hahahaquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Vertel de mensen hier eens over je wansmaak m.b.t. het andere geslacht of de prachtige awards die je dit jaar gewonnen hebt. Kunnen we even lachen allemaal.
Waardeloze kutmod.
Crewbash, TR.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Vertel de mensen hier eens over je wansmaak m.b.t. het andere geslacht of de prachtige awards die je dit jaar gewonnen hebt. Kunnen we even lachen allemaal.
Waardeloze kutmod.
Er is gewoon geld maar het hele bestedingspatroon is verneukt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zorg in Nederland, en heel Europa, is zo intens duur dat gewoon niet alles betaald kan blijven worden.
Je moet ergens de grens trekken. Waar die grens ligt, is voor iedereen anders.
Ik zou ook het liefst zien dat die mensen gewoon verzorgd konden worden zonder dat ze daarvoor krom zouden moeten liggen. Maar als er geen geld is, is er geen geld.
En dat mensen zoveel moeten werken, zou dat misschien aan de intens hoge belastingdruk liggen?
Users bashen mag wel zeker rot op man met die gek elke keer uitdagen.quote:
Ik maakte een grapje johquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Users bashen mag wel zeker rot op man met die gek elke keer uitdagen.
Heb het ook al in een mail naar Yvonne gezet tijdens mijn vorige ban hopelijk ziet ze nu zelf wat hij elke keer doet.
johquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje joh
Laat lekker gaan joh.
Ben even spelen, kom straks terug, MOmentje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is gewoon geld maar het hele bestedingspatroon is verneukt.
Wel koste wat koste participeren in overpriced vliegtuigen en andere elitaire projecten maar vervolgens beweren dat er geen geld meer is voor kwaliteit in de zorg.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Users bashen mag wel zeker rot op man met die gek elke keer uitdagen.
Heb het ook al in een mail naar Yvonne gezet tijdens mijn vorige ban hopelijk ziet ze nu zelf wat hij elke keer doet.
quote:
Ik heb jou volgens mij nooooit willen meetenquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Kom vechten dan.
Morgen wil je weer meeten hypocriet kind.
Lach het maar weer weg.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Lach het maar weer weg.
Gelukkig begint het steeds meer mensen op te vallen, niet voor niets nog beste mod in 2011 en 2012 naar slechtste VBL-mod in 2013.
Overigens vind ik het prima als je weer uit het niets wilt komen schelden omdat je je verveelt, maar dan zou het je wel sieren als je ook wat kunt incasseren i.p.v. direct mensen een ban aan te smeren of berichten te editen/noten.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ik heb jou volgens mij nooooit willen meeten
Ik sluit me volledig aan bij Happel in deze. Inhoudelijk reageren kun je gewoon niet met domme smilies des te beter.quote:
Kan wel, verdien jij niet. Je kraamt me een partij onzin uit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik sluit me volledig aan bij Happel in deze. Inhoudelijk reageren kun je gewoon niet met domme smilies des te beter.
Notes openbaar maken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan wel, verdien jij niet. Je kraamt me een partij onzin uit.Je laatste ban was vanwege gescheld tijdens een verloren wedstrijd van Feyenoord, had niks maar dan ook niks met mij te maken. Je lult gewoon maar wat man.
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat snapt hij niet.
Wel pijnlijk dat een 17jarig meisje slimmer is dan hij.
Bans werden niet besproken toch, aldus jijzelf?quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan wel, verdien jij niet. Je kraamt me een partij onzin uit.Je laatste ban was vanwege gescheld tijdens een verloren wedstrijd van Feyenoord, had niks maar dan ook niks met mij te maken. Je lult gewoon maar wat man.
Dit bedoel ik, je gaat nergens inhoudelijk in en herhaalt weer je jankverhaaltje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Bans werden niet besproken toch, aldus jijzelf?![]()
Echt je kut maar een eind aan zo te zien, maar betrek mij aub niet in die aids van je want ik weet dat ik dan uiteindelijk weer aan het kortste eind trek omdat je een blauw kleurtje hebt.
Je hebt het wel vaker gevraagd hoor. Alleen had ik daar nooit zo'n behoefte aan. Wat op zich best logisch is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:55 schreef xcachet het volgende:
Elan jij denkt echt dat ik jou wil meeten?
Tijdens Avicii nog wel?
ja is goedquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur maar even een app als je er bent
Dat was niet serieus.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt het wel vaker gevraagd hoor. Alleen had ik daar nooit zo'n behoefte aan. Wat op zich best logisch is.
Wacht, wat. Hij is 33??quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat was niet serieus.
Ik heb het niet heel erg met mensen meeten via het internet.
LAAT STAAN IEMAND VAN 33
maar je snapt het gewoon niet
Ja zoiets dacht ik te lezen via Sherlock.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wacht, wat. Hij is 33??
Dan is dit wel erg eng en ziekelijk.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:03 schreef Fok-it het volgende:
Net voor het eerst sinds maanden weer getraind![]()
Bunch of spierpijn morgen
Hopelijk nu langer volhoudenquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik te lezen via Sherlock.
Hij denkt nu serieus dat ik hem wil meeten.
Waar ging het mis?
[..]
Dit bedoel ik dus. Ik attendeer je op je wangedrag, namelijk zomaar schelden en daarna het reageren met smilies ipv inhoudelijk en vervolgens draai je de hele boel weer om.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, je gaat nergens inhoudelijk in en herhaalt weer je jankverhaaltje.![]()
Ja hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk nu langer volhoudenEn ook combineren met gezond eten
![]()
Alles goed Cachie?
Lul niet je wilde na 3 dagen al meeten met Tjackaquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat was niet serieus.
Ik heb het niet heel erg met mensen meeten via het internet.
LAAT STAAN IEMAND VAN 33
maar je snapt het gewoon niet
Wolf?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hoor.
Vanavond naar wolf of wallstreet
ghehequote:Op donderdag 20 maart 2014 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Lul niet je wilde na 3 dagen al meeten met Tjackaalleen wilde hij toen nog niet.
nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Lul niet je wilde na 3 dagen al meeten met Tjackaalleen wilde hij toen nog niet.
Leuke filmquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hoor.
Vanavond naar wolf of wallstreet
Ik kan dat wel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuke filmwel 3 uur uitzitten maja
Wolf jaquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan dat wel.
Niet zo snel afgeleid tijdens films.
Had vandaag presentatie voor de klas in het Engels. Voor mijn gevoel ging het echt baas
Zij wilde meeten zoals je ziet, ik heb ik het gewoon keurig afgehouden. Niks ziekelijks aanquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wacht, wat. Hij is 33??
Dan is dit wel erg eng en ziekelijk.
Wilde ze serieus?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Zij wilde meeten zoals je ziet, ik heb ik het gewoon keurig afgehouden. Niks ziekelijks aan.
Zie die screenshot dan.quote:
Nee, dat wilde ze niet. Jij probeert dat ons wijs te maken.quote:
Oh ja met je enquêtequote:Op donderdag 20 maart 2014 18:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Secondary research gedaan naar potentiële H&M in Harderwijk.
Welke screenshotquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie die screenshot dan.
Al doet ze nu achteraf alsof het een soort van ultieme trollpoging is
Bedankt voor deze steun.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat wilde ze niet. Jij probeert dat ons wijs te maken.
Treurig dat iemand van 33 op deze manier aandacht vraagt van iemand van 17.
Jaquote:
Het staat er toch letterlijk man blinde.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat wilde ze niet. Jij probeert dat ons wijs te maken.
Treurig dat iemand van 33 op deze manier aandacht vraagt van iemand van 17.
En lekker weerquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt voor deze steun.
[..]
Ja
Bijna weekend
Goedeleef nu
ja ik was ook bloed serieusquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Het staat er toch letterlijk man blinde.
WELKE SCREENquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Het staat er toch letterlijk man blinde.
Pas dinsdag weer een zonnetjequote:
Ja jij en grapjes maar ondertussen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja ik was ook bloed serieus
jammer dat je niet wil meeten
Ik jou niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
ondertussen wil ik je donders gaag meeten
Uiteraard kan het uitgavenpatroon anders, maar de belastingdruk in Nederland is al te extreem eigenlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is gewoon geld maar het hele bestedingspatroon is verneukt.
Wel koste wat koste participeren in overpriced vliegtuigen en andere elitaire projecten maar vervolgens beweren dat er geen geld meer is voor kwaliteit in de zorg.
He JC. Gezellig hier he?quote:
BEgrijpelijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik jou niet.
Als ik een 17-jarige wil meeten is het Jhali
Nu hoop ik echt dat je trollt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik jou niet.
Gewoon erin plassen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik jou niet.
Haha was niet voor jou hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga al.
Doeg
Dag schatje Elan.
Ik hoop je ooit te mogen ontmoeten, lijkt mij echt leuk.
Ik fitnessenquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ging vanmiddag een rondje fietsen.
En ja erg gezellig.
Elan danquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha was niet voor jou hoor![]()
doei xo
Fokkie, goed dat je hebt gesport.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha was niet voor jou hoor![]()
doei xo
Normale fiets. Wel op tempo.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik fitnessen![]()
Heb je racefiets of gewoon normaal fietsen?
Lekkerquote:
Laat die billah maar werkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, goed dat je hebt gesport.
Dan ga ik ook maar weer even wat squatten.
Tja die discussie was hier eerder in NWS, dat mensen in Nederland vanwege elk wissewasje direct naar de huisarts zouden rennen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard kan het uitgavenpatroon anders, maar de belastingdruk in Nederland is al te extreem eigenlijk.
We moeten een bepaald percentage uitgeven aan ontwikkelingshulp, aan defensie. Veel lager dan nu kan niet.
In 2013 waren Zorg en Sociale Zekerheid al ongeveer 60% van de totale uitgaven. Zorg iets meer dan Sociale zekerheid. Dit lijkt mij verre van wenselijk. Er moet gewoon gekeken worden wat nog wel en wat niet meer vergoed kan worden. En men moet eens heel streng kijken naar de gemiddelde mens en waarom deze zo teringveel zorg nodig heeft.
Waarom?quote:
Omdat cachet een probleemmaakster is.quote:
Denk eerder aan de fish&chipsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |