Hier een voorbeeld dat je ex stalken via social media geen succes is ....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:11 schreef Partypoeper het volgende:
Is het de bedoeling dat we nu voorbeelden gaan geven of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:13 schreef maily het volgende:
[..]
Hier een voorbeeld dat je ex stalken via social media geen succes is ....Godver, bijna 1500 smsjes in drie maanden ook echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:13 schreef maily het volgende:
[..]
Hier een voorbeeld dat je ex stalken via social media geen succes is ....Als ik zijn hoofd zie, zie ik al wat vreemds aan m trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker voor m. Freak!
Het lijkt wel alsof social media tegenwoordig het primaire communicatiemedium is voor jongeren. Drie keer raden hoe zij ermee omgaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:48 schreef Inverted_World het volgende:
Ik zie er niet effect van FB/Whatsapp/Telegram etc, het is hoe je ermee omgaat.
vroeger was alles beter.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof social media tegenwoordig het primaire communicatiemedium is voor jongeren. Drie keer raden hoe zij ermee omgaan.
Ja, elkaar ontvrienden en dan plots een 'friends request' van je ex/lover/whatever ontvangen en dan weer een topic op FOK! openen, "hij voegt me toe op Facebook terwijl hij me een week geleden er vanaf donderde? Wat moet ik doen?" Dat soort meuk verhalen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |