps4 compatible
zelfde versie waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 april 2014 12:52 schreef Aether het volgende:
[..]
Die wordt in NL voor ¤20 verkocht en bevat een crossbuy downloadcode.
Ja heb ze net gezien. Dat turn based combat ben ik niet zo'n fan van, maar kan er mee leven. Als het sidescrollen uitdagend genoeg is (en niet alleen van a naar b), dan is het de moeite waard. En verder hoop ik dat de co-op ook echt wat toevoegd!quote:
Ik ben echt heel blij met m'n vita, koop er niks voor maar met PSN+ is het gewoon een hele leuke aanvulling in de playstation family.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:16 schreef Yi-Long het volgende:
Vanmiddag ook een VITA gekocht voor 150 euro, inclusief zo'n voucher voor 10 games, dus ik heb voorlopig weer even genoeg uitgegeven qua gaming, als je ook de recente aankoop van de PS4 meerekent...![]()
Yeah, dat van dat PSN+ was voor mij ook de reden om de PSVITA te kopen. Ben niet echt een handheld-gamer, maar voor soms is het wel leuk. Met de PSP en DS was de enige reden dat we die kochten dat we op vakantie waren en die meuk illegale games konden afspelen, dus dan is het een leuk speeltje, maar met PSN+ is er geen noodzaak om hem om te bouwen om toch een mooie collectie games aan te leggen voor als je eens in de trein zit.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben echt heel blij met m'n vita, koop er niks voor maar met PSN+ is het gewoon een hele leuke aanvulling in de playstation family.
De 3DS daarentegen was blauwzwart toen ik hem kocht maar inmiddels wit van het stof.. Wat een miskoop was dat (en ik heb heel veel zooi gekocht)
Die kaarten zullen wel Augmented Reality kaarten zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, dat van dat PSN+ was voor mij ook de reden om de PSVITA te kopen. Ben niet echt een handheld-gamer, maar voor soms is het wel leuk. Met de PSP en DS was de enige reden dat we die kochten dat we op vakantie waren en die meuk illegale games konden afspelen, dus dan is het een leuk speeltje, maar met PSN+ is er geen noodzaak om hem om te bouwen om toch een mooie collectie games aan te leggen voor als je eens in de trein zit.
Vandaag dus wel OlliOlli gekocht voor de Vita, laatst al eens Everybody's Golf gekocht, en de rest gratis via PSN+, tenzij er echt ene goede aanbieding is ofzo.
Daarnaast schijnt het ook wel handig te zijn voor dat Remote Play icm de PS4, maar dat probeer ik ooit wel eens uit.
Er zaten trouwens ook 6 kaarten mee waarmee je iets van 3D of whatever kunt doen ofzo, maar ook dat komt allemaal wel eens...
Anyway, voor 150 euro leuk speelgoed, en eigenlijk moet ik er nog even een flinke memorycard bij kopen, want 8GB is een beetje weinig. Zal eens checken hoeveel zo'n memorycard in HK kost...
Yeah, Augmented reality kaartjes. Dan zou je een 3D dingetje moeten zien ofzo, maar goed, het zal wel...quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Die kaarten zullen wel Augmented Reality kaarten zijn.
Mochten die kaarten in HK goedkoper zijn hou ik me aanbevolen
Ik heb het tot op heden maar 1 keer gebruikt voor Remote Play doeleinden en dat werkt prima. Maar dat deed het ook al op de ps3 / psp met bepaalde games. (god of war collection en shadow of the colossus / ico collection )
geen bier tijdens het gamen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:23 schreef Leonos het volgende:
Mijn knoppen van mijn controller blijven heletijd hangen, dus dat ie heletijd rondje of driehoekje ingedrukt houd. Is paar keer bier overheen gegaan. Jullie een idee hoe dit te fixen?
Daar heb ik sowieso altijd gezeik mee. De ene keer wel verbinding, de volgende keer weer niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:59 schreef Ang3l het volgende:
Godnondepielekes.... van de ene op de andere dag krijgt mijn PS3 media server op de PC geen verbinding meer met de PS3Heb al gekeken of er een update was of zo, maar nee. Iemand een idee?
Ik normaal nooit, en nu al drie dagen totaal niets meerquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Daar heb ik sowieso altijd gezeik mee. De ene keer wel verbinding, de volgende keer weer niet.
Gisteren paar keer geprobeerd maar niks nakkes nada.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik er last van heb klik ik op server herstarten in PMS en dan kunnen ze elkaar weer vinden.
Het lang aan de virusscanner update die aan Data Execution Prevention deed. Mediaserver toevoegen bij uitzonderingen en klaar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik er last van heb klik ik op server herstarten in PMS en dan kunnen ze elkaar weer vinden.
Goed te horen dat het voorbij is. Heb zelf ook altijd een hekel aan zaken die niet werken zoals ze zouden moetenquote:Op maandag 12 mei 2014 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het lang aan de virusscanner update die aan Data Execution Prevention deed. Mediaserver toevoegen bij uitzonderingen en klaar.
Ik ga dan heftig briesen en stampvoetenquote:Op maandag 12 mei 2014 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed te horen dat het voorbij is. Heb zelf ook altijd een hekel aan zaken die niet werken zoals ze zouden moeten
Ja. Je kunt maximaal drie consoles registreren geloof ik.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:13 schreef Slayage het volgende:
als ik een ps3 koop voor een neef van mijn en ik log in met mijn psn account kan hij dan gewoon alle games downen die ik eerder via de store heb aangeschaft inclusief de instant game collection games?
werkt top! een nieuwe harde schijf erin gooien was ook appeltje eitje, zat alleen ff te kutten met het open krijgen van dat klepjequote:Op maandag 19 mei 2014 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. Je kunt maximaal drie consoles registreren geloof ik.
Hij kan de games bovendien op zijn eigen account spelen. Downloaden met het een, spelen op het ander.
heb je ook f1 2011 gespeeld?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:28 schreef Yi-Long het volgende:
Voor 4,50 F1 2012 gekocht in de PSN Mei sale, maar valt tot nog toe zwaar tegen, met irritante botsingen van AI, en vreemd gedrag van je wagen, en een te korte replay om het soms nog te herstellen...
Grafisch ook middelmaats.
Dit bericht maakt mijn hele dag weer goed.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:53 schreef Aether het volgende:
Kingdom Hearts HD 2.5 releasing Dec 2 (NA) and Dec 5 (EU)
In anticipation for this year’s E3, SQUARE ENIX, Inc. today released the latest trailer for KINGDOM HEARTS HD 2.5 ReMIX. Together with Donald and Goofy, Sora adventures through different Disney worlds like Halloween Town (The Nightmare Before Christmas), The Land of Dragons (Mulan), Port Royal (Pirates of the Caribbean), Pride Lands (Lion King), Space Paranoids (Tron), and many more to stand up against the Heartless and the evil Organization XIII.
The trailer opens up with memorable scenes from KINGDOM HEARTS HD 1.5 ReMIX, and leads into key highlights, scenarios and gameplay from KINGDOM HEARTS II FINAL MIX, KINGDOM HEARTS Birth by Sleep FINAL MIX and cinematics from KINGDOM HEARTS: Re:coded. All three games are remastered with HD graphics that update and bring these classic titles to life on the PlayStation®3 computer entertainment system.
KINGDOM HEARTS HD 2.5 ReMIX will be available for North America on Tuesday, December 2nd, 2014 for the PlayStation®3 system, and will be priced at $39.99.
Uncharted.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:53 schreef satecl het volgende:
PS3![]()
Wat zijn er nog veel fantastische spellen waar ik nog aan moet beginnen. Normaal gesproken kocht ik altijd bij de release meteen een nieuwe console. Maar door al het aanbod van tegenwoordig(en minder tijd) blijf ik zeker nog minimaal een jaar zoet met mijn ps3.
Dat is raar, want de game is hier wel uitgebracht. Ik heb beide games nog liggen...quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:35 schreef Aether het volgende:
Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga 2 (PS2)
Price: £6.49/¤7.99/$11.95
PEGI: 16
Not available in Belgium, Denmark, Finland, Netherlands, Norway, Poland, Russia, Sweden, Ukraine
http://blog.eu.playstatio(...)igital-devil-saga-2/
Zelfde voor deel 1 IIRC.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is raar, want de game is hier wel uitgebracht. Ik heb beide games nog liggen...
Rechten liggen bij Square Enix voor Europa dus kan nog wel even duren.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:02 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Flauw he? Ik hoop dat ze hier ook Persona 4 voor de PS3 uitgeven net als in de VS.
Die heb ik al uitgespeeld. En kort daarna m'n Vita weggedaan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:13 schreef Aether het volgende:
[..]
Rechten liggen bij Square Enix voor Europa dus kan nog wel even duren.
(Ik zou voor de Vita versie gaan indien mogelijk -- die is uitgebreider en heeft geen last van de typische 50Hz PAL verschijnselen).
Je weet dat Chie en Teddie andere stemmen hebben in de PS2 versie?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:41 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Die heb ik al uitgespeeld. En kort daarna m'n Vita weggedaan.
Nee, ik koop vrijwel nooit formula 1 games, dus dit was even een uitzondering, omdat ik het eigenlijk een vrij saaie sport vind, met overwegend vrij saaie parcours.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:28 schreef Fraymenkahn het volgende:
[..]
heb je ook f1 2011 gespeeld?
ik heb nu zelf f1 2011 maar voel dat het tijd wordt voor f1 2013, wil ook mijn fif 12 gan vervangen voor fifa 14
Heb zelf onlangs ook Far Cry 3 uitgespeeld. Soms had ik er een mwoah gevoel bij, maar vaak genoeg ookquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, ik koop vrijwel nooit formula 1 games, dus dit was even een uitzondering, omdat ik het eigenlijk een vrij saaie sport vind, met overwegend vrij saaie parcours.
Ik zal het binnenkort weer eens een nieuwe kans geven, maar uiteindelijk hou ik toch veel meer van rally games waar het gewoon jij vs de klok is, door een leuk uitdagend mooi level.
Ben overnieuw begonnen met Valkyria Chronicles, en ben nu net voorbij dat level in de woestijn, en dat was dus waar ik destijds gebleven was. Blijft een toffe game
Ook Far Cry 3 weer opgepakt, daarmee wel gewoon verder gegaan waar ik was gebleven. Loop soms wel wat te kutten met de controls, dus dat is soms wat verwarrend, en ook de missies zijn niet altijd even duidelijk, want heb net een uur ofzo verkloot door mislukte aanvallen op een basis omdat ik op zoek was naar een RPG-launcher in dat kamp, maar die lag dus uiteindelijk gewoon NAAST de boot die ik op moest blazen, dus ik had gewoon even eerst rustig dat kamp kunnen uitmoorden en vervolgens heel chill even dat ding pakken en alsnog die boot opblazen...
Maar wanneer Far Cry 3 lekker gaat zoals het hoort te gaan, is het wel een geweldige game... echt een speeltuin. Erg tof.
Maar waarom de PS3 dan niet gewoon gehouden ipv te verkopen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:30 schreef Vault-Boy het volgende:
Pas een PS4 gekocht, maar heb toch wel weer spijt gekregen dat ik destijds zo snel de PS3 weer heb verkocht![]()
The Last of Us komt wel naar de PS4, maar wil toch wel bepaalde exclusives nog eens willen spelen. Beyond Two Souls, Heavy Rain en The Uncharted serie bijvoorbeeld. Zeker de laatste aangezien Uncharted 4 er ook aan komt.
Misschien toch weer eens ergens een leuke 2ehandse vinden.
Na een tijdje ben je wel klaar met je last gen lijkt me?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar waarom de PS3 dan niet gewoon gehouden ipv te verkopen?
Mijn PS3 ga ik echt niet wegdoen als ik 'straks' een PS4 heb, geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. Sterker nog: die krijgen straks een plekje naast elkaar vlakbij/onder de tv
Really?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:37 schreef Leonos het volgende:
Is die Tony Hawk HD release trouwens al uit ? Ooit is iets over gelezen een tijd terug
Ja. Was kut. Je kunt dan beter Skate 3 halen, of wellicht OlliOlli, al heeft die laatste nog altijd last van crashes.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:37 schreef Leonos het volgende:
Is die Tony Hawk HD release trouwens al uit ? Ooit is iets over gelezen een tijd terug
Ga ik ook doen als ik PS4 heb.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mijn PS3 ga ik echt niet wegdoen als ik 'straks' een PS4 heb, geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. Sterker nog: die krijgen straks een plekje naast elkaar vlakbij/onder de tv
Ik peins er ook niet over om mijn PS3 ooit weg te doen. Sterker, ik vind het ook nu nog de beste console qua games.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Phat PS3!!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik peins er ook niet over om mijn PS3 ooit weg te doen. Sterker, ik vind het ook nu nog de beste console qua games.
Tja gewoon dom eigenlijk en had snel geld nodig voor de PS4.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Och dom... ik deed het vroeger ook. N64, Gamecube, de eerste Xbox, Dreamcast. Allemaal verkocht als ik overstapte naar een andere gen. Dit is de eerste keer dat ik bewust mijn console hou.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:47 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Tja gewoon dom eigenlijk en had snel geld nodig voor de PS4.
Ik heb daar soms gewoon last van. Dat ik te snel weer dingen wil![]()
Ben dat zodra ik weer een PS3 heb ook weer van plan. Gewoon mooi de PS3 en PS4 naast elkaar en een mooie collectie opbouwen. En niet telkens weer verkopen als er weer wat nieuws komt.
Die heb ik nooit gehad omdat ik laat instapte. Ik heb de Slim, minder mooi dan de phat maar altijd nog een stuk mooier dan de Super Slim.quote:
Super slimquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:04 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad omdat ik laat instapte. Ik heb de Slim, minder mooi dan de phat maar altijd nog een stuk mooier dan de Super Slim.
12 Gig HDD ruimte.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:07 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Indeedy, ik weet niet wat er toen bij Sony HQ misgegaan is.
Het is helaas niet de eerste keer bij mijquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:03 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Och dom... ik deed het vroeger ook. N64, Gamecube, de eerste Xbox, Dreamcast. Allemaal verkocht als ik overstapte naar een andere gen. Dit is de eerste keer dat ik bewust mijn console hou.
Playstation Now komt ook nog op PS4. Dus dan kun je alsnog bepaalde PS3 games spelen. Misschien een goedkopere optie.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:14 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Het is helaas niet de eerste keer bij mij![]()
Zo heb ik destijds ook de Xbox 360 verkocht en later weer spijt gehad en toen toch weer een andere gehaald. Nu dus met de PS3 het geval. Kan nu een PS3 Slim 160GB overnemen voor 125 euro terwijl de eerste die ik verkocht had een Super Slim was. Die was echt lelijk man
komt in 2015 toch naar nederland als ik het goed heb?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:27 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Playstation Now komt ook nog op PS4. Dus dan kun je alsnog bepaalde PS3 games spelen. Misschien een goedkopere optie.
In eerste instantie wil ik daar geen gebruik van maken. Veel te prijzig nog als ik naar de beta kijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:27 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Playstation Now komt ook nog op PS4. Dus dan kun je alsnog bepaalde PS3 games spelen. Misschien een goedkopere optie.
Ik dacht het maar weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:38 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
komt in 2015 toch naar nederland als ik het goed heb?
Hoop bekende gezichten oa. Squall uit FF8. En Jack Sparrow?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:44 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://game.watch.impress.co.jp/docs/news/20140620_654188.html
Inderdaad Jack Sparrow.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hoop bekende gezichten oa. Squall uit FF8. En Jack Sparrow?
ben er ook nu mee bezig meesterlijk sfeertjequote:Op zondag 22 juni 2014 22:18 schreef StateOfMind het volgende:
Van de week met Metro Last Light begonnen, geweldige, spannende game. En dat sfeertje
Ik heb hem vorige week uitgespeeld en het is een hele toffe, leuke en ook mooie (te meer daar de game alweer uit 2010 stamt) game.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Via FOK! Red Dead Redemption gekocht en deze week maar eens spelen. Kijken of deze vergelijkbaar of beter is dan GUN (vele jaren geleden).
Mooie game idd. Ik kan je Dragon's Dogma Dark Arisen ook aanraden.quote:Op maandag 23 juni 2014 09:08 schreef dud0r het volgende:
Van de week begonnen aan Kingdoms of amalur, wat een ontzettend gave rpg.![]()
Moet ik toch psplus bedanken voor die game, had er nooit over gedacht om m zelf te kopen.
Gewoon doorstomen, op het laats kun je iedereen zo simpel levelenquote:Op maandag 23 juni 2014 10:03 schreef Ang3l het volgende:
Pffff, nou begint dat Ni No Kuni me toch een beetje te lang te duren
Ja ik kom af en toe in de knoei en dat moet ik weer ff grindenquote:Op maandag 23 juni 2014 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon doorstomen, op het laats kun je iedereen zo simpel levelenNiet dat het echt nodig is, de eindbaas is niet zo superlastig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
En daar heb ik echt een godsgruwelijke hekel aanquote:Op maandag 23 juni 2014 10:20 schreef Pheno het volgende:
Ik zou moeten nakijken welke dat is, er zijn wat nightmares die irritant zijn, maar idd, dan is het weer grinden tot het wel lukt.
Hoor ik van meer mensen inderdaad. Ben benieuwd. Sinds The Last of Us een paar maand geleden mijn PS3 niet aangeraakt.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week uitgespeeld en het is een hele toffe, leuke en ook mooie (te meer daar de game alweer uit 2010 stamt) game.
Ik heb hem nooit eerder gekocht omdat ik helemaal niks met het cowboy en western genre heb en de setting/omgeving mij saai leek, maar heb hem een paar weken terug toch maar gekocht en daar geen moment spijt van gehadd.
Dat automatisch verlengen heb ik afgezet. Ze hadden het nog behoorlijk sneaky ver weggestopt. Verder een superservice.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:54 schreef Pheno het volgende:
En ik denken "kut, "psn-account gehackt" nadat ik een mail lees dat ik iets gekocht zou hebben op PSN. Totdat je denkt oh ja, PSN periode van een jaar was voorbij, opnieuw een jaar omdat automatisch.
Beste service ooit
quote:Op maandag 23 juni 2014 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kom af en toe in de knoei en dat moet ik weer ff grinden![]()
Aangezien ik daar namelijk normaliter echt nooit van ben kom ik nu wel eens wat tekortOp konijnenbeesten jagen. Die zijn pas veel xp waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----
Is er ergens een regio waar die veel zitten?quote:Op maandag 23 juni 2014 12:18 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Op konijnenbeesten jagen. Die zijn pas veel xp waard.
Volgens mij bij die sage die je noemde. En in het laatste gebied.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is er ergens een regio waar die veel zitten?
Kan nu toch overal heen met m'n Tendris draakje
Als hij nu voor de ps4 ook zo goedkoop is, dan ga ik hem beslist halen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:40 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die Battlefield 4 nog niet hebben: bij Intertoys zijn zowel de gewone versie, als de limited edition (inclusief China Rising) beide voor 28 euro in de aanbieding. Alléén via de winkels, niet via de website.
Redelijk veel de laatste tijdquote:
Jesus waar haal je de tijd en zin vandaanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Redelijk veel de laatste tijd![]()
Bezig met mijn backlog, al komt er voor elke game die van mijn backlog af gaat weer een nieuwe voor in de plaats lijkt het wel![]()
Afgelopen tijd achter elkaar bezig geweest met: Splintercell Blacklist, Bioshock Infinite, AC3, AC4, Far Cry 3, Red Dead Redemption en ben nu bijna klaar met Metro Last Light (![]()
![]()
).
Hierna dan BF4.
En ik heb nog liggen waar ik ooit aan begonnen ben, maar nog mee verder moet: Demon's Souls, Dark Souls 1, Rage, Skyrim Legendary Edition met veel dlc![]()
, Dragons Dogma Dark Arisen (
) en Kingdoms of Amalur Reckoning.
En nog een hele lijst met games die ik nog wil en moet kopen.
Dus ja het houdt niet op, niet vanzelf
Ik heb ook nog een hoop games die ik wil spelen maar gewoon niet aan toe kom of ik blijf hangen in een bepaalde game hahaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Redelijk veel de laatste tijd![]()
Bezig met mijn backlog, al komt er voor elke game die van mijn backlog af gaat weer een nieuwe voor in de plaats lijkt het wel![]()
Afgelopen tijd achter elkaar bezig geweest met: Splintercell Blacklist, Bioshock Infinite, AC3, AC4, Far Cry 3, Red Dead Redemption en ben nu bijna klaar met Metro Last Light (![]()
![]()
).
Hierna dan BF4.
En ik heb nog liggen waar ik ooit aan begonnen ben, maar nog mee verder moet: Demon's Souls, Dark Souls 1, Rage, Skyrim Legendary Edition met veel dlc![]()
, Dragons Dogma Dark Arisen (
) en Kingdoms of Amalur Reckoning.
En nog een hele lijst met games die ik nog wil en moet kopen.
Dus ja het houdt niet op, niet vanzelf
Toffe game hequote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Afgelopen week aan Red Dead Redemption begonnen. Gaaf spel. Wel soms een wat brakke AI maar prima spel.
BF:BC2 was voor mij de laatste vermakelijke BF game. Ik haat die moderne chaotische GUI, BC2 en zelfs Vietnam (die ik bijna nog gaver vind) waren vergeleken met BF3+ veel simpeler. Bij BF3 heb ik echt het idee dat ik in een soort CoD pot zit waar je de helft van de tijd omver wordt geschoten zonder dat je ook maar een idee hebt wat er gebeurd.quote:Op zondag 29 juni 2014 07:39 schreef StateOfMind het volgende:
Als je net een geweldige singleplayer shooter als Metro LL () achter de rug hebt, dan is de campaign van BF4 wel een enorme anti-climax zeg. Nog even losstaand van de bugs.
En nou zegt iedereen wel dat BF puur games voor de multiplayer bedoeld zijn, maar als je kijkt naar de BF Bad Company games dan kúnnen ze het wel. Dat waren erg toffe en vermakelijke games, zowel de multiplayer, maar zeker ook de singleplayer![]()
Ik blijf nog steeds hopen op een BFBC3.
[..]
Toffe game he
als je nog wat games zoekt... V&A / [TK] grote games verkoop ( Ps1, ps2, ps3, DS, GBA, PSP, Wii, WiiU )quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:02 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo net toch weer een PS3 160GB plus Heavy Rain, Red Dead Redemption (zat al bij de PS3), The Last of Us en The Uncharted reeks gekocht voor 180 euro.
Had een paar maanden geleden de PS3 toch weer verkocht omdat ik zo nodig meteen een PS4 moest hebben. Maar tot nu toe zijn er toch nog geen boeiende games die ik echt moet spelen. Nu hou ik wel gewoon de PS3 voor deze toppers. Heavy Rain ooit gespeeld, maar nooit uitgespeeld en wil dat nu wel gaan doen. Uncharted ook super benieuwd naar. En tja, The Last of Us hoef ik niks over te zeggen denk ik
. Komt ook wel op de PS4, maar kon hem nu voor 15 euro overnemen.
Nu alleen nog voor een leuk prijsje Beyond Two Souls zoeken, en dan heb ik de exclusives die ik wil spelen wel bij elkaar
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:02 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo net toch weer een PS3 160GB plus Heavy Rain, Red Dead Redemption (zat al bij de PS3), The Last of Us en The Uncharted reeks gekocht voor 180 euro.
Had een paar maanden geleden de PS3 toch weer verkocht omdat ik zo nodig meteen een PS4 moest hebben. Maar tot nu toe zijn er toch nog geen boeiende games die ik echt moet spelen. Nu hou ik wel gewoon de PS3 voor deze toppers. Heavy Rain ooit gespeeld, maar nooit uitgespeeld en wil dat nu wel gaan doen. Uncharted ook super benieuwd naar. En tja, The Last of Us hoef ik niks over te zeggen denk ik
. Komt ook wel op de PS4, maar kon hem nu voor 15 euro overnemen.
Nu alleen nog voor een leuk prijsje Beyond Two Souls zoeken, en dan heb ik de exclusives die ik wil spelen wel bij elkaar
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Hoeveel PS3's en PS4's heb je wel niet gekocht en weer verkocht en weer gekocht?
Nieuwe disc kopen? Kan ook zijn dat het lasertje van de PS3 kaduk is. Heb je al andere discs geprobeerd?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:08 schreef bjanaan het volgende:
Weet iemand hoe je krassen uit een disc haalt? Mijn ps3 herkent gta v niet meer
Die doen het allemaal welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:23 schreef VulpX het volgende:
[..]
Nieuwe disc kopen? Kan ook zijn dat het lasertje van de PS3 kaduk is. Heb je al andere discs geprobeerd?
Tsja, dan is je GTAV kapot. Volgens mij kun je krassen op je schijf niet herstellen, dan is er data verloren gegaan. Maar misschien helpt dit: http://www.wikihow.com/Fix-a-Scratched-Video-Gamequote:
Wat is daar oplichterij aan? Heb je ergens voor betaald wat je niet gekregen hebt dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:56 schreef Henrys het volgende:
Wat een oplichters bij Sony, spel gekocht voor 30 euro van PSN, staat dat je 6,4 gb ruimte nodig hebt. Blijt dat je het dubbele nodig hebt ivm installatie, leuk dat ze dat niet vermelden voor aankoop
En dan maar meteen te koop zettenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:56 schreef Henrys het volgende:
Wat een oplichters bij Sony, spel gekocht voor 30 euro van PSN, staat dat je 6,4 gb ruimte nodig hebt. Blijt dat je het dubbele nodig hebt ivm installatie, leuk dat ze dat niet vermelden voor aankoop
In ieder geval dwaling.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:54 schreef VulpX het volgende:
[..]
Wat is daar oplichterij aan? Heb je ergens voor betaald wat je niet gekregen hebt dan?
Heb een ps4 en de enige game die ik nog wil spelen op de ps3 is persona 5 en die kan je waarschijnlijk streamen naar ps4 met playstation nowquote:
Dat is bij iedere PSN download...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:56 schreef Henrys het volgende:
Dat is geen oplichting, oplichting is als je een product, of dienst, koopt en dat vervolgens niet geleverd krijgt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:56 schreef Henrys het volgende:
Ik snap niet hoe mensen het toch voor elkaar krijgen om krassen in de discs te krijgen. Kwestie van gewoon zuinig zijn op je spullen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:08 schreef bjanaan het volgende:
Volgens mij staat het ook ergens voordat je op accepteren klikt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is geen oplichting, oplichting is als je een product, of dienst, koopt en dat vervolgens niet geleverd krijgt.
Jij hebt dat spel gekocht en krijgt dat spel ook netjes via PSN. Sterker nog: je krijgt 2 keer zoveel als dat beloofd is![]()
prutserquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:08 schreef bjanaan het volgende:
Je zal er absoluut geen spijt van krijgen. De serie is nog steeds een van mijn top favorietenquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:17 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo in het weekend maar eens beginnen met The Uncharted serie. Ben echt benieuwd naar die games
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:17 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo in het weekend maar eens beginnen met The Uncharted serie. Ben echt benieuwd naar die games
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je zal er absoluut geen spijt van krijgen. De serie is nog steeds een van mijn top favorieten
Nou ben benieuwd hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef MrStalin het volgende:
[..]dan heb je wel wat geweldigs in het vooruitzicht hoor
ik zou 1 skippen en meteen 2 spelenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:33 schreef Vault-Boy het volgende:
Vandaag aan Uncharted 1 begonnen. Best een leuk spel, maar die besturing is vaak wel kut zeg
Spring je net weer niet goed of val je er weer naast. Schieten is ook niet al te best
leuk is deeltje 1 zeker maar pas bij deel 2 wordt het legendarischquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:35 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nee wil het wel volhouden voor het verhaal
Jammer dat er geen remakes komen op de ps4 van uncharted serie .Moet dan toch maar is kijken voor een ps3quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:09 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo bij Chapter 8 van Uncharted 1.
Toch wel vermakelijk![]()
Ik miste eigenlijk dit soort games. Van die leuke verhalende avonturen games
Gewoon ff wachten op PS Nowquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:39 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Jammer dat er geen remakes komen op de ps4 van uncharted serie .Moet dan toch maar is kijken voor een ps3
Ik zou het toch nog doen hoor.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:39 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Jammer dat er geen remakes komen op de ps4 van uncharted serie .Moet dan toch maar is kijken voor een ps3
Daar wilde ik eerst ook op wachten, maar ik wilde toch een paar games voor altijd fysiek hebben. En als ik die paar screenshots moet geloven van die beta, dan zijn de prijzen veel te hoog voor het huren van games. Of er moeten hele mooie abonnementen komen, maar voorlopig wil ik mijn games fysiek hebben en zo duur is een PS3 niet meer. Zeker als je 2ehands ga zoeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |