godver. ik moest lachenquote:
quote:
Wie iemand de titel van het orgelmuziekje erachter?...quote:
quote:
Had je gedroomd. Dit is er eentje uit één van de weinige bevolkingsgroepen waarvoor geldt dat de werkelijkheid erger is dan de vooroordelenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:05 schreef boriq het volgende:
Dit moet gewoon een of ander satirisch programma zijn![]()
Zoek op Klaus Wunderlich.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:58 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Wie iemand de titel van het orgelmuziekje erachter?...
dat tonen zijn 8000 filmpjes wel aanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je gedroomd. Dit is er eentje uit één van de weinige bevolkingsgroepen waarvoor geldt dat de werkelijkheid erger is dan de vooroordelen
De mijnbouwsector in Australië of Zuid-Afrika lacht hier echt hard om hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:20 schreef James1988 het volgende:
De Fransen zijn nogal trots op hun goederentrein van anderhalve kilometer lengte, ze hebben weer een filmpje online gegooid:
Je zou toch maar bij een overweg staan wanneer dat ding langskomt
Dat is ook makkelijk daar.. Kilometers spoor zonder ook maar een huis in de buurt of een overweg of wat dan ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De mijnbouwsector in Australië of Zuid-Afrika lacht hier echt hard om hoorDat loopt gewoon naar de 10 km toe. https://www.youtube.com/r(...)n%20the%20world&sm=1
Thnxquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Glen, jongen, ik heb het zo eens allemaal een paar dagen aangelezen, dit is gewoon ruk, niet tof en ik wens je alle goeds om er toch nog een draai aan te geven, dan maar desnoods met badslippers rijden, en ooit kan je een lange neus maken naar die school. Hou je haaks!
Ben je ook mooi klaar mee, daar heb je dan anderhalf jaar lang je best voor gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kwamen niet verder dan een lijstje met bedrijven waar ik langs kon gaan eigenlijk. Vreselijke school.
Dat is een Flessismequote:Op zondag 23 maart 2014 02:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Thnx
Waarom worden het eigenlijk badslippers genoemd?
Dit is de oudste die ik kon vinden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
leuk ook ja, dat WEER het reizigersverkeer dood kan vallen. 20 miljard badslippers zijn vast wel belangrijker
Ja nogal wiedes ookquote:Op zondag 23 maart 2014 09:17 schreef Viezze het volgende:
Als je het saldo overzet terwijl op je oude kaart automatisch opladen nog aan staat dan staat er een dag later weer geld op je kaart
Dat dat ding weer een softwarestoring heeft en waarom hij toch iedere keer nieuwe VIRM's ziet en geen nieuwe Class'en (vermoed ik).quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:05 schreef boriq het volgende:
[..]![]()
Dit moet gewoon een of ander satirisch programma zijn![]()
Wat heeft hij naast het feit dat er een hekje open staat te klagen over die VIRM, ik versta er namelijk geen ene kut van wat hij zegt
Dat is echt onzin, want dat wordt alleen er opgezet als je voor een paaltje langs gaat. Niet langs paaltje is niet opwaarderen.quote:Op zondag 23 maart 2014 09:17 schreef Viezze het volgende:
Als je het saldo overzet terwijl op je oude kaart automatisch opladen nog aan staat dan staat er een dag later weer geld op je kaart
Zag het net, kost me slechts acht minuten extra vanuit Groningenquote:Op zondag 23 maart 2014 12:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
hoei, nu gaat 't even mis.
er rijden vandaag geen treinen tussen Uitgeest en Zaandam. reizigers kunnen omreizen via Haarlem.
echter, is er nu een stroomstoring waardoor er geen treinverkeer is tussen Santpoort Noord en Haarlem. nu mag je omreizen via Hoorn
Sneltrein naar Leeuwarden en dan bus 350 richting Alkmaarquote:Op zondag 23 maart 2014 13:17 schreef b2py het volgende:
[..]
Zag het net, kost me slechts acht minuten extra vanuit Groningen.
Dat wist ik niet, maar misschien checkt TLS wel je saldo na elke transactie. Als het onder bedrag X komt wordt de kaart opgewaardeerd. Het tegoed van een kaart afhalen is ook een transactie, dus dan zou het alsnog (kunnen) gebeuren.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:16 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, want dat wordt alleen er opgezet als je voor een paaltje langs gaat. Niet langs paaltje is niet opwaarderen.
Ik zit in de sneltrein van 14.21 richting Leeuwarden.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sneltrein naar Leeuwarden en dan bus 350 richting Alkmaar
Als ze nu eens gewoon bij die balie dat automatisch opladen meteen even uit konden zetten, dan boeit dat verder niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:22 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, maar misschien checkt TLS wel je saldo na elke transactie. Als het onder bedrag X komt wordt de kaart opgewaardeerd. Het tegoed van een kaart afhalen is ook een transactie, dus dan zou het alsnog (kunnen) gebeuren.
Moet een stevige verstoring zijn wil het tot donderdag duren om te repareren.quote:Haarlem-Alkmaar
Zondag 23 Maart 17:46
Oorzaak
Tussen Santpoort Noord en Haarlem rijden geen treinen door herstelwerkzaamheden.
Er rijden stopbussen tussen Haarlem en Beverwijk.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min. De verstoring is naar verwachting 27 maart rond 4:00 uur verholpen.
Er is vast weer eoa uniek tandwieltje nodig dat in Knoest-Boeginesië gemaakt moet worden door kindertjes van vijf jaarquote:Op zondag 23 maart 2014 17:54 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Moet een stevige verstoring zijn wil het tot donderdag duren om te repareren.
Als Herfte eruit ligt zit je als een rat in de valquote:Op zondag 23 maart 2014 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ben maar blij dat er zoveel alternatieven bestaan
Die bus + Arriva is duurder dan een enkeltje met de NS. En ik heb een weekendvrij dus die moet misbruikt wordenquote:Op zondag 23 maart 2014 13:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sneltrein naar Leeuwarden en dan bus 350 richting Alkmaar
Ja, onder vijf euro wordt automatisch een bedrag er opgezet, afhankelijk wat je instelt. Ik heb geen idee, ik vond het maar karig.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:22 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, maar misschien checkt TLS wel je saldo na elke transactie. Als het onder bedrag X komt wordt de kaart opgewaardeerd. Het tegoed van een kaart afhalen is ook een transactie, dus dan zou het alsnog (kunnen) gebeuren.
27 maart, klopt dit echt of is het een foutje?quote:quote:
Haarlem-Alkmaar
Zondag 23 Maart 17:46
Oorzaak
Tussen Santpoort Noord en Haarlem rijden geen treinen door herstelwerkzaamheden.
Er rijden stopbussen tussen Haarlem en Beverwijk.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min. De verstoring is naar verwachting 27 maart rond 4:00 uur verholpen.
Moet een stevige verstoring zijn wil het tot donderdag duren om te repareren.
Alleen daarom zou er al een spoorlijn Veendam-Stadskanaal-Emmen of Hoogeveen-Hardenberg moeten komenquote:Op zondag 23 maart 2014 18:40 schreef greavy het volgende:
[..]
Als Herfte eruit ligt zit je als een rat in de val![]()
Moet je gaan bussen
Handig is het niet, dat ben ik met je eens. Zoals ReistT ook al zei;quote:Op zondag 23 maart 2014 18:49 schreef b2py het volgende:
[..]
Ja, onder vijf euro wordt automatisch een bedrag er opgezet, afhankelijk wat je instelt. Ik heb geen idee, ik vond het maar karig.
Stel je voor dat het systeem gebruiksvriendelijk wordtquote:Op zondag 23 maart 2014 14:35 schreef ReisT het volgende:
[..]
Als ze nu eens gewoon bij die balie dat automatisch opladen meteen even uit konden zetten, dan boeit dat verder niet.
(Maar dat is natuurlijk weer veel te simpel geacht...)
Wat er ook stuk gaat: een totale stremming van een halve week op z'nquote:Op zondag 23 maart 2014 18:51 schreef Adrie072 het volgende:
Herstelwerkzaamheden Haarlem-Uitgeest
De stroomstoring na blikseminslag op zondagochtend tussen Haarlem en Santpoort Noord
heeft gezorgd voor aanzienlijke schade aan een relaiskast.
Dit herstel gaat enkele dagen duren.
U wordt geadviseerd gebruik te maken van de bus of om te reizen.
Vanaf morgen rijden er bussen tussen Haarlem en Santpoort Noord.
Omreisadviezen:
Doorgaande reizigers tussen (Alkmaar) -Uitgeest en Haarlem kunnen omreizen via Amsterdam Sloterdijk.
Op dit moment verwachten wij dat de werkzaamheden in ieder geval tot en met woensdag 26 maart zullen duren.
Plan uw reis kort van te voren op ns.nl. Onderweg kunt u gebruik maken van Reisplanner Xtra of m.ns.nl
ja dus..........
Ik weet dat het duurder is, maar ik gaf de snelste optiequote:Op zondag 23 maart 2014 18:47 schreef b2py het volgende:
[..]
Die bus + Arriva is duurder dan een enkeltje met de NS. En ik heb een weekendvrij dus die moet misbruikt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |