SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 21-03-2014 19:10:38 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Dat zijn toch wel bekende klachten voor mij, zeker na een loop waar ik harder in ga lopen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik voel ze sowieso niet behalve de eerste KM met hardlopen en als ik op m'n scheen druk. Maar 2 weken geleden had ik zelfs een behoorlijke bobbel op mijn scheen. Ondanks dat het niet vaak en veel zeer doet is dat toch niet helemaal normaal. En met veel rekken en koelen is die bult nu helemaal weg.
Eigenlijk alleen de rechterscheen.
Welke rekoefening doe jij er voor?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hak op de stoeprand, tenen naar beneden. Scheenspier zo ver mogelijk rekken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 06:34 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat zijn toch wel bekende klachten voor mij, zeker na een loop waar ik harder in ga lopen.
Welke rekoefening doe jij er voor?![]()
Mensen, stop nou eens met het drukken op schenen....dat scheelt je al zo veel ellendeF means you're fucked![]()
De lente is echt begonnen vanochtend. Goed voor de plantjes en bloemetjes (en de modder), die regenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
bedoel je met drukken t rekken?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:41 schreef YUR het volgende:
Mensen, stop nou eens met het drukken op schenen....dat scheelt je al zo veel ellendeToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Check. Ga ik inbouwen!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Hak op de stoeprand, tenen naar beneden. Scheenspier zo ver mogelijk rekken.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Om vervolgens te kunnen zeggen dat je last van je schenen hebtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Waarom zou je op je schenen drukken?
F means you're fucked![]()
Ja als ik heel hard in mijn arm knijp doet mijn arm ook zeer :pquote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Om vervolgens te kunnen zeggen dat je last van je schenen hebt
AnyhowI solemnly swear i'm up to no good![]()
Met je handen tegen de muur, linkerbeen naar achter gestrekt. rechterbeen naar voor gebogen. Tot je rek in de linkerkuit voel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 06:34 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat zijn toch wel bekende klachten voor mij, zeker na een loop waar ik harder in ga lopen.
Welke rekoefening doe jij er voor?
En dit zelfde maar dan met gebogen knie van linkerbeen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:41 schreef YUR het volgende:
Mensen, stop nou eens met het drukken op schenen....dat scheelt je al zo veel ellendequote:![]()
![]()
Het probleem met shinsplints is dat je niet heel hard hoeft te drukken tot het zeer doetquote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja als ik heel hard in mijn arm knijp doet mijn arm ook zeer :p
Anyhow![]()
![]()
Ik ken het gevoel nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het probleem met shinsplints is dat je niet heel hard hoeft te drukken tot het zeer doetmaar geloof je meteen!
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Als je er lang genoeg mee door blijft lopen, hoef helemaal niet meer te drukken...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het probleem met shinsplints is dat je niet heel hard hoeft te drukken tot het zeer doet![]()
Of van je vingerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Om vervolgens te kunnen zeggen dat je last van je schenen hebt
Fuuuu, niet heel happy nu. Linkerheup doet nog steeds pijn, rechterheup nergens last van gehad. Bagger
Stiekem wel 'fier' dat ik ondanks de regen gewoon ben gaan lopen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Of van je vinger
Fuuuu, niet heel happy nu. Linkerheup doet nog steeds pijn, rechterheup nergens last van gehad. Bagger
Stiekem wel 'fier' dat ik ondanks de regen gewoon ben gaan lopen
Ik ben fier op u!![]()
Met overheen wrijven voel je de plek ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het probleem met shinsplints is dat je niet heel hard hoeft te drukken tot het zeer doet
Thanks voor de plaatjes, die rekoefeningen doe ik al wel. Soms.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Het helpt om eerst alles aan te doen en dán naar buiten te kijkenquote:![]()
With four other people
And aliens![]()
Ik had dat afgelopen dinsdag. Was me aan het omkleden en heb een dakkapel. Daar stond het op te storten. Dus bij ieder kledingstuk zuchtend naar buiten kijken. Maar als je dan terug komt wel helemaal blij zijn het toch gedaan te hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het helpt om eerst alles aan te doen en dán naar buiten te kijken
Het is ook wel jammer dat het heel lang duurt voor het over is. Dus is het lastig inschatten of je op de weg naar herstel of op de weg van kwaad naar erger ben.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je er lang genoeg mee door blijft lopen, hoef helemaal niet meer te drukken...![]()
Onderweg naar m'n werk uit m'n schoenen gespoeld. Ik las ooit een blog van een fietser die beweerde dat je maar zelden natregen bij woon-werk verkeer als je gaat fietsen. Hij kwam gemiddeld op een keer of 15 per jaar. Ik heb dit jaar weken gehad dat ik 15 keer natregende tijdens woon-werk verkeer![]()
![]()
Waar woonde die dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Onderweg naar m'n werk uit m'n schoenen gespoeld. Ik las ooit een blog van een fietser die beweerde dat je maar zelden natregen bij woon-werk verkeer als je gaat fietsen. Hij kwam gemiddeld op een keer of 15 per jaar. Ik heb dit jaar weken gehad dat ik 15 keer natregende tijdens woon-werk verkeer
Als het staat te regenen kan ik meestal met zekerheid zeggen dat ik er doorheen moet haha.I solemnly swear i'm up to no good![]()
http://www.hetregentbijnanooit.nl/site/quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waar woonde die dan?
Als het staat te regenen kan ik meestal met zekerheid zeggen dat ik er doorheen moet haha.![]()
Thanxquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.hetregentbijnanooit.nl/site/
Zou dat ook wel willen leren.. Maar ik maak er grote kans een potje van.quote:I solemnly swear i'm up to no good![]()
och "gewoon" fietsen heb je ook moeten leren, dat ging vast ook niet vanzelf.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zou dat ook wel willen leren.. Maar ik maak er grote kans een potje van.
Ligfiets met steunwieltjes dus
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Lol zijwieltjes die zo'n rammelend geluid makenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:22 schreef Guard het volgende:
[..]
och "gewoon" fietsen heb je ook moeten leren, dat ging vast ook niet vanzelf.
Ligfiets met steunwieltjes dus![]()
Anyhow. Is het al morgen? Dan mag ik weer een rondje hobbelen
Ik ben ook weer ouderwets nat geregend vanochtend. Vindt het niet zo heel erg, al moet ik toch eens regenkleding aan gaan schaffen nu ik dagelijks fiets.![]()
Dit!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb echt ontzettend veel zin om vanavond al een rondje te gaan maar dat is toch echt even niet verstandig dus me vandaag mijn werkdag door worstelen en morgen lekker een rondje lopen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Aguquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:33 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben ook weer ouderwets nat geregend vanochtend. Vindt het niet zo heel erg, al moet ik toch eens regenkleding aan gaan schaffen nu ik dagelijks fiets.kost wat, maar is wel goed spul.
With four other people
And aliens![]()
Ik vind het eigenlijk wel prettig lopen in de regen, zo lang het niet keihard in je gezicht waait. Als je ergens heen fietst is het gewoon kut, want dan heb je natte kleren. Als je terugkomt van het lopen mieter je die toch in een hoek![]()
![]()
Mijn hobbelrondje was 100x beter dan mijn fietstochtje netquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:50 schreef Zhano het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel prettig lopen in de regen, zo lang het niet keihard in je gezicht waait. Als je ergens heen fietst is het gewoon kut, want dan heb je natte kleren. Als je terugkomt van het lopen mieter je die toch in een hoek
With four other people
And aliens![]()
je hoeft niet echt te drukken, eroverheen wrijven is al genoeg.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:41 schreef YUR het volgende:
Mensen, stop nou eens met het drukken op schenen....dat scheelt je al zo veel ellende
Ik heb het vandaag ook weer. Als ik over de shin splints wrijf (zonder druk uit te oefenen) is het wat gevoelig. Dat heb ik eigenlijk altijd wel na een loopje.
Tijdens het lopen, of zelfs van een laadklep springen, heb ik er helemaal geen last van. En dat maakt het lastig in te schatten wat ik nu wel en niet moet doen. Je voelt niks, maar je weet dat er een gevoelige plek is.
Eigenlijk ben ik geneigd om gewoon weer met een schema als Evy of Renate van 5km naar 10km op te bouwen.![]()
Ja heb 1 keer twee dagen achtereen gelopen ivm een belachelijke planning. Maar dat doe ik toch niet meer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:47 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dit!
Ik heb echt ontzettend veel zin om vanavond al een rondje te gaan maar dat is toch echt even niet verstandig dus me vandaag mijn werkdag door worstelen en morgen lekker een rondje lopen.
Maar morgen helaas wel weer in de avond lopen. Maar zin in! Succes met je werkdag
Wat let je?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:55 schreef Levitas het volgende:
[..]
je hoeft niet echt te drukken, eroverheen wrijven is al genoeg.
Ik heb het vandaag ook weer. Als ik over de shin splints wrijf (zonder druk uit te oefenen) is het wat gevoelig. Dat heb ik eigenlijk altijd wel na een loopje.
Tijdens het lopen, of zelfs van een laadklep springen, heb ik er helemaal geen last van. En dat maakt het lastig in te schatten wat ik nu wel en niet moet doen. Je voelt niks, maar je weet dat er een gevoelige plek is.
Eigenlijk ben ik geneigd om gewoon weer met een schema als Evy of Renate van 5km naar 10km op te bouwen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zou dit doen, met een beetje common sense van jezelf er aan toevoegend. Vooral je afstanden ophakken en niet te snel doen en zo opbouwen. Voel je iets, dan weer rustiger aan, gaat het goed: doorgaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:55 schreef Levitas het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik geneigd om gewoon weer met een schema als Evy of Renate van 5km naar 10km op te bouwen.![]()
Sowieso. Heel langzaam maar zeker opbouwen:
Ik doe dat al bijna anderhalf jaar en het legt me geen windeieren.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik moet zeggen dat het vandaag voor het eerst is dat ik mijn regenpak heb moeten aandoen dit jaar. Volgens mij verder 1x op de terugweg naar huis wat miezer gehad, maar verder nog niet. En gekeken naar vorig jaar ben ik het wel met hem eens.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Onderweg naar m'n werk uit m'n schoenen gespoeld. Ik las ooit een blog van een fietser die beweerde dat je maar zelden natregen bij woon-werk verkeer als je gaat fietsen. Hij kwam gemiddeld op een keer of 15 per jaar. Ik heb dit jaar weken gehad dat ik 15 keer natregende tijdens woon-werk verkeer
Ik fiets om half 7 naar mijn werk en meestal half 7/7 uur weer terug. Maar het valt mij dus ook heel erg mee![]()
![]()
Ik ben in November volgens mij elke dag minimaal 1 keer natgeregend.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:41 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het vandaag voor het eerst is dat ik mijn regenpak heb moeten aandoen dit jaar. Volgens mij verder 1x op de terugweg naar huis wat miezer gehad, maar verder nog niet. En gekeken naar vorig jaar ben ik het wel met hem eens.
Ik fiets om half 7 naar mijn werk en meestal half 7/7 uur weer terug. Maar het valt mij dus ook heel erg mee![]()
Heeft Yur het niet over shitsplints?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:55 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag ook weer. Als ik over de shin splints wrijf (zonder druk uit te oefenen) is het wat gevoelig. Dat heb ik eigenlijk altijd wel na een loopje.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb over Erben Wennemars gedroomd
Lekker rustig weekendje zo te zien in de WLWEW
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Oeh, dat betekent dat ik er niet in sta. Ik doe zondagochtend een 5'je ten behoeve van mijn stempelkaartquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
Lekker rustig weekendje zo te zien in de WLWEWAls het tenminste zaterdagavond niet te gezellig is
![]()
ofwel: beter dat ik er niet in sta![]()
Jammer dat het op zondagochtend is en niet op zaterdagochtend, of vrijdagmiddagtwitter:runnersworldnl twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 11:23:50We zijn op zoek naar figuranten voor unieke covershoot komende zondagochtend in Breda. Interesse? Mail naar runnersworld@weekbladpers.nl reageer retweet
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ow, kun je deze toevoegen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oeh, dat betekent dat ik er niet in sta. Ik doe zondagochtend een 5'je ten behoeve van mijn stempelkaartAls het tenminste zaterdagavond niet te gezellig is
![]()
ofwel: beter dat ik er niet in sta
1
2[b]23 maart - [url=http://forum.fok.nl/topic/2087766#live]Een vijfje(Ergens bij Delft)[/url][/b]
[*] Quoi - 5km
23 maart - Een vijfje(Ergens bij Delft)
• Quoi - 5kmZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je link werkt niet goedquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow, kun je deze toevoegen?
[ code verwijderd ]
23 maart - Een vijfje(Ergens bij Delft)
• Quoi - 5km
![]()
![]()
[ Bericht 19% gewijzigd door streamnl op 21-03-2014 11:55:58 ]![]()
Heen, met wind in de rug, was het heerlijk die regen.
Terug wat minderAlsnog 8.5 km gelopen. Stijfheid in de benen is gelukkig weer weg. Volgende week nog even rustig en dan opbouwen naar tweede piekmoment (Waterland halve marathon) dit jaar in juni
![]()
![]()
Net terug uit het ziekenhuis. Schouderschade is 'categorie 2' (max is 3). Ik mag gaan rennen op geleide van de pijn. Als ik moet huilen moet ik dus stoppen
. Ik ga er nog wel anderhalf tot twee maanden last van hebben. Zondag dus gewoon rondje Nederland maar niet te hard.
![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Net terug uit het ziekenhuis. Schouderschade is 'categorie 2' (max is 3). Ik mag gaan rennen op geleide van de pijn. Als ik moet huilen moet ik dus stoppen
. Ik ga er nog wel anderhalf tot twee maanden last van hebben. Zondag dus gewoon rondje Nederland maar niet te hard.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Iemand hier Renate of Evy tot 10km als schema? Ik wil eigenlijk geen podcast, want loop niet met muziek (en al helemaal geen zin in hun muziek)
Of zie ik iets in de OP over het hoofd?![]()
Evy staat op www.rennenmetevy.nlquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef Levitas het volgende:
Iemand hier Renate of Evy tot 10km als schema? Ik wil eigenlijk geen podcast, want loop niet met muziek (en al helemaal geen zin in hun muziek)
Of zie ik iets in de OP over het hoofd?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Mannen huilen nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
![]()
Maar goed nieuws, je kunt in ieder geval weer lopen(Wel voorzichtig doen hè?)
![]()
Daar staat ook de 5-10.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat is alleen het 0 - 5km als schema.Ja doei.![]()
heb je hier dan wat aan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat is alleen het 0 - 5km als schema.
http://www.start-to-run.b(...)tot-10-kilometer.pdf
http://www.start-to-run.b(...)tot-20-kilometer.pdf > langszaam
http://www.start-to-run.b(...)0-kilometer-snel.pdf > snelToday is life -
Dale Carnegie![]()
Kijk ik er dan zo overheen? Zie alleen MP3's namelijk enquote:Overigens ben ik wel de MP3's aan het downloaden. Als het niet anders kan, dan moet het maar.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef Levitas het volgende:
Ik wil eigenlijk geen podcast, want loop niet met muziek (en al helemaal geen zin in hun muziek )![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:50 schreef Zhano het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel prettig lopen in de regen, zo lang het niet keihard in je gezicht waait.Al had ik zonet wel beter m'n handschoenen kunnen meenemen, KOUD!
![]()
![]()
Good news.
Kkijk eens naar de post hierbovenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:20 schreef Levitas het volgende:
[..]
Kijk ik er dan zo overheen? Zie alleen MP3's namelijk en
[..]
Overigens ben ik wel de MP3's aan het downloaden. Als het niet anders kan, dan moet het maar.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Die had ik gisteren al gezien. Daar heb ik de training van gisteren uit gehaald (4x 1000m met eerste 200m versnellen - In het schema is het 100m versnellen), maar wil even verschillende schema's naast elkaar leggen om te kijken welk schema op welke manier te werk gaat.quote:![]()
Veel plezier zondag!
Ik heb evt. Renate voor je. Maar die moet ik vanavond dan even op WeTransfer gooien. Ben nu @ werk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef Levitas het volgende:
Of zie ik iets in de OP over het hoofd?"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Als ik moet huilen moet ik dus stoppen![]()
![]()
Feli's Hats!![]()
Ik ben thuis en het weer knapt op!! Met een duurloopje naar mijn ouders ben ik efficiënt bezig met mijn tijd, lijkt me zo![]()
![]()
Ik ga zo ook maar weer een rondje rennen, 2x 10 met maar 1 minuutje rustVolgende week wordt het een makkelijk weekje, met 2x 12 met 2 minuten rust en daarna 3x 5 met 1 minuut rust. En dan "the big 1,5 mile", lijkt me eigenlijk ook wel eenvoudig... Naja, we zien wel, eerst vandaag maar eens kijken
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Thanks! Prijs viel mee, net ff een iets rapper motortje erin, cruise control, climate control en echte duitse degelijkheid! Happy panda! En de kans dat ik naar Ekiden kom is met een auto wel groter.quote:![]()
Volkswagen, zeer degelijke auto's. Zeker één van mijn eerste keuzes voor als ik zelf een auto zou gaan kopen![]()
Nee, die van mij heeft 5 deurenquote:
Zoiets:
[ Bericht 5% gewijzigd door hatsaflats op 21-03-2014 14:19:50 ]![]()
Wel op tijd komen voor een parkeerplaats dan. Vorig jaar moest ik eerst een HM wandelen om bij de start te komen...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:09 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Thanks! Prijs viel mee, net ff een iets rapper motortje erin, cruise control, climate control en echte duitse degelijkheid! Happy panda! En de kans dat ik naar Ekiden kom is met een auto wel groter.![]()
Komt goed! Ik ben altijd vroeg.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:18 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Wel op tijd komen voor een parkeerplaats dan. Vorig jaar moest ik eerst een HM wandelen om bij de start te komen...![]()
Zo leuk om te zien hoe jouw posts zijn verandert sinds je hier binnen kwam.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:08 schreef flipsen het volgende:
Ik ga zo ook maar weer een rondje rennen, 2x 10 met maar 1 minuutje rustVolgende week wordt het een makkelijk weekje, met 2x 12 met 2 minuten rust en daarna 3x 5 met 1 minuut rust. En dan "the big 1,5 mile", lijkt me eigenlijk ook wel eenvoudig... Naja, we zien wel, eerst vandaag maar eens kijken
Ga zo door zou ik zeggen.
Toffe auto Hats, daar kun je voorlopig nog wel even mee voort.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:12 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee, die van mij heeft 5 deuren
Zoiets:
[ afbeelding ]
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Niks mis met een Daihatsu!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Zo, mijn nagels hoeven ook niet meer geknipt te worden. Eén voor één afgebeten tijdens de cricket wedstrijd tussen Nederland en Ierland op het wereldkampioenschap. Zijn zowaar door tot de beste 10 van de wereld.
Legio wereldrecords verbroken, en dat door een ontzettend klein (cricket)landje als wij![]()
Heb jij er al iets van gehoord RD? Ben wel benieuwd hoe dit in Nieuw Zeeland in het nieuws komt, aangezien NL op 29 maart tegen NZ speelt en cricket in NZ een iets grotere sport is dan hier (volgens mij)
Tot zover mijn off-topic geneuzel![]()
Who cares, het is fokking cricketquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:49 schreef Levitas het volgende:
Zo, mijn nagels hoeven ook niet meer geknipt te worden. Eén voor één afgebeten tijdens de cricket wedstrijd tussen Nederland en Ierland op het wereldkampioenschap. Zijn zowaar door tot de beste 10 van de wereld.
Legio wereldrecords verbroken, en dat door een ontzettend klein (cricket)landje als wij![]()
Heb jij er al iets van gehoord RD? Ben wel benieuwd hoe dit in Nieuw Zeeland in het nieuws komt, aangezien NL op 29 maart tegen NZ speelt en cricket in NZ een iets grotere sport is dan hier (volgens mij)
Tot zover mijn off-topic geneuzel
Die reactie komt (wat mij betreft) jammer genoeg teveel voor in Nederland. Het is een mooie sport, als je het begrijpt IMO.quote:
Om het geheel toch even een hardloop tintje te geven: Een bowler (werper) loopt met zijn aanlopen in een wedstrijd meer dan een halve marathon
De reden dat ik het hier postte was omdat ik benieuwd ben of RD er überhaupt iets van meekrijgt in NZ. Misschien beter via DM gekund, maar m`n enthousiasme was me de baas![]()
![]()
Lok m mee naar het crickettopicquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:54 schreef Levitas het volgende:
[..]
Die reactie komt (wat mij betreft) jammer genoeg teveel voor in Nederland. Het is een mooie sport, als je het begrijpt IMO.
Om het geheel toch even een hardloop tintje te geven: Een bowler (werper) loopt met zijn aanlopen in een wedstrijd meer dan een halve marathon
De reden dat ik het hier postte was omdat ik benieuwd ben of RD er überhaupt iets van meekrijgt in NZ. Misschien beter via DM gekund, maar m`n enthousiasme was me de baas![]()
Earth is widely regarded with derision and scorn by most sentient beings in the galaxy. That most other races have shunned Earth is in part due to its primitive technological state and also for its invention of the game of cricket, an unfortunate product of racial memory that appears to make light of the horrendously genocidal Krikkit Wars, which right-thinking galactic citizens find immensely distasteful. Before the arrival of Ford Prefect and the Vogons, Earth's main form of extraterrestrial contact was with "teasers": bored rich kids who cruise the galaxy looking for planets yet to make interstellar contact, find some isolated spot, land in front of some credulous soul they know no one will ever believe, strut up and down in front of them with "silly antennas on their head" and make "beep-beep" noises at them. Ford regards this practice as "rather childish, really".![]()
De wedstrijd duurt ook 7 uur toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:54 schreef Levitas het volgende:
[..]
Die reactie komt (wat mij betreft) jammer genoeg teveel voor in Nederland. Het is een mooie sport, als je het begrijpt IMO.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Earth is widely regarded with derision and scorn by most sentient beings in the galaxy. That most other races have shunned Earth is in part due to its primitive technological state and also for its invention of the game of cricket, an unfortunate product of racial memory that appears to make light of the horrendously genocidal Krikkit Wars, which right-thinking galactic citizens find immensely distasteful. Before the arrival of Ford Prefect and the Vogons, Earth's main form of extraterrestrial contact was with "teasers": bored rich kids who cruise the galaxy looking for planets yet to make interstellar contact, find some isolated spot, land in front of some credulous soul they know no one will ever believe, strut up and down in front of them with "silly antennas on their head" and make "beep-beep" noises at them. Ford regards this practice as "rather childish, really".
Heftig! En dan word je opgehaald?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
Route van +/- 30Km uitgestippeld voor morgen. *gloep*
http://afstandmeten.nl/index.php?id=1286303Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat soort cricket (test cricket) kan 4 dagen duren. Verdeeld over een uur of 6 per dag ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
De wedstrijd duurt ook 7 uur toch?
NL speelt geen test cricket, maar ODI (One Day International) en T20. Voor diegene die willen, kunnen zelf opzoeken wat dat betekent, want het is iets te ingewikkeld om uit te leggen en ik wil dit topic ook weer niet teveel richting cricket kapenIk ga dat eerste schema gebruiken tot de Golden Ten. Gaat van 30 minuten/ 5km richting 10km in 9 weken. Dat zou redelijk verantwoord moeten zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je hier dan wat aan?
http://www.start-to-run.b(...)tot-10-kilometer.pdf
http://www.start-to-run.b(...)tot-20-kilometer.pdf > langszaam
http://www.start-to-run.b(...)0-kilometer-snel.pdf > snel
Ga er wel een beetje aan sleutelen, wat meer intervallen erin te doen, omdat het anders te eentonig wordt (en Mossel heeft meermaals terecht benadrukt dat gevarieerd trainen ontzettend belangrijk is)Met de Daihatsu?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
http://afstandmeten.nl/index.php?id=1286303![]()
Ga de andere kant opquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heftig! En dan word je opgehaald?hoop dat Wolve me af dropt bij de 616 en dan loop ik terug
Ja doei.![]()
In de Nederlandse was dit vertaald als Hokkie, als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Earth is widely regarded with derision and scorn by most sentient beings in the galaxy. That most other races have shunned Earth is in part due to its primitive technological state and also for its invention of the game of cricket, an unfortunate product of racial memory that appears to make light of the horrendously genocidal Krikkit Wars, which right-thinking galactic citizens find immensely distasteful. Before the arrival of Ford Prefect and the Vogons, Earth's main form of extraterrestrial contact was with "teasers": bored rich kids who cruise the galaxy looking for planets yet to make interstellar contact, find some isolated spot, land in front of some credulous soul they know no one will ever believe, strut up and down in front of them with "silly antennas on their head" and make "beep-beep" noises at them. Ford regards this practice as "rather childish, really".![]()
Een hatsback?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:11 schreef hatsaflats het volgende:
Jaaaaaa vanaf volgende week heb ik een autootjeEen echte!
![]()
![]()
De nederlandse H2G2 lezen is dan ook blasfemie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:14 schreef pijll het volgende:
[..]
In de Nederlandse was dit vertaald als Hokkie, als ik het me goed herinner.![]()
Waaromquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
http://afstandmeten.nl/index.php?id=1286303![]()
![]()
Zegt degene die pas nog verder heeft gelopen...quote:
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Maar 17 mei is nog wel ver weg, om nu al van die lange afstanden te lopenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:28 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zegt degene die pas nog verder heeft gelopen...Dat is denk ik de assertatie..?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik doe twee 'golven' in m'n marathonschema. Top van 20 mijl ligt eind april, doe nu een keer 18, ga weer even wat minderen en daarna weer opbouwen tot aan die 20, waarna ik ga taperen en dan de 26 doe.
Vind ik een fijn idee
Ja doei.![]()
Ik moet over 3 weken een marathon lopen... Ik liep in Januari geen 30.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:28 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zegt degene die pas nog verder heeft gelopen...
imho is het verstandiger om vanaf nu elke week een HM te lopen in training met om de week die HM uit te breiden. In weken krijg je dan zoiets als 21,25,21,30,21,35,21 - taperen![]()
Ah ok, nou succesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ik doe twee 'golven' in m'n marathonschema. Top van 20 mijl ligt eind april, doe nu een keer 18, ga weer even wat minderen en daarna weer opbouwen tot aan die 20, waarna ik ga taperen en dan de 26 doe.
Vind ik een fijn idee![]()
![]()
![]()
Het is opgeklaard! Straks hardlopend naar vriendinnen toe, en vanavond weer terugEfficiente planning!
Heb ook wel eens zo'n meerdaagse testmatch zitten kijken toen ik ooit een paar weken in Engeland zat. Spelletje zelf heb je snel genoeg door, en op een of andere manier blijf je kijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:54 schreef Levitas het volgende:
[..]
De reden dat ik het hier postte was omdat ik benieuwd ben of RD er überhaupt iets van meekrijgt in NZ. Misschien beter via DM gekund, maar m`n enthousiasme was me de baas
Bedankt! Morgen gewoon een lekker middagje van maken, hopelijk wil er nog iemand mee, hoeft niet, maar zou wel gezellig zijn zo voor de eerste keer. Wil de 20 mijl sowieso in m'n eentje doen, want zal 't op de dag zelf ook alleen moeten doenquote:maar morgen zou wat gezelschap wel tof zijn.
Ja doei.![]()
En terug, dramatischWas met hond Bella en die heeft altijd veel te veel energie. Mag wel los, want luistert goed. Maar er liepen meer mensen, dus dan vind ik dat de hond aan de lijn hoort (dat roepen van "Ze doet niets hoor" vind ik persoonlijk nogal asociaal). Maar een hyper hond aan de lijn, dat werkt niet
Lette alleen maar op de hond, veel commandos geven, veel frustratie, veel geruk aan de lijn en geen aandacht voor de ademhaling. Dus na een minuut of 6 kreeg ik een enorme steek in mijn zij. Zo erg dat ik echt compleet moest stoppen, grrrr. Maar goed na een paar minuten zitten ging het weer en ben ik opnieuw begonnen aan de 2x 10 en toen ging het (figuurlijk) fluitend (geen mensen meer, dus Bella los). Volgende keer Pincho mee, die gedraagt zich tenminste aan de lijn (en mag niet los).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Per saldo dus wel een km teveel gelopen vandaag
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik ben in Zwitserland![]()
Morgen lekker skiën. Ik wilde natuurlijk met mijn Garmin gaan tracken, maar die is wel erg gericht op lopen. Is er iets waardoor hij het verschil kan weten tussen lift en ski? En waar moet ik nog meer opletten enzo?![]()
Ik zou hem lekker de hele tijd aanzetten, je ziet vanzelf wel waar je omhoog ging (lift) en omlaag (skieen)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:29 schreef Twinky het volgende:
Morgen lekker skiën. Ik wilde natuurlijk met mijn Garmin gaan tracken, maar die is wel erg gericht op lopen. Is er iets waardoor hij het verschil kan weten tussen lift en ski? En waar moet ik nog meer opletten enzo?
Mijn rechter onderbeen voelt vanaf mijn knie naar beneden als een groeipijntje.
Duurloop van morgen beter maar een dagje uitstellen denk ik.
Ik ben niet gebouwd voor snelheid denk ik.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
maar dan weet je niet hoe ver je hebt geskied!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zou hem lekker de hele tijd aanzetten, je ziet vanzelf wel waar je omhoog ging (lift) en omlaag (skieen)![]()
Ik heb laatst een prijsvraagformulier ingevuld om een startbewijs te winnen, SEMTEX postte hier die tip. Nooit meer aan gedacht natuurlijk en nou heb ik een startbewijs voor de Rokjesdagloop gewonnen. Laat ik me nu net gisteravond voor een ander loopje hebben opgegeven, de Nescioloop, op precies dezelfde dag en volgens mij ook deels op dezelfde plek (Sciencepark Amsterdam). De een is 's morgens, de ander 's middags. Ik heb de prijs maar terug gegeven. Maar toch is het leuk om iets te winnen, zelfs als je de prijs niet hoeft![]()
![]()
Cricketquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Heb ook wel eens zo'n meerdaagse testmatch zitten kijken toen ik ooit een paar weken in Engeland zat. Spelletje zelf heb je snel genoeg door, en op een of andere manier blijf je kijken
Ik had in 2011(?) het geluk in India te zijn tijdens het WK dat daar werd gehouden. De halve finale tegen aartsrivaal (op allerlei fronten) Pakistan, en de finale die door India werd gewonnen. Fantastisch! Dat is daar zoiets als Brazilie dat in Brazilie wereldkampioen voetbal wordt!![]()
Leuk! Ik doe ook mee aan de Nescioloopquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:30 schreef Angel-A het volgende:
Ik heb laatst een prijsvraagformulier ingevuld om een startbewijs te winnen, SEMTEX postte hier die tip. Nooit meer aan gedacht natuurlijk en nou heb ik een startbewijs voor de Rokjesdagloop gewonnen. Laat ik me nu net gisteravond voor een ander loopje hebben opgegeven, de Nescioloop, op precies dezelfde dag en volgens mij ook deels op dezelfde plek (Sciencepark Amsterdam). De een is 's morgens, de ander 's middags. Ik heb de prijs maar terug gegeven. Maar toch is het leuk om iets te winnen, zelfs als je de prijs niet hoeft
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
yupquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
daarom zo direkt maar een lekker rondje om, heerlijk rustig herfstweer dus dat gaan vast heerlijke kilometers worden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je staat niet in de WLWEWquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:50 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Leuk! Ik doe ook mee aan de Nescioloop![]()
Ik loop 7,5 km, jij de 15 of ook 7,5?![]()
durf dat hier nog eens hardop te zeggen!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Voor mij is het nog niet morgenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
yup
daarom zo direkt maar een lekker rondje om, heerlijk rustig herfstweer dus dat gaan vast heerlijke kilometers worden.
ik denk dat er weinig aandacht aan besteed wordt gezien het T20 is tegen een absolute cricketdwerg.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:49 schreef Levitas het volgende:
Tot zover mijn off-topic geneuzel
Maar T20 is wel super om te kijken, kort en krachtig met veel spanning!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee klopt. Die kleine loopjes zet ik er nooit inquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:57 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Je staat niet in de WLWEW![]()
Ik loop 7,5 km, jij de 15 of ook 7,5?
Ik loop de 15. Kunnen we weer niet samen lopen
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
inderdaad, vergeet niet dat er op de wereld zeker een miljard cricketfans zijn die helemaal los gaan als India wint.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Cricket
Ik had in 2011(?) het geluk in India te zijn tijdens het WK dat daar werd gehouden. De halve finale tegen aartsrivaal (op allerlei fronten) Pakistan, en de finale die door India werd gewonnen. Fantastisch! Dat is daar zoiets als Brazilie dat in Brazilie wereldkampioen voetbal wordt!
De Indiase spelers worden daar behandeld als goden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
WHO CARES, HET IS FOKKING CRICKETquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
durf dat hier nog eens hardop te zeggen!!
Cricket...leuke sport....
Ach ja, Iedereen heeft wel iets waarvoor hij zich moet verontschuldigen tegenover Petrus.![]()
Wat was het een goddelijk weertje vanmiddag om te lopen![]()
Ik had eens een nieuw rondje uitgestippeld, geschat op ca 10 km met mijn ouders' huis als finish. Daar kan ik in principe in 25 minuten naartoe rennen, dus er moest even een omweg in. Nou heb je soms leuke nieuwe routes, maar deze bevatte een record aan stoplichten, een spoorwegovergang en het weggetje waar ik hoge verwachtingen van had bleek VEUL vrachtverkeer te verduren, dus dat werd lopen op een smal stoepje met ongelijke tegels.
Gelukkig was het einde mooi: buitenuit en uitkomend in het prachtige DelfgauwMaar mijn tankje was na 7 km best wel leeg. Koste me nogal wat moeite op het eind. Waar is die berenconditie gebleven?
Of misschien moet ik het alleen lopen weer een beetje leren.
Maar lekkere kilometers in the pocket! Die vorm komt wel weer. Paps had een lekker biertje koud gezet![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Schrijf je dan eens even gauw in voor de Ekidenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:03 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Nee klopt. Die kleine loopjes zet ik er nooit in
Ik loop de 15. Kunnen we weer niet samen lopen![]()
![]()
33 jaar na dato nog steeds een heel, heel zeer punt voor Nieuw-Zeelandse cricket fans
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
sterker nog Quoi, hij is nog niet eens begonnen!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
In januari nog hele dagen getracked tijdens het boarden en skien, gaat prima!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:29 schreef Twinky het volgende:
Morgen lekker skiën. Ik wilde natuurlijk met mijn Garmin gaan tracken, maar die is wel erg gericht op lopen. Is er iets waardoor hij het verschil kan weten tussen lift en ski? En waar moet ik nog meer opletten enzo?
Ritjes in de lift gaan mee op je afstand en gemiddelde enzo, op de kaartjes goed te herkennen aan de kaarsrechte lijntjes.
Vooral de hoogtegrafiekjes zijn tof en de snelheden flink hoger dan met hardlopen, ook wel eens leuk.Jack does it in real time...![]()
Zo krijgen we 'm de deur wel uitquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sterker nog Quoi, hij is nog niet eens begonnen!!Ff niet zo hardloopgerelateerd: stapte jij vanmorgen in Delft op de trein ri A'dam om 7:35 uur?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
In januari nog hele dagen getracked tijdens het boarden en skien, gaat prima!
Ritjes in de lift gaan mee op je afstand en gemiddelde enzo, op de kaartjes goed te herkennen aan de kaarsrechte lijntjes.
Vooral de hoogtegrafiekjes zijn tof en de snelheden flink hoger dan met hardlopen, ook wel eens leuk.![]()
Klopt!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zo krijgen we 'm de deur wel uit
[..]
Ff niet zo hardloopgerelateerd: stapte jij vanmorgen in Delft op de trein ri A'dam om 7:35 uur?Jij ook zo te lezen? Al heb ik dat dan gemist denk.
Elke dag eigenlijk, pendel heen en weer ri. Schiphol / Amstelveen voor m'n afstuderen.
Jack does it in real time...![]()
noem me naief maar ik heb een vraag waar in niet uit kom...... wie loopt er dit jaar in Rotterdam de laatste meters met YUR mee in z'n spijkerbroek en op hardloopschoenen....??'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dacht het, wist het niet zeker. Zie je, ik leer het wel, goed om me heen kijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Klopt!Jij ook zo te lezen? Al heb ik dat dan gemist denk.
Elke dag eigenlijk, pendel heen en weer ri. Schiphol / Amstelveen voor m'n afstuderen.![]()
Ik hoop niet zo vaak meer op dat tijdstip op de trein te stappen![]()
![]()
Ik kan m'n spijkerbroek wel aantrekken, maar dit jaar kom ik niet bij 'm in de buurt denk ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
noem me naief maar ik heb een vraag waar in niet uit kom...... wie loopt er dit jaar in Rotterdam de laatste meters met YUR mee in z'n spijkerbroek en op hardloopschoenen....??![]()
Wat een luxe, die 7:30 vind ik al eens niet meer vroeg... Alhoewel, ik heb daardoor wel zelden meer energie om na werk te gaan lopen... En ik ben niet zo moeilijk te herkennen, dat scheelt!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dacht het, wist het niet zeker. Zie je, ik leer het wel, goed om me heen kijken![]()
Ik hoop niet zo vaak meer op dat tijdstip op de trein te stappen
On-topic: zondag weer trainen, lekkere duurloop, misschien m'n nieuwe rugzak / waterzak eens testen.
Ik was daar met een collega die Sachin Tendulkar ooit had ontmoet. Blikken van ongeloof als je dat vertelt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, vergeet niet dat er op de wereld zeker een miljard cricketfans zijn die helemaal los gaan als India wint.
De Indiase spelers worden daar behandeld als goden![]()
![]()
Sachin.....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik was daar met een collega die Sachin Tendulkar ooit had ontmoet. Blikken van ongeloof als je dat vertelt.![]()
The Little Master!!
Afgaande op eerdere ervaringen kan ik niets belovenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kan m'n spijkerbroek wel aantrekken, maar dit jaar kom ik niet bij 'm in de buurt denk ik.F means you're fucked![]()
Ligt er aan wie er mee rent, op welk punt dat is en hoe de loper zich op dat moment voeltquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:28 schreef Quoi het volgende:
Meerennen, helpt dat dan als iemand dat doet?
En afhankelijk van de meerenner ook nog op welke positie diegene meerent. In sommige gevallen kan het behoorlijk helpen om voor de loper mee te rennen
Wat voor oortjes gebruiken jullie om met muziek in te rennen? Normale oortjes blijven zonder sporten in mijn (grote) oren al nauwelijks zitten.. Dus, earhooks, nekbanden?![]()
Kan ik me goed voorstellen. Ik zou nl zelf een beetje scheiterig zijn om mee te rennen. Maar vooral een stukje op sleeptouw nemen helpt denk ik welquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Ligt er aan wie er mee rent, op welk punt dat is en hoe de loper zich op dat moment voelt
En afhankelijk van de meerenner ook nog op welke positie diegene meerent. In sommige gevallen kan het behoorlijk helpen om voor de loper mee te rennen
Grappig, zo klampte ik de laatste 2 kms van de HM telkens aan bij iemand die even een lekker sneller tempo had. Die stopten alleen allemaal telkensDán maar alleen.
![]()
Ik was er in het Kralingse Bos wel behoorlijk klaar mee, en dan is alle afleiding eigenlijk wel welkom. Zéker daar!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen. Ik zou nl zelf een beetje scheiterig zijn om mee te rennen. Maar vooral een stukje op sleeptouw nemen helpt denk ik wel
Grappig, zo klampte ik de laatste 2 kms van de HM telkens aan bij iemand die even een lekker sneller tempo had. Die stopten alleen allemaal telkensDán maar alleen.
okay coolquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:49 schreef DeeBee het volgende:
Ritjes in de lift gaan mee op je afstand en gemiddelde enzo, op de kaartjes goed te herkennen aan de kaarsrechte lijntjes.ik ben benieuwd! Ga het morgen gewoon proberen...
![]()
Houden we daar rekening meequote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik was er in het Kralingse Bos wel behoorlijk klaar mee, en dan is alle afleiding eigenlijk wel welkom. Zéker daar!
Twink, veel plezier daar!![]()
ik heb in-ears van sennheiser die blijven hangen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:34 schreef Wave103 het volgende:
Wat voor oortjes gebruiken jullie om met muziek in te rennen? Normale oortjes blijven zonder sporten in mijn (grote) oren al nauwelijks zitten.. Dus, earhooks, nekbanden?
Maar. Om in FOK! gadgetstijl te blijven: Er bestaan ook Yurbuds! Google daar maar eens op![]()
![]()
Yeahquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:04 schreef Twinky het volgende:
[..]
ik heb in-ears van sennheiser die blijven hangen.
Maar. Om in FOK! gadgetstijl te blijven: Er bestaan ook Yurbuds! Google daar maar eens op
Ik ookquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:04 schreef Twinky het volgende:
[..]
ik heb in-ears van sennheiser die blijven hangen.Ik koop meestal doppen van rond de 15 euro, want langer dan een jaar doe ik er toch nooit mee
(Kabelbreuk)
![]()
Ik gebruik deze al een jaar of 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Mij werd deze laatst aangeraden hier
plaatje doet het niet maar het is de sennheiser-mx-685-sports-in-earI solemnly swear i'm up to no good![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mij werd deze laatst aangeraden hier
plaatje doet het niet maar het is de sennheiser-mx-685-sports-in-ear
Deze?![]()
voor degene die me missenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben even taperenInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:25 schreef Jumparound het volgende:
voor degene die me missenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
ik ben even taperen![]()
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd!!
![]()
voor degene die me missenWat een poppetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
ik ben even taperen![]()
Gefeliciteerd!I solemnly swear i'm up to no good![]()
voor degene die me missenDat is een hele goede reden om te taperen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
ik ben even taperen
Gefeliciteerd
voor degene die me missenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
ik ben even taperen![]()
![]()
![]()
Schattig! nogmaals gefeliciteerd!!!!![]()
voor degene die me missenMooie reden om te taperenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
ik ben even taperen![]()
Gefeliciteerd!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
gefeliciteerd Mrs. & Mr.Jump!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
voor degene die me missenGefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
ik ben even taperen![]()
Dank jullie allen.
Deze korte intermezzo gaat me de kop kosten op de hilversum 10 km
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
voor degene die me missenGefeliciteerd !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
ik ben even taperen![]()
![]()
Ach, je hebt nog 18 jaar smoezen nodig om het huis even uit te kunnenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:34 schreef Jumparound het volgende:
Dank jullie allen.
Deze korte intermezzo gaat me de kop kosten op de hilversum 10 km![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:34 schreef Twinky het volgende:
[..]
Ach, je hebt nog 18 jaar smoezen nodig om het huis even uit te kunnen
Ecosia
voor degene die me missenNawww!! Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
ik ben even taperen![]()
Gefeliciteerd Jump!"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Lekkere baantraining gedaanSuperconstant gelopen in elk geval op rondetijden/minuten: kwam elke keer nagenoeg op 't zelfde punt uit (3 minuten was anderhalf rondje, 4 minuten 2 rondjes en 2 minuten 1 rondje
)
http://www.endomondo.com/workouts/311725775/881511
Nu lekker doesjen
Ja doei.![]()
4 minuten over 800 meter is ook een lekker tempo zegquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
Lekkere baantraining gedaanSuperconstant gelopen in elk geval op rondetijden/minuten: kwam elke keer nagenoeg op 't zelfde punt uit (3 minuten was anderhalf rondje, 4 minuten 2 rondjes en 2 minuten 1 rondje
)
http://www.endomondo.com/workouts/311725775/881511
Nu lekker doesjen
jij hebt echt veel vooruitgang geboekt!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Iets te fanatiek naar huis gerend vanmiddag. Maar het was lekker weer en het weekend is er!
Het verval valt me nog mee. Zo rond km 10 kreeg ik wat last van m'n maag, hetgeen ik wijt aan het niet helemaal handig plannen van m'n lunch. Bleef er thuis ook nog wel een tijdje last van hebben. Kuiten branden ook een beetje, dus dat zal morgen wel spierpijn worden. Volgende keer weer verstandig lopen!
http://www.endomondo.com/workouts/311730619/14083692It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Je had er een aardig tempo in zitten idd! Mooi loopje!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:58 schreef Cynic het volgende:
Iets te fanatiek naar huis gerend vanmiddag. Maar het was lekker weer en het weekend is er!
Het verval valt me nog mee. Zo rond km 10 kreeg ik wat last van m'n maag, hetgeen ik wijt aan het niet helemaal handig plannen van m'n lunch. Bleef er thuis ook nog wel een tijdje last van hebben. Kuiten branden ook een beetje, dus dat zal morgen wel spierpijn worden. Volgende keer weer verstandig lopen!
http://www.endomondo.com/workouts/311730619/14083692"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Is met intervallen hè? Dus met rust ertussenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:41 schreef Jumparound het volgende:
[..]
4 minuten over 800 meter is ook een lekker tempo zeg
jij hebt echt veel vooruitgang geboekt!dat houd ik nog geen 5km vol, zeg maar
Maar het gaat wel lekker verder ja!
Tevens, zag ik net, over de 400km heen dit jaar. Ook niet verkeerd!
Ja doei.![]()
Qua cijfertjes ziet het inderdaad wel aardig uit, maar ik merk dat ik best veel moeite heb om me een beetje in te houden. Het was de bedoeling om gewoon rustig naar huis te rennen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:05 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Je had er een aardig tempo in zitten idd! Mooi loopje!It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Van harte Ja
@Cynic: ik word al moe als ik alleen maar naar je statistieken kíjk
@Moblo: je werd duizelig en bent toen de andere kant op gaan rennen?Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
voor degene die me missenGefeliciteerd JumparoundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
ik ben even taperen![]()
![]()
warming up en cooling down doen we altijd in tegengestelde richtingquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:14 schreef flipsen het volgende:
Van harte Ja
@Cynic: ik word al moe als ik alleen maar naar je statistieken kíjk
@Moblo: je werd duizelig en bent toen de andere kant op gaan rennen?
Ja doei.![]()
nog niet nee, maar dat komt welquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is met intervallen hè? Dus met rust ertussendat houd ik nog geen 5km vol, zeg maar
Maar het gaat wel lekker verder ja!
Tevens, zag ik net, over de 400km heen dit jaar. Ook niet verkeerd!
Ecosia
Begin nu wel heel erg te merken hoeveel ik ook bij het voetballen heb aan het hardlopen. Merkte gisteren al weer met de training dat ik nog flink door kon gaan toen anderen aan het klagen waren dat het wel genoeg geweest was![]()
![]()
voor degene die me missen* Daywalk3r jumps aroundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
ik ben even taperenGefeliciteerd!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gefeliciteerd Jump!
Over cricket gesproken. Ik heb één wedstrijd bezocht in mijn leven, maar dat was dan wel meteen op Lord's.![]()
Veel plezier!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:57 schreef Twinky het volgende:
[..]
okay coolik ben benieuwd! Ga het morgen gewoon proberen...
Dit soort gave logjes krijg je ermee: http://connect.garmin.com/activity/428672576
Jammer dat rdam zo'n eind rijden is voor mij, anders had ik de marathon helden graag binnen geloodst.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Godzijdank kan ik dit jaar gewoon lekker gaan kijken bij de marathon ipv hem zelf te moeten lopen.
Denk dat ik serieus wel even ga kijken, als het weer een beetje lekker is gewoon op de fiets toeren en op een paar plekken de toplopers zien en evt. wat bekenden aanmoedigen.
Nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mijn vader werd 24 jaar geleden vader. Telt dat ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
ik ben even taperen
Gefeliciteerd!![]()
Gefeliciteerd Jump en Neo
Ik sla mijn loopje van vandaag nog maar even over voor de zekerheid. Ik voel me op zich wel weer goed, maar ik heb nog niet echt echt normaal gegeten en ik ben ook nog niet buiten geweest sinds mijn kortstondige maar zeer innige relatie met het huisporcelijn.
Niet dat ik ook maar iets kan winnen met de duurloop van vandaag
Gefeliciteerd Jump en Neo. En ook Yur gefeliciteerd met het verbreken met zijn relatie met het huisporcelijn.![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:39 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Gefeliciteerd Jump en Neo. En ook Yur gefeliciteerd met het verbreken met zijn relatie met het huisporcelijn.
Thanks Cowboy
Nooit gedacht, maar het is geluktIk heb vandaag mijn 1e 5 km achter elkaar gelopen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Tof!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:01 schreef miss_sly het volgende:
Nooit gedacht, maar het is geluktIk heb vandaag mijn 1e 5 km achter elkaar gelopen
Gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal
Voelt lekker he?
Jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Tof!Gefeliciteerd met deze mooie mijlpaan
Voelt lekker he?Heerlijk! Ik ben trots op mezelf, maar buiten dat voel ik me ook echt heerlijk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Genietenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
JaHeerlijk! Ik ben trots op mezelf, maar buiten dat voel ik me ook echt heerlijk!
Lekker gevoel is dat jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:01 schreef miss_sly het volgende:
Over twee uur mn laatste echte test voor Rotterdam. Vandaag wordt vastgesteld op welk tempo ik dan ga vertrekken.![]()
Goed bezig!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
JaHeerlijk! Ik ben trots op mezelf, maar buiten dat voel ik me ook echt heerlijk!
Hier gisteravond een spinningmarathon gehad, alle loopgerelateerde pijntjes zijn weg, maar mijn benen voelen nogal zwaar aan. Toch maar niet lopen vandaag.![]()
Bedankt voor de felicitatiesen Jump natuurlijk ook gefeliciteerd
En natuurlijk iedereen die mijlpalen heeft bereikt: goed bezig
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
gefeliciteerd, mooie mijlpaal!!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:01 schreef miss_sly het volgende:
Goed bezig, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:01 schreef miss_sly het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:01 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd! Heerlijk gevoel is dat hè!
En ook aan Neo en Jump de welgemeende felicitaties.
Ik ga zometeen ook weer even de benen strekken. Maar eerst moet het ophouden met regenen.![]()
Ik wil ook! Sinds dinsdag niet gelopen, was donderdag te moe en gisteren te druk. Maar morgen is Rondje Nederland dus nu gaan lopen is niet handig en daarnaast ben ik druk genoeg vandaag zonder hardlopen.![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:01 schreef miss_sly het volgende:
***![]()
Hardlopen voor het goede doel
http://www.tilburgtenmile(...)holen-in-oeganda.htm
I'm in
@RD voor in de OP:
1
2[b]datum - [url=http://www.tilburgtenmiles.nl/nieuws/4e-trappistenloop-puur-voor-scholen-in-oeganda.htm]Trappistenloop (Tilburg)[/url][/b]
[*] GuardMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ik heb me ook net ingeschrevenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:03 schreef Guard het volgende:
Hardlopen voor het goede doel
http://www.tilburgtenmile(...)holen-in-oeganda.htm
I'm in
@RD voor in de OP:
[ code verwijderd ]![]()
en een week al niet gelopen![]()
![]()
Yeah!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:01 schreef miss_sly het volgende:
Goed gedaan! En nu genieten
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:14 schreef Fa-tum het volgende:
[..]
haha ja, dit wordt mijn eerste loopjemijlpaal
Zo vanavond lesje 12 lopen. De lessen van volgende week herhaal ik de week erop omdat ik het gehele weekend waarschijnlijk niet kan lopen vanwege scouting. En ik denk dat het af en toe ook geen kwaad kan om een week dubbel te lopen toch?I solemnly swear i'm up to no good![]()
nee hoor herhaling is nooit slecht..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo vanavond lesje 12 lopen. De lessen van volgende week herhaal ik de week erop omdat ik het gehele weekend waarschijnlijk niet kan lopen vanwege scouting. En ik denk dat het af en toe ook geen kwaad kan om een week dubbel te lopen toch?life goes on.. be proud of yourself!![]()
En over lopen gesproken, ga zo maar eens de sambucas van gisteravond verwerken..
Oke topquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee hoor herhaling is nooit slecht..nog eens navraag gedaan en er is daar echt geen gelegenheid om te douchen. Dus dat leek me een beetje ranzig haha.
Net terug van de 3e les. 4x3 min lopen, 2 min wandelen.
Wandelen in de groep is slenteren, doodlopen.
Ow en Ik heb t gelopen, dr waren er van de groep bij die de laatste 3 min zijn gaan wandelen.
* Ynske is fucking trots!Today is life -
Dale Carnegie![]()
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Well done!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:37 schreef Ynske het volgende:
Ow en Ik heb t gelopen, dr waren er van de groep bij die de laatste 3 min zijn gaan wandelen.
* Ynske is fucking trots!I solemnly swear i'm up to no good![]()
Vind ik leukquote:Beste Yuki,
Hartelijk welkom als nieuwe abonnee van Runner's World, het blad voor iedereen die van hardlopen houdt.
U heeft gekozen voor de aanbieding: Halfjaarabonnement en RW Hardlopers kookboek.Vind ik ook leuk!!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:37 schreef Ynske het volgende:
* Ynske is fucking trots!![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
k vond t heel lief van de trainer, tegen wie ik vorige week uitgesproken had dat t in mn hoofd mis ging, dat hij vandaag met regelmaat bij me kwam lopen.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Klinkt alsof er lekkere recepten instaanquote:
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Dat is fijnquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:42 schreef Ynske het volgende:
k vond t heel lief van de trainer, tegen wie ik vorige week uitgesproken had dat t in mn hoofd mis ging, dat hij vandaag met regelmaat bij me kwam lopen.en knap dat je het zo hebt kunnen uitlopen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
That magical momentquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:01 schreef miss_sly het volgende:
Vanochtend bij de fysio geweest, die heeft me aardig gepijnigd![]()
we zijn gewoon even van voren af aan begonnen met dingen checken. Ik sta een stuk rechter dan eerst, dat is positief. Maar die pijn tijdens het hardlopen natuurlijk niet. Ze heeft me gemasseerd, fucking pijnlijk, kon er niet doorheen ontspannen
oefening meegekregen om die spieren te trainen/op te rekken, hoop dat het helpt
lopen mag nog niet, volgende week moet ik wel even mijn hardloopschoenen meenemen.
With four other people
And aliens![]()
Werd wakker met een goede koppijn. Dus vertrek iets later dan gepland. Nog even koffie naar binnen werken, brunchen, dat laten zakken en dan maar eens op pad. Het weer is er in elk geval ideaal voor, zo lijkt het!Ja doei.![]()
Veel plezier zo! Hier hetzelfde plan, alleen dan zonder hoofdpijn. Hopen dat 6 uur slaap genoeg is voor lekker lopen geh..![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:37 schreef Ynske het volgende:
* Ynske is fucking trots!![]()
![]()
Het is lekker weer inderdaad (hopelijk aan de andere kant van de plas ook voor je, motorbloempje)! Net 10km gelopen, op 2 seconden na net niet onder het uur. Grrrrrr. Nu even wat eten en dan naar de runners-winkel om te kijken of ze iets hebben (een sok, een middel, een advies) voor m'n blaarvoet.
En ik blijf toch wel bij vlagen mijn rechterknie voelen als ik een niet al te spannende beweging maak. Een scherp bochtje bijvoorbeeld. Al neem ik die heel voorzichtig, dan nog lijkt er iets in mijn knie fout te schieten, heb ik er even last van en voel ik het daarna niet meer.
Last but not least eenvoor Ynske.
![]()
Ik weet eigenlijk het antwoord al hoor, maar tóch even vragen. Aangezien week 5 geheel en al zonder problemen ging (behalve hondenprobleem) en ik ervan overtuigd ben de 2,5 km van week 7 zonder problemen in 1x te kunnen lopen, zit ik eraan te denken om heel week 6 over te slaan. Die 2x 12 lukt ook wel en ik heb geen zin om dan 2x rustig aan te doen met maar 3x 5, terwijl ik voel klaar te zijn voor de 2,5 km. Doen? Niet doen? HELLUP!!quote:week 5
training 1 10' 3' 10' 3'
training 2 10' 2' 10' 2'
training 3 10' 1' 10' 1'
week 6
training 1 12' 2' 12' 2'
training 2 5' 1' 5' 1' 5' 1'
training 3 5' 1' 5' 1' 5' 1'
week 7
training 1 2,5 km (eigenlijk 1,5 mijl, loop het schema voor 3 mijl)
training 2 6' 1' 6' 1' 6' 1'
training 3 rustdagIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik zou het rustig aan op blijven bouwen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:44 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk het antwoord al hoor, maar tóch even vragen. Aangezien week 5 geheel en al zonder problemen ging (behalve hondenprobleem) en ik ervan overtuigd ben de 2,5 km van week 7 zonder problemen in 1x te kunnen lopen, zit ik eraan te denken om heel week 6 over te slaan. Die 2x 12 lukt ook wel en ik heb geen zin om dan 2x rustig aan te doen met maar 3x 5, terwijl ik voel klaar te zijn voor de 2,5 km. Doen? Niet doen? HELLUP!!I solemnly swear i'm up to no good![]()
Maar ik wil die 2,5km NU lopen en niet nog een hele week wachtenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zou het rustig aan op blijven bouwen.
_MvN_ is ook lekker bezig trouwens, bijna klaar met 21km!Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik wil ook weleens watquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:45 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar ik wil die 2,5km NU lopen en niet nog een hele week wachten
Je enthousiasme is heel goed, en dat moet je vasthouden... evenals je geduld.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:45 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar ik wil die 2,5km NU lopen en niet nog een hele week wachtenNiet te hard van stapel lopen, opbouwen, opbouwen, opbouwen. Vliegen is voor later. Anders kom je jezelf straks tegen en zet je jezelf eerder 2 weken op achterstand dan dat je jezelf een week voorsprong geeft. Ongeacht of je die 2,5 km nu aan kan of niet. Zekere voor het onzekere en zo. En die week is zo voorbij!
![]()
Drukke ochtend gehad. Nu 'moet' ik vanmiddag nog 'even' 20KM lopen. Lijkt wel beter weer dan vanochtend dus dat is een pluspunt. En ik ga het rondje, gelet op de wind, andersom lopen.
Over een half uurtje de deur maar eens uit.![]()
Ja, dat wil ik dus allemaal niet horen heMaar ok, ga wel braaf week 7 doen
![]()
Kan alleen niet beloven dat ik daar een hele week over ga doen...
Je hoeft mij ook niks te beloven. Maar wat is een zo'n weekje nouquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:51 schreef flipsen het volgende:
Ja, dat wil ik dus allemaal niet horen heMaar ok, ga wel braaf week 7 doen
![]()
Kan alleen niet beloven dat ik daar een hele week over ga doen...
Er staat een behoorlijke wind. De eerste 6 KM was het aardig doorbikkelen op het open stuk. Erna kun je toch wel gaan genieten. Ik ben de zaterdag goed begonnen in elk geval![]()
http://www.endomondo.com/workouts/311911386/11790891"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Het ging ook erg lekkerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:47 schreef flipsen het volgende:
_MvN_ is ook lekker bezig trouwens, bijna klaar met 21km!
Tof!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:14 schreef Fa-tum het volgende:
[..]
haha ja, dit wordt mijn eerste loopje
Heb de Trappistenloop nog niet eerder gedaan, maar de loopgroep van m'n sportschool was er zo lyrisch over dus die zaten in de sportschool heel zenuwachtig met tablets en smartphones klaar om zich in te schrijven en daarna meteen een duurloop te doen. Ik ben niet geweest, heb lekker thuis achter de laptop mezelf ingeschreven maar wist niet dat het zo'n uniek en populair evenement is dat het binnen 10 minuten was 'uitverkocht'!En nu lees ik op Facebook al berichten van enkele loopvrienden waar het niet gelukt is.
Ben benieuwd hoor!![]()
Mooie mijlpaal.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:01 schreef miss_sly het volgende:
![]()
Sorry voor onderstaande post met nogal hoog "kijk mij goed bezig zijn" ego gehalte, maar ik moet het even kwijt...
Ik heb het eindelijk door
"Langzaam" hardlopen![]()
Ik was gisteren maar eens de stad ingegaan, en heb mogen leren dat minder drinken en meer trainen je alcoholtolerantie geen goed doet![]()
Dus vanochtend besloten om al die empty carbs van gisterenavond maar eens aan het werk te zetten en te gaan lopen. Moest toch al op tijd eruit om in te schrijven voor de Trappistenloop.
Lange tight en shirtje aan en gaan. Maar eens rustig begonnen voor de verandering, want ik had eigenlijk nog geen plan hoe ver en hoe lang ik zou gaan. Iig richting Oude Warande (mijn trainingsbos) en dan zou ik wel zien. Daar aangekomen ging het wel lekker eigenlijk, dus ipv een paar rondjes in het bos maar doorgelopen en het fietspad opgedraaid wat mij richting LDL routes bracht. Nou dan gaan we dus een LDL doen.
Heerlijk! Ik liep voor mijn doen echt langzaam, en voor het eerst gaf ik er werkelijk geen zak om. Maakt mij dat nu uit dat ik langzaam loop, het er niet uitziet, wat anderen van mij denken.. Ook het "if it ain't hurting you're not trying hard enough" kon ik lekker uit mijn kop zetten (ik kan nog wel even teren op de laatste paar km's van de CPC qua hurting). Super constant gelopen, qua hartslag iig. Heerlijk zo rond de 125 bpm gelopen, die vertbranding eens lekker aan het werk zetten. Op 10 km liep ergens langs de snelweg, en het ging zo lekker, ik had het gevoel dat ik nog wel uren verder kon lopen. Werd nog even getoeterd naar me vanaf de snelweg en ik dacht: "je kan maar beter toeteren omdat ik zo goed bezig ben". En op dat moment wist ik eigenlijk zeker: ik ben begonnen aan mijn marathontraining
Kortom er kan vastgesteld worden dat ik een runners high heb ervaren
Uiteindelijk een mooie 18 km net onder de 2 uur, toptraining
Ook nog zo'n afgetrainde spijker in zijn tempoloop (compleet met metronoom-piepjes vanuit zijn horloge) die nog tijd en adem over heeft om me een welgemeend goedemorgen te wensen, mooi volk die hardlopers
Lekker GuardDat langzaam-aan heeft voor mij ook bijzonder goed geholpen (ok, op een geheel ander niveau, maar toch!).
Bedacht me trouwens dat we donderdagochtend vertrekken voor 6 weken werken/plezier in PeruEn volgens mij wordt het lastig lopen in de jungle (de eerste dagen), dus ik MOET die 2,5 km vóór donderdag gefixed hebben. Dus ik sla dan training 2 of 3 van week 6 over, dat lijkt me nog niet zo problematisch
Dit zijn de beste trainingenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:16 schreef Guard het volgende:
Sorry voor onderstaande post met nogal hoog "kijk mij goed bezig zijn" ego gehalte, maar ik moet het even kwijt...
Ik heb het eindelijk door
"Langzaam" hardlopen![]()
Ik was gisteren maar eens de stad ingegaan, en heb mogen leren dat minder drinken en meer trainen je alcoholtolerantie geen goed doet![]()
Dus vanochtend besloten om al die empty carbs van gisterenavond maar eens aan het werk te zetten en te gaan lopen. Moest toch al op tijd eruit om in te schrijven voor de Trappistenloop.
Lange tight en shirtje aan en gaan. Maar eens rustig begonnen voor de verandering, want ik had eigenlijk nog geen plan hoe ver en hoe lang ik zou gaan. Iig richting Oude Warande (mijn trainingsbos) en dan zou ik wel zien. Daar aangekomen ging het wel lekker eigenlijk, dus ipv een paar rondjes in het bos maar doorgelopen en het fietspad opgedraaid wat mij richting LDL routes bracht. Nou dan gaan we dus een LDL doen.
Heerlijk! Ik liep voor mijn doen echt langzaam, en voor het eerst gaf ik er werkelijk geen zak om. Maakt mij dat nu uit dat ik langzaam loop, het er niet uitziet, wat anderen van mij denken.. Ook het "if it ain't hurting you're not trying hard enough" kon ik lekker uit mijn kop zetten (ik kan nog wel even teren op de laatste paar km's van de CPC qua hurting). Super constant gelopen, qua hartslag iig. Heerlijk zo rond de 125 bpm gelopen, die vertbranding eens lekker aan het werk zetten. Op 10 km liep ergens langs de snelweg, en het ging zo lekker, ik had het gevoel dat ik nog wel uren verder kon lopen. Werd nog even getoeterd naar me vanaf de snelweg en ik dacht: "je kan maar beter toeteren omdat ik zo goed bezig ben". En op dat moment wist ik eigenlijk zeker: ik ben begonnen aan mijn marathontraining
Kortom er kan vastgesteld worden dat ik een runners high heb ervaren
Uiteindelijk een mooie 18 km net onder de 2 uur, toptraining
Ook nog zo'n afgetrainde spijker in zijn tempoloop (compleet met metronoom-piepjes vanuit zijn horloge) die nog tijd en adem over heeft om me een welgemeend goedemorgen te wensen, mooi volk die hardlopers
Tof!
Heb de Trappistenloop nog niet eerder gedaan, maar de loopgroep van m'n sportschool was er zo lyrisch over dus die zaten in de sportschool heel zenuwachtig met tablets en smartphones klaar om zich in te schrijven en daarna meteen een duurloop te doen. Ik ben niet geweest, heb lekker thuis achter de laptop mezelf ingeschreven maar wist niet dat het zo'n uniek en populair evenement is dat het binnen 10 minuten was 'uitverkocht'!En nu lees ik op Facebook al berichten van enkele loopvrienden waar het niet gelukt is.
Ben benieuwd hoor!
[/quote]
waaat? uitverkocht, das snel!
ik moet toegeven ik wilde deze zo graag dat ik de wekker op 10.00uur had gezet.
[ Bericht 16% gewijzigd door Fa-tum op 22-03-2014 13:31:16 ]![]()
Ik zag het op FB staan, en maar meteen in de agenda gezet. Slechts 300 die mee mogen doen, en gezien de enorme populariteit van loopevenementen de laatste tijd dacht ik wel dat dit snel zou gaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Tof!
Ben benieuwd hoor!
Maar ik wilde daar perse aan meedoen, super plek om eens te lopen daar![]()
Leuk dat we een kleine Fok! afvaardiging daar hebben
oh ja vandaag was ook dag 100 van mijn hardloopleven
feliquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:26 schreef Guard het volgende:
oh ja vandaag was ook dag 100 van mijn hardlooplevenen feli
ik ga de 5 km doen bij de trappisten ik denk jij een stukje verder?![]()
Ik weet het eigenlijk nog niet, misschien ga ik wel een aanval doen op mijn pr op de 5.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:29 schreef Fa-tum het volgende:
[..]
felien feli
ik ga de 5 km doen bij de trappisten ik denk jij een stukje verder?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Fuck, zitten doet gewoon pijn nu
With four other people
And aliens![]()
Ehm, van het hardlopen of zit je in het verkeerde subforum?quote:
Haha ik hield me in..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ehm, van het hardlopen of zit je in het verkeerde subforum?![]()
Fijn dat het zo lekker ging, Guard!
Ik zie net Swets z'n drankfles op tafel staan.. HIj is al bijna een half uur op weg voor z'n 20km
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Van het bezoekje aan de fysio waar ik heen ga omdat het hardlopen pijn doetquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ehm, van het hardlopen of zit je in het verkeerde subforum?
With four other people
And aliens![]()
Ok, NU de deur uit voor mijn ochtendwandelingetje van 2x12 (nog voor het ontbijt, hm...)quote:Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:03 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ok, NU de deur uit voor mijn ochtendwandelingetje van 2x12 (nog voor het ontbijt, hm...)
Flipsen, 1 training kun je wel overslaan, en over een poos wellicht nog wel een x 1. Maar ga niet gelijk een week overslaan. Het zal misschien wel kunnen maar beter van niet.
@guard Fijn. Ik moest in het begin ook ff wennen om op 6:30 te lopen ipv 6:00, maar ben er snel aan gewend en heb het idee dat snelheid en afstand me nu makkelijker afgaat. Dus gewoon blijven doen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Goed bezig allemaal! Hier ging de traiing erg matig.. Rondje maar korter gemaakt ivm niet lekker in de pas komen en een hagelbui![]()
Ach, morgen maar een rustig dagje en maandag weer vlammen!![]()
![]()
Uitstelgedrag, dat brunchen.en nu zit ik me een partij te boeren. Fijn.
Zo maar 's omkleden, en mezelf voor blijven houden niet zenuwachtig te zijn. Heus.Ja doei.![]()
Top! Dus je bent er helemaal klaar voor?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:44 schreef spiritusbus het volgende:
Blij blij
Laatste serieuze test van 30 km ging goed
Ik kom misschien wel ff kijken danquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zag het op FB staan, en maar meteen in de agenda gezet. Slechts 300 die mee mogen doen, en gezien de enorme populariteit van loopevenementen de laatste tijd dacht ik wel dat dit snel zou gaan.
Maar ik wilde daar perse aan meedoen, super plek om eens te lopen daar![]()
Leuk dat we een kleine Fok! afvaardiging daar hebben![]()
![]()
Zeker. Ook nog even een wijze les meegepikt: Niet gaan versnellen na 20km, hoe lekker de benen ook voelenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:27 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Top! Dus je bent er helemaal klaar voor?![]()
![]()
Feliz y contentoGing prima (hoewel Endomondo een beetje traag op gang kwam, moet daar toch iets anders op verzinnen met een losse timer ofzo). Jullie kunnen in ieder geval niet zeggen dat ik te snel gestart ben
Maar na de 2x 12 minuten had ik echt nog over en heb toen maar de 4km volgerénd om ook het gemiddelde nog wat naar beneden te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel wat last van schuurplekken op niet nader te noemen plaatsen, das knap vervelendIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Zat de hele tijd te wachten om te gaan rennen om eerst jou nog even toe te schreeuwen via Endomondo. Nu ben ik al terug en jij nog steeds niet aan de gang?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
Uitstelgedrag, dat brunchen.en nu zit ik me een partij te boeren. Fijn.
Zo maar 's omkleden, en mezelf voor blijven houden niet zenuwachtig te zijn. Heus.
Nou. Dat hardloopschoenen halen ging gister anders dan gepland. Op zich ging het goed hoor. Maar lopen kan ik voorlopig even niet denk ik. Ik eindigde in het ziekenhuis.
Maar goed. Ik ging gister samen met Gogo naar Lopers Company, want ik wilde nieuwe schoenen. Op zich wilde ik gewoon de opvolger van de Mizuno Wave Inspire 9 die ik nu heb, tenzij de verkoper het idee had dat ik iets anders nodig had. Hij liet me eerst een stukje lopen op de Inspire 10 en dat is het enige dat hij op video opnam. Hij zag dat ik alleen met rechts wat proneerde en wilde me dus geen anti-pronatieschoen verkopen, maar weer de schoen met wat extra ondersteuning die ik nu ook aan had. Maar die Mizuno zat niet echt lekker.
Daarna de Brooks Adrenaline 14 aan gehad. Zat super. En wat een demping in de voorvoet! Nog een paar Asics aan gehad die niet lekker liepen. En de verkopen durfde me ook wel neutrale schoenen te verkopen, dus ook nog de Brooks Transcendent aangehad, maar die vond ik zelf een beetje raar lopen.
Uiteindelijk de winkel uitgegaan met de Brooks Adrenaline GTS 14.
Daarna naar huis fietsen. Dat ging niet handig. Ik kwam met mijn knie tegen de schoenendoos, die tegen mijn stuur en daar vloog mossel over het asfalt. 112 gebeld. Met de ambulancedienst naar de Spoedeisende Hulp. Foto's, niks gebroken, verdoving, inspectie van pezen en spieren in mijn hand, een en ander beschadigd, maar de chirurg zei dat het vanzelf zou gaan helen. Uiteindelijk 4 hechtingen in mijn hand/pink. AuwSPOILER: PAS OP, NIET VOOR TERE ZIELTJESOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:02 schreef mosselmossel het volgende:
Nou. Dat hardloopschoenen halen ging gister anders dan gepland. Op zich ging het goed hoor. Maar lopen kan ik voorlopig even niet denk ik. Ik eindigde in het ziekenhuis.
Maar goed. Ik ging gister samen met Gogo naar Lopers Company, want ik wilde nieuwe schoenen. Op zich wilde ik gewoon de opvolger van de Mizuno Wave Inspire 9 die ik nu heb, tenzij de verkoper het idee had dat ik iets anders nodig had. Hij liet me eerst een stukje lopen op de Inspire 10 en dat is het enige dat hij op video opnam. Hij zag dat ik alleen met rechts wat proneerde en wilde me dus geen anti-pronatieschoen verkopen, maar weer de schoen met wat extra ondersteuning die ik nu ook aan had. Maar die Mizuno zat niet echt lekker.
Daarna de Brooks Adrenaline 10 aan gehad. Zat super. En wat een demping in de voorvoet! Nog een paar Asics aan gehad die niet lekker liepen. En de verkopen durfde me ook wel neutrale schoenen te verkopen, dus ook nog de Brooks Transcendent aangehad, maar die vond ik zelf een beetje raar lopen.
Uiteindelijk de winkel uitgegaan met de Brooks Adrenaline GTS 14.
[ afbeelding ]
Daarna naar huis fietsen. Dat ging niet handig. Ik kwam met mijn knie tegen de schoenendoos, die tegen mijn stuur en daar vloog mossel over het asfalt. 112 gebeld. Met de ambulancedienst naar de Spoedeisende Hulp. Foto's, niks gebroken, verdoving, inspectie van pezen en spieren in mijn hand, een en ander beschadigd, maar de chirurg zei dat het vanzelf zou gaan helen. Uiteindelijk 4 hechtingen in mijn hand/pink. AuwHe bahSPOILER: PAS OP, NIET VOOR TERE ZIELTJESOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig kan het herstellen, maar prettig is het niet.
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2014 15:04:48 ]![]()
iek Mossel...
gelukkig valt het nog mee, had erger kunnen zijn.
Mooie sloffen
Korte duurlooptrainingen zijn erg geschikt om verder te leren lopen zonder onderweg te eten en te drinken. Dus dat komt goed uit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:51 schreef E.T. het volgende:
Fijn dat het zo lekker ging, Guard!
Ik zie net Swets z'n drankfles op tafel staan.. HIj is al bijna een half uur op weg voor z'n 20km![]()
En het is niet heel warm, dus als ie rustig doet moet het lukkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:09 schreef pijll het volgende:
[..]
Korte duurlooptrainingen zijn erg geschikt om verder te leren lopen zonder onderweg te eten en te drinken. Dus dat komt goed uit.![]()
![]()
Oef, dat ziet er inderdaad niet fijn uit mossel
Fuck man, dat is ff FLINK balen. Nu kun je die mooie nieuwe schoenen niet uitproberen.quote:
Enig idee hoe lang je niet kunt/ wilt hardlopen?
In ieder geval beterschap!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: