Fortuyn was bij lange na niet zo rechts of populistisch als de PVV.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eens. Zo slecht was Fortuyn nog nietAchteraf.
Ten eerste vraag ik me af of dat Samsom dat wil of zo heeft gezegd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 05:48 schreef Montagui het volgende:
[..]
De PvdA wil minder Polen per m2....zelfde geluid als PVV die minder Marokkanen wil per m2.
Alleen de reden is miniem anders.
PvdA wil minder overlast gevende Polen
PVV wil minder criminele Marokkanen
Waarom valt er niemand in dezelfde mate over Samsom?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En nu voel jij je het mannetje op een zolderkamertje. ik zit lekker in een slingerende taxi in Colombia. Verschil moet er zijn.
Dat vind ik ook niet, maar ik denk dat de mensen die er nu uit stappen dat wel graag hadden gezien. Alleen nu grijpen ze dit aan, terwijl het gros van hen net zo'n foute uitspraken heeft gedaan de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is geen democratische partij en dat is het nooit geweest.
De vraag is alleen of ze ze er meer betrouwbare leden voor terug krijgen, de vijver waar Geert uit moet vissen is al niet zo groot, dan krijg je straks weer van die omakutjes-types. En hij is de zetels voorlopig kwijt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Inderdaad, de partij op zichzelf is niet democratisch, dus loyaliteit is uiterst belangrijk. Goede manier om onbetrouwbare leden eruit te filteren.
Tja. Wat wil je zeggen? Ik heb veel gereisd. Wat is jouw punt?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En nu voel jij je het mannetje op een zolderkamertje. ik zit lekker in een slingerende taxi in Colombia. Verschil moet er zijn.
twitter:DiederikSmit twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 14:57:44BREKEND Lilian Helder verlaat PVV-fractie. Dat heeft ze zoj-BREKEND Harm Beertema verlaat de PVV. BREKEND Barry MadBREKEND Martin Gaus verl- reageer retweet
Ik vind Roemer een sympathieke man met prima standpunten, maar wat is die man knullig zeg. Verder ben ik ook niet zo van hun achterban.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:01 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Is de SP geen optie, komt qua programma best veel overeen.
twitter:IvoMeijer89 twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 15:02:04BREEK! Geert Wilders stapt uit de PVV fractie! Leek hem effectiever.. #pvv reageer retweet
Die selfie actie op twitter zeker? Die is grappigquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:LavieJanRoos twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 14:59:45En door wie implodeert de PVV? Juist! Weer hebben de Marokkanen het gedaan! reageer retweet
Ook een tweede kamerlid, trolololtwitter:Iilianhelderpvv twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 14:59:16Ook ik kan mij niet langer vinden in de kille koers die de PVV onlangs heeft ingezet. Persconferentie om 16.00 uur. reageer retweet
Dat is de korte termijn, op lange termijn zijn 2 zetels nu geen ramp natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beetje jammer dan dat ze zetels meenemen. Niet zo handig van Geert dat dat gebeurt.
twitter:DiederikSmit twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 15:03:13Eerdere berichten dat Dion Graus de PVV-fractie verlaten zou hebben, worden nu tegengesproken. Het Kamerlid zou even koffie zijn gaan halen. reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:05 schreef Peunage het volgende:
twitter:DiederikSmit twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 15:03:13Eerdere berichten dat Dion Graus de PVV-fractie verlaten zou hebben, worden nu tegengesproken. Het Kamerlid zou even koffie zijn gaan halen. reageer retweet
hahahahhaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook een tweede kamerlid, trolololtwitter:Iilianhelderpvv twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 14:59:16Ook ik kan mij niet langer vinden in de kille koers die de PVV onlangs heeft ingezet. Persconferentie om 16.00 uur. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Derde kamerlid toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eens. Puberpestkop Geurt mocht nog niet eens professor Pims schoenen poetsen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Fortuyn was een intelligente man. Dat was inderdaad een prima leider geweest.
Er blijft niet van overquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bwehehehequote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:05 schreef Peunage het volgende:
Is Graus eigenlijk voor of tegen de baardagaam?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:05 schreef Peunage het volgende:
Die andere is ook fake.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:07 schreef sonnyspek het volgende:
https://twitter.com/lilianhelderpvv
Waar staat die tweet?Nergens dus.
Die van Lillian Helder is toch niet fake? Staat er wel bij mij.quote:
Nepaccount.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
![]()
https://twitter.com/lilianhelderpvv dit is haar echte twitterquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Die van Lillian Helder is toch niet fake? Staat er wel bij mij.
Je komt zelf wat puberaal over in een andere post. Misschien zit er een connectie?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eens. Puberpestkop Geurt mocht nog niet eens professor Pims schoenen poetsen.
Ah, flauw.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:08 schreef tofastTG het volgende:
[..]
https://twitter.com/lilianhelderpvv dit is haar echte twitter
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:27 schreef Re het volgende:
[..]
flikker toch op met je gutmensch ... en willekeurige normen zoals afkomst? dat valt nog steeds onder de definitie van racisme
Bedankt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:12 schreef Frutsel het volgende:
Even oppassen aub met de "neptweetaccounts", Indien mogelijk wel even de echte onderscheiden van de nepaccounts voor je iets post
Het opzettelijk veranderen van Tweets is niet toegestaan trouwens
Ja, dat jij moeite hebt met het scheiden van je eigen misplaatste vooroordelen en de werkelijkheid hadden we al door.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:08 schreef Globali het volgende:
[..]
Je komt zelf wat puberaal over in een andere post. Misschien zit er een connectie?
Mata, ik denk dat het nu wel duidelijk is. Persoonlijke aanvallen zijn niet nodig lijkt me.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat jij moeite hebt met het scheiden van je eigen misplaatste vooroordelen en de werkelijkheid hadden we al door.
Wilders is een nazi.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mata, ik denk dat het nu wel duidelijk is. Persoonlijke aanvallen zijn niet nodig lijkt me.
Ik ben misschien niet zo zwart wit als jij. En blijkbaar ook niet zo vol oordelen die nergens op slaan. Als je het er verder over wil hebben hoor ik het wel. Via jouw satelliet connectie natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat jij moeite hebt met het scheiden van je eigen misplaatste vooroordelen en de werkelijkheid hadden we al door.
Bedankt voor deze bijdrage.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:12 schreef Frutsel het volgende:
Even oppassen aub met de "neptweetaccounts", Indien mogelijk wel even de echte onderscheiden van de nepaccounts voor je iets post
Het opzettelijk veranderen van Tweets is niet toegestaan trouwens
Omdat de gemiddelde burger meer last heeft van Marokkanen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:21 schreef BlaZ het volgende:
Waarom hamert Wilders eigenlijk altijd zo op Marokkanen terwijl bijvoorbeeld Antillianen statistisch gezien crimineler zijn?
1. Geen moslims. 2. Marokkanen leven veel meer vespreid over het land en vormen een grotere groep dan Antillianen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:21 schreef BlaZ het volgende:
Waarom hamert Wilders eigenlijk altijd zo op Marokkanen terwijl bijvoorbeeld Antillianen statistisch gezien crimineler zijn?
Agematwitter:wouterdewinther twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 15:21:39Fleur Agema nu op weg naar fractie. Het gaat 'goed', aldus de vice-fractievoorzitter van de PVV reageer retweet
Toch scoren Antillianen slechter in categoriën als "verdachten vernieling en openbare orde" enquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:22 schreef Globali het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde burger meer last heeft van Marokkanen.
En in andere landen is het ook hip om te haten op Islamgerelateerde zaken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:23 schreef skrn het volgende:
[..]
1. Geen moslims. 2. Marokkanen leven veel meer vespreid over het land en vormen een grotere groep dan Antillianen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:22 schreef Globali het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde burger meer last heeft van Marokkanen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:42 schreef the_ring het volgende:
In Australië zijn de aboriginals oververtegenwoordigd in de criminaliteit. In Amerika de afro-amerikanen. Ligt dat ook aan hun cultuur/ideologie/afkomst? Of ligt dat soms aan onderliggende, sociaal-economische gronden?
Vast niet, dat is veel te ingewikkeld allemaal
Waarom slingert ie dan? Dronken chauffeur?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |