De diepste boringen (waterdiepte) worden gedaan offshore Brazilie, dat is maximaal zo'n 2-2,5 km. De diepste boring ooit, in de noordelijke Atlantische Oceaan was wel bits. Zou kunnen dat ze daar wel zo'n waterdiepte gehaald hebben. Maar midden in de Indische Oceaan is niks om naar te boren. Allemaal oceanische korst (basalten en radiolieten).quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:45 schreef eight het volgende:
[..]
Is dat op die diepte überhaupt wel mogelijk?
Tegenwoordig kan dat ja, maar 3.600m is wel het matje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:45 schreef eight het volgende:
[..]
Is dat op die diepte überhaupt wel mogelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fariq had haar (mee)genomen in de cockpit?quote:
Mooie billen dienen getoond te worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:24 schreef Co_OL het volgende:
[..]
dat is het direct zichtbaar voor iedereen
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:17 schreef Co_OL het volgende:
Gevonden
Fly Girls van Digital Playground is ook wel een aanrader om te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heeft ze voor gekke bobbel aan de linker zijkant van haar rugquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Ryanair girl of the month july 2010; Olga.![]()
Puntige knieën ook nog eens.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:43 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Wat heeft ze voor gekke bobbel aan de linker zijkant van haar rug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nee, Tilburgse rechtensletjes zijn beter, wilde je zeggen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:45 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Kon ik niet goed zien, maar een gekke elleboog heeft ze wel. Ik zou haar zeker niet raken.
Jazeker. Die raak ik zeer regelmatig.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, Tilburgse rechtensletjes zijn beter, wilde je zeggen?
Ik begrijp je reactie vanuit je referentiekader veel beter.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:48 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja, zeer zeker. Die raak ik zeer regelmatig.
Hard door mij geraakt denk ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik begrijp je reactie vanuit je referentiekader veel beter.
Maarreh, waar is dat vliegtuig?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:17 schreef Co_OL het volgende:
Gevonden
Nu al de beste post van vrijdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Ondanks dat het zoekgebied een flink stuk is ingekrimpt blijft het enorm groot.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:35 schreef Co_OL het volgende:
Het is erg rustig qua nieuws...inmiddels is het daar licht dus het zal wel weer de zoveelste mislukte poging zijn.
Hebben de molukkers hem gewoon niet, ipv treinen nu vliegtuigen?
Nice! Vooral dat laatste gedeelte is zeer interessant.quote:
Daar is een website van. Ik zal morgen 'ns checken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik kom er net achter dat ik twee vluchten heb gehad in 777-200's van Malaysia airlines. En gezien ze er maar 14 in totaal hebben bestaat er zomaar een kans dat ik er in heb gezeten. Weet iemand waar je de hele vluchtgeschiedenis van vliegtuig 9M-MRO vinden kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |