Maar hun bezitten dus wel de informatie over de eerdere pings?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:56 schreef Unstoppable het volgende:
Over de pings waar het op de laatste pagina van de topic over ging:
De eerdere individuele pings zijn niet vrijgegeven, de trajecten geplot op de afbeelding in de OP zijn berekent door de US National Transportation Safety Board, gebasseerd op data van de pings/fuel gebruik/etc.
Oa op de volgende bronnen word het zo uitgelegd
http://www.smh.com.au/fed(...)n.html#ixzz2wRajNoh9
http://abcnews.go.com/Int(...)/t/story?id=22975958
Die pings hadden ze meteen vrij moeten geven, heeft veel te lang geduurd. Er was meteen al duidelijk dat met behulp van de eerdere pings er veel meer kon worden gezegd over het mogelijke vliegtraject en grote gebieden konden worden uitgesloten van de zoektocht.
Daar denken zij misschien anders over, kan er niets logisch bij bedenken, maar toch.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Heel vreemd idd om die ping locaties niet vrij te geven. 't is immers geen top secret geheim....
Hier dus. En daar is het al uitgekamd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:01 schreef EJ403 het volgende:
[..]
http://www.tomnod.com/nod/api/mh370_indian_ocean/map/4900
Daar zo.
Thanks, ik kreeg een blanco pagina toen ik api invulde op die plaatsquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:01 schreef EJ403 het volgende:
[..]
http://www.tomnod.com/nod/api/mh370_indian_ocean/map/4900
Daar zo.
Ik denk dat het te maken heeft met onkunde van de lokale autoriteiten daar. Het is geen toeval imo dat de amerikanen nodig zijn om wat nuttigs te halen uit de data en er werkelijk wat van te makenquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:02 schreef eight het volgende:
[..]
Maar hun bezitten dus wel de informatie over de eerdere pings?
Vreemd dat ze die niet vrijgegeven hebben. Lijkt wel een prestigekwestie.
Wel erg. Zo moeilijk zal het nou toch ook niet zijn?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:13 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met onkunde van de lokale autoriteiten daar. Het is geen toeval imo dat de amerikanen nodig zijn om wat nuttigs te halen uit de data en er werkelijk wat van te maken
hoezo?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:19 schreef niels0 het volgende:
Ik doe ook mee met de quiz.![]()
El_Matador, wil jij deze aub bij de OP zetten? Dank.
[ afbeelding ]
Oh dat. Nou, die boogbepaling dmv hoekbepaling voortvloeiende uit de sterkte van het ontvangen 'ping'-signaal geloof ik niet zo in. Veel te onnauwkeurig. Daarbij, ik zie de amerikanen er voor aan die wapenexperts te ontvoeren omdat het om de veiligheid van de VS kan gaan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
waarom je niet binnen de rode lijnen marge blijft....denk ik
Zaten 20 chinese wapen-electronica experts aan boord toch?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:49 schreef El_Matador het volgende:
Niels, doe ik vanavond! Welke "wapenexperts"??
Supergeleiders zijn volgens mij (nog) geen wapens. ,)quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zaten 20 chinese wapen-electronica experts aan boord toch?
quote:Concerns about international co-operation have been raised yet again, this time by a report in the Wall Street Journal, which cites “people familiar with the matter” as saying that Malaysian authorities did not act on new satellite data until days after receipt.
According to the report, a British satellite operator handed data over to Malaysian and British officials by 12 March, or as late as the morning of 13 March in Kuala Lumpur, but Malaysian authorities did not acknowledge expanded search zones until days later.
The article reiterates a oft-noted subtext of the search: “international efforts to find the plane have been repeatedly marred by distrust among the countries involved … lost days and wasted resources have threatened to impede the investigation, according to some officials.”
The Journal quotes an unnamed Malaysian government official as saying: “We don’t want to upset anybody with round after round of confusing information.”
The Journal has also published a story about the limits of satellite technology, however, which explores the challenges of this kind of search and protocols for international data pooling.
Welnee die werken voor Texas Instrumentsquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zaten 20 chinese wapen-electronica experts aan boord toch?
LOLquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:07 schreef GekkePoes het volgende:
Ik had mijn telefoon in vliegtuigmodus gezet, nu kan ik hem niet meer vinden
Nu maar hopen dat de accu nog ff meegaat en er ergens een ping opduikt via een satelliet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:07 schreef GekkePoes het volgende:
Ik had mijn telefoon in vliegtuigmodus gezet, nu kan ik hem niet meer vinden
Geloof dat ze er nog naar aan het zoeken zijn (naar die resten dus).quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:46 schreef TLC het volgende:
Ik poste vanmorgen -heel- vroeg dat Australie waarschijnlijk resten had gevonden van dat vliegtuig, maar blijkbaar was dat dus ook weer loos alarm ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |