SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Playstation 2 ( ook af te spelen op de eerste generatie ps3 ):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Playstation 3 ( EXCLUSIEF online code's, online passes, en codes die tot een bepaalde datum geldig waren; allemaal al gebruikt, sorry! ):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSP:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii ( Ook af te spelen op een WiiU )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WiiU:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GBA ( kan afgespeeld worden op een ds, dslite )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DS ( af te spelen op een 3DS )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2014 11:41:12 ]![]()
Wii U: Lego City en Batman
PS3: Uncharted 1&2, LA Noire.
Samen voor 55?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik heb anders ook wel interesse in Lego City Undercover.
Wel beetje raar dat je voor ZombiU en AC3 15 vraagt als je ze voor een tientje nieuw kan kopen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2014 13:11:02 ]![]()
Hoi zou Rayman origins en de legende van Spyro voor de Wii U wel over willen nemen.If you focus on what you left behind you will never see what lies ahead!![]()
Dat zijn wii spellen..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:53 schreef Ratatouille15 het volgende:
Hoi zou Rayman origins en de legende van Spyro voor de Wii U wel over willen nemen.![]()
wat is je bod?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:37 schreef Gh0stface het volgende:
Oei, die Rachet & Clank's zien er verleidelijk uit..![]()
![]()
wat heb je ervoor over?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb anders ook wel interesse in Lego City Undercover.
Wel beetje raar dat je voor ZombiU en AC3 15 vraagt als je ze voor een tientje nieuw kan kopenhet was even een ruwe schatting, maar je had inderdaad gelijk over die.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2014 15:52:27 ]![]()
Uncharteds al geregeld via ander topic andere 3 bied ik dan 35 voor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:36 schreef HeatWave het volgende:
Wii U: Lego City en Batman
PS3: Uncharted 1&2, LA Noire.
Samen voor 55?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
40 ( incl verzending ) en ze zijn voor jouw. Lego city net verkocht, sorry.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uncharteds al geregeld via ander topic andere 3 bied ik dan 35 voor.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2014 19:06:37 ]![]()
Hoe is de staat van Gran Turismo 2?
In geval van goede staat bied ik 7 Euro incl. voor GT2 en GT voor de psp.FR1908![]()
Ik heb het even gecontroleerd; Gt2 voor de playstation 1 staan lichte krasjes op, heb ze voor de zekerheid getest ( is een 2 disc versiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:42 schreef Anthony9219 het volgende:
Hoe is de staat van Gran Turismo 2?
In geval van goede staat bied ik 7 Euro incl. voor GT2 en GT voor de psp.) en ze doen het perfect. Wel getest op een ps3. Ik zie nu ook dat het boekje spoorloos is..
6,50 incl. vanwege mijn fouten en ze zijn beide voor jou.![]()
Ahh mooi, dealquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb het even gecontroleerd; Gt2 voor de playstation 1 staan lichte krasjes op, heb ze voor de zekerheid getest ( is een 2 disc versie) en ze doen het perfect. Wel getest op een ps3. Ik zie nu ook dat het boekje spoorloos is..
6,50 incl. vanwege mijn fouten en ze zijn beide voor jou.
Heb 2 al liggen maar met een verrot doosje en een missend schijfje, dus dit is al een verbetering.
FR1908![]()
PM me maar voor de gegevens.. dan doe ik hem vandaag al op de bus. al gaat er bn ik bang een dag extra overheen omdat de brievenbus om 6 uur word geleegdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:00 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Ahh mooi, deal
Heb 2 al liggen maar met een verrot doosje en een missend schijfje, dus dit is al een verbetering.
![]()
![]()
Gran turismo 2 en gran turismo PSP zijn gereserveerd..! Evenals Lego city..
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2014 19:05:57 ]![]()
De op niet genoeg?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:25 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Graag even een PM met de vraagprijs voor alle (resterende) PS1 games.
Groeten
RR3R![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:48 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Neem toch aan dat er wat vanaf kan als ik alles in 1 keer koop?![]()
Zijn zin. Ik denk nog na over de Rachet & clank..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ratchet en clank bedoel je? Of welke bedoel je..![]()
Trilogy inlcusief verzending ¤15 is mijn bod voor nu. Voor 5 extra kan ik 'm al in PSN downloaden so yeah.![]()
Dat is een digitale versie, dus geen doosje en geen orgineel boekje, 18,50 en we hebben een deal ;-))quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:02 schreef Gh0stface het volgende:
Trilogy inlcusief verzending ¤15 is mijn bod voor nu. Voor 5 extra kan ik 'm al in PSN downloaden so yeah.
http://www.budgetgaming.n(...)ank+trilogy_PS3.html en ik ben al goedkoop ;-)
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2014 08:51:05 ]![]()
Mits ZombiU compleet [met boekjes] is, krasloze disc heeft en afkomstig uit een rookvrije omgeving, bied ik 7,50 euro inclusief verzendkosten voor deze.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: