Hier een voorbeeld dat je ex stalken via social media geen succes is ....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:11 schreef Partypoeper het volgende:
Is het de bedoeling dat we nu voorbeelden gaan geven of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:13 schreef maily het volgende:
[..]
Hier een voorbeeld dat je ex stalken via social media geen succes is ....Godver, bijna 1500 smsjes in drie maanden ook echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:13 schreef maily het volgende:
[..]
Hier een voorbeeld dat je ex stalken via social media geen succes is ....Als ik zijn hoofd zie, zie ik al wat vreemds aan m trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker voor m. Freak!
Het lijkt wel alsof social media tegenwoordig het primaire communicatiemedium is voor jongeren. Drie keer raden hoe zij ermee omgaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:48 schreef Inverted_World het volgende:
Ik zie er niet effect van FB/Whatsapp/Telegram etc, het is hoe je ermee omgaat.
vroeger was alles beter.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof social media tegenwoordig het primaire communicatiemedium is voor jongeren. Drie keer raden hoe zij ermee omgaan.
Ja, elkaar ontvrienden en dan plots een 'friends request' van je ex/lover/whatever ontvangen en dan weer een topic op FOK! openen, "hij voegt me toe op Facebook terwijl hij me een week geleden er vanaf donderde? Wat moet ik doen?" Dat soort meuk verhalen.quote:
vroeger waren mensen nog echt onbereikbaar op momenten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is het doel van dit topic? Het komt nogal bevooroordeeld en negatief over. En hoe moeten mensen nu concrete voorbeelden geven? Het zijn beide applicaties/sites die mensen in contact brengen, dus in die zin zullen er ooit ook heus (succesvolle) relaties uit ontstaan zijn. Plus kun je leuke momenten met elkaar delen, ook als je op dat moment fysiek niet samen bent. Makkelijker contact te houden, ook over grote afstanden. En ja, er zal heus eens ruzie of jaloezie om ontstaan, maar is dat dan niet de hedendaagse variant van 'omkijken naar die mooie vrouw op straat en de rest van de dag met een chagrijnige vriendin lopen'?
Jaloezie en afgunst is van alle tijden, dat is niet ineens geïntroduceerd met social media.
Tjah, internet speelt een steeds grotere rol in ons leven. FOK kan natuurlijk ook gewoon in dat rijtje, je bereikt er nu een groter publiek mee. Vroeger fietste je langs zijn/haar huis, of zag je haar in de kroeg, en klaagde je er over in de sportkantine of bij de kapper. Tegenwoordig begluur je zijn/haar Facebook profiel, of kijk je wanneer hij/zij voor het laatst online was op WhatsApp, en open je een janktopic op FOK.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja, elkaar ontvrienden en dan plots een 'friends request' van je ex/lover/whatever ontvangen en dan weer een topic op FOK! openen, "hij voegt me toe op Facebook terwijl hij me een week geleden er vanaf donderde? Wat moet ik doen?" Dat soort meuk verhalen.
Ik zie dat alleen maar toenemen in de komende jaren.
Ja. Zoals iemand anders reeds aangaf: je kon echt onbereikbaar zijn. Als je boos was op een vriend(in)/partner/whatever, dan moest je die persoon óf IRL spreken (te veel moeitequote:
jep. zenuwachtig naar het huis van dat ene meisje wat je leuk vond bellen, hopen dat pa niet opnam.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja. Zoals iemand anders reeds aangaf: je kon echt onbereikbaar zijn. Als je boos was op een vriend(in)/partner/whatever, dan moest je die persoon óf IRL spreken (te veel moeite) óf bellen (de ander kan dan gewoon niet opnemen..) óf een brief schrijven (nog meer moeite..).
Nu kan je je frustraties gewoon van je afschrijven, en zeg je dingen die je misschien niet eens zo bedoelde (emoties) of die anders overkomen door de gemoedstoestand van de ander.
Heel veel ouderen zitten ook op Facebook. Ik ben Facebookvrienden geworden met m'n exman. Als ie ergens geweest is met de kinderen post ie er foto's en dan like ik ze. Lekker oubollig, hahahahahahaha.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof social media tegenwoordig het primaire communicatiemedium is voor jongeren. Drie keer raden hoe zij ermee omgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |