hahahaquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Vertel de mensen hier eens over je wansmaak m.b.t. het andere geslacht of de prachtige awards die je dit jaar gewonnen hebt. Kunnen we even lachen allemaal.
Waardeloze kutmod.
Crewbash, TR.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Vertel de mensen hier eens over je wansmaak m.b.t. het andere geslacht of de prachtige awards die je dit jaar gewonnen hebt. Kunnen we even lachen allemaal.
Waardeloze kutmod.
Er is gewoon geld maar het hele bestedingspatroon is verneukt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zorg in Nederland, en heel Europa, is zo intens duur dat gewoon niet alles betaald kan blijven worden.
Je moet ergens de grens trekken. Waar die grens ligt, is voor iedereen anders.
Ik zou ook het liefst zien dat die mensen gewoon verzorgd konden worden zonder dat ze daarvoor krom zouden moeten liggen. Maar als er geen geld is, is er geen geld.
En dat mensen zoveel moeten werken, zou dat misschien aan de intens hoge belastingdruk liggen?
Users bashen mag wel zeker rot op man met die gek elke keer uitdagen.quote:
Ik maakte een grapje johquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Users bashen mag wel zeker rot op man met die gek elke keer uitdagen.
Heb het ook al in een mail naar Yvonne gezet tijdens mijn vorige ban hopelijk ziet ze nu zelf wat hij elke keer doet.
johquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje joh
Laat lekker gaan joh.
Ben even spelen, kom straks terug, MOmentje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is gewoon geld maar het hele bestedingspatroon is verneukt.
Wel koste wat koste participeren in overpriced vliegtuigen en andere elitaire projecten maar vervolgens beweren dat er geen geld meer is voor kwaliteit in de zorg.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Users bashen mag wel zeker rot op man met die gek elke keer uitdagen.
Heb het ook al in een mail naar Yvonne gezet tijdens mijn vorige ban hopelijk ziet ze nu zelf wat hij elke keer doet.
quote:
Ik heb jou volgens mij nooooit willen meetenquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Kom vechten dan.
Morgen wil je weer meeten hypocriet kind.
Lach het maar weer weg.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Lach het maar weer weg.
Gelukkig begint het steeds meer mensen op te vallen, niet voor niets nog beste mod in 2011 en 2012 naar slechtste VBL-mod in 2013.
Overigens vind ik het prima als je weer uit het niets wilt komen schelden omdat je je verveelt, maar dan zou het je wel sieren als je ook wat kunt incasseren i.p.v. direct mensen een ban aan te smeren of berichten te editen/noten.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ik heb jou volgens mij nooooit willen meeten
Ik sluit me volledig aan bij Happel in deze. Inhoudelijk reageren kun je gewoon niet met domme smilies des te beter.quote:
Kan wel, verdien jij niet. Je kraamt me een partij onzin uit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik sluit me volledig aan bij Happel in deze. Inhoudelijk reageren kun je gewoon niet met domme smilies des te beter.
Notes openbaar maken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan wel, verdien jij niet. Je kraamt me een partij onzin uit.Je laatste ban was vanwege gescheld tijdens een verloren wedstrijd van Feyenoord, had niks maar dan ook niks met mij te maken. Je lult gewoon maar wat man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |