Leuke filmquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hoor.
Vanavond naar wolf of wallstreet
Ik kan dat wel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuke filmwel 3 uur uitzitten maja
Wolf jaquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan dat wel.
Niet zo snel afgeleid tijdens films.
Had vandaag presentatie voor de klas in het Engels. Voor mijn gevoel ging het echt baas
Zij wilde meeten zoals je ziet, ik heb ik het gewoon keurig afgehouden. Niks ziekelijks aanquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wacht, wat. Hij is 33??
Dan is dit wel erg eng en ziekelijk.
Wilde ze serieus?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Zij wilde meeten zoals je ziet, ik heb ik het gewoon keurig afgehouden. Niks ziekelijks aan.
Zie die screenshot dan.quote:
Nee, dat wilde ze niet. Jij probeert dat ons wijs te maken.quote:
Oh ja met je enquêtequote:Op donderdag 20 maart 2014 18:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Secondary research gedaan naar potentiële H&M in Harderwijk.
Welke screenshotquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie die screenshot dan.
Al doet ze nu achteraf alsof het een soort van ultieme trollpoging is
Bedankt voor deze steun.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat wilde ze niet. Jij probeert dat ons wijs te maken.
Treurig dat iemand van 33 op deze manier aandacht vraagt van iemand van 17.
Jaquote:
Het staat er toch letterlijk man blinde.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat wilde ze niet. Jij probeert dat ons wijs te maken.
Treurig dat iemand van 33 op deze manier aandacht vraagt van iemand van 17.
En lekker weerquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt voor deze steun.
[..]
Ja
Bijna weekend
Goedeleef nu
ja ik was ook bloed serieusquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Het staat er toch letterlijk man blinde.
WELKE SCREENquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Het staat er toch letterlijk man blinde.
Pas dinsdag weer een zonnetjequote:
Ja jij en grapjes maar ondertussen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja ik was ook bloed serieus
jammer dat je niet wil meeten
Ik jou niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
ondertussen wil ik je donders gaag meeten
Uiteraard kan het uitgavenpatroon anders, maar de belastingdruk in Nederland is al te extreem eigenlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is gewoon geld maar het hele bestedingspatroon is verneukt.
Wel koste wat koste participeren in overpriced vliegtuigen en andere elitaire projecten maar vervolgens beweren dat er geen geld meer is voor kwaliteit in de zorg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |