Ja, je deelt alleen het account en trophylist.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan je op een ps vita en een ps3 tegelijk op ps+ met hetzelfde account? Mn broertje heeft een ps3 en ik een vita, dan kunnen we de kosten delen :p
Top!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:21 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, je deelt alleen het account en trophylist.
Ik ben nu bij het Blitzbal. Eigenlijk net ervoor. Op zoek naar Auron.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:20 schreef Ixnay het volgende:
Wat een ongelooflijk heersende topictitel.FFX
Beste TT ooit.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:20 schreef Ixnay het volgende:
Wat een ongelooflijk heersende topictitel.FFX
quote:
FFX is geen gameplay of graphics.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik ben nu bij het Blitzbal. Eigenlijk net ervoor. Op zoek naar Auron..
Morgen weer verder, zometeen naar een vriend. Kwa graphics niets speciaals, maar de gameplay blijft 13 jaar na dato tochijzersterk.
Ja oke, ik snap je. Niet de beste game ooit, dat blijft natuurlijk Kingdom hearts 2!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:37 schreef Ixnay het volgende:
[..]
FFX is geen gameplay of graphics.
Ook het verhaal en de muziek zijn niet heel bijzonder als je het los van elkaar ziet.
De complete game is een gevoel. Beste game ooit gemaakt
FF7, OOT en castlevania symphony of the night komen in de buurt, maar FFX is #1 voor mij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja oke, ik snap je. Niet de beste game ooit, dat blijft natuurlijk Kingdom hearts 2!
Ik heb gewoon voor de eerste keer ooit blitzzball gewonnenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:09 schreef Ixnay het volgende:
[..]
FF7, OOT en castlevania symphony of the night komen in de buurt, maar FFX is #1 voor mij.
Ik heb uren/dagen moeten blitzballen voor de crest en sigil van het ultimate weapon van Wakka.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb gewoon voor de eerste keer ooit blitzzball gewonnenmaar ze mochten wat mij betreft daar wel beter op ingaan verhaal technisch. Gewoon dezelfde scenes alleen dat met een troffee erbij.
je krijgt er nu ook een trophy voor voor alle wapens dacht ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:33 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb uren/dagen moeten blitzballen voor de crest en sigil van het ultimate weapon van Wakka.
Was niet mijn favoriete bezigheid, maar de beloning...
10 en 7 vind ik de beste. Dan komen 6 en 9.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:46 schreef Dutchguy het volgende:
Erg leuk om FFX weer te spelen na al die jaren. Zoveel dingen die ik me herinner, soms totaal fout soms goed. Ik hoop nog steeds op opgepoetste versies van 7, 8 en 9, beetje tegen beter weten in.
Ik heb die ook besteldquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:48 schreef Catch22- het volgende:
https://m.bol.com/nl/p/so(...)20plus%20365/sf/true
Ps plus, jaar voor 37,50net besteld
Zie eerder een XII HD port hierna.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:46 schreef Dutchguy het volgende:
Erg leuk om FFX weer te spelen na al die jaren. Zoveel dingen die ik me herinner, soms totaal fout soms goed. Ik hoop nog steeds op opgepoetste versies van 7, 8 en 9, beetje tegen beter weten in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |