18 maart - 23.00 De koerswijziging van het vermiste vliegtuig van Malaysia Airlines was ingesteld in de boordcomputer. Het is nog niet duidelijk of dat gebeurd is voor of tijdens de vlucht. De nieuwe ontdekking maakt duidelijk dat de piloten geen abrupte wijziging hebben ingezet.
18 maart - 16.30 Thailand heeft een signaal van een onbekend vliegtuig op de rader opgevangen kort nadat het toestel van Malaysia Airlines was verdwenen. Dat zei een woordvoerder van de Thaise luchtmacht vandaag tegen nieuwszender CNN. Wanhopige familieleden van de Chinese passagiers van het vermiste vliegtuig van Malaysia Airlines hebben vandaag gedreigd met een hongerstaking als de Maleisische autoriteiten niet meer duidelijkheid geven over wat er is gebeurd
18 maart - 15.30 Residents of the remote Maldives island of Kuda Huvadhoo in Dhaal Atoll have reported seeing a "low flying jumbo jet" on the morning of the disappearance of the Malaysia Airlines flight MH370. They said that it was a white aircraft, with red stripes across it – which is what the Malaysia Airlines flights typically look like.
18 maart - 14.00 Investigators have discovered the runways of five airports near the Indian Ocean loaded into Captain Zaharie Ahmad Shah’s home-made flight simulator, a Malay daily reported today.. “The simulation programmes are based on runways at the Male International Airport in Maldives, an airport owned by the United States (Diego Garcia), and three other runways in India and Sri Lanka, all have runway lengths of 1,000 metres.
“We are not discounting the possibility that the plane landed on a runway that might not be heavily monitored, in addition to the theories that the plane landed on sea, in the hills, or in an open space,” the source was quoted as saying.
Although Defence Minister Datuk Seri Hishammuddin Hussein denied yesterday that the plane had landed at US military base Diego Garcia, the source told the daily that this possibility will still be investigated based on the data found in Zaharie’s flight simulator software.
Situatie in het kort:
Sinds zaterdagochtend 8 maart 01:21 (GMT +8) wordt een Boeing 777-200ER van Malaysian Airlines vermist. De laatste waarneming via de transponder vond plaats om deze tijd midden boven de Golf van Thailand. De vlucht opgestegen vanaf Kuala Lumpur International Airport met bestemming Peking (ETA 06:30), verdween van de radar 24 minuten nadat het ACARS-systeem was uitgeschakeld (01:07). Grondradar heeft het vliegtuig om 02:40 waargenomen in de Straat van Malakka ten noordwesten van het Maleise schiereiland. Vermoed wordt dat de bemanning en/of kapers onder de passagiers het vliegtuig doelmatig van de communicatie afgesloten. Het vliegtuig is om 08:11 op satellietbeelden gepingd in een halve cirkel ten noorden en zuiden van KL; boven Centraal-Azië dan wel zo'n 1500 km ten westen van Australië. Het is niet duidelijk of op dit moment het vliegtuig nog in de lucht was of op land is geregistreerd. Het onderzoek spitst zich sinds zaterdag 15 maart toe op de piloten en passagiers aan boord, met als doel de afgelegde route nader te bepalen en de motieven te achterhalen. De Maleisische regering wordt door verschillende landen bekritiseerd om hun lakse, tegenstrijdige en onduidelijke berichtgeving en acties.
Persconferentie Avherald:
• 25 landen zijn betrokken bij de zoekactie, (voorheen waren dit er 14) • Er wordt in de territories van 11 landen gezocht. • Het vliegtuig had de geplande hoeveelheid kerosine aan boord. Er was niets extra's getankt. • Focus is nu op crew en passagiers. • De flight simulators van beide piloten zijn thuis uit elkaar gehaald en op een andere (investigation) plaats weer in elkaar gezet en worden momenteel onderzocht. • Er is geen contact gezocht door eventuele verdachten, geen losgeld of andere zaken ge-eist. • Er was géén uitzonderlijk belangrijke cargo on board. • Het door satellieten ontvangen signaal kan verstuurd zijn terwijl het vliegtuig aan de grond stond. • Piloten hebben niet verzocht samen te vliegen. Kans dat ze beiden in het complot zitten lijkt dus uitgesloten.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerdere kapingen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woord van dank
Iedereen die aan het topic heeft meegewerkt, d.m.v. nieuwslinks, technische kennisoverdracht en nuttige plaatjes en video's wordt hartelijk bedankt.
De OP is het resultaat van ruim 8 dagen hard teamwork en tracht de lezer te informeren van:
• Laatste nieuws - vaak geupdate - bovenaan zodat je niet het hele topic doorhoeft • Achtergronden - technische informatie is voor de geinteresseerde leek om wijzer te worden • Eerdere gebeurtenissen waar we wat van kunnen leren
Vermoedelijke locatie vliegtuig - speculatie door verscheidene FOK!kers:
Falco - Tibet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Co_OL - Noord-Korea:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. El_Matador - Voorheen: Gobiwoestijn, China/Tibet - geslaagde kaping 56% kans - nu: Ruzie tussen de piloten en in de Indische Oceaan gestort. :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eight - Noordelijke Indische Oceaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DeParo - Centraal Indische Oceaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Arthur_Spooner - Zuidelijke Indische Oceaan - tussen Diego Garcia en Australië:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mr.Banaan_1 - Christmas of Cocos Island - Zuidelijke Indische Oceaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MrTorture - Straat van Malakka, tussen Penang en Sumatra:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MartijnA3 - Zuidelijke Indische Oceaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Uccie - grensgebied Myanmar, India en China - neergestort
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Marrije:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niels0:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maleisische overheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.===================================================================
De winnaar van de speculatiewedstrijd krijgt deze zomer (mits het vliegtuig dan gevonden is ) een Colombiaanse lekkernij.
[ Bericht 2% gewijzigd door El_Matador op 22-03-2014 01:17:56 ]
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik lees een bericht in de Telegraaf dat een Noors schip daar in dat nieuwe zoekgebied in die Indische oceaan aan het zoeken is. Is dit elders ook al voorbij gekomen?
Op donderdag 20 maart 2014 19:38 schreef gebrokenglas het volgende: Ik lees een bericht in de Telegraaf dat een Noors schip daar in dat nieuwe zoekgebied in die Indische oceaan aan het zoeken is. Is dit elders ook al voorbij gekomen?
Op donderdag 20 maart 2014 19:38 schreef gebrokenglas het volgende: Ik lees een bericht in de Telegraaf dat een Noors schip daar in dat nieuwe zoekgebied in die Indische oceaan aan het zoeken is. Is dit elders ook al voorbij gekomen?
yep. Telegraaf krijgt het meestal van ons
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
En weer de lapo Krijg jij soms een melding als we bij post # 299 zijn
Nee, volkomen toeval tijdens de lunch.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Over de pings waar het op de laatste pagina van de topic over ging: De eerdere individuele pings zijn niet vrijgegeven, de trajecten geplot op de afbeelding in de OP zijn berekent door de US National Transportation Safety Board, gebasseerd op data van de pings/fuel gebruik/etc. Het lijkt me aanneemlijk dat zij wel de beschikking hadden over alle uurlijke handshakes.
Die pings hadden ze meteen vrij moeten geven, heeft veel te lang geduurd. Er was meteen al duidelijk dat met behulp van de eerdere pings er veel meer kon worden gezegd over het mogelijke vliegtraject en grote gebieden konden worden uitgesloten van de zoektocht.
Op donderdag 20 maart 2014 19:56 schreef Unstoppable het volgende: Over de pings waar het op de laatste pagina van de topic over ging: De eerdere individuele pings zijn niet vrijgegeven, de trajecten geplot op de afbeelding in de OP zijn berekent door de US National Transportation Safety Board, gebasseerd op data van de pings/fuel gebruik/etc.
Die pings hadden ze meteen vrij moeten geven, heeft veel te lang geduurd. Er was meteen al duidelijk dat met behulp van de eerdere pings er veel meer kon worden gezegd over het mogelijke vliegtraject en grote gebieden konden worden uitgesloten van de zoektocht.
Maar hun bezitten dus wel de informatie over de eerdere pings? Vreemd dat ze die niet vrijgegeven hebben. Lijkt wel een prestigekwestie.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Op donderdag 20 maart 2014 19:58 schreef gebrokenglas het volgende: Heel vreemd idd om die ping locaties niet vrij te geven. 't is immers geen top secret geheim....
Daar denken zij misschien anders over, kan er niets logisch bij bedenken, maar toch.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Maar hun bezitten dus wel de informatie over de eerdere pings? Vreemd dat ze die niet vrijgegeven hebben. Lijkt wel een prestigekwestie.
Ik denk dat het te maken heeft met onkunde van de lokale autoriteiten daar. Het is geen toeval imo dat de amerikanen nodig zijn om wat nuttigs te halen uit de data en er werkelijk wat van te maken
Ik denk dat het te maken heeft met onkunde van de lokale autoriteiten daar. Het is geen toeval imo dat de amerikanen nodig zijn om wat nuttigs te halen uit de data en er werkelijk wat van te maken
Wel erg. Zo moeilijk zal het nou toch ook niet zijn?
waarom je niet binnen de rode lijnen marge blijft....denk ik
Oh dat. Nou, die boogbepaling dmv hoekbepaling voortvloeiende uit de sterkte van het ontvangen 'ping'-signaal geloof ik niet zo in. Veel te onnauwkeurig. Daarbij, ik zie de amerikanen er voor aan die wapenexperts te ontvoeren omdat het om de veiligheid van de VS kan gaan.
Maar goed, als het vliegtuig rechtsomkeert heeft gemaakt om wat voor reden dan ook én het ligt daar in in de Indische Oceaan dan is er 1 land wat wat uit te leggen heeft.
Heeft Indonesië op Sumatra geen radar?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Zaten 20 chinese wapen-electronica experts aan boord toch?
Supergeleiders zijn volgens mij (nog) geen wapens. ,)
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
De Maleisische autoriteiten hebben weer lopen prutsen:
quote:
Concerns about international co-operation have been raised yet again, this time by a report in the Wall Street Journal, which cites “people familiar with the matter” as saying that Malaysian authorities did not act on new satellite data until days after receipt.
According to the report, a British satellite operator handed data over to Malaysian and British officials by 12 March, or as late as the morning of 13 March in Kuala Lumpur, but Malaysian authorities did not acknowledge expanded search zones until days later.
The article reiterates a oft-noted subtext of the search: “international efforts to find the plane have been repeatedly marred by distrust among the countries involved … lost days and wasted resources have threatened to impede the investigation, according to some officials.”
The Journal quotes an unnamed Malaysian government official as saying: “We don’t want to upset anybody with round after round of confusing information.”
The Journal has also published a story about the limits of satellite technology, however, which explores the challenges of this kind of search and protocols for international data pooling.
Zaten 20 chinese wapen-electronica experts aan boord toch?
Welnee die werken voor Texas Instruments
Iedereen is een kutlultrut Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Op donderdag 20 maart 2014 21:46 schreef TLC het volgende: Ik poste vanmorgen -heel- vroeg dat Australie waarschijnlijk resten had gevonden van dat vliegtuig, maar blijkbaar was dat dus ook weer loos alarm ?
Geloof dat ze er nog naar aan het zoeken zijn (naar die resten dus).
Op donderdag 20 maart 2014 21:46 schreef TLC het volgende: Ik poste vanmorgen -heel- vroeg dat Australie waarschijnlijk resten had gevonden van dat vliegtuig, maar blijkbaar was dat dus ook weer loos alarm ?
nou blijkbaar.....dat moet nog blijken. Die foto's waren van zondag dus het is ff zoeken waar dat nu zou moeten zijn.
Op donderdag 20 maart 2014 22:57 schreef Falco het volgende: Heb zo'n gevoel dat die Australiërs dat vliegtuig hebben gevonden. Morgen weten we meer...
Gevonden wellicht nog niet maar ze zouden het denk ik niet zo in de media brengen als t niet overeen kwam met de recente radar data. Het gaat niet lang meer duren iig
voor hetzelfde geldt is het gewoon een afgezonken booreiland...... ze verplaatsen die namelijk na 3 jaar maar 1 keer , daarna vertrekt iedereen van het eiland en laat men het gewoon afzinken............ (vader heeft erop gewerkt)
"Het beste dat we elkaar kunnen geven, is onze liefde, niet ons advies en zeker niet ons oordeel. "
Op donderdag 20 maart 2014 23:17 schreef Co_OL het volgende: Zeg gewoon tegen de nabestaanden we weten het niet!!! dat is eerlijk en misschien nog wel dragelijker dan wat ze nu steeds verkondigen
Het is niet de informatie , maar vooral de verwarring en de tegenstrijdigheden...... dat maakt hen gek ...
"Het beste dat we elkaar kunnen geven, is onze liefde, niet ons advies en zeker niet ons oordeel. "
Op donderdag 20 maart 2014 23:21 schreef Diedelientje81 het volgende: voor hetzelfde geldt is het gewoon een afgezonken booreiland...... ze verplaatsen die namelijk na 3 jaar maar 1 keer , daarna vertrekt iedereen van het eiland en laat men het gewoon afzinken............ (vader heeft erop gewerkt)
Op donderdag 20 maart 2014 23:21 schreef Diedelientje81 het volgende: voor hetzelfde geldt is het gewoon een afgezonken booreiland...... ze verplaatsen die namelijk na 3 jaar maar 1 keer , daarna vertrekt iedereen van het eiland en laat men het gewoon afzinken............ (vader heeft erop gewerkt)
Dan heeftie een hoop onzin verteld. Alleen aan het eind van het leven wordt zo'n eiland afgezoken. Na 3 jaar. enig idee wat die dingen kosten???
Blont is niet erg, onwaarheden spuien wel.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja, daar zit namelijk zoveel olie volgens Diedelientje.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
British satellite company Inmarsat tells the BBC there were very strong indications 10 days ago that the plane would be found either in the southern part of the Indian Ocean or in Central Asia, and not in the South China Sea or the Malacca Straits where Malaysian authorities continued to search.
ZOals er staat, na 3 jaar wordt het eiland 1 keer verplaatst....
Het eiland waar jouw pa werkte wellicht. Andere eilanden boren een paar putten en worden dan verder gesleept. Het hangt van zo'n 100 factoren af hoe, wanneer en waarom.
Maar jij zal wel gelijk hebben. wat weet ik er nou van.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Het eiland waar jouw pa werkte wellicht. Andere eilanden boren een paar putten en worden dan verder gesleept. Het hangt van zo'n 100 factoren af hoe, wanneer en waarom.
Maar jij zal wel gelijk hebben. wat weet ik er nou van.
ik zeg niet dat ik gelijk heb......ik zei je wat pa zei das al.....ook ik ben geen booreilandexpert....' maar ik weiger te geloven dat die brokstukken van ma zijn
"Het beste dat we elkaar kunnen geven, is onze liefde, niet ons advies en zeker niet ons oordeel. "
Indicaties zijn geen zekerheden En verder, ze zoeken nu al dagen op de indicaties van Inmarsat en vinden ook niks
Zou dat ermee te maken dat ze zoeken in een gebied ter grote van Australie op zee? En dan heb ik nog geen eens gekeken naar de diepte van de zee in die buurt.
ik zeg niet dat ik gelijk heb......ik zei je wat pa zei das al.....ook ik ben geen booreilandexpert....' maar ik weiger te geloven dat die brokstukken van ma zijn
Als het de plek is die vanochtend bekend werd gemaakt, is het 100% zeker ook geen booreiland.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Zou dat ermee te maken dat ze zoeken in een gebied ter grote van Australie op zee? En dan heb ik nog geen eens gekeken naar de diepte van de zee in die buurt.
edit : gemiddeld 3600 meter
Iets wat er niet is, is ook niet te vinden. Maar dit gebied is honderden male groten dan de 2 oorspronkelijk locaties dus lijkt het me logisch dat je daar het zoeken gewoon volgens de regels af maakt als dat toch maar peanuts is vergeleken bij de rest
Als de enige data waar je zowat over bezit allemaal een andere kant opwijzen dan vind ik dat er serieus naar gekeken moet worden
In de guardian staat dat als het verder dan 100 km uit de kust van Australie is neergekomen dat er dan 'niemand' is die het op een of andere manier kan hebben gezien. Dat betekent volgens mij dat alles wat het zoekgebied ook maar een klein beetje kan verkleinen ontzettend waardevol is.
Die eilanden kosten alleen aan huur al met gemak een half miljoen (per dag!), dat zink je niet even af, behalve als het echt niet anders kan.
Oh en boren in 3600 meter waterdiepte en dan slechts oceanische korst vinden? Nou nee..
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Zou dat ermee te maken dat ze zoeken in een gebied ter grote van Australie op zee? En dan heb ik nog geen eens gekeken naar de diepte van de zee in die buurt.
edit : gemiddeld 3600 meter
Door die info is het nu al een stuk kleiner dan dat gebied, als ze die info meteen allemaal naar buiten hadden gebracht hadden ze een week eerder kunnen kijken, voordat alle zooi honderden mijlen is afgedreven.
Iets wat er niet is, is ook niet te vinden. Maar dit gebied is honderden male groten dan d 2 oorspronkelijk lokaties dus lijkt het me logisch dat je daar het zoeken gewoon volgens de regels af maakt als dat toch maar peanuts is vergeleken bij de rest
Nee, iets wat er niet is kun je niet vinden. Maar ook iets wat er wel is kun je alleen vinden met heel veel geluk. Als het nergens anders is, waar het makkelijker te vinden moet zijn dan wordt de kans dat het er wel is aanzienlijk veel groter. Maar ik begrijp dat het scenario niet spannend genoeg is voor veel mensen.
In de guardian staat dat als het verder dan 100 km uit de kust van Australie is neergekomen dat er dan 'niemand' is die het op een of andere manier kan hebben gezien. Dat betekent volgens mij dat alles wat het zoekgebied ook maar een klein beetje kan verkleinen ontzettend waardevol is.
Heb je hier een link van of is die al hier ergens gepost?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Door die info is het nu al een stuk kleiner dan dat gebied, als ze die info meteen allemaal naar buiten hadden gebracht hadden ze een week eerder kunnen kijken, voordat alle zooi honderden mijlen is afgedreven.
We weten niet eens zeker waar de informatie vandaan komen. Volgens de Australische media komt de informatie van de Amerikanen, maar de Australische overheid wil niet een bevestigen dat dat zo is. Dat betekent waarschijnlijk dat het nadat de Amerikanen hun data hebben doorgezocht of ze iets konden vinden het via een paar schijven door is gegeven aan mensen die er iets mee konden doen.
Wat mensen niet kunnen accepteren is dat er veel landen zijn die liever niet laten weten wat ze aan informatie hebben om de simpele reden dat dat informatie is ook over dat ze aan die informatie kunnen komen. Dat is strategische informatie die vele malen kostbaarder is dan een vliegtuig uit een land ver weg.
Iets wat er niet is, is ook niet te vinden. Maar dit gebied is honderden male groten dan de 2 oorspronkelijk locaties dus lijkt het me logisch dat je daar het zoeken gewoon volgens de regels af maakt als dat toch maar peanuts is vergeleken bij de rest
Niet als alle signalen op een ander gebied wijzen. Het is incompetentie en het is dankzij inmenging van de rest van de wereld dat er nu eindelijk wat gedaan word ipv wat aankloten zoals Maleisië tot nu toe gedaan heeft
Niet als alle signalen op een ander gebied wijzen. Het is incompetentie en het is dankzij inmenging van de rest van de wereld dat er nu eindelijk wat gedaan word ipv wat aankloten zoals Maleisië tot nu toe gedaan heeft
Op het moment dat de Inmarsat ping-ring bekend werd, werd er ook al lukraak op de Indische Oceaan gezocht door verschillende naties. Daarna is het meer geconcentreerd maar de onnauwkeurigheid van de meting sluit niet uit dat het toch anders gegaan is
Niet als alle signalen op een ander gebied wijzen. Het is incompetentie en het is dankzij inmenging van de rest van de wereld dat er nu eindelijk wat gedaan word ipv wat aankloten zoals Maleisië tot nu toe gedaan heeft
Het ergste van dat gefuck vind ik wel dat ze nog lieten doorzoeken in de golf van Thailand toen eigenlijk wel zeker was dat het aan de andere kant van Maleisie moest zijn.
Voor mij gaf het een paar goede verklaringen over hoe dat vliegtuig zo totaal verdwenen kan zijn. En de Australiers hebben het waarschijnlijk ook nooit gezien omdat het noordelijk van Java naar het zuid-westen de Indische Oceaan in is gestoken. Er is gewoon niemand die die kant op kijkt dus als je eenmaal in die buurt zit, dan wordt het met een blinddoek op zoeken naar een naald in een hooiberg.
We weten niet eens zeker waar de informatie vandaan komen. Volgens de Australische media komt de informatie van de Amerikanen, maar de Australische overheid wil niet een bevestigen dat dat zo is. Dat betekent waarschijnlijk dat het nadat de Amerikanen hun data hebben doorgezocht of ze iets konden vinden het via een paar schijven door is gegeven aan mensen die er iets mee konden doen.
Wat mensen niet kunnen accepteren is dat er veel landen zijn die liever niet laten weten wat ze aan informatie hebben om de simpele reden dat dat informatie is ook over dat ze aan die informatie kunnen komen. Dat is strategische informatie die vele malen kostbaarder is dan een vliegtuig uit een land ver weg.
De US National Transportation Safety Board heeft op basis van de Inmarsat satelliet data die trajecten berekent en de fotos van de mogelijke wrakstukken kwamen van een Amerikaans bedrijf.
Ik denk trouwens niet dat de gespotte delen inderdaad het vliegtuig zijn, maar ik ben wel van mening dat de ping-data uiteindelijk de beste aanwijzingen voor een zoekgebied zijn.
De US National Transportation Safety Board heeft op basis van de Inmarsat satelliet data die trajecten berekent en de fotos van de mogelijke wrakstukken kwamen van een Amerikaans bedrijf.
Ik denk trouwens niet dat de gespotte delen inderdaad het vliegtuig zijn, maar ik ben wel van mening dat de ping-data uiteindelijk de beste aanwijzingen voor een zoekgebied zijn.
Of dit stukken van dat vliegtuig zijn weet ik ook niet, maar ik denk wel dat er nu in de juiste omgeving wordt gezocht.
Voor mij gaf het een paar goede verklaringen over hoe dat vliegtuig zo totaal verdwenen kan zijn. En de Australiers hebben het waarschijnlijk ook nooit gezien omdat het noordelijk van Java naar het zuid-westende Indische Oceaan in is gestoken. Er is gewoon niemand die die kant op kijkt dus als je eenmaal in die buurt zit, dan wordt het met een blinddo fop zoeken naar een naald in een hooiberg.
Precies zoals we nu dus meemaken.
Enige waar je op kunt hopen is dat de zwarte dozen nog een sonar signaal uitzenden, anders vinden ze dat vliegtuig nooit meer.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.