godver. ik moest lachenquote:
quote:
Wie iemand de titel van het orgelmuziekje erachter?...quote:
quote:
Had je gedroomd. Dit is er eentje uit één van de weinige bevolkingsgroepen waarvoor geldt dat de werkelijkheid erger is dan de vooroordelenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:05 schreef boriq het volgende:
Dit moet gewoon een of ander satirisch programma zijn![]()
Zoek op Klaus Wunderlich.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:58 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Wie iemand de titel van het orgelmuziekje erachter?...
dat tonen zijn 8000 filmpjes wel aanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je gedroomd. Dit is er eentje uit één van de weinige bevolkingsgroepen waarvoor geldt dat de werkelijkheid erger is dan de vooroordelen
De mijnbouwsector in Australië of Zuid-Afrika lacht hier echt hard om hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:20 schreef James1988 het volgende:
De Fransen zijn nogal trots op hun goederentrein van anderhalve kilometer lengte, ze hebben weer een filmpje online gegooid:
Je zou toch maar bij een overweg staan wanneer dat ding langskomt
Dat is ook makkelijk daar.. Kilometers spoor zonder ook maar een huis in de buurt of een overweg of wat dan ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De mijnbouwsector in Australië of Zuid-Afrika lacht hier echt hard om hoorDat loopt gewoon naar de 10 km toe. https://www.youtube.com/r(...)n%20the%20world&sm=1
Thnxquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Glen, jongen, ik heb het zo eens allemaal een paar dagen aangelezen, dit is gewoon ruk, niet tof en ik wens je alle goeds om er toch nog een draai aan te geven, dan maar desnoods met badslippers rijden, en ooit kan je een lange neus maken naar die school. Hou je haaks!
Ben je ook mooi klaar mee, daar heb je dan anderhalf jaar lang je best voor gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kwamen niet verder dan een lijstje met bedrijven waar ik langs kon gaan eigenlijk. Vreselijke school.
Dat is een Flessismequote:Op zondag 23 maart 2014 02:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Thnx
Waarom worden het eigenlijk badslippers genoemd?
Dit is de oudste die ik kon vinden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
leuk ook ja, dat WEER het reizigersverkeer dood kan vallen. 20 miljard badslippers zijn vast wel belangrijker
Ja nogal wiedes ookquote:Op zondag 23 maart 2014 09:17 schreef Viezze het volgende:
Als je het saldo overzet terwijl op je oude kaart automatisch opladen nog aan staat dan staat er een dag later weer geld op je kaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |